Zdecydowane zwycięstwo Komorowskiego.

Data: 2010-06-27 12:25:50
Autor: zbig
Zdecydowane zwycięstwo Komorowskiego.
To jednak niespodzianka, ze poszło mu tak łatwo

Data: 2010-06-27 12:47:09
Autor: Reakcjonista
On 27 Cze, 21:25, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
To jednak niespodzianka, ze poszło mu tak łatwo

Każdy znajdzie coś dla siebie. Jako medialny spektakl - wygrał jeden
kandydat. W kwestii mówienia prawdy - kandydatów dzielą lata świetlne
i wygranym jest drugi kandydat.

[Reakcjonista]

Data: 2010-06-27 21:28:20
Autor: u2
W dniu 2010-06-27 21:25, zbig pisze:
To jednak niespodzianka, ze poszło mu tak łatwo

Słabiutki ten Komoruski, czyżby mu coś dosypali do herbaty przed debatą
? Mówił od rzeczy i był czerwony na twarzy jak typowy burak ze spalonych
WSI :)

Data: 2010-06-27 12:32:19
Autor: zbig
On 27 Cze, 21:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-06-27 21:25, zbig pisze:

> To jednak niespodzianka, ze posz o mu tak atwo

S abiutki ten Komoruski, czy by mu co dosypali do herbaty przed debat
? M wi od rzeczy i by czerwony na twarzy jak typowy burak ze spalonych
WSI :)

popraw sobie kolory telewizorze

Data: 2010-06-27 21:34:43
Autor: u2
W dniu 2010-06-27 21:32, zbig pisze:
popraw sobie kolory telewizorze

A ty naucz się pisać :)

Data: 2010-06-27 12:42:28
Autor: zbig
On 27 Cze, 21:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-06-27 21:32, zbig pisze:

> popraw sobie kolory telewizorze

A ty naucz si pisa :)

Czepiasz się literówek niedojdo?
To charakterystyczne dla dyskutantów , którym brakuje argumentów.
Trochę rozumiem to zagubienie. Wy pisowcy przeżywcie teraz okropną
traumę. Co prawda nie był to nokaut jak z Tuskiem ale spokojne
punktowanie w każdej rundzie z niezłym finiszem.

Data: 2010-06-27 14:44:30
Autor: DJ MC Donald Musk
On 27 Cze, 21:42, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 27 Cze, 21:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

traumę. Co prawda nie był to nokaut jak z Tuskiem ale spokojne
punktowanie w każdej rundzie z niezłym finiszem.

czekamy na 2 ture....
jak juz kaczynski tak przegra jak myslicie to...
a ja ide po szampana!

Data: 2010-06-27 21:51:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9f6994e6-2673-4ae9-9d37-742abd72eee7s9g2000yqd.googlegroups.com...
On 27 Cze, 21:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

traumę. Co prawda nie był to nokaut jak z Tuskiem ale spokojne
punktowanie w każdej rundzie z niezłym finiszem.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Popieram twoje spostrzeżenia w każdym punkcie.

Data: 2010-06-27 21:54:10
Autor: Yzedef

On 27 Cze, 21:34, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

traumę. Co prawda nie był to nokaut jak z Tuskiem ale spokojne
punktowanie w każdej rundzie z niezłym finiszem.

Niezly finisz to robi tobie donek na klacie co wieczor... :)

Data: 2010-06-27 13:01:22
Autor: zbig
On 27 Cze, 21:54, "Yzedef" <xxx...@xxx.xx> wrote:
U ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> napisa w wiadomo cinews:4c27abd1$1news.home.net.pl...

> U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo ci

> Czepiasz si liter wek niedojdo?
> To charakterystyczne dla dyskutant w , kt rym brakuje argument w.
> Troch rozumiem to zagubienie. Wy pisowcy prze ywcie teraz okropn
> traum . Co prawda nie by to nokaut jak z Tuskiem ale spokojne
> punktowanie w ka dej rundzie z niez ym finiszem.

Niezly finisz to robi tobie donek na klacie co wieczor... :)

Kapitalny żart. Pewnie też śmiejesz się jak zginasz i prostujesz
palec, prawda?

Data: 2010-06-27 22:20:50
Autor: Yzedef

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d9b445dc-bfd6-470c-8005-e5286973373fi28g2000yqa.googlegroups.com...
On 27 Cze, 21:54, "Yzedef" <xxx...@xxx.xx> wrote:
Kapitalny żart. Pewnie też śmiejesz się jak zginasz i prostujesz
palec, prawda?

Prawda :) w stosunko do takich jak ty to zawsze i wszedzie :) POczwaro slodka :)

Data: 2010-06-27 21:55:09
Autor: u2
[...]

Widać, że wolisz walkę bokserską od walki na argumenty, a w tej
Komoruski przegrał z kretesem. Jedyne co potrafił to czerwienić się jak
burak ze spalonych WSI :)

Data: 2010-06-27 22:02:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c27aca1$0$17090$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przyznam się, że nie oglądałem debaty. Zajrzałem na moment, gdy Kaczyński mówił coś o Białorusi, że trzeba poprosić Putina o pomoc.
Oglądałem tylko prof. Jadzię w TVN24. Miałem radochę.

Wszyscy twierdzą, że kaczor dał dupy. Zgadzam się, jeśli chodzi o Białoruś. Wierzę fachowcom.

Data: 2010-06-27 22:36:12
Autor: MAG
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

Oglądałem tylko prof. Jadzię w TVN24. Miałem radochę.

Wszyscy twierdzą, że kaczor dał dupy. Zgadzam się, jeśli chodzi o Białoruś. Wierzę fachowcom.

Jeśli nawet Jadzia tak mówi, to coś w tym musi być.

Pozdrawiam,
MAG

Data: 2010-06-27 21:51:00
Autor: Yzedef
Zdecydowane zwyciestwo Komorowskiego.

Uzytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:fcee3d9b-b60f-4b5b-81de-167ac3c1a2ebj8g2000yqd.googlegroups.com...
On 27 Cze, 21:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-06-27 21:25, zbig pisze:

popraw sobie kolory telewizorze

:) a ty zmien sobie mozg..  :) albo jak lubisz donkowi.. do bialej kosci.. tak jak lubisz...

Data: 2010-06-27 21:58:56
Autor: u2
Zdecydowane zwyciestwo Komorowskiego.
Porażka boli?

POrażka boli partię oszustów (PO) :)

Data: 2010-06-27 22:19:27
Autor: Yzedef

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c27ad03$1news.home.net.pl...

:) a ty zmien sobie mozg..  :) albo jak lubisz donkowi.. do bialej kosci.. tak jak lubisz...

Porażka boli?

Boli to ciebie jak donkowi cos wiecej sie zachce :) i musisz na kolankach przyjac odpowiednja pozycje :) no chyba iz robicie to czesto... zapewne nic juz nie czujesz :D

Data: 2010-06-28 09:00:55
Autor: HaMMeR
On 2010-06-27 21:25, zbig wrote:
To jednak niespodzianka, ze poszło mu tak łatwo
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No, wlasciwie zareagowales przymule:))
Pustoslowie i bicie piany- oto komoruski!
Przesadna i wyuczona gestykulacja, sztuczny
entuzjastyczny i wrecz 'totumfacki' sposob
mowienia i ciaglego powtarzania kwestii
('solidarnnosc': mow to bronek czesto-PR)
kompletnie nie na temat, to obraz wycwiczony
i przeznaczony dla niemyslacego pospolstwa (wyborcy PO),
oraz swiadomych swych lajdactw 'starej gwardii'.
Kaczynski przy komoruskim jawi sie jako oaza wiedzy
i spokoju, konkretu i uczciwosci bez wymachiwania lapami,
porozumiewawczymi, rubasznymi usmieszkami w kierunku
olejary, ale z przekonaniem i godnoscia!
Komorus dla GawiedziWyborczej!

Data: 2010-06-28 09:34:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i09hb9$1t1$1newsread1.aster.pl...
On 2010-06-27 21:25, zbig wrote:
[...]

A przed drugą turą Kaczyński podskoczy do Moskwy po poradę. Zapyta Miedwiediewa jak załatwić Komorowskiego.

Data: 2010-06-28 11:29:01
Autor: HaMMeR

On 2010-06-27 21:25, zbig wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

No, chyba odwrotnie!:))
Co to dla nich.., po raz wtory...

Data: 2010-06-28 09:49:40
Autor: Bombelek

On 2010-06-27 21:25, zbig wrote:
[...]

Kolejny PSYCHOPATYCZNY wyznawca pierwszego KOMUNISTY PRL.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-28 11:28:03
Autor: HaMMeR

[...]