Zdecydowanie lepiej być ateistą niż lefebrystą ...

Data: 2009-12-28 04:45:44
Autor: Grzegorz Z.
Zdecydowanie lepiej być ateistą niż lefebrystą ...
.... albo jakimś tam muzułmaninem:

http://fakty.interia.pl/galerie/obyczaje/aszura/zdjecie/duze,1178247,1,275 --

Data: 2009-12-28 11:07:01
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-28 04:45, Grzegorz Z. pisze:
... albo jakimś tam muzułmaninem:

A nie lepiej z oceną wstrzymać się do chwili śmierci? - Pochopne wydawanie osądów możne drogo kosztować.

Data: 2009-12-28 13:34:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 28 Dec 2009 11:07:01 +0100, Jadrys napisał(a):

W dniu 2009-12-28 04:45, Grzegorz Z. pisze:
... albo jakimś tam muzułmaninem:

A nie lepiej z oceną wstrzymać się do chwili śmierci? - Pochopne wydawanie osądów możne drogo kosztować.

Mam się bać że jakiś pedryl w sutannie zrobi mi krzywdę jeśli po dobroci
nie wyprężę przed nim zadka ?

Data: 2009-12-28 16:34:25
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-28 13:34, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Nie, nie o to chodzi.. Mam na myśli ten wybór ateizmu... i spore wątpliwości co do takiego wyboru.

Data: 2009-12-28 17:00:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 28 Dec 2009 16:34:25 +0100, Jadrys napisał(a):

[...]

ale do tego się wszystko sprowadza - w przenośni a czasem i dosłownie.

Data: 2009-12-28 23:52:02
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-28 17:00, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Tobie to tylko jedno w głowie.. ;-)

Data: 2009-12-29 01:06:35
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 28 Dec 2009 23:52:02 +0100, Jadrys napisał(a):

[...]

Jasne, pod dywan, pod dywan... a jak przycichnie to do innej parafii.

Data: 2009-12-29 21:07:17
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-29 01:06, Grzegorz Z. pisze:
[...]

A to sa już sprawy które mnie nie dotyczą. I tym samym nie wzbudzają mojego zainteresowania.

Data: 2009-12-29 21:10:21
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 29 Dec 2009 21:07:17 +0100, Jadrys napisał(a):

[...]

Czekaj czekaj, a czy to czasem nie ci sami którzy cię w dzieciństwie
postraszyli bajką o piekle?

Data: 2009-12-31 11:35:52
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-29 21:10, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Tak, ci sami.. Ale ja  z bajek już wyrosłem. Jednak nurtuje mnie myśl czy to dobrze że wyrosłem..

Data: 2009-12-28 19:17:28
Autor: sofu
Zdecydowanie lepiej być ateistą niż lefebrystą ...

-- -- -- --

--

Ateizmu sie nie wybiera. Ateista sie albo jest albo nie.
Religie mozna sobie wybrac jak ktos wierzy w boga.

sofu

Data: 2009-12-28 23:51:17
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-28 19:17, sofu pisze:
[...]

Dlaczego się nie wybiera? - Przecież w większości przypadków rodzice stawiają swoje dzieci przed  faktem dokonanym. Dopiero później po usamodzielnieniu się człowiek wybiera, może wybrać również ateizm..

Data: 2009-12-29 10:13:40
Autor: sofu

> [...]

stawiają swoje dzieci przed  faktem dokonanym. Dopiero później po
usamodzielnieniu się człowiek wybiera, może wybrać również ateizm..

Masz na mysli wychowanie ateistyczne, a nie ateizm jako taki.
Nadal podtrzymuje to co napisałem.
Jest dosc prawdopodobne, ze tak religijność jak ateizm jest zwiazana ze
sprawami genetycznymi oraz zwiazana z tym budowa mózgu.
Mozesz wychowywac w ateizmie kogos, a on i tak w coś w koncu bedzie wierzył.
A na odwrót mozesz posyłac kogos na religie i prac jego mózg a on i tak
bedzie osoba niewierzacą choc moze byc paradoksalnie praktykującą. W Polsce
i na swiecie prawdopodobnie wiekszosc ludzi jest ateistami. Tak bylo w
przeszłosci i tak jest dzisiaj. Z tym ze dzis ludzie sa odważniejsi i  wielu
krajach sprowadzili religie do poziomu na jaki zasługuje biorac pod uwage
faktycznie wierzącą populacje.
W Polsce dzis mamy do czynienia z przegieciem w ktorym to wierzaca
mniejszość (z czego czesc to kotabasy czerpiacy korzysci z religii) narzuca
wiekszosci swoje religine prawa (chociazby sprawa stopni z religii w
szkołach).
W demokratycznym panstwie, to sie musi w koncu wyregolowac i dla tergo KRK w
Polsce zawłaszcza panstwo czyniac je niedemokratycznym i promuje ciemnote.

sofu

Data: 2009-12-29 21:08:01
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-29 10:13, sofu pisze:

[...]

No cóż, - z grubsza biorąc, podpisuję się pod twoim tekstem.

Zdecydowanie lepiej być ateistą niż lefebrystą ...