Zdegenerowana Francja jest w stanie rozkładu

Data: 2011-01-24 18:00:54
Autor: abc
Zdegenerowana Francja jest w stanie rozkładu
Gdybyśmy żyli w normalnej sytuacji, to nie muzułmanie byliby imigrantami we
Francji, ale Francuzi byliby panami w krajach arabskich, co (mówię to tylko
na marginesie) oszczędziłoby niektórym z tych krajów wstrząsów, których
widownią jest dziś, i to nie po raz pierwszy, Tunezja.

Ale jest już rzeczą zupełnie nienormalną, nie tyko przejmowanie wyżej
wymienionych lewicowych argumentów przez prawice, co głównie krytyka
islamizacji państwowego laickiego szkolnictwa.

Jedyną rzeczą którą człowiek prawicy możne myśleć o państwowym szkolnictwie
jest pragnienie jego unicestwienia i wycofania się państwa z nauczania, gdyż
powszechne nauczanie i przymus szkolny jest jednym z fundamentów systemu
rewolucyjnego, dodatkowo we Francji wzmocnionego histerycznym
antykatolicyzmem.

Więcej http://www.konserwatyzm.pl/publicystyka.php/Artykul/7656/

Data: 2011-01-24 18:21:13
Autor: u2
W dniu 2011-01-24 18:00, abc pisze:
Ale jest już rzeczą zupełnie nienormalną, nie tyko przejmowanie wyżej
wymienionych lewicowych argumentów przez prawice, co głównie krytyka
islamizacji państwowego laickiego szkolnictwa.

Ściemniasz. Przecież zakazano tam noszeni burek.

Data: 2011-01-24 18:24:56
Autor: abc
Zdegenerowana Francja jest w stanie rozkładu
Co do stroju, jeszcze niedawno po wsiach kobiety chrześcijańskie nosiły
stale nakrycie głowy, strój typowo damski był obowiązkowy, niewiasty zaś,
które w naszej świętej religii katolickiej postanowiły życie swe poświęcić
Chrystusowi do dziś chodzą w habitach całkowicie je zakrywających.

Koedukacja jest sama w sobie wymysłem sprzecznym z naturą i wielce szkodliwą
okazją do grzechu. Łatwo więc rozszyfrować zarzuty lewicowe i łatwo wykazać,
że lewica francuska walczy z pewnymi aspektami religii muzułmańskiej, o
tyle, o ile są one sprzeczne z "prawami człowieka".

Trochę trudniej jest wykryć co się naprawdę kryje za argumentami
prawicowymi, jest w nich bowiem dużo racji.

Więcej http://www.konserwatyzm.pl/publicystyka.php/Artykul/7656/

Data: 2011-01-24 19:01:55
Autor: u2
W dniu 2011-01-24 18:24, abc pisze:
 niewiasty zaś,
które w naszej świętej religii katolickiej postanowiły życie swe poświęcić
Chrystusowi do dziś chodzą w habitach całkowicie je zakrywających.

Nie ściemniaj, tego żabojady nie zakazały.

Data: 2011-01-24 19:37:53
Autor: Janek Wlodak

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4d3db5ee$0$2494$65785112news.neostrada.pl...

Koedukacja jest sama w sobie wymysłem sprzecznym z naturą i wielce szkodliwą
okazją do grzechu.

Jasne, ministranta można przelecieć i bez koedukacji.

Data: 2011-01-24 19:34:13
Autor: jadrys
Zdegenerowana Francja jest w stanie rozkładu
W dniu 2011-01-24 18:00, abc pisze:
Gdybyśmy żyli w normalnej sytuacji, to nie muzułmanie byliby imigrantami we
Francji, ale Francuzi byliby panami w krajach arabskich,

I to miałoby być czymś dobrym i normalnym?

Data: 2011-01-24 19:36:52
Autor: u2
W dniu 2011-01-24 19:34, jadrys pisze:
[...]

To dopiero byłaby paranoja. Od lat Francja miała niespotykanie dobre
stosunki n.p. z Irakiem, na który najechał w końcu wujek Sam.

Data: 2011-01-24 19:46:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-24 19:36, u2 pisze:
[...]

Tak samo Jugosławia miała dobre stosunki z Francja Mitterrandowską, Wystarczyło odejście tego człowieka żeby jankesi z angolami rozbili te kraje. I niech ktoś powie że zmiana przywództwa w liczącym się kraju świata nie zmienia międzynarodowej polityki..

Data: 2011-01-24 19:54:00
Autor: u2
W dniu 2011-01-24 19:46, jadrys pisze:
[...]

Podobnie za czasów Piłsudskiego nie do pomyślenia było by szwaby
zaatakowały Polskę.

Potem sanacja zrobiła krecią robotę.

Data: 2011-02-20 06:26:51
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-24 19:54, u2 pisze:
[...]

Wszystko zależałoby czy on także wszedłby w wątpliwe sojusze z imperialistami (GB i Francją).

Data: 2011-01-25 10:43:05
Autor: Marek Borowski
On 24-01-2011 18:00, abc wrote:

Jedyną rzeczą którą człowiek prawicy możne myśleć o państwowym szkolnictwie
jest pragnienie jego unicestwienia i wycofania się państwa z nauczania,
No jasne, pasiadanie wiedzy jest szkodliwe, jeszcze dziecko zacznie myslec samodzielnie i co wtedy ?

Marek

Data: 2011-01-25 11:30:04
Autor: K.S.
co ty tu .....!?
Użytkownik "Marek Borowski" <marek_remove_@borowski.com> napisał w wiadomości news:ihm5ve$7jl$1news.onet.pl...
On 24-01-2011 18:00, abc wrote:

[...]

Co tu tu....?
Co jak co ale właśnie państwowe szkolnictwo indoktrynuje najbardziej i oducza od myślenia.
I jest to nieuniknione kiedy Ministerstwo ma prawo rozkazywać szkołom (zresztą obecnie i prywatnym) i ma prawo mnóstwo rzeczy narzucać.

Oczywiście jest lepiej niż w PRLu kiedy zawracano dzieciom głowę Leninem i socjalizmem.
Ale czy tak naprawdę jest wyraźnie lepiej?
Pojawiły się inne "zawracania głowy".

Data: 2011-01-25 11:44:14
Autor: cytryna
co ty tu .....!?
> [...]

socjalizmem.

Ale czy tak naprawdę jest wyraźnie lepiej?

***************************

SerKozi to taki francusaki Donek, włazidup (względem Anieli i Obejmy) o mentalności typowego mieszańca. Kasa i dziwy - to się liczy, mniejsza o cuda
np. gospodarcze. Zbrojmistrz Wołodii, poklepywacz innego włazidupa.

Data: 2011-01-25 12:06:00
Autor: K.S.
bardzo ciekawe
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2679.00000090.4d3ea97enewsgate.onet.pl...
[.....................]
SerKozi to taki francusaki Donek, włazidup (względem Anieli i Obejmy) o
mentalności typowego mieszańca. Kasa i dziwy - to się liczy, mniejsza o cuda
np. gospodarcze. Zbrojmistrz Wołodii, poklepywacz innego włazidupa.

Bardzo ciekawy wpis.
Poleć jednak jakieś podręczniki bądź inne źródła, które umożliwiłyby mi zrozumienie go.
Oczywiście tak od razu nie zrozumiem (z przzyrodzenia jestem dość tępy), ale po miesiącu?... kto wie?...

Data: 2011-01-25 11:50:00
Autor: Polok Prawdziwy
co ty tu .....!?

On 24-01-2011 18:00, abc wrote:

[...]

No ŁOCYWISTAŁOCYWISTOść...!!!

- coto za wiedzenie ło jakiesik pierwiostkach, łułamkach, albo inksych
analitycnych cołkach..!?

Albo takie pierdoły ło kosmicnych prenkościach, prondzie, światle, cieple,
bielogi, albo ze Zimia łokrongłom jezt...!

NIKOMU TO NIEPOTSEBNE...!!!

Pozondnie siem pomodlić, dodziesińciu zlicyć umieć (ato ino zewzglendu na
dziesieńcinem) i wyznować siem pożondnie, znacysiem pokatulicku na
kalendożu...!!!

Noi łocywistałocywistość PRAWIDŁOWY POżONDEK śWIATA znać -> BUG, HONOR I
ŁOJCYZNA...!!!

A prywanie...
-> PON, WUJT i PLEBON...

Data: 2011-01-25 12:00:55
Autor: K.S.
o czym tu...
O czym tu baco pieprzysz?
Przecież odpaństwowienie szkolnictwa nie oznacza danie monopolu  na nauczanie.duchowieństwu.
Chodzi o zlikwidowanie wszelkich monopoli.

Niech będzie możłiwość swobodnego zakładania róznych szkół bez nakazów i narzuceń ministerstw.
I niech nie będzie przymusowego nauczania.

Tak baco, wówczas jako człowiek światły będziesz mógł na tej swojej hali założyć szkółkę, a sąsiedzi - jeśłi zechcą - będą do niej posyłać dzieci.

Data: 2011-01-25 13:04:52
Autor: Polok Prawdziwy
o czym tu...
Am Tue, 25 Jan 2011 12:00:55 +0100 schrieb K.S.:

[...]

MONRYś...!!!

- ale inacej...

Zdegenerowana Francja jest w stanie rozkładu