Zdegenerowana Francja jest w stanie rozkładu

Data: 2011-01-25 10:43:05
Autor: Marek Borowski
Zdegenerowana Francja jest w stanie rozkładu
On 24-01-2011 18:00, abc wrote:

Jedyną rzeczą którą człowiek prawicy możne myśleć o państwowym szkolnictwie
jest pragnienie jego unicestwienia i wycofania się państwa z nauczania,
No jasne, pasiadanie wiedzy jest szkodliwe, jeszcze dziecko zacznie myslec samodzielnie i co wtedy ?

Marek

Data: 2011-01-25 11:30:04
Autor: K.S.
co ty tu .....!?
Użytkownik "Marek Borowski" <marek_remove_@borowski.com> napisał w wiadomości news:ihm5ve$7jl$1news.onet.pl...
On 24-01-2011 18:00, abc wrote:

[...]

Co tu tu....?
Co jak co ale właśnie państwowe szkolnictwo indoktrynuje najbardziej i oducza od myślenia.
I jest to nieuniknione kiedy Ministerstwo ma prawo rozkazywać szkołom (zresztą obecnie i prywatnym) i ma prawo mnóstwo rzeczy narzucać.

Oczywiście jest lepiej niż w PRLu kiedy zawracano dzieciom głowę Leninem i socjalizmem.
Ale czy tak naprawdę jest wyraźnie lepiej?
Pojawiły się inne "zawracania głowy".

Data: 2011-01-25 11:44:14
Autor: cytryna
co ty tu .....!?
> [...]

socjalizmem.

Ale czy tak naprawdę jest wyraźnie lepiej?

***************************

SerKozi to taki francusaki Donek, włazidup (względem Anieli i Obejmy) o mentalności typowego mieszańca. Kasa i dziwy - to się liczy, mniejsza o cuda
np. gospodarcze. Zbrojmistrz Wołodii, poklepywacz innego włazidupa.

Data: 2011-01-25 12:06:00
Autor: K.S.
bardzo ciekawe
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2679.00000090.4d3ea97enewsgate.onet.pl...
[.....................]
SerKozi to taki francusaki Donek, włazidup (względem Anieli i Obejmy) o
mentalności typowego mieszańca. Kasa i dziwy - to się liczy, mniejsza o cuda
np. gospodarcze. Zbrojmistrz Wołodii, poklepywacz innego włazidupa.

Bardzo ciekawy wpis.
Poleć jednak jakieś podręczniki bądź inne źródła, które umożliwiłyby mi zrozumienie go.
Oczywiście tak od razu nie zrozumiem (z przzyrodzenia jestem dość tępy), ale po miesiącu?... kto wie?...

Data: 2011-01-25 11:50:00
Autor: Polok Prawdziwy
co ty tu .....!?

On 24-01-2011 18:00, abc wrote:

[...]

No ŁOCYWISTAŁOCYWISTOść...!!!

- coto za wiedzenie ło jakiesik pierwiostkach, łułamkach, albo inksych
analitycnych cołkach..!?

Albo takie pierdoły ło kosmicnych prenkościach, prondzie, światle, cieple,
bielogi, albo ze Zimia łokrongłom jezt...!

NIKOMU TO NIEPOTSEBNE...!!!

Pozondnie siem pomodlić, dodziesińciu zlicyć umieć (ato ino zewzglendu na
dziesieńcinem) i wyznować siem pożondnie, znacysiem pokatulicku na
kalendożu...!!!

Noi łocywistałocywistość PRAWIDŁOWY POżONDEK śWIATA znać -> BUG, HONOR I
ŁOJCYZNA...!!!

A prywanie...
-> PON, WUJT i PLEBON...

Data: 2011-01-25 12:00:55
Autor: K.S.
o czym tu...
O czym tu baco pieprzysz?
Przecież odpaństwowienie szkolnictwa nie oznacza danie monopolu  na nauczanie.duchowieństwu.
Chodzi o zlikwidowanie wszelkich monopoli.

Niech będzie możłiwość swobodnego zakładania róznych szkół bez nakazów i narzuceń ministerstw.
I niech nie będzie przymusowego nauczania.

Tak baco, wówczas jako człowiek światły będziesz mógł na tej swojej hali założyć szkółkę, a sąsiedzi - jeśłi zechcą - będą do niej posyłać dzieci.

Data: 2011-01-25 13:04:52
Autor: Polok Prawdziwy
o czym tu...
Am Tue, 25 Jan 2011 12:00:55 +0100 schrieb K.S.:

[...]

MONRYś...!!!

- ale inacej...

Zdegenerowana Francja jest w stanie rozkładu