Zdegradować Hermaszewskiego!

Data: 2018-02-27 05:49:50
Autor: jacekbialy80
Zdegradować Hermaszewskiego!
Był wtedy sławny, więc nie musiał w tym maczać rąk. Dzisiaj mówi, że nie wiedział, że go do WRON-y wsadzili, co jest nieprawdą, gdyż w wojsku obowiązują określone procedury i on swój autograf złożyć musiał. Gdyby im powiedział wprost, że nie po to w kosmos latał, żeby dzisiaj brać udział w nocnym polowaniu na śpiących cywilów, to stałby się sławny na cały świat. Ale wicie - rodzina... No tak. To można było po cichu, "zachorować", albo tak zaplanować, żeby nie mieć czasu, być poza krajem... I wtedy nic by mu nie zrobili, a całą sprawę wyciszyli.
Lecz cóż... Nasz pierwszy kosmonauta firmował swoim nazwiskiem największą hańbę w naszych najnowszych dziejach, która to hańba dzieli nas do dziś.
JB

Data: 2018-02-27 06:18:33
Autor: japanizer
On Tuesday, February 27, 2018 at 10:49:51 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Jeszcze pisiory znajdźcie coś na Jana Pawła II i Marie Curie-Skłodowską - i zdegradować. Ot, choćby za to że uciekli z ojczyzny, może nie w kosmos, ale jednak.

I wtedy już wszyscy w kraju będą równi, jak w wymarzonym przez was komunizmie.

Data: 2018-02-27 12:27:14
Autor: jacekbialy80
Zdegradować Hermaszewskiego!
Oddajcie mi młodość czerwone świnie!

JB

Data: 2018-02-27 23:25:37
Autor: stevep
W dniu 2018-02-27 o 21:27, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Oddajcie mi młodość czerwone świnie!

JB

Przecież urodziłeś się od razu stary.

--
stevep

Data: 2018-02-28 02:14:49
Autor: jacekbialy80
Zdegradować Hermaszewskiego!
Nie pamiętam moich urodzin Pietrzykowski. Pamiętam że w dzieciństwie ojciec zabierał mnie na pochody pierwszomajowe, z czego byłem bardzo szczęśliwy. Tylko jedni wyrastają z tych gołąbków, a inni nie potrafią. I taka jest różnica pomiędzy ludźmi.

JB

Data: 2018-02-28 02:34:10
Autor: japanizer
On Wednesday, February 28, 2018 at 7:14:50 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Nie pamiętam moich urodzin Pietrzykowski. Pamiętam że w dzieciństwie ojciec zabierał mnie na pochody pierwszomajowe, z czego byłem bardzo szczęśliwy.

Z niemal każdej twojej wypowiedzi przebija to, że tęsknisz za tymi czasami.

Data: 2018-02-28 02:53:39
Autor: jacekbialy80
Zdegradować Hermaszewskiego!
No to uważaj na głowę, bo zaraz ci się 'przebije', że tęsknię za Hermaszewskim :-DD

JB

Data: 2018-02-28 03:31:54
Autor: japanizer
On Wednesday, February 28, 2018 at 7:53:40 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
No to uważaj na głowę, bo zaraz ci się 'przebije', że tęsknię za Hermaszewskim :-DD

Nie interesuje mnie to, czy pociąga cię płeć męska..

Data: 2018-02-28 12:43:00
Autor: jacekbialy80
Zdegradować Hermaszewskiego!
:-DDD  - wysiłek na miarę towarzysza Piszczyka!

Nie zauważyłeś guciu, że peerel był najbardziej bezplciowym zjawiskiem łącznie z tym twoim Hermaszewskim?

JB

Data: 2018-02-28 23:18:24
Autor: stevep
W dniu 2018-02-28 o 12:31, japanizer@japanizer.org pisze:
On Wednesday, February 28, 2018 at 7:53:40 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
No to uważaj na głowę, bo zaraz ci się 'przebije', że tęsknię za Hermaszewskim :-DD

Nie interesuje mnie to, czy pociąga cię płeć męska.

Co wy nie pedacie tawariszcz klauznik przecież was interesuje kazda głupota.

--
stevep

Data: 2018-02-28 16:51:18
Autor: jacekbialy80
Zdegradować Hermaszewskiego!
Towarzyszu Piszczyk nie śpijcie na zebraniu!

Data: 2018-03-01 05:04:34
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 01:51 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Towarzyszu Piszczyk nie śpijcie na zebraniu!

Powtarzacie się tawariszcz klauznik.

--
stevep

Data: 2018-02-28 23:17:00
Autor: stevep
W dniu 2018-02-28 o 11:53, jacekbialy80@gmail.com pisze:
No to uważaj na głowę, bo zaraz ci się 'przebije', że tęsknię za Hermaszewskim :-DD

JB

A nie wystarczy ci, że się modlisz do kaczora?

--
stevep

Data: 2018-02-28 14:24:23
Autor: Zenek Kapelinder
Zdegradować Hermaszewskiego!
ty sie modlisz do makreli ktos inny moze do kaczora.

Data: 2018-03-01 05:03:33
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 23:24 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

ty sie modlisz do makreli ktos inny moze do kaczora.

A ty zapewne do Stalina.

--
stevep

Data: 2018-03-01 05:42:22
Autor: Zenek Kapelinder
Zdegradować Hermaszewskiego!
Chuj ci do tego debilu do kogo sie modle albo nie modle.

Data: 2018-03-01 15:03:45
Autor: stevep
Zdegradować Hermaszewskiego!
Chuj ci do tego debilu do kogo sie modle albo nie modle.

Jak chuj ci nie staje to spierdalaj.

--
stevep

Data: 2018-03-01 06:53:49
Autor: Zenek Kapelinder
Zdegradować Hermaszewskiego!
Ziewwwwww.

Data: 2018-03-01 15:17:46
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Zdegradować Hermaszewskiego!
fredogniot  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:59b4df90-8669-421c-b1e9-04dc204b4244googlegroups.com...
Chuj ci do tego do jakiego debila sie modle albo nie modle.

https://tinyurl.com/bandaczerwona

CL

Data: 2018-03-01 15:59:17
Autor: Wiesiaczek
Zdegradować Hermaszewskiego!
Chuj ci do tego debilu do kogo sie modle albo nie modle.

Zenek, bez obrazy, ale Twoje posty nic mi nie mówią, o czym już pisałem.
Dlatego muszę Ciebie odfiltrować, bo jak widzisz, trudno mi dyskutować z Twoimi tekstami bez żadnego kontekstu, mimo, że często się z Tobą zgadzam.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-03-01 15:02:53
Autor: stevep
Zdegradować Hermaszewskiego!
ty sie modlisz do makreli ktos inny moze do kaczora.

Ja przygłupie nie modlę się nawet do Boga.

--
stevep

Data: 2018-03-01 15:16:51
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
walifred "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:5abcdca8-a21e-4ea6-a2f2-871749259010googlegroups.com...
ty sie modlisz do makreli ktos inny moze do kaczora.

Ty do: https://tinyurl.com/bandaczerwona

CL

Data: 2018-02-28 11:19:43
Autor: Presidente de San Escobar
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

[...]

słusznie. on wyrósł, ty nie :DDDDDDDDDD
mentalnie jesteś wzorowym komunistą
czuwaj towarzyszu!!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-28 23:15:46
Autor: stevep
W dniu 2018-02-28 o 11:14, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Czy chodziłeś na pochody, czy nie to i tak jesteś idiotą.

--
stevep

Data: 2018-02-27 23:24:47
Autor: stevep
W dniu 2018-02-27 o 15:18, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

A jeszcze na Żyda Chrystusa przed Wielkanocą.

--
stevep

Data: 2018-02-27 23:23:38
Autor: stevep
W dniu 2018-02-27 o 14:49, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

A skąd taki podział w PiS-ie?

--
stevep

Data: 2018-02-28 02:01:25
Autor: jacekbialy80
Zdegradować Hermaszewskiego!
Podział nastąpił już po wprowadzeniu stanu wojennego i był to podział niezależny od politycznej przynależności i od wszelkich dotychczasowich poglądów. Po prostu wszędzie byli tacy, którzy uwierzyli, że ta nocna łapanka była czemuś / komuś potrzebna.
Taka wiara dawała pewien komfort psychiczny, ale wymagała ciągłej racjonalizacji i naginania kolejnych faktów do narracji o jaruzelskim zbawieniu. Ci wszyscy ludzie, którzy w nią uwierzyli pochodzili z różnych dotąd środowisk i politycznych opcji. Zjednoczył ich Ojciec Redaktor, który podał ostateczną wersję swojej ewangelii, według której Jaruzelski zbawił Polskę przed radziecką interwencją.
Dzisiaj ta ewangelia łączy was wszystkich: ludzi takich jak Michnink, Mazguła i ty Pietrzykowski. Stanowicie wspólnotę hańby, której nie rozbiją żadne fakty ani żadna logocentryka. Na szczęście nie potraficie swojej wiary przekazać młodym pokoleniom - świat się od was uwolni, gdy zaczniecie umierać. To będzie prawdziwy koniec stanu wojennego.

JB

Data: 2018-03-01 04:45:00
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 11:01 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Spadaj fanatyczny idioto.

--
stevep

Data: 2018-03-01 08:06:30
Autor: Zenek Kapelinder
Zdegradować Hermaszewskiego!
Tyle Polacy mieli z lotu Hermaszewskiego co radzieckie psy z lotu Lajki.

Data: 2018-03-01 12:49:20
Autor: jacekbialy80
Zdegradować Hermaszewskiego!

 17:06Zenek Kapelinder: Tyle Polacy mieli z lotu Hermaszewskiego co radzieckie psy z lotu Lajki.
-- --
Krążyły dowcipy, że wrócił z orbity z poobijanymi łapkami. Dlaczego? Bo czego by się tam nie dotknął, to dostawał od Klimuka po łapach...

Data: 2018-03-01 21:54:35
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Tyle Polacy mieli z lotu Hermaszewskiego co radzieckie psy z lotu Lajki.

no, rosjanie mają z ciebie więcej pożytku :DDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]