Zdejmowanie krzyzy rodzi totalitaryzm.

Data: 2009-11-22 12:12:18
Autor: Marek
Zdejmowanie krzyzy rodzi totalitaryzm.

Od hasła zdejmowania krzyzy, do burzenia kosciołów tylko jeden krok.

Historia sprzed ok 100 lat zaczyna sie powtarzac:

http://docs.google.com/present/edit?id=0ATs1zVWsUp7lZHRmZ3c2OF8zMWhibjR2OW1j&hl=pl

Wtedy, pani Róża Luxemburg ( nota bene - obywatelka Polski ) założyła
komunistyczna organizacje Spartakus, w statucie której zawarte były
hasła antykoscielne i antykatolickie.

Historycy przyjmuja, ze to własnie ta akcja rozpoczęła stopniowy
wzrost nastrojów antysemickich w Niemczech ( szczególnie w katolickiej
Bawarii ) , po kilkuset latach względnej tolerancji , oraz umozliwila
dojscie do władzy Hitlera, który potrafił wyczuc te nastroje i
stosował antysemicką retorykę podczas manifestacji organizowanych w
całych Niemczech.

Data: 2009-11-22 12:17:37
Autor: Tzva Adonai
Marek napisał(a):

Wtedy, pani Róża Luxemburg ( nota bene - obywatelka Polski ) założyła
komunistyczna organizacje Spartakus, w statucie której zawarte były
hasła antykoscielne i antykatolickie.

Dzisiaj Pan Niedźwiecki (obywatel Polski) głosi te same hasła, licząc
pewnie na wzrost nastrojów antysemickich...

Data: 2009-11-22 12:31:04
Autor: Marek
On 22 Lis, 21:17, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Marek napisał(a):

> [...]

Dzisiaj Pan Niedźwiecki (obywatel Polski) głosi te same hasła, licząc
pewnie na wzrost nastrojów antysemickich...

Dozo parareli...

Data: 2009-11-22 20:19:55
Autor: Hans Kloss
Zdejmowanie krzyzy rodzi totalitaryzm.
Ja tam nie mam nic przeciwko wzrostowi nastrojów anyboukuńskich i
antypełoskich ;)). Sami kręcą bat na własne dupy z taką gorliwością że aż
radość bierze patrzeć.
J-23

Data: 2009-11-22 21:28:15
Autor: Chiron
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:242236d8-67de-4479-8e99-fac933154dad37g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jedno z wielu. Dużo bardziej- to, co zrobiła Róża- żołnierz niemiecki gnił w okopach, nie buntował się (Francuzi dezerterowali spod Verdun- Niemcom raczej się to nie zdarzało)- a tu Róża zrobiłą rewolucję i strajk generalny- więc gnijący w okopach żołnierze nie dostali aprowizacji z Haimatu. Wcześniej- po wojnie prusko- francuskiej- Francja zapłaciła Prusom ogromną kontrybucję w złocie, a rząd pruski postanowił okazać "ludzką twarz"- i zainwestować złoto w budownictwo. Powstawały więc jak grzyby po deszczu firmy budowlane, brały złoto od rządu, i...bankrutowały. Dziwnym trafem były to firmy żydowskie. No cóż- niewesołe refleksje wywołało to u Niemców...

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie siebie
Leopold Staff

Data: 2009-11-22 21:30:51
Autor: Piotr
Dnia Sun, 22 Nov 2009 21:28:15 +0100, Chiron napisał(a):

[...]

Niewesołe? :-)
No, tak... Niewesołe, ale konkretne.
Piotr

Data: 2009-11-22 23:50:26
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Bo to się i zazębia. Osłabienie religii żydowskiej (odchodzenie od domonstracji krzyża z Jezusem), osłabia wpływy i uprzywilejowaną sytuację Zydów, co jest samo przez się postrzegane jako antysemityzm, wyparcie się Chrystusa...

boukun

Data: 2009-11-23 14:57:29
Autor: sofu
Zdejmowanie krzyzy rodzi totalitaryzm.

-- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bo paradoksalnie KRK krecac lody na narodzie polskim działa na reke parchom
i wszelkiej masci złodziejom.

sofu

Data: 2009-11-23 08:04:05
Autor: WW
Marek pisze:
Od hasła zdejmowania krzyzy, do burzenia kosciołów tylko jeden krok.

Niby dlaczego ?

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-11-22 23:48:32
Autor: Marek
On 23 Lis, 08:04, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Marek pisze:

> Od hasła zdejmowania krzyzy, do burzenia kosciołów tylko jeden krok.

Niby dlaczego ?

No bo tak było...
Np w Rosji sowieckiej.

Data: 2009-11-23 09:56:03
Autor: WW
Marek pisze:

Od hasła zdejmowania krzyzy, do burzenia kosciołów tylko jeden krok.
Niby dlaczego ?

No bo tak było...
Np w Rosji sowieckiej.

To, że tak sie zdążyło ma stanowić dowód, że tak zawsze się dzieje?
Prawidło na podstawie jednego zdarzenia?

To nie jest poważne podejście do sprawy.

Data: 2009-11-23 09:11:13
Autor: Marek
On 23 Lis, 09:56, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Marek pisze:

> [...]

  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich

Tu nie chodzi o jedno zdarzenie, tylko o mechanizm.

Pobozny naród w Bawarii tak sie wystraszył żydokomuny, ze oddałby
władze diabłu, który obiecałby go przed tym piekłem uchronić.

Data: 2009-11-24 07:47:01
Autor: WW

Marek pisze:
[...]

W jaki sposób go opisano.?
Na podstawie ilu zadokumentowanych przypadków. ?

Data: 2009-11-24 04:19:00
Autor: Marek
On 24 Lis, 07:47, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Marek pisze:

> Tu nie chodzi o jedno zdarzenie, tylko o mechanizm.

W jaki sposób go opisano.?
Na podstawie ilu zadokumentowanych przypadków. ?

Własnie ci go opisałem.
Czy moze nie zrozumiałeś ?

Data: 2009-11-23 10:04:21
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Nov 2009 09:56:03 +0100, WW napisał(a):

[...]

To nie było jedno zdarzenie i nie tylko w Rosji...
Piotr

Data: 2009-11-23 10:26:16
Autor: WW
Piotr pisze:
[...]

Owszem, ale odbywało sie to tam, gdzie oficjalna polityka nie uznaje żadnej wiary.
W Polsce nie ma to miejsca.
W Polsce obowiązuje - chyłkiem podpisany podobnie jak i odbyło się wieszanie krzyża w Sejmie RP, co za dziwna wiara, że otwartości się boi? - konkordat.
Dość dokładnie wymienia zakres praw kościoła i miejsca uprawiania kultu a więc i wieszania krzyży.
Wśród tego spisu nie ma urzędów administracji publicznej ani szkół państwowych. !!!!!!!
Tak wiec wieszanie krzyży jest nie tylko sprzeczne z prawem, ale i z zawartym konkordatem.

Data: 2009-11-23 10:39:29
Autor: Piotr
Zdejmowanie krzyzy rodzi totalitaryzm.
Dnia Mon, 23 Nov 2009 10:27:55 +0100, WW napisał(a):

A gdzie jeszcze?

Masz jakiś asynchron?
Piotr

Data: 2009-11-23 11:12:09
Autor: WW
Piotr pisze:
Dnia Mon, 23 Nov 2009 10:27:55 +0100, WW napisał(a):

A gdzie jeszcze?

Masz jakiś asynchron?
Piotr

Twierdzisz w swoim poście, że odbywało sie to nie raz i nie tylko w Rosji.
Zatem powiedz, gdzie i kiedy.
To proste pytanie.

Data: 2009-11-23 11:28:22
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Nov 2009 11:12:09 +0100, WW napisał(a):

Twierdzisz w swoim poście, że odbywało sie to nie raz i nie tylko w Rosji.
Zatem powiedz, gdzie i kiedy.
To proste pytanie.

No proste, częściowo sobie na nie sam odpowiedziałeś, zanim zadałeś
pytanie.
Ale...
Ściąganie krzyzy odbywało się i odbywa we wszystkich demoludach, nawet tak
odległych jak Kuba. Krzyż zdjęto nawet w hitlerowskich Niemczech.
W miejsce krzyża powieszono coś innego, i w to kazano ludziom wierzyć.
Piotr

Data: 2009-11-23 12:00:10
Autor: Chiron
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1fon7xohj3jko$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

....a także postrewolucyjna Francja, socjalistyczna Hiszpania sprzed wojny domowej. Krzyże zastępowano czymś innym. IMO należy teraz popatrzeć na sprawę całościowo: wybrano w tajemniczych (raczej szemranych) okolicznościach prezydenta UE- które nigdy nie miało mieć prezydenta (oficjalnie- bo nie miało być państwem). Prezydent oficjalnie mówi o odchodzeniu od godeł i znaków państw- członków UE- zastępowaniu ich znakami Unii. W tym czasie "niezawisły sąd" unijny nakazuje zdjęcie krzyży we Włoszech. Dla mnie to część skoordynowanej akcji. Czym te krzyży będą zastąpione? Wkrótce zobaczymy. Pewno będą chcieli stworzyć naród europejski- a co cementuje naród? Wspólne symbole a wojna pod wspólnymi sztandarami w obronie UE.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

2. Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie siebie
Leopold Staff

Data: 2009-11-23 12:10:53
Autor: WW
Chiron pisze:
[...]

To wszystko było podnoszone i to nie raz, jak nawoływaliśmy do niepodpisywania eurokonstytucji.
Ale nasz arcy katolicki prezydent i premier to zrobili.
To skąd teraz zdziwienie, że eurourzędasy realizują swój plan.?

Data: 2009-11-23 12:04:40
Autor: WW
Piotr pisze:
[...]

W którym miejscu.

Ale...
Ściąganie krzyzy odbywało się i odbywa we wszystkich demoludach, nawet tak
odległych jak Kuba.

Kłamiesz.
Akurat byłem na Kubie i tak krzyży nikt nie zdejmował, bo ich nikt nie zawieszał w szkołach i urzędach.
Kościoły są, tyle że państwo ich nie finansuje ani też nie finansuje pracowników kościoła. Większość Kubańczyków nosi na szyi krzyżyki a że lekko ubrani to je widać.

Krzyż zdjęto nawet w hitlerowskich Niemczech.

Gdzie i kiedy.?

W miejsce krzyża powieszono coś innego, i w to kazano ludziom wierzyć.

Kłamiesz. Kościół wiernie stal przy Hitlerze.
Pierwszy Konkordat właśnie z Hitlerem podpisano !!!
Określał on dokładnie zakres działań kościoła i państwa.

Kłamiesz tak jak pracownicy  kościoła, obwieszczając, jacy to oni prześladowani i pokrzywdzeni.

Kościół katolicki jest największym posiadaczem ziemskim w Polsce.

Kościół jest największym beneficjentem środków unijnych w Polsce

Kościół tylko w Polsce jest uzyskał zapis prawny o obrazie uczuć religijnych.

Tak wygląda "walka z kościołem".

Żeby ze mną tak chciał ktoś walczyć  :-P

Data: 2009-11-23 12:13:26
Autor: WW

Piotr pisze:

> No proste, częściowo sobie na nie sam odpowiedziałeś, zanim zadałeś
> pytanie.

W którym miejscu.

Data: 2009-11-23 12:35:20
Autor: Piotr
Dnia Mon, 23 Nov 2009 12:13:26 +0100, WW napisał(a):

> [...]

Tak wygląda "walka z kościołem".

Żeby ze mną tak chciał ktoś walczyć  :-P

A cóżeś się tak podniecił kolego? Ale nawet podniecony nie musisz być
niegrzeczny i zarzucać mi nieuczciwości. To taki nowy kanon wśród
politpoprawnej-durnoty?
A do rzeczy, gdzie na Kubie widziałeś w urzędzie krzyż? Chyba, że te szyje
kubanczyków były urzędowe, he, he. No i strasznie długi ten urlop miałeś,
od 1953, fiu, fiu!
Kościół był dla Hitlera tylko instrumentem, niezbyt istotnym, i do
likwidacji w sprzyjających warunkach. Z symboliki państwowej został
wycofany. Przez jakiś czas jeszcze wisiały krzyże w sądach, a w szkołach
pozdejmowano je po 1933 roku. W Bawarii była nawet z tego powodu jakaś
awantura.
Reszta twojego wywodu, to bełkot.
Piotr

Data: 2009-11-23 13:51:37
Autor: WW
Piotr pisze:
> [...]

A cóżeś się tak podniecił kolego? Ale nawet podniecony nie musisz być
niegrzeczny i zarzucać mi nieuczciwości.

Bo uczciwi ludzie nazywają rzeczy po imieniu.

Kłamstwem a nie "mijaniem się z prawda"

To taki nowy kanon wśród> politpoprawnej-durnoty?

Nie dość, że kłamca, to jeszcze niewychowany.

A do rzeczy, gdzie na Kubie widziałeś w urzędzie krzyż?

A gdzie, poza Watykanem, powinien być krzyż na urzędzie?

Kościół był dla Hitlera tylko instrumentem, niezbyt istotnym, i do
likwidacji w sprzyjających warunkach. Z symboliki państwowej został
wycofany.

Może wiesz, co żołnierze niemieccy mieli wygrawerowane na klamrach pasów.?

Przez jakiś czas jeszcze wisiały krzyże w sądach, a w szkołach
pozdejmowano je po 1933 roku. W Bawarii była nawet z tego powodu jakaś
awantura.
Reszta twojego wywodu, to bełkot.

Jak braknie argumentów a zostało się przyłapanym na ewidentnych kłamstwach to najlepiej zarzucić adwersarzowi "bełkot".

Co jest bełkotem:

Konkordat między Hitlerem a Watykanem ?
Fakt, że kk jest największym posiadaczem ziemskim w Polsce
a może fakt, że tylko nasze prawo przewiduje "obrażę uczuć religijnych"

No tak kolego, konkretnie odpowiedz.

Data: 2009-11-23 10:07:20
Autor: Andrzej Adam Filip
Wymuszone zawieszanie krzyĹźy rodzi totalitaryzm.
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> pisze:
[...]

Sto lat temu (rok 1907) była jakaś Polska żeby było jakieś "obywatelstwo Polski"? :-)

Historycy przyjmuja, ze to własnie ta akcja rozpoczęła stopniowy
wzrost nastrojĂłw antysemickich w Niemczech ( szczegĂłlnie w katolickiej
[...]

Według sporej części "Żydów zawodowych" to co robił przez wieki Kościół
Rzymsko Katolicki stworzyło "falę antysemityzmu" którą tylko Adolf
Hitler "ostatecznie wzmocnił". Też się z ich uproszczoną demagogią zgodzisz? :-)

Wyśpisz się po śmierci.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-11-23 11:27:25
Autor: mkarwan
[...]

"Z pochodzenia Żydówka " http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C3%B3%C5%BCa_Luksemburg

(...)Innym - dziś już mniej popularnym - Żydem zamojskim była znana działaczka lewicowa Róża Luksemburg, córka miejscowego kupca Eliasza, współzałożycielka partii "Socjaldemokracja Królestwa Polskiego" oraz "Związku Spartakusa". http://www.kirkuty.xip.pl/zamosc.htm

(...) Autorzy ksiąg pamięci dumni są z Żydów, którzy po latach stali się sławni i chętnie przypominają, skąd te osoby pochodzą. Na przykład Róża Luksemburg z Zamościa. http://www.jewish.org.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=2400&Itemid=57

(...)Wymownym przykladem jest pani Roza Luksemburg ktora pochodzila z rodziny czysto zydowskiej z wielowiekowej linii rabinow. https://forum.jewish.org.pl/viewtopic.php?t=4162&start=0&sid=c83d8d4dbbd5f6eaa51b25c6469160ec

Zdejmowanie krzyzy rodzi totalitaryzm.