Zdelegalizować Platformę Nienawiści

Data: 2011-04-25 23:32:24
Autor: Hans Kloss
Zdelegalizować Platformę Nienawiści
Platforma Nienawiści
Platforma Obywatelska od kilku lat stosuje bardzo prymitywny, ale
jakże skuteczny, sposób zdobywania poparcia. Jest to polityka
dzielenia Polaków na tych "lepszych" - "młodych, wykształconych z
dużych miast" i na tych "gorszych" - nie zasługujących na miano ludzi,
obrzucanych epitetami w rodzaju "bydła, czy "zacofanych moherów',
którym trzeba zabrać w dzień wyborów dowód, by nie zakłócali święta
platformerskiej "demokracji". Jest to polityka skłócania i szczucia,
polityka nazywania politycznych przeciwników faszystami, projektowania
własnych, niskich emocji na tych, których się nienawidzi [...]
Platforma Obywatelska jest partią antysystemową, antydemokratyczną, o
tendencjach totalitarnych i jako taka powinna być czym prędzej
zdelegalizowana."
http://kisiel.salon24.pl/301390,platforma-nienawisci
.....a jej wierchuszkę należy potraktować jak ziemniaki: jesienią
wykopać, na wiosnę posadzić, bo jest za co.
J-23

Data: 2011-04-26 09:24:57
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:f49bc0f8-d329-440c-9e85-a71404c63c97q36g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

O czym ty bredzisz BYDLAKU!? Prawdziwy patriota się znalazł! Jesteś najgorszą kanalią na tym formum obwiniającym innych o to co tu sam wyprawiasz!

AAA

Data: 2011-04-26 00:30:30
Autor: Hans Kloss
Zdelegalizować Platformę Nienawiści
On 26 Kwi, 09:24, "cyc" <c...@jaja.tw> wrote:

O czym ty bredzisz

Oho, gównozjad cycek przypełzł. ŻRYJ scierwo komusze:
www.youtube.com/watch?v=gP4OKpmRXoQ
J-23

Data: 2011-04-26 00:42:28
Autor: Hans Kloss
Zdelegalizować Platformę Nienawiści
On 26 Kwi, 09:24, "cyc" <c...@jaja.tw> wrote:
[brednie jak zwykle]
A nie, to nie cycek, to znowu ty bombelek. Przyczepiłeś sie jak
kawałek psiego gówna do obcasa... więc ŻRYJ

Data: 2011-04-26 15:21:39
Autor: MH
cyc <cyc@jaja.tw> napisał(a):

[...]

============================

Żenująca podszywka !! WYPAD !!

MH

Data: 2011-04-26 18:54:30
Autor: raff

" MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ip6nu3$o46$1inews.gazeta.pl...
cyc <cyc@jaja.tw> napisał(a):

[...]

Ooo, MH nie toleruje Bombla ?

R.

Data: 2011-04-26 16:33:37
Autor: ~heÂŽsk~
On Tue, 26 Apr 2011 09:24:57 +0200, "cyc" <cyc@jaja.tw> wrote:

[...]

 zdecyduj sie pod jaka ksywka sie podpisujesz  bo ci z pis zdurnieja kompletnie ;o)))

 hans klotz to chory czlowiek. chory nienawiscia.  http://deklaracjalodzka.pl

Data: 2011-04-26 09:53:39
Autor: cytryna
[...]

************************************

Mają nawet wzruszające hasła wyborcze redagowane przez salonowców:
POlityka milosci

Janusz Palikot: "Wypatroszyc Kaczynskiego"-- "Jaroslawa Kaczynskiego trzeba zastrzelic i wypatroszyc (.) Bronislaw Komorowski pójdzie na polowanie na wilki i zastrzelimy Jaroslawa Kaczynskiego, wypatroszymy i skóre wystawimy na sprzedaz w Europie." "Dlaczego do Smolenska wyjechal kartofel, kurdupel, alkoholik, a wrócil maz stanu? Bo Rosjanie podmienili cialo" "Kaczynscy sa zródlem wszelkiego zla. Zwlaszcza Jaroslaw Kaczynski" ". Odpowiedzialnosc moralna za smierc 95 ludzi ponosi Lech Kaczynski, bo to on przygotowywal wyjazd. To on ma krew na reku ludzi, którzy zgineli w katastrofie. (.) glupota, bezmyslnosc, pycha i ego Lecha Kaczynskiego doprowadzilo do tragedii. (.) Rodzina Kaczynskiego powinna przeprosic rodziny poleglych." "profesor" Wladyslaw Bartoszewski Bydlo - "Przestac uwazac bydlo za niebydlo" Stefan Niesiolowski: ".To Kaczynski odpowiada za wydarzenia w Lodzi." ".Kaczynski jest kandydatem do psychiatrycznego leczenia." ".PIS to zbieranina podlych, wstretny chorych psychicznie." ".Kaczynscy sa zródlem wszelkiego zla. Zwlaszcza Jaroslaw Kaczynski." ". Czesc z tych, którzy stoja tam i rzekomo pilnuja krzyza, to rzeczywiscie kandydaci do kliniki psychiatrycznej. Ostatnia stacja tej ich procesji to Tworki." "odeslijmy IV RP na smietnik" Andrzej Wajda: "To wojna domowa! To jest walka o wszystko! Wesprze nas TVN!" Bronislaw Komorowski: "Prezydent gdzies poleci i wszystko sie zmieni." "W interesie calej UE lezy wspólpraca z Moskwa." "Bedziemy polowac na kaczki tylko teraz jest okres ochronny" "Jaki Prezydent taki zamach" "Jaka wizyta, taki zamach, bo z 30-tu metrów nie trafic w samochód to trzeba slepego snajpera". "Kaczynski to przypadek psychiatryczny." "Chcialbym skrócic zly okres prezydentury Lecha Kaczynskiego" Radoslaw Sikorski: Dorznac watahe "Jeszcze jedna bitwa, jeszcze dorzniemy watahy, wygramy te batalie!" -- na konwencji PO "Mozna byc prezydentem, ale mozna byc tez chamem." "Pan sie nie przejmuje tym,co wygaduja niektóre karly moralne" -- do Lecha Walesy,nie wiadomo o kim, ale mozna sie domyslac. Donald Franciszek Tusk: 10 listopada 2005 Donald Tusk wystapienie Sejmowe ".Polska naprawde nie jest skazana na, tak jak ja Polska od wczoraj nazywa, moherowa koalicje." ".Jesli uwazacie panstwo, ze J.Kaczynski i PiS w czasie kampanii wyborczej maja zamiar aresztowac kandydatów innych partii, uzywac podsluchów, to wezcie pochodnie w rece i idzcie na Palac Prezydencki." "Jesli nie zrozumiecie, ze ta wspólpraca jest potrzebna, wyginiecie jak dinozaury" "Dinozaury pewnie do dzis zaludnialyby nasza planete. Tajemniczy przypadek jednak sprawil, ze nie musimy zyc w cieniu tych gigantów." "Najlepsi i twardzi ida na wojne z PiS-Do tej wojny potrzebuje ludzi najlepszych, twardych. Dlatego to otoczenie bedzie teraz pomagalo Grzegorzowi Schetynie bic sie w Sejmie z PiS-em" "Ten atak nie zostanie jednak bez odpowiedzi"-- reakcja na ujawnienie afery hazardowej.Tomek --

Data: 2011-04-26 15:20:13
Autor: MH
Zdelegalizować Platformę Nienawiści
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
Platforma Nienawi=B6ci
Platforma Obywatelska od kilku lat stosuje bardzo prymitywny, ale
jak=BFe skuteczny, spos=F3b zdobywania poparcia. Jest to polityka
dzielenia Polak=F3w na tych "lepszych" - "m=B3odych, wykszta=B3conych z
du=BFych miast" i na tych "gorszych" - nie zas=B3uguj=B1cych na miano ludzi=
,
obrzucanych epitetami w rodzaju "byd=B3a, czy "zacofanych moher=F3w',

Z jednej strony Chams , nie zauważam w twojej wypowiedzi żadnego argumentu
potwierdzjącego to twierdzenie. Z drugiej zaś strony , sądzę że umiesz czytać
, więc poczytaj własne wypociny na psp..  I oceń je dokładnie wedle przyjętych
przez ciebie norm kulturalnych , nie tych pozytywnie oceniających PO , lecz
tych negatywnie oceniających PiS. Otóż tych pierwszych raczej nie znajdziesz
na psp. Tych drugich , owszem..  Ci są najgorsi , używają argumentów , podają
fakty , a to jest najgorsze dla prezesa...  Jaja se robisz tutaj jak Tzva ,
głupiś jest , czy aż tak dobrze płacą ??

MH

Data: 2011-04-26 17:52:26
Autor: ~heÂŽsk~
Zdelegalizować Platformę Nienawiści
On Tue, 26 Apr 2011 15:20:13 +0000 (UTC), " MH"
> [...]

fakty , a to jest najgorsze dla prezesa...  Jaja se robisz tutaj jak Tzva ,
głupiś jest , czy aż tak dobrze płacą ??

 zastanawiam sie czy to breslau jest pelne durni czy hans klotz jest
naplywowy.

Data: 2011-04-26 16:26:22
Autor: obserwator
~he?sk~ <xl.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 zastanawiam sie czy to breslau jest pelne durni czy hans klotz jest
naplywowy.

znowu brak argumentow, wiec leca inwektywy jak to u czerwonych.

Rozpasane, bezrozumne klamstwo jako obrona, ale przed czym?

Przed wlasna glupota.

Data: 2011-04-27 05:37:32
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip6rne$6r3$1inews.gazeta.pl...
[...]