Zderzak a jego brak

Data: 2009-11-16 18:55:11
Autor: szwagier
Zderzak a jego brak
Darek. pisze:
Witam.
Jestem u rodziny, 450km od domu. Nie z mojej winy uderzył we mnie samochód z przodu
Ucierpiał tylko zderzak. Obecnie samochód stoi bez zderzaka a chciałbym wrócić do domu.
Czy mogę poruszać się bez przedniego zderzaka? Jakie przepisy to reguluj±?
Dowód nie został zabrany przez policje.

Pozdrawiam - Darek.

Za brak zderzaka przedniego policja zabrala mi DR.
Czyli moga.

szwagier

Data: 2009-11-16 11:55:27
Autor: slaweks
Zderzak a jego brak
On 16 Lis, 18:55, szwagier <kcieslakWYTNI...@poczta.fm> wrote:
> [...]
> Dowód nie został zabrany przez policje.

> Pozdrawiam - Darek.

Za brak zderzaka przedniego policja zabrala mi DR.

a mnie nie zabrała. Czyli zależy od humoru policmajstra. Zderzak od
astry leżał na tylnym siedzieniu.

Data: 2009-11-16 19:54:42
Autor: Scyzoryk
Zderzak a jego brak

Zależy od rejonu.
W jednym nie zabior±, w innym mog±.

w kazdym moga

za brak wyposazenia w ktore samochod jest wyposazony fabrycznie samochod nie powinien przejsc przegladu co jest rownoznaczne z mozliwoscia zabrania DR.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-11-16 19:07:53
Autor: masti
Zderzak a jego brak
Dnia pięknego Mon, 16 Nov 2009 19:54:42 +0100, osobnik zwany Scyzoryk
wystukał:

ZaleÂży od rejonu.

bardziej chodzi o ostre krawędzie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-17 14:18:18
Autor: krzysiek82
Zderzak a jego brak
masti pisze:
bardziej chodzi o ostre krawędzie

dokładnie.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-17 14:17:23
Autor: krzysiek82
Zderzak a jego brak
Scyzoryk pisze:
za brak wyposazenia w ktore samochod jest wyposazony fabrycznie samochod nie powinien przejsc przegladu co jest rownoznaczne z mozliwoscia zabrania DR.

to nie o to chodzi, bo przecież auto bez tylnej kanapy przegl±d przejdzie.

--
krzysiek82

Data: 2009-11-17 16:37:57
Autor: Krzysztof Zietara
Zderzak a jego brak
On Tue, 17 Nov 2009 14:17:23 +0100, krzysiek82 wrote:
Scyzoryk pisze:
za brak wyposazenia w ktore samochod jest wyposazony fabrycznie samochod nie powinien przejsc przegladu co jest rownoznaczne z mozliwoscia zabrania DR.

to nie o to chodzi, bo przecieĹĽ auto bez tylnej kanapy przeglÄ…d przejdzie.

Teoretycznie nie powinno - liczba miejsc siedzÄ…cych nie zgadza siÄ™ z tÄ… w
dowodzie :->

Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkÄ™]

Data: 2009-11-16 20:41:34
Autor: WOJO
Zderzak a jego brak
Za brak zderzaka przedniego policja zabrala mi DR.
Czyli moga.
Pewnie, że mog±. Policjant to też człowiek i widz±c, że kierowca ma 450 km do domu podj±ł ¶rodki zaradcze, które należało w takim przypadku podj±ć. Jednak jak nie zabrali DR przy ogledzinach zdarzenia, to uznali, ze nie ma takiej potrzeby. Uwierz, że nie ryzykowaliby conajmniej opierdol od przełożonego, gdyby pojazd nie nadawał się do jazdy i wyszło na jaw, że zezwolili nim na jazdę. :)
Pozdrawiam !
WOJO

Zderzak a jego brak