Zderzak tylny Corsa D wersja 3D i 5D

Data: 2010-01-14 14:31:16
Autor: Agent
Zderzak tylny Corsa D wersja 3D i 5D
Witam,
Może ktoś wie z doświadzczenia lub pracuje w serwisie czy zderzak tylny do Corsy D z wersji 5D różni się od wersji 3D? Mam na oku na allegro zderzak którego nie musiałbym nawet malować ale jest od wersji 3D a ja potrzebuję do 5D.

Data: 2010-01-15 08:50:16
Autor: bratPit[pr]
[...]

nie mam katalogu, na tzw. 'czuja' powinny być inne, najlepiej zadzwoń do dowolnego ASO na dział części i zapytaj,
brat

Zderzak tylny Corsa D wersja 3D i 5D