Zderzenie cyklisty z drzwiami auta

Data: 2010-11-17 14:41:51
Autor: BoDro
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
"Cekcyn Rowerzysta walczy o życie

W poniedziałek [08.11.2010] na ul. Głównej doszło do wyjątkowo nieszczęśliwego wypadku. Rowerzysta trafił do szpitala w Bydgoszczy po tym, jak został uderzony przez drzwi otwieranego samochodu.

- Zdarzenie było około godz. 13 - informuje Wojciech Raddatz, naczelnik wydziału prewencji i ruchu drogowego Komendy Powiatowej Policji w Tucholi. - Rowerzysta został uderzony w głowę. Kierowca auta był trzeźwy. Będziemy ustalać, kto zawinił.
Rowerzysta w stanie ciężkim, z urazem czaszkowo-mózgowym, został przewieziony do jednego z bydgoskich szpitali. - Rutynowo sprawdzimy, czy cyklista był trzeźwy - mówi Raddatz."

p.s.
Poszkodowany zmarł po dwóch dniach.

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101109/INNEMIASTA10/754668418

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-11-17 15:10:05
Autor: dobrov
W dniu 2010-11-17 14:41, BoDro pisze:
[...]

Mnie tak o mało nie trafił jeden debil - co ciekawe w parku to było i to w miejscu, gdzie nie wolno wjeżdżać samochodem, ale  "nie dotyczy posiadaczy zezwoleń". Zrobiłem unik i przeszedłem na gługość włosów na łydce.
A jechałem tak ze 35km/h.
Nie spodziewałem się zagrożenia, bo samochód stał odkąd go zobaczyłem i nic
nie wskazywało, że ktoś jest w środku.
Naprawdę potworny stres - zj.... idiotę przy ludziach jak psa.
Ciekawe, czy przy ruchliwej jezdni to też sobie tak pozwala drzwiami wachlować.

Kondolencje dla rodziny ofiary.

Data: 2010-11-17 16:02:56
Autor: Tomasso
Użytkownik "dobrov" napisał:
Naprawdę potworny stres - zj.... idiotę przy ludziach jak psa.

Czyli rozładowałeś stres i tez pewnie tak bym zareagował. A na chłodno zastanów się teraz , czy zachowałeś zasadę ograniczonego zaufania? Czy rozsądnym było przelatywać w taką prędkością po alejce parkowej tak blisko samochodu?

Gość siedział w aucie, nie spodziewał się obiektu naddźwiękowego na alejce dla pieszych, nie mówiąc już o tym, że prawdopodobnie nie miał szans Cię zauważyć.

Kondolencje dla rodziny ofiary.

Dołączam się, niestety...

Zawsze obawiam się właśnie takiej akcji - jadąc przez miasto nie ma się szans na zachowanie rozsądnego odstępu np. od zaparkowanych lub stojących w korku samochodów. Nieważne, czyja będzie wina - kark skręcę ja.

Data: 2010-11-17 16:13:03
Autor: MadMan
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
Dnia Wed, 17 Nov 2010 16:02:56 +0100, Tomasso napisał(a):

A na chÂłodno zastanĂłw siĂŞ teraz , czy zachowaÂłeÂś zasadĂŞ ograniczonego zaufania?

Z tego co pisał - zachował. Czy na pewno wiesz o czym mówi ta zasada?

GoœÌ siedzia³ w aucie, nie spodziewa³ siê obiektu naddŸwiêkowego na alejce dla pieszych

Gość miał obowiązek upewnić się że nie spowoduje zagrożenia swoim
wysiadaniem. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-17 16:33:30
Autor: Krees
Tomasso <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał(a):
Użytkownik "dobrov" napisał:

Gość siedział w aucie, nie spodziewał się obiektu naddźwiękowego na alejce dla pieszych

Kolega słowem nie wspomniał, że zdarzenie miało miejsce w alejce dla pieszych.
Równie dobrze mógł jechać śmieszką rowerową przebiegającą przez park. Trzeba
by go zapytać :).

nie mówiąc już o tym, że prawdopodobnie nie miał szans Cię zauważyć.

Hmmm... nie doczytałem również, że samochód miał urwane lusterka, z którego to
powodu kierowca nie miał jak się upewnić, że może bezpiecznie otworzyć drzwi. Czy możesz mi wskazać takie zdanie w poście kolegi? Bo ja przemęczony jestem,
oczy mam obolałe, może czegoś nie widzę... ;)

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-11-17 17:14:36
Autor: Mariusz Kruk
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomasso"
Czyli rozładowałeś stres i tez pewnie tak bym zareagował. A na chłodno zastanów się teraz , czy zachowałeś zasadę ograniczonego zaufania?

Kur...tyna.
"Zasada ograniczonego zaufania" nie jest zasadą nieograniczonego braku
zaufania. Wbijcie sobie to wreszcie do łba.
Zasada ograniczonego zaufania mówi, że uczestnik ruchu jednak ma prawo
oczekiwać, że inni będą się zachowywać zgodnie z przepisami.

Gość siedział w aucie, nie spodziewał się obiektu naddźwiękowego na alejce dla pieszych, nie mówiąc już o tym, że prawdopodobnie nie miał szans Cię zauważyć.

Oczywiście. I hiszpańskiej inkwizycji też się nie spodziewał.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] [  Kruk@epsilon.eu.org   ] [ http://epsilon.eu.org/ ] [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

Data: 2010-11-18 09:04:17
Autor: cytawa
Mariusz Kruk pisze:
"Zasada ograniczonego zaufania" nie jest zasadą nieograniczonego braku
zaufania. Wbijcie sobie to wreszcie do łba.

Radze stosowac zasade "kompletnego braku zaufania" :(

Jan Cytawa

Data: 2010-11-18 09:35:45
Autor: johnkelly
W dniu 2010-11-18 09:04, cytawa pisze:
Mariusz Kruk pisze:
"Zasada ograniczonego zaufania" nie jest zasadą nieograniczonego braku
zaufania. Wbijcie sobie to wreszcie do łba.

Radze stosowac zasade "kompletnego braku zaufania" :(

Jan Cytawa

Czyli nie wychodzić z domu?

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2010-11-18 10:16:10
Autor: Bartłomiej Zieliński
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
Użytkownik johnkelly napisał:
Czyli nie wychodzić z domu?

Ale koniecznie wstawać z łóżka!

Data: 2010-11-18 10:47:00
Autor: Mariusz Kruk
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "cytawa"
"Zasada ograniczonego zaufania" nie jest zasadą nieograniczonego braku
zaufania. Wbijcie sobie to wreszcie do łba.
Radze stosowac zasade "kompletnego braku zaufania" :(

W sensie praktycznym, niestety, zdrowy rozsądek sobie, prawo sobie - tu
się zgodzę. Ale w sensie prawnym, zasada ograniczonego zaufania to nie
to, co niektórzy niepełnosprytni sugerują.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-11-18 12:05:23
Autor: dobrov
W dniu 2010-11-18 10:47, Mariusz Kruk pisze:
[...]

Zasada kompletnego braku zaufania - to fajnie brzmi i sam tego określenia czasem używam. Ale patrząc na to obiektywnie - to nie jest nawet utopia - to jest nonsens, który nie pozwoliłby na jakiekolwiek funkcjonowanie.
Trzeba by opuścić planetę, tyle że nie ma jak tego zrobić stosując zasadę kompletnego braku zaufania.
Zasada ograniczonego zaufania to też jakieś bezsensowne. Automatycznie pojawia się pytanie "jak bardzo ograniczonego?". Akceptowalne ryzyko związane z zaufaniem jako prawdopodobieństwo poniesienia straty z czyjejś winy ma nieskończenie wiele możliwych wartości. Mogę je zmniejszyć za pomocą swojej rozwagi o 30% albo o 90% - w obydwu przypadkach będzie to przejaw ograniczonego zaufania.

Data: 2010-11-18 12:35:46
Autor: Mariusz Kruk
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "dobrov"
[...]

Ano właśnie.

[...]

No i to jest właśnie wynik niefortunnego sformułowania nazwy tej zasady.
Bo to jest ogólnie zasada zaufania ("uczestnik ruchu ma prawo oczekiwać,
że inni zachowają się zgodnie z przepisami"), ograniczona w szczególnych
przypadkach ("chyba że okoliczności wskazują na możliwość innego
zachowania").
A ludzie rozumieją to "zasada o tym, że zafuanie musi być (bardzo)
ograniczone".

Data: 2010-11-18 12:42:34
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Thu, 18 Nov 2010 12:35:46 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

[...]

Ktoś tui kiedyś pięknie podsumował taką zasadę ograniczonego zaufania w
wersji dla rowerzysty: "Jeżdżę tak, jakbym był niewidzialny".

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-11-18 12:55:31
Autor: Mariusz Kruk
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marek 'Qrczak' Potocki"
[...]

Bosz, następny.
To nie jest zasada ograniczonego zaufania. To jest (fakt, praktyczna
dość) zasada totalnego braku zaufania. I owszem, w praktyce rowerzysta
powinien zakładać, że wszyscy chcą go zabić (nawet nie to, że jest
niewidzialny; wręcz przeciwnie). Ale to ma się nijak do zasady
ograniczonego zaufania, która jest pojęciem wywodzącym się z regulacji
prawnych (konkretnie - Art.4 PoRD).

Data: 2010-11-18 13:23:34
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Thu, 18 Nov 2010 12:55:31 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

[...]

Toć przecież piszę, że to jest wersja dla rowerzysty. Sam dalej
przyznajesz, że:

[...]

Tylko co poradzisz, że duża część polskich kierowców ma regulacje prawne
dotyczące praw rowerzystów w... wydechu?
Oczywiście, że "mam prawo liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu
przestrzegają przepisów ruchu drogowego", tylko z samego liczenia niewiele
tu wynika. Chociaż faktem jest, że coraz z tym lepiej. Obstawiam że to jest
efekt skali. Póki rowerzystów jest mało, wszyscy ich ignorują - i piesi i
kierowcy. Tam gdzie ich jeździ już więcej, to nagle okazuje się, że jednak
się da współpracować.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-11-18 12:56:28
Autor: Korban
Dnia Thu, 18 Nov 2010 12:42:34 +0100, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a):

Ktoś tui kiedyś pięknie podsumował taką zasadę ograniczonego zaufania w
wersji dla rowerzysty: "Jeżdżę tak, jakbym był niewidzialny".

Niektórzy rowerzyści stosują tę zasadę dosłownie, będąc niewidzialnymi w
nocy, na nieoświetlonych rowerach. :/

Mirek

Data: 2010-11-18 14:35:52
Autor: dobrov
W dniu 2010-11-18 12:42, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

Ktoś tui kiedyś pięknie podsumował taką zasadę ograniczonego zaufania w
wersji dla rowerzysty: "Jeżdżę tak, jakbym był niewidzialny".

Na golasa? :)

Data: 2010-11-18 14:41:42
Autor: bans
W dniu 2010-11-18 14:35, dobrov pisze:

"Jeżdżę tak, jakbym był niewidzialny".

Na golasa? :)

I z nieczynnym narządem wzroku ;)

--
bans

Data: 2011-05-09 21:30:58
Autor: Marcin Gala
On 18-11-2010 09:04, cytawa wrote:
Mariusz Kruk pisze:
"Zasada ograniczonego zaufania" nie jest zasadą nieograniczonego braku
zaufania. Wbijcie sobie to wreszcie do łba.

Radze stosowac zasade "kompletnego braku zaufania" :(
Niestety, ale tak trzeba:( Przejechalem juz swoje kilometry i na 2 i na 4 kolkach i jedno co wiem to to ze trzeba miec oczy naokolo glowy. A generalnie na drodze nie ufac nikomu, wlacznie z samym soba (tak, pare razy mialem takie zacmienia, ze sie potem za leb lapalem, jak mozna byc takim debilem). I nie wazne czym kto jezdzi, tyle samo sie naklalem na rowerzystow co na zmotoryzowanych.

--
Marcin "Ahmed" Gala

- alez wodzu, co wodz???
- to ja juz sobie pojde...

Data: 2011-05-10 07:48:30
Autor: Mariusz Kruk
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marcin Gala"
On 18-11-2010 09:04, cytawa wrote:

Masz ćwiczenia polowe na archeologii, czy co?

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,10161961
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-05-10 14:10:57
Autor: Marcin Gala
On 10-05-2011 07:48, Mariusz Kruk wrote:
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done<  "Marcin Gala"
On 18-11-2010 09:04, cytawa wrote:

Masz ćwiczenia polowe na archeologii, czy co?

Wrocilem na grupe po latach... i jakos tak mi sie na date watku nie zwrocilo uwagi. Wiesz ...dziesci kilka tysiecy postow na raz. Sorki. Precel juz spowrotem opanowany, wiecej kopal nie bede;)

--
Marcin "Ahmed" Gala
- alez wodzu, co wodz???

Data: 2010-11-17 19:07:04
Autor: Tomasso
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
Użytkownik "Tomasso" :
Nieważne, czyja będzie wina - kark skręcę ja.

No, toście mnie zjechali. Uciekłem do jamki.

Bez napięcia, szefowie!

Data: 2011-05-10 06:32:52
Autor: Ryszard Mikke
Użytkownik "dobrov" napisał:
> [...]

Gość siedział w aucie, nie spodziewał się obiektu naddźwiękowego na alejce dla pieszych, nie mówiąc już o tym, że prawdopodobnie nie miał szans Cię zauważyć.

I _to_ jest wazna uwaga - kierowca malo widzi w tych lustereczkach.

> [...]

Zawsze obawiam się właśnie takiej akcji - jadąc przez miasto nie ma się szans na zachowanie rozsądnego odstępu np. od zaparkowanych lub stojących w korku samochodów. Nieważne, czyja będzie wina - kark skręcę ja.

No nie wiem. Jak JA wpadam na drzwi samochodu, to uszkodzone sa drzwi, nie ja.
Sprawdzone dwukrotnie, jak dotad.

rmikke

Data: 2010-11-17 17:52:42
Autor: Coaster
On 11/17/10 3:10 PM, dobrov wrote:
Zrobiłem unik i przeszedłem na gługość włosów na łydce.
A jechałem tak ze 35km/h.
Nie spodziewałem się zagrożenia, bo samochód stał odkąd go zobaczyłem i nic
nie wskazywało, że ktoś jest w środku.

A juz Ci sie wydawalo, ze na swiecie mozna sie nie spodziewac zagrozenia a tu taka wtopa!

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-11-17 18:04:29
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-11-17 15:10, dobrov pisze:

Nie spodziewałem się zagrożenia, bo samochód stał odkąd go zobaczyłem i nic
nie wskazywało, że ktoś jest w środku.
Naprawdę potworny stres - zj.... idiotę przy ludziach jak psa.

Miałem ostatnio tez niemile przygody (watki: Bliskie spotaknie z autem,
Heh rece opadaja...).
Nauczyły mnie paru rzeczy:
- po każdym mijanym/wyprzedzanym uczestniku ruchu spodziewam się
najgorszego i dostosowuję do tego prędkość/sposób swojego przejazdu oraz
zamontowałem bardzo głośny dzwonek, którym informuję o swoim zbliżaniu się.
- za nic w świecie nie rozstanę się z kaskiem bo w jakiejkolwiek kolizji
może uratować mi życie
- duże prędkości rozwijam tylko jeśli jest pusty przejazd bez możliwości
niespodziewanego pojawienia się przeszkody

A jechałem tak ze 35km/h.

W myśl ostatniego bym powiedział, że mijałeś go za szybko lub za blisko

Również dołączam się do kondolencji dla rodziny

Pozdrawiam serdecznie,
Pawel

Data: 2010-11-17 17:33:37
Autor: Kacper Perschke
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
Dnia 17.11.2010 Pawel Ratajczak <10swen@pratajczak.pl> napisał:
[...]
- za nic w świecie nie rozstanę się z kaskiem bo w jakiejkolwiek kolizji
  moĹźe uratować mi Ĺźycie
[...]

http://www.google.com/search?q=ayoy+sprawa+honoru
Sam jeżdżę w kasku.

KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Data: 2010-11-18 12:20:55
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2010-11-17 18:33, Kacper Perschke pisze:
[...]

Ja najbardziej lubię "Umiesz tak?" :D Jak kurierzyłem to jeździłem w kasku jak padało...

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-11-19 10:50:14
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-11-18 12:20, Wojtek Sobociński pisze:
Ja najbardziej lubię "Umiesz tak?"

A ja "W obronie kobiety" ;D

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-11-18 13:30:08
Autor: zly
Dnia Wed, 17 Nov 2010 18:04:29 +0100, Pawel Ratajczak napisał(a):

- za nic w świecie nie rozstanę się z kaskiem bo w jakiejkolwiek kolizji
może uratować mi życie

Nie rozstajesz się też z żółwikiem na plecy?

--
marcin

Data: 2010-11-18 13:35:11
Autor: Coaster
On 11/18/10 1:30 PM, zly wrote:
[...]

I krolicza lapka ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-11-18 13:38:20
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Thu, 18 Nov 2010 13:35:11 +0100, Coaster napisał(a):

On 11/18/10 1:30 PM, zly wrote:
[...]

A w tylnym kole wesoło terkocze sobie piesek ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-11-19 12:55:46
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-11-18 13:38, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
Nie rozstajesz się też z żółwikiem na plecy?

A w tylnym kole wesoło terkocze sobie piesek ;)

Wyczuwam delikatną nutkę zazdrości z ironią :D

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-11-17 19:16:03
Autor: Wojtek M.
[...]

Miałem podobną sytuację około 6 lat temu. Pani otwarła mi drzwi, oczywiście rozpędem je wyłamałem. Amortyzator w rowerze skrzywiony i scentrowane koło, na szczęście tylko drobne otarcia skóry. Za amor i koło dostałem prawie 3000zl z ubezpieczenia tej pani, do tego bardzo przepraszała. Mieszka gdzies w poblizu mnie, czasami widujemy się w Almie, zawsze miło zamienimy pare zdań :)

Data: 2010-11-17 20:50:38
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Wojtek M. napisał:
Miałem podobną sytuację około 6 lat temu. Pani otwarła mi drzwi,
[...]
zawsze miło zamienimy pare zdań :)

Czyżby nowy sposób na podryw? ;-)
(dość kosztowny i niebezpieczny)

Data: 2010-11-17 23:02:10
Autor: Wojtek M.
[...]

W sumie to całkiem fajna babka, myślę że maks 40 lat więc niewielka różnica :)

Data: 2010-11-18 00:18:17
Autor: Rafał Wawrzycki
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
Dnia 17 lis 2010 w liście [news:ic164n$32d$1news.agh.edu.pl] Wojtek
M. [djmorda@tenbit.pl] napisał(a):
[...]

Jest miło, bo dzięki tej pani nie straciłeś np. zębów :)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2010-11-18 07:53:31
Autor: Wojtek M.
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta

Jest miło, bo dzięki tej pani nie straciłeś np. zębów :)

Z racji wykonywanego zawodu... sam bym je sobie powstawiał hehehe :)

Data: 2010-11-17 19:53:34
Autor: ToMasz
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
BoDro pisze:
(...)

Rowerzysta trafił do szpitala w Bydgoszczy po
tym, jak został uderzony przez drzwi otwieranego samochodu.
w 1989 roku, na kursie prawajazdy organozowanym przez L.O.K., każdy
kierowca musiał lewe drzwi otwierać prawą ręką. nawyk ten miał na celu
wymuszenie spojrzenia w lusterko - czy mozna bezpiecznie otworzyć drzwi.

nie wiem jak jest teraz, ale to było mądre, a popłoch przed oblaniem
powodował ze nikt sie nie kłócił "czy napewno tak trzeba" tylko patrzył
w to lusterko.

ToMasz

PS szkoda facetów, zmarłego i sprawcy.

Data: 2010-11-18 12:22:20
Autor: Wojtek Sobociński
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
W dniu 2010-11-17 19:53, ToMasz pisze:
BoDro pisze:
(...)

[...]

Niegłupie, naprawdę niegłupie.

PS szkoda facetów, zmarłego i sprawcy.

Ano...

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-11-17 20:25:40
Autor: amrac
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
Dołączam się do kondolencji [*]

Bardzo lokalesów o monitorowanie sytuacji, czekamy na jakiś finał sprawy, pewnie znowu ze 2-3 lata...

Data: 2010-11-17 21:14:38
Autor: BoDro
amrac pisze:

Bardzo lokalesów o monitorowanie sytuacji, czekamy na jakiś finał sprawy, pewnie znowu ze 2-3 lata...

jeszcze info z dzisiaj:

"Prokuratura Rejonowa w Tucholi prowadzi postępowanie w sprawie
wypadku drogowego w Cekcynie.
Do zdarzenia doszło 8 listopada. 68-letni rowerzysta uderzył
w otwarte drzwi zaparkowanego na poboczu samochodu.
Mężczyznę z ciężkimi obrażeniami głowy przetransportowano
do bydgoskiej kliniki, w której po dwóch dniach zmarł.
Według wstępnych ustaleń właściciel auta zaraz po zdarzeniu
wsiadł do samochodu i odjechał -- dodaje prokurator Ziehlke.
Za spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym grozi
od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
Jednak nieudzielenie pomocy i ucieczka z miejsca wypadku
automatycznie podnoszą wymiar kary."

http://www.weekendfm.pl/?n=30993

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-11-17 23:04:00
Autor: Wojtek M.
[...]

To mu nie pójdzie jak przysłowiowej kurwie w deszcz.

Data: 2010-11-19 13:43:04
Autor: amrac
W dniu 17.11.2010 23:04, Wojtek M. pisze:

[...]

No ale złapali go czy nie?

Data: 2010-11-19 20:35:19
Autor: BoDro
Zderzenie cyklisty z drzwiami auta
amrac pisze:

No ale złapali go czy nie?

te artykuły są tak napisane że nie wskazują, czy zidentyfikowano kierowcę/sprawcę/auto... I - jak to na ogół bywa - redaktorzy pewnie nie wrócą do tego zdarzenia po zakończeniu śledztwa i ukaraniu ewentualnych winnych :-(

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-11-18 08:14:42
Autor: kml

Użytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisał w wiadomości news:ic0m1r$mq9$1inews.gazeta.pl...

p.s.
Poszkodowany zmarł po dwóch dniach.

:( Strasznie kiepska akcja. Wyjątkowy niefart uderzyć głową w drzwi :(

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-11-18 08:18:47
Autor: ziemo
[...]

Żonę też tak potraktowali, złamana noga, ale płacili grubo.

--
Ziemo

Zderzenie cyklisty z drzwiami auta