Zderzenie rowerzysty z pieszym

Data: 2015-12-21 10:19:55
Autor: J.F.
Zderzenie rowerzysty z pieszym
Użytkownik "Karol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:vmuw93tduhiu$.1uauemxgwyagg$.dlg@40tude.net...
Widziałem z pewnej odległości sytuację, gdzie tuż przed jadącego chodnikiem
rowerzystę wszedł pieszy, rowerzysta nie zdążył wyhamować czy zareagować,
nastąpiła kolizja, rowerzysta się wywrócił i poturbował, podobnie pieszy.
Nie wiem jak się ta sytuacja zakończyła, ale gdyby doszło do mandatowania,
to kto jest winny i jaka wysokość mandatu grozi sprawcy ?

A dlaczego do mandatowania ? Jak pieszy cos zlamie, to patrz kodeks karny.

Rowerzyscie po chodniku pewnie nie wolno (tylko w niektorych miejscach), wiec juz jest na straconej pozycji.
A to "wszedl" to skad bylo ?
Nie dostosowal predkosci do warunkow i juz mamy kilka zarzutow.

Rowerzyści na chodnikach to plaga

Nie wiem gdzie, ale normalnie nie stanowia raczej problemu.

J.

Zderzenie rowerzysty z pieszym