Zderzeniowe testy po latające

Data: 2015-05-05 14:57:57
Autor: mkarwan
Zderzeniowe testy po latające
Latawiec:
      nazwa -- Overmax
       masa -- 660 gramów
    rozmiar -- 10,1"

Parametry lotu i lądowania:
   wysokość -- około jednego metra
  lądowisko -- terakotowa podłoga w kuchni
  lądowanie -- ekranem do terakoty

Skutki:
  wyskoczenie wtyczki mikroUSB z tabletu
  niemal przewrócony storczyk
    (drut USB niemal przewrócił biednego storczyka)
  huk niemiłosierny
  przerwanie procesu ładowania prądowego ;)
    (pojawiła się konieczność ponownego podłączenia tabletu do ładowarki)

Widać smar z palców uchronił ekran przed potłuczeniem. ;)

-=-

Tak kiedyś wyładowywano szyby -- puszczano stojącą szybę na gładką
deskę, pozwalając szybie spokojnie upaść. Zanim szyba uderzyła
w deskę, wytwarzana była poduszka powietrzna, która ratowała
szybę przed potłuczeniem. Wszelkie próby trzymania takiej szyby
za końce/krawędzie kończyły się potłuczeniem szyby -- szyba pękała
i załamywała się pod własnym ciężarem.

Należy odchylić lekko szybę i pozwolić jej, aby upadła na deskę.
Można szybę podnieść pionowo (nie rozerwie się) ale nie można jej
mocno pochylić, chyba że tak, aby padała...

-=-

Zrestartowałem tablet, wyczyściłem ekran (zero widocznych zadrapań) i
sprawdziłem,
czy można połączyć tablet z laptopem, i czy ładowanie via USB pracuje
poprawnie...
Na oko tablet w ogóle nie ucierpiał. :) Podłoga chyba także.

-=-

Tablet oczywiście spadł z uchwytu. :) Uchwyt po prostu odkleił się od
blatu...

Kretyn

Data: 2015-05-05 23:06:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zderzeniowe testy po latające

"mkarwan" 5548be55$0$27529$65785112@news.neostrada.pl

Kretyn

Nieumiejętność wybiórczego/selektywnego cytowania
rozmówców nie jest równoznaczne z kretyństwem.

-=-

Wzbogaciłem tablet o zasilacz sieciowy (2 pln) i PowerBank
(niespełna 10 pln) i mam pytanie: Czy w PowerBankach
dołączony przewód USB nie ma drutów sygnałowych zazwyczaj,
czy tylko u mnie nie ma? Z ładowaniem jest OK, ale dane
nie idą po dołączonym przewodzie USB długim na około
32 cm -- bez metalowych końcówek. :)

Data: 2015-05-06 02:17:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
PowerBank
[...]

Wygląda niemal tak, jak te z obrazków kryjących się pod linkiem:

   http://www.dhgate.com/store/product/multi-color-2000mah-power-bank-pack-supply/163802065.html

U mnie chyba nie ma przejścia na obu sygnałowych
pinach -- sprawdzałem omomierzem.

Data: 2015-05-06 11:44:52
Autor: J.F.
PowerBank
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mibmkb$lcd$2@node1.news.atman.pl...
[...]

Ja tam nie wiem, bo moj omomierz nie ma tak cienkich koncowek :-)

Ale powerbank powinien miec zwarte obie linie danych (sygnalizacja mozliwosci duzego pradu) i to zwarcie powinien widziec telefon.

Czy zrobili to kablem 4-zylowym, czy zwarli sobie we wtyczce to juz nie wiem.
W gniezdzie tez powinno byc zwarte, gdyby klient uzyl innego kabla, ale to nie wyklucza kabla bez danych, ze zwarta wtyczka.

Tak nawiasem mowiac - mam jakis przedluzacz USB, taki o 1m.
To bydle ma 1 ohm  tzn po pol oma na zyly zasilania.
No i spadek napiecia przy ladowaniu wielki.
Hm, wychodzi jeden drut srednicy 0.2 mm ... moze to i uzasadnione ... a nie, to normalne USB, nie micro, to mozna bylo dac troche grubszy.

J.

Zderzeniowe testy po latające