Zdj臋cie z fotoradaru i nieaktualny adres

Data: 2012-10-01 14:21:28
Autor: Od
Zdj臋cie z fotoradaru i nieaktualny adres
Witam
Spotka艂em si臋 wczoraj z w艂a艣cicielem mieszkania, kt贸re kiedy艣 od niego najmowa艂em i powiedzia艂 mi, 偶e szuka艂a mnie policja w zwi膮zku ze zdj臋ciem z fotoradaru. Nie mieszkam tam ju偶 ponad p贸艂 roku, a poszukiwany by艂em ok trzy miesi膮ce temu. W艂a艣ciciel tego mieszkania nie wiedzia艂 gdzie si臋 wyprowadzi艂em i tak im odpowiedzia艂. Mia艂em rutynow膮 kontrol臋 przed oko艂o dwoma miesi膮cami ale policjant nic mi nie powiedzia艂, 偶e mam jakie艣 problemy z prawem czy co艣 w tym stylu.
呕adnego wezwania do s膮du r贸wnie偶 nie by艂o o ile mi wiadomo bo pyta艂em rodzic贸w gdzie jeszcze wcze艣niej mieszka艂em.

Jak sprawa b臋dzie wygl膮da艂a z prawnego punktu widzenia?

Data: 2012-10-01 15:45:12
Autor: Robert Tomasik
Zdj臋cie z fotoradaru i nieaktualny adres
U偶ytkownik "Od" <od@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:50698aca$0$1304$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeste艣 zameldowany tam, gdzie mieszkasz? Masz przerejestrowane dokumenty na nowy adres? (prawo jazdy, dow贸d rejestracyjny itp.)

Data: 2012-10-01 21:12:12
Autor: Od
[...]

Jestem zameldowany tam gdzie mieszkam i wtedy te偶 by艂em zameldowany w tamtym najmowanym mieszkaniu.
Dokumenty mam mniej wi臋cej aktualne z t膮 r贸偶nic膮, 偶e nie posiadam ju偶 samochodu kt贸ry m贸g艂 by膰 namierzony przez fotoradar. Pod koniec czerwca kupi艂em inny, a na pocz膮tku lipca sprzeda艂em ten, kt贸ry m贸g艂 dosta膰 fotk臋. Wynika to z tego co powiedzia艂 mi tamten w艂a艣ciciel mieszkania.

Data: 2012-10-02 00:25:58
Autor: Robert Tomasik
Zdj臋cie z fotoradaru i nieaktualny adres
U偶ytkownik "Od" <od@onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5069eb0d$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to taka jest bezw艂adno艣膰 baz danych jak wida膰. Musisz czeka膰 na wezwanie, bo tego inaczej nie ogarniesz.

Data: 2012-10-02 06:02:02
Autor: jureq
Zdj阠ie z fotoradaru i nieaktualny adres
Dnia Tue, 02 Oct 2012 00:25:58 +0200, Robert Tomasik napisa艂(a):

No to taka jest bezw艂adno艣膰 baz danych jak wida膰. Musisz czeka膰 na
wezwanie, bo tego inaczej nie ogarniesz.

Dodatkowo zorganizuj to jako艣 偶eby艣 na bie偶膮co mia艂 od nowego w艂a艣ciciela mieszkania informacje o wszelkich pismach przychodz膮cych z s膮du. Bo na tym etapie to potem odkr臋cenie sprawy mo偶e by膰 bardzo trudne lub niemo偶liwe.

Zdj臋cie z fotoradaru i nieaktualny adres