Zdjecia ryb w akwarium.

Data: 2011-02-22 21:05:29
Autor: ender
Zdjecia ryb w akwarium.
Ja z powodzeniem używałem do focenia (chorych) rybek kompaktu Canon A610.
Zanim go kupiłem przez moje ręce przeszło kilkanaście aparatów, które nie były w stanie zdążyć za rybkami :)

Data: 2011-02-22 21:14:07
Autor: ender
Zdjecia ryb w akwarium.

Użytkownik "ender" <adamzel@trzcianka.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d641672$0$2446$65785112@news.neostrada.pl...
Ja z powodzeniem używałem do focenia (chorych) rybek kompaktu Canon A610.
Zanim go kupiłem przez moje ręce przeszło kilkanaście aparatów, które nie były w stanie zdążyć za rybkami :)

To było kilka lat temu ale jeszcze można zobaczyć:

http://www.akwarystyka.com.pl/showthread.php?t=33307

Data: 2011-02-22 22:30:12
Autor: ender
Zdjecia ryb w akwarium.

[...]