Zdjecia slubne analogiem

Data: 2009-05-01 11:27:48
Autor: Jacek_P
Zdjecia slubne analogiem
Polon napisal:
Czy ktos z szanownych grupowiczow robi komercyjne zdjecia slubne aparatem analogowym?
Jaka technologia zwycieza w tej branzy?

Ehm, czy ty przypadkiem nie jestes poczatkujacym dziennikarzem,
ktory dostal tematyczny artykul do napisania i na liscie zbiera
materialy? Bo jakos tak mi sie zaczyna uklada cykl twoich postow ;)
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-05-01 19:57:32
Autor: awygo
Zdjecia slubne analogiem

Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:gtembk$ikd$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Polon napisal:
[...]

Być może tak. Ale jest sposób na to, żeby go uciszyć:
Polon, czy to twoja wypowiedź?

1. jesli chcesz znalezc rozdzielczosc absolutna obiektywu to robi sie
to na wysokorozdzielczych materialach analogowych.
I to jest dobry pomysl.

Jak uczy doświadczenie powinien teraz pójść spać.

Zdjecia slubne analogiem