Zdjęcia z Tignes

Data: 2010-02-08 19:01:02
Autor: Fafek
Zdjęcia z Tignes
Z lekkim poślizgiem wrzucam garść zdjęć z ostatniego mojego wyjazdu.
Jakość "telefoniczna", ale albo się robi zdjęcia, albo jeździ... ja wolę
jeździć :>

http://picasaweb.google.pl/mfranas/Tignes

Pogoda jak widać na fotkach niezła. Region Espace Killy (Tignes + Val d'Isere)
bardzo ciekawy, choć od narciarskiego ideału (czyt. 3 doliny) moim zdaniem nieco odstaje.
Gorszymi (subiektywnie) trasami i połączeniami pomiędzy górkami (zwłaszcza Val d'Isere).
Zadziwia momentami oznakowanie, bo wydawałoby się, że na zielonych trasach nie powinno być
ścianek, niebieska nie powinna wyglądać jak czarna, a na czarnej nie powinien się człowiek
zastanawiać: "jak ja mam między tymi skałami zjechać ? w co ja wdepnąłem ?" :P

Maciek

Zdjęcia z Tignes