Zdjęcia z majówki - Rumunia.

Data: 2013-05-12 00:00:33
Autor: Szymek
Zdjęcia z majówki - Rumunia.
Czołem :-)

Wrzuciłem na stronę zdjęcia z tegorocznej majówki. Po 5 latach
jeżdżenia do Albanii tym razem Rumunia.

Album jest tu: https://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/RomaniaMajowka201302

pzdr
Szymek

Data: 2013-05-13 02:42:28
Autor: Iguan_007
Zdjęcia z majówki - Rumunia.
Swietny klimat zdjec.

Pozdrawiam,  Iguan  -
Iguan007  Sezon caly rok:  http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia  --

Data: 2013-05-13 13:05:08
Autor: kawoN
Zdjęcia z majówki - Rumunia.
W dniu 13-05-13 11:42, Iguan_007 pisze:
Swietny klimat zdjec.

Rzekłbym wyjątkowo pogodny i pozytywny.
Można by pomyśleć że się przeniosło do krainy
ludzi biednych ale wyjątkowo szczęśliwych...

kawoN

Data: 2013-05-13 03:54:57
Autor: sdaman29
Zdjęcia z majówki - Rumunia.
Wrzuciłem na stronę zdjęcia z tegorocznej majówki. Po 5 latach

jeżdżenia do Albanii tym razem Rumunia.

¶wietne. dziękuję.

Data: 2013-05-13 11:02:12
Autor: Alfer_z_pracy
Zdjęcia z majówki - Rumunia.
Szymek napisał:
Album jest tu: https://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/RomaniaMajowka201302

Co oznacza napis na czapce?
https://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/RomaniaMajowka201302#5876363380735126914

:-)))

A zdjęcie panów w bramie genialne. Zreszt± kilka innych też baardzo fajnych.

Pzdr!
A.

Data: 2013-05-13 12:44:22
Autor: Szymek
Zdjęcia z majówki - Rumunia.

Co oznacza napis na czapce?https://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/RomaniaMajowka201302#587...

Nie wiem. Jest to zasadniczo niezrozumiały zlepek głównie spółgłosek,
więc może mieć co¶ wspólnego z językiem węgierskim. Nie ułatwia to
sprawy ;-)

Data: 2013-05-13 16:06:43
Autor: rmikke
Zdjęcia z majówki - Rumunia.
W dniu niedziela, 12 maja 2013 09:00:33 UTC+2 użytkownik Szymek napisał:
[...]

Rzadko się zachwycam, ale... te kadry s± po prostu ¶wietne.

A wiesz może, czemu owce maj± farbowane tyłki?

Data: 2013-05-14 07:53:20
Autor: 2late
Zdjęcia z majówki - Rumunia.
On 14/05/2013 00:06, rmikke wrote:

Wrzuciłem na stronę zdjęcia z tegorocznej majówki. Po 5 latach
jeĹĽdĹĽenia do Albanii tym razem Rumunia.

Album jest tu: https://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/RomaniaMajowka201302

Rzadko się zachwycam, ale... te kadry są po prostu świetne.

A wiesz może, czemu owce mają farbowane tyłki?

Zeby odstraszac gwalcicieli.
Zgadlem? ;)

Zdjecia klasa! :)

Dropbox for Zyxel nsa310
http://outspace.no-ip.org/zyxel/pkg/WordPress/?p=47

Data: 2013-05-14 01:44:01
Autor: Szymek
Zdjęcia z majówki - Rumunia.

A wiesz może, czemu owce maj± farbowane tyłki?

Mam dwa pomysły:
- żeby oznaczyć które s± czyje
- w Albanii widziałem, jak pasterz długi czas szukał odpowiedniej
(konkretnej?) owcy żeby dopu¶cić do niej jagnięta (czyżby taka która
niedawno rodziła miała inne mleko?) - i też j± sobie oznaczył. Nie
chciał, żeby jagnięta nie ssały od innych owiec. Co ciekawe rzecz
działa się po ciemku, a stado na oko liczyło ze 200 sztuk (wszystko
miało miejsce przy wieczornym dojeniu).

Data: 2013-05-13 23:12:20
Autor: Krycha_net
Zdjęcia z majówki - Rumunia.
W dniu 2013-05-12 09:00, Szymek pisze:
[...]

Gratulacje Szymku.
Podziwiam ostro¶ć i wyrazisto¶ć zdjęć przy tak małej "wadze".

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2013-05-14 09:44:10
Autor: piecia aka dracorp
Zdjęcia z majówki - Rumunia.
Dnia Sun, 12 May 2013 00:00:33 -0700, Szymek napisał(a):

Album jest tu:
https://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/RomaniaMajowka201302

Klimat zdjęć niesamowity. Nie wiem jak Ty to robisz że uzyskujesz taką kolorystykę. U mnie przeważnie zdjęcia są mdłe. Swoją drogą od groma portretów. Ludzie nie mieli nic przeciwko fotografowaniu?

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-05-14 03:41:20
Autor: Szymek
Zdjęcia z majówki - Rumunia.
Klimat zdjęć niesamowity. Nie wiem jak Ty to robisz że uzyskujesz tak±
kolorystykę. U mnie przeważnie zdjęcia s± mdłe.

B±dĽmy szczerzy - podkręcam. Wstępnie ustawieniami aparatu, a potem
przy obróbce, kontrastem i innymi narzędziami. Nie jest tak, że każde
podkręcone zdjęcie będzie się fajnie ogl±dać, czego dowodz± ogólnie
dostępne w sieci potworki w stylu HDR (niektóre). Ale nie jest też
tak, że aparat pokazuje ¶wiat takim, jakim go widzimy. Więc, IMHO
warto sobie pomóc.

Swoj± drog± od groma portretów. Ludzie nie mieli nic przeciwko
fotografowaniu?

Nie. Niektórzy wręcz chcieli. Dobrze jest jednak mieć wyćwiczone
sposoby, żeby w niektórych sytuacjach ludzi sprowokować, czy też
zachęcić. Trzeba też mieć (naturaln± lub wyćwiczon±) ¶miało¶ć, żeby
poprosić o zdjęcie. Bo mimo wszystko jestem dla nich trochę jak ufo -
jaki¶ go¶ć na rowerze, nie wiadomo sk±d i po co, na wiosce, gdzie
nawet sklepu nie ma, po rumuńsku ledwie co duka, itd. BTW, jazda w
lajkrze dodatkowo by utrudniała sprawę, ale na szczę¶cie mam to już za
sob± :-)

Data: 2013-05-14 11:44:21
Autor: piecia aka dracorp
Zdjęcia z majówki - Rumunia.
Dnia Tue, 14 May 2013 03:41:20 -0700, Szymek napisał(a):

BTW, jazda w lajkrze
dodatkowo by utrudniała sprawę, ale na szczęście mam to już za sobą :-)
No zauważyłem że u Ciebie tego brakuje. --
piecia aka dracorp

Zdjęcia z majówki - Rumunia.