Zdjęcia z treku dookoła Dhaulagiri

Data: 2010-11-17 22:08:42
Autor: ptz
Zdjęcia z treku dookoła Dhaulagiri
Zapraszam do galerii.

http://www.pbase.com/kailash/dhaulagiri10

Pozdr.

--

Data: 2010-11-18 18:41:20
Autor: Andrzej KĹ‚os
Zdjęcia z treku dookoła Dhaulagiri
  ptz pisze:
Zapraszam do galerii.

http://www.pbase.com/kailash/dhaulagiri10

cóż, byłem tam, ale w odwrotnej kierunku, a ponieważ było to w czasach СМEHЫ, to niestety tak ładnie to nie wyglądało :)

andy_nek

Data: 2010-11-18 19:58:15
Autor: ptz
Andrzej Kłos <andy.klos@wp.pl> napisał(a):
> Zapraszam do galerii.

cóż, byĹ&#65533;em tam, ale w odwrotnej kierunku, a poniewaĹĽ byĹ&#65533;o to w czasach СĐ&#65533;EHĐ«, to niestety tak Ĺ&#65533;adnie to nie wyglÄ&#65533;daĹ&#65533;o :)

W odwrotnm kierunku, czyli wczesniej trzeba sie zaaklimatyzowac, ale podejscie
z Marphy jest chyba i tak zabojcze :) No i sam szlak wczesniej wygladal duzo gorzej - o ile wiem, to dopiero od tego
roku dwa najgorsze miejsca: zejscie z Italian Base Camp na lodowczyk i szlak
przed Boghara, sa poprawione. --

Data: 2010-11-19 01:16:17
Autor: =Marcos=
Zdjęcia z treku dookoła Dhaulagiri