Zdjęcie Krakowa z Babiej Góry

Data: 2012-09-08 08:26:42
Autor: TysNH85
Zdjęcie Krakowa z Babiej Góry
Witam, pytałem oto kiedyś i dowiedziałem się tylko tyle że ... gdzieś jest, nie znalazłem. Babia z pólnocno wschodniej Nowej Huty wygląda hmmm "jak na dłoni", niestety co jestem, to słaba pogoda...

Data: 2012-09-08 03:26:33
Autor: Marek
Zdjęcie Krakowa z Babiej Góry
Szkopuł w tym, że zastawiona domami plama na tle ziemi to trudny i niewdzięczny temat w fotografii. Jak już ktoś wylezie na Babią i ma dobrą widoczność, to pstryka Tatry ;).
Co innego w nocy. Wtedy pod linią horyzontu grają światła. Może któraś z plam światła przebijającego się przez mgły inwersyjne na kilku pierwszych obrazkach w tym albumie http://tiny.pl/h431r to Kraków?

--
Marek

Data: 2012-09-08 10:42:44
Autor: Stefan

Użytkownik "TysNH85" <tyskie1985nh@interia.pl> napisał w wiadomości news:k2eofg$3ns$1usenet.news.interia.pl...
Witam, pytałem oto kiedyś i dowiedziałem się tylko tyle że ... gdzieś jest, nie znalazłem. Babia z pólnocno wschodniej Nowej Huty wygląda hmmm "jak na dłoni", niestety co jestem, to słaba pogoda...
wydaje mi się, że znajdziesz na fotografiach Pawła Krzana
http://www.krakow4u.pl/Tatry-z-Krakowa.html
pozdr
Stefan

Data: 2012-09-10 06:09:29
Autor: TysNH85

Użytkownik "Stefan" <stoszkra@o2.pl> napisał w wiadomości news:k2f0dv$1c2$1node1.news.atman.pl...

wydaje mi się, że znajdziesz na fotografiach Pawła Krzana
http://www.krakow4u.pl/Tatry-z-Krakowa.html
pozdr
Stefan

Nie zdjęcie Babiej Góry zrobione z Krakowa, bo takich sam zrobiłem ze 100 (jak i Tatr) tylko Krakowa zrobione z Babiej  :)

Data: 2012-09-10 07:49:34
Autor: Stefan

Użytkownik "TysNH85" <tyskie1985nh@interia.pl> napisał w wiadomości news:k2jp69$kur$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Przepraszam, zasugerowałem się tekstem posta. A co do meritum:
Śledzę bardzo uważnie próby fotografii dalekiej i wydaje mi się, że na fotki grodu Kraka z Babiej Góry nie ma co liczyć. Jak pisał przedpiśca, jakaś plama świetlna, zmazy. Krakowski smok(g) zazdrośnie strzeże podglądaczy. Jak mawiał mój Ojciec "trzeba mieć sakramenckie szczęście, aby znależć się w odpowiednim miejscu o odpowiedniej porze z odpowiednim sprzętem". Ja w swoim już długawym życiu raz tylko widziałem jakąś piłę wysokich budynków, ale to było z okolic Turbacza.
życzę szczęścia
pozdr
Stefan

Zdjęcie Krakowa z Babiej Góry