Zdjęcie SIMlocka

Data: 2009-08-05 17:06:50
Autor: Pan Ło¶
Zdjęcie SIMlocka
Będę bardzo wdzięczny za kod do zdjęcia SIMlocka z Nokii 6070.
IMEI: 354562015692248
SIMlock założony: Plus

Dziękuję z góry!

Pan Ło¶.

Data: 2009-08-05 09:52:31
Autor: BercikMeister
Zdjęcie SIMlocka
Witaj,
Oto kod:  #pw+717490637534215+7#

Instrukcja:

Wyłącz telefon, wyjmij kartę SIM i włącz tel. Teraz wpisz kod. "pw+"
uzyskasz naciskajÄ…c kilka razy "*" ("gwiazdkÄ™").
Po wpisaniu całego kodu wraz z "#" powinien Ci się pojawić komunikat
typu "zabezpieczenie odblokowane".

Data: 2009-08-05 09:54:04
Autor: BercikMeister
Zdjęcie SIMlocka
[...]

Po wpisaniu całego kodu wraz z "#" powinien Ci sie pojawić komunikat
typu "zabezpieczenie odblokowane".

Powodzenia!

Data: 2009-08-05 19:05:02
Autor: Pan Ło¶
Zdjęcie SIMlocka
Po wpisaniu całego kodu wraz z "#" powinien Ci sie pojawić komunikat
typu "zabezpieczenie odblokowane".

Bardzo dziękuję :)

Pan Ło¶.

Data: 2009-08-05 19:36:30
Autor: Animka
Zdjęcie SIMlocka
BercikMeister pisze:
Witaj,
Oto kod: #pw+717490637534215+7#

Instrukcja:

Wył±cz telefon, wyjmij kartę SIM i wł±cz tel. Teraz wpisz kod. "pw+"
uzyskasz naciskaj±c kilka razy "*" ("gwiazdkę").
Po wpisaniu całego kodu wraz z "#" powinien Ci sie pojawić komunikat
typu "zabezpieczenie odblokowane".

Czy do tego potrzebny jest jaki¶ specjalny kabel, czy nie?
Chciałabym zdj±ć simlocka z SE Z520i (nie mam jeszcze kodu).

--
animka

Data: 2009-08-05 10:52:44
Autor: slaweks
Zdjęcie SIMlocka
On 5 Sie, 19:36, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:
BercikMeister pisze:

> [...]

Czy do tego potrzebny jest jaki¶ specjalny kabel, czy nie?
Chciałabym zdj±ć simlocka z SE Z520i (nie mam jeszcze kodu).

Do K750i wystarczy spatchować telefon - potrzebny jest bardziej
specjalny
program niż kabel - używa się kabla do USB.

W nokii wyciekł kalkulator do wyliczenia kodu na podstawie sieci
i imea i nie potrzebny żaden kabel.
Dla SE pewnie też jest tylko może być lepiej strzeżony.

Data: 2009-08-05 20:20:04
Autor: Animka
Zdjęcie SIMlocka
slaweks pisze:

[...]

Dzięki.
Może kto¶ będzie wiedział i poda tutaj ten kod.

--
animka

Data: 2009-08-05 22:57:47
Autor: Sergiusz Rozanski
Zdjęcie SIMlocka
Dnia 05.08.2009 Animka <animka@to> napisał/a:
slaweks pisze:

[...]

z e61 się da? z wyciekniętego kalkulatora?

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-08-06 06:52:23
Autor: slaweks
Zdjęcie SIMlocka
On 6 Sie, 00:57, Sergiusz Rozanski <write-only-with-...@sergiusz.com>
wrote:
Dnia 05.08.2009 Animka <animka@to> napisał/a:

> slaweks pisze:

z e61 się da? z wyciekniętego kalkulatora?
Darmowych nie znalazłem.

Data: 2009-08-08 21:19:19
Autor: ulyssess
Zdjęcie SIMlocka
To może i ja sie podłaczę. Żona dostała od matki tel, którego te¶ciowa wogóle nie używała bo nie przypadł jej do gustu (nie dziwe się - taki badziew jej orenge wcisn±ł). Tel to jest LG KG275 - chyba najtańszy i najprostrzy z mozliwych. Leży bezużytecznie a żony staroć pada i trza by jakos smlocka zdj±ć. Może ktos ma rozwi±zanie na to ?

BTW czy ktos korzystał z czegos takiego ?
http://allegro.pl/item701974997_universal_unlock_sim_turbo_sim_turbosim_x_sim_ns14.html

Pozdrawiam Piotrek

Data: 2009-08-08 22:03:01
Autor: Animka
Zdjęcie SIMlocka
ulyssess pisze:
[...]

Z opłatami za przesyłke to bezczelnie przegi±ł. 3 razy tyle sobie naliczył.
Opcje dostawy Koszt wysyłki

  Przesyłka pobraniowa 19,95 zł

  Przesyłka kurierska 19,95 zł

  Przesyłka kurierska pobraniowa 29,95 zł

  List polecony ekonomiczny 7,95 z

Ja ostatnio za przesyłkę z Allegro , za list polecony płaciłam 2,10.

--
animka

Data: 2009-08-08 22:31:57
Autor: Animka
Zdjęcie SIMlocka
Animka pisze:
ulyssess pisze:
[...]

  List polecony ekonomiczny 7,95 z

Ja ostatnio za przesyłkę z Allegro , za list polecony płaciłam 2,10.

Dodam jeszcze: list polecony ekonomiczny,

--
animka

Data: 2009-08-09 12:04:25
Autor: ulyssess
Zdjęcie SIMlocka

[...]
  List polecony ekonomiczny 7,95 z

Ja ostatnio za przesyłkę z Allegro , za list polecony płaciłam 2,10.

Dodam jeszcze: list polecony ekonomiczny,

No ale mnie chodziło bardziej o działanie takiej karty a nie o ceny przesyłki.

Data: 2009-08-09 00:38:46
Autor: BearBag
Zdjęcie SIMlocka
♦
Ja ostatnio za przesyłkę z Allegro , za list polecony płaciłam 2,10.

kurde a u mnie na poczcie chca prawie dwa razy tyle, ktora to poczta
ma taka promocje ? :)

Data: 2009-08-09 12:55:04
Autor: Animka
Zdjęcie SIMlocka
BearBag pisze:
♦
Ja ostatnio za przesyłkę z Allegro , za list polecony płaciłam 2,10.

kurde a u mnie na poczcie chca prawie dwa razy tyle, ktora to poczta
ma taka promocje ? :)

44-200 Rybnik

--
animka

Data: 2009-08-09 08:58:53
Autor: BearBag
Zdjęcie SIMlocka

> kurde a u mnie na poczcie chca prawie dwa razy tyle, ktora to poczta
> ma taka promocje ? :)

44-200 Rybnik

chcesz powiedziec że w Rybniku maj± swój cennik albo oderwali sie od
reszty kraju jako firma?
http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm

Data: 2009-08-09 22:46:42
Autor: Animka
Zdjęcie SIMlocka
BearBag pisze:
[...]

A ja tam nie wiem. Napisałam ile zapłaciłam za swoj± przesyłkę (kupione na Allegro).
To sprzedawca na Allegro ustala sobie ceny wysyłki i za to też trzeba z góry zapłacić.

--
animka

Zdjęcie SIMlocka