Zdjecie -> komorke via www - da sie?

Data: 2009-06-15 11:13:25
Autor: NZSNNW
Zdjecie -> komorke via www - da sie?
Czy można przesłać zdjęcie, fotografię na komórkę przez www?

Komórka to n6030 http://www.mgsm.pl/katalog/nokia/6030/
ma możliwośc odbierania mmsów http://telefon.pasjagsm.pl/Nokia-6030
ale jak wysłać tego mmsa czy zdjęcie z komputera na komórkę?

Nie mam żadnego kabla, przewodu, usb - żadnego fizycznego połączenia komórki z komputerem. Zdecie poźniej ma być na pulpicie/tapecie/wygaszaczu komórki.

Jeśli jest taka możliwość, to jak to zrobić? którey, poprzez jakie www?

Dziekuję i pozdrawiam, NZSNNW

Data: 2009-06-15 02:26:59
Autor: Oncek
Zdjecie -> komorke via www - da sie?
wiele serwisow umozliwia wysylanie mmsow, kilka pierwszych czasem jest
darmowych po rejestracji.

Data: 2009-06-15 11:33:14
Autor: NZSNNW
Zdjecie -> komorke via www - da sie?
wiele serwisow umozliwia wysylanie mmsow, kilka pierwszych czasem jest
darmowych po rejestracji.

Sprawdzwałem:
www.eraomnix.pl oraz www.pasjagsm.pl
Niestety nie udało mi się, lub nie umiem przesłać zdjęcia na komórkę.
Z jakiego serwisu proponujesz skorzystać?

Dodtakowo:

Czy może mi ktoś podpowiedzieć, jak w TAK-TAK wyłaczyć/deaktywować pocztę głosową?
Ma być nieczynna, chciałbym słyszeć, mieć jakiś sygnał, że jest rozmowa oczekująca.

Dziękuję i pozdrawiam, NZSNNW

Data: 2009-06-15 10:01:20
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 15 Jun 2009 11:33:14 +0200, NZSNNW napisał(a):

Niestety nie udało mi się, lub nie umiem przesłać zdjęcia na komórkę. Z
jakiego serwisu proponujesz skorzystać?

Orange.pl, ale chyba trzeba mieć tam telefon, żeby wysłać te 5 ememesów w miesiącu za darmo.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-06-15 11:40:10
Autor: SDD

Użytkownik "NZSNNW" <nieznamsienicniewiemWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000d1b.4a36155anewsgate.onet.pl...

Czy może mi ktoś podpowiedzieć, jak w TAK-TAK wyłaczyć/deaktywować pocztę
głosową?

Sprobuj tradycyjnie: ##004#
Jak nie da rady, to po kolei: ##61# ,   ##62#,      ##67#

Ma być nieczynna, chciałbym słyszeć, mieć jakiś sygnał, że jest rozmowa
oczekująca.

Tak se ne da.
Ze znanych mi prepaidow tylko Play oraz Carrefour Mova udostepnia usluge "polaczenie oczekujace".
Moze jeszcze jakis wirtualny tez - na pewno w TT, Heyah, Sim+, POP, NOG tego nie ma.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-15 11:43:46
Autor: NZSNNW
> [...]

Jak nie da rady, to po kolei: ##61# ,   ##62#,      ##67#

> Ma być nieczynna, chciałbym słyszeć, mieć jakiś sygnał, że jest rozmowa

Tak se ne da.

Czyli zostaje mi tylko przekierowanie rozmowy?

No to ok, zgadzam sie, tylko teraz musze szukać kodów jak włączyć i wyłaczyć  przekierowanie.

Data: 2009-06-15 11:53:40
Autor: NZSNNW
Zdjecie -> komorke via www - da sie?
Czyli zostaje mi tylko przekierowanie rozmowy?
No to ok, zgadzam sie, tylko teraz musze szukać kodów jak włączyć i wyłaczyć
przekierowanie.

No właśnie. Przekazywać mozna, tylko jak?
Informacje jakie znalazłem http://www.telepolis.pl/news.php?id=213
oraz http://www.wirtualnemedia.pl/article/97186_Przekierowanie_polaczen_w_Era_Tak_Ta
k.htm?i=97186&v=

I dupa, nadal wiem, ze nie wiem.

Data: 2009-06-15 12:11:47
Autor: SDD
Zdjecie -> komorke via www - da sie?

Użytkownik "NZSNNW" <nieznamsienicniewiemWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000d21.4a361a24newsgate.onet.pl...

I dupa, nadal wiem, ze nie wiem.

Tak jak w kazdej sieci GSM na swiecie , jesli tylko oferta udostepnia przekierowanie:

**61*numer#   lub **61*numer*11*tt#   (tt - czas 05, 10, 15, 20, 25, 30) - w przypadku nie odebrania
**62*numer# - w przypadku niedostepnosci
**67*numer# - w przypadku zajetnosci.

Mozna tez z poziomu menu w telefonie

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-15 18:12:50
Autor: u

Użytkownik "NZSNNW" <nieznamsienicniewiemWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000d14.4a3610b5newsgate.onet.pl...
Nie mam żadnego kabla, przewodu, usb - żadnego fizycznego połączenia komórki z
komputerem.

karta pamięci, bluetooth, irda jest ?
Jak nie ma, to po co ci obciążający procesor śmieć tapeta?
Jak jest, to sobie skopiuj dowolnym trybem.

Data: 2009-06-15 18:14:13
Autor: JoteR
"NZSNNW" napisał:

ale jak wysłać tego mmsa czy zdjęcie z komputera na komórkę?

Może tak jak przesyłało się Javę na małe Samsungi - przez WAP?
http://laduj.pl/

JoteR

Data: 2009-06-15 20:15:01
Autor: ToMasz
NZSNNW pisze:
Czy można przesłać zdjęcie, fotografię na komórkę przez www?

tak. napewno strona orange daje zarejestrowanym prepaidowcom mozliwośc
wysyłania mmsów. ja tak przesłałem tapetke do jakiegoś pasciatego
sonyericssona. Pojawił sie jednak problem wielkości (pamiec) zdjęcia.
Telefon ma jakies ogranoczenie, nie pamietam, 32kb czy cos takiego.
Trzeba było odchudzić obrazek i przesłać ponownie. Udało sie, mozna było
jednym kliknieciem ustawic jako tepete.

ToMasz

Zdjecie -> komorke via www - da sie?