Zdjęcie z FR.

Data: 2017-08-05 23:54:16
Autor: neelix
Zdjęcie z FR.
Jadę środkowym pasem i zbliżam się do FR z  v=57kph przy ograniczeniu do 60. Lewym pasem sunie Toyota, która mnie wyprzedza i wywołuje błysk flesza. Oba pojazdy są w zasięgu FR. Kto dostanie wezwanie do zapłaty? Czy FR wie kto przekroczył prędkość? Czy da się ustalić właściwego sprawcę?

neelix

Data: 2017-08-05 16:43:00
Autor: Przemyslaw P.
Zdjęcie z FR.
Dostaniecie obaj. Toyota za prędkość, a Ty za światła :)

Data: 2017-08-06 11:36:12
Autor: neelix
Zdjęcie z FR.

Użytkownik "Przemyslaw P." <przemyslaw.22@gmail.com> napisał w wiadomości news:443a650c-253e-40bd-9bf3-cb671895776agooglegroups.com...
Dostaniecie obaj. Toyota za prędkość, a Ty za światła :)

Ale za manie czy za niemanie? A jak były 2 Toyoty?

Data: 2017-08-08 10:47:47
Autor: neelix
Zdjęcie z FR.
I jeszcze jedno pytanie. Po jakim czasie mogę mieć pewność, że już nie przyjdzie do mnie żadna korespondencja? Czy znowu zajmują się tym sądy z powodu przewlekłości?

neelix

Data: 2017-08-06 10:15:52
Autor: m4rkiz
Zdjęcie z FR.
On 2017-08-05 23:54, neelix wrote:
[...]

nie wiem czy aktualne, ale:
https://anuluj-mandat.pl/post/zdjecie-z-dwoma-pojazdami-jest-niewazne

Data: 2017-08-06 12:05:10
Autor: szod
Zdjęcie z FR.
W dniu 2017-08-06 o 10:15, m4rkiz pisze:

nie wiem czy aktualne, ale:
https://anuluj-mandat.pl/post/zdjecie-z-dwoma-pojazdami-jest-niewazne

Już dawno mówili o fotoradarach, które na drodze o kliku pasach potrafią wyświetlić prędkość przy każdym pojeździe na zdjęciu. Fotoradary też się rozwijają :P

Data: 2017-08-06 14:03:22
Autor: neelix
Zdjęcie z FR.

Użytkownik "szod" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:5986e9d7$0$5144$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Generalnie w ciągu tygodnia w tym miejscu 3 pasy są zapchane. Jeden się wyrwie i 3 do ukarania? Szlag mnie trafia jak niektórzy jadą 38 kph i blokują cały ruch. W sobotę było w miarę pusto.Jeden debil się wyrwał przed oznakowany FR i widoczny bo żółty. Debil z Mokotowa. Nie zmieniam zdania o szoferach z rej. WE. To są drogowi debile. Zero wyobraźni. Żeby jechał ponad 100, a on jechał pewnie ok. 80.

Data: 2017-08-06 14:23:21
Autor: szod
Zdjęcie z FR.
W dniu 2017-08-06 o 14:03, neelix pisze:

Generalnie w ciągu tygodnia w tym miejscu 3 pasy są zapchane. Jeden się wyrwie i 3 do ukarania?

Chyba nie zrozumiałeś. Przy każdym pojeździe jest jego realna prędkość, a nie przy wszystkich tego najszybszego.

Data: 2017-08-06 14:38:04
Autor: neelix
Zdjęcie z FR.

Użytkownik "szod" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:59870a39$0$15186$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mogę liczyć na to, że moje <60 będzie odnotowane? Nie powinno być zbiorowej odpowiedzialności lub totalnej bezkarności, bo to byłby absurd, absurd stawiania FR w ruchliwych miejscach.

neelix

Data: 2017-08-06 14:58:25
Autor: Shrek
Zdjęcie z FR.
W dniu 06.08.2017 o 14:38, neelix pisze:

Mogę liczyć na to, że moje <60 będzie odnotowane? Nie powinno być zbiorowej odpowiedzialności lub totalnej bezkarności, bo to byłby absurd, absurd stawiania FR w ruchliwych miejscach.

Strasznie marudny jestes;)

https://www.youtube.com/watch?v=8fWzT9Istdc

Data: 2017-08-08 11:49:49
Autor: elmer radi radisson
Zdjęcie z FR.
On 2017-08-05 23:54, neelix wrote:

[...]

Jesli to byl model urzadzenia ktore rozpoznaje pasy ruchu, a pewnie byl,
to nagrode w tym rozdaniu wygral posiadacz toyoty.

--

memento lorem ipsum

Data: 2017-08-08 23:46:21
Autor: neelix
Zdjęcie z FR.

Użytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał w wiadomości news:omc1g0$q4r$1portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2017-08-05 23:54, neelix wrote:

[...]

Żółte pudełko na Modlińskiej.
Nie będę zazdrościł. Nagroda należy się. Wyszedł na czołówkę. Jest nad wyraz inteligentny/a. Taka cecha wielu szoferów z rej. WE. Często powalają innych z nóg tuż przed metą.

neelix

Zdjęcie z FR.