Zdj?cie z FR z zagranicy

Data: 2011-02-28 16:50:40
Autor: szufla
Zdj?cie z FR z zagranicy
Co zrobić?

Powinienes miec przetlumaczone na polski przez tamtejsze wladze i podane wszystkie dane do przelewu, wiec nie wiem co bym z tym zrobil, chyba bym sie na razie wstrzymal.
Generalnie mozesz probowac sie odwolac podajac jakas tam przyczyne, ale jesli nie uznaja i  nie zaplacisz to skieruja sprawe do polskiej policji a ta do sadu. Nie wiem ile to bedzie trwalo, moze sie przedawni :)
Generalnie w obecnych czasach to jest pozamiatane.
Jak mozesz to wymaz swoje dane i wrzuc skan do sieci, tak z ciekawosci :)

sz.

Zdj?cie z FR z zagranicy