Zdj?cie z FR z zagranicy

Data: 2011-03-01 14:31:00
Autor: Jan-xx
Zdj?cie z FR z zagranicy
Dostałem pierwsze zdjęcie z FR z wysp kanaryjskich :)

Pisemko jest oczywiście w języku Hiszpańskim i jedynie co z tego rozumiem to że przekroczyłem na autostradzie prędkość o 21km (100 dozwolone niby było), i magiczna kwota 100E.

Co z takim fantem zrobić? Nie chętnie bym zapłacił - wiadomo :), problem jest w tym że nie wiem gdzie, brak druku, nr konta.
Jest coś do wyboru, A, B, C trochę opisane, ale hiszpańskiego nie znam.

Pismo przyszło za potwierdzeniem odbioru.

Co zrobić?

Ja bym zaryzykowal i olal sprawe. Mam znajomych Hiszpanow, ktorzy mowia, ze jest tam burdel w sciaganiu mandatow, ba, kilka rodzajow policji, ktore miedzy soba niechetnie wymieniaja sie danymi.

--
Jan-xx

Zdj?cie z FR z zagranicy