Zdjęcie z fotoradaru a druga dwup asmowa

Data: 2010-04-02 17:11:28
Autor: spp
Zdjęcie z fotoradaru a druga dwup asmowa
W dniu 2010-04-02 17:10, bikekowal@gmail.com pisze:
Witam,

Mam tak± zagwozdkę. Chodzi o zdjęcie z fotoradaru. Wykonano mi
zdjęcie, którego niestety osobi¶cie jeszcze nie miałem okazji widzieć
(widział je współwła¶ciciel pojazdu), ale jest na nim tylko mój
samochód. Problem w tym, że jechałem dwupasmówk± i wyprzedzałem w tym
momencie. Co mogę zrobić, żeby zakwestionować mandat?

Skoro jest _tylko_ Twój samochód ...

--
spp

Data: 2010-04-02 10:39:49
Autor: bikekowal@gmail.com
On 2 Kwi, 17:11, spp <s...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-04-02 17:10, bikeko...@gmail.com pisze:

> [...]

> samochód. Problem w tym, że jechałem dwupasmówk± i wyprzedzałem w tym
> momencie. Co mogę zrobić, żeby zakwestionować mandat?

Napisałem, że zdjęcie widział współwła¶ciciel, więc na zdrowy rozum,
to nie jest tylko mój samochód...

Data: 2010-04-02 20:16:59
Autor: live_evil
W dniu 02.04.2010 19:39, bikekowal@gmail.com pisze:
On 2 Kwi, 17:11, spp <s...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-04-02 17:10, bikeko...@gmail.com pisze:

Witam,

Mam taką zagwozdkę. Chodzi o zdjęcie z fotoradaru. Wykonano mi
zdjęcie, którego niestety osobiście jeszcze nie miałem okazji widzieć
(widział je współwłaściciel pojazdu), ale jest na nim tylko mój
samochód. Problem w tym, że jechałem dwupasmówką i wyprzedzałem w tym
momencie. Co mogę zrobić, żeby zakwestionować mandat?

Skoro jest _tylko_ TwĂłj samochĂłd ...

--
spp

Napisałem, że zdjęcie widział współwłaściciel, więc na zdrowy rozum,
to nie jest tylko mĂłj samochĂłd...

Z twojej pokrętnej opowieści wynika, że tylko samochód, którego jesteś
współwłaścicielem jest na fotografii. Było jechać wolniej.

--
live_evil

Zdjęcie z fotoradaru a druga dwup asmowa