Zdjęcie z fotoradaru - czy da się podważyć pomiar?

Data: 2012-02-11 14:12:19
Autor: kogutek
Zdjęcie z fotoradaru - czy da się podważyć pomiar?
Filip <qwerty@qwerty.pl> napisał(a):
Witam,
gmina przesłała mi fotkę z fotoradaru, że przekroczyłem prędkość równo
 o 30 km/h (80/50). (Pamiętam jak niewidoczny fotoradar pstryknął bardzo mocno rażącym czerwonym światłem) Spojrzałem wtedy na licznik i miałem rĂłwno 72km/h. Kobita zerknęła na gpsa i było 69km/h. Ĺťeby jechać 80 km/h tak jak przysłali, to bym musiał jechać 88 km/h licznikowo - to bardzo szybko jak na tamten odcinek trasy i warunki pogodowe. Padał wĂłwczas deszcz i było ciemno/szaro. Miałem spory zapas czasu do celu więc nie spieszyło mi się, cały czas miałem ustawioną prędkość na tempomacie nie
 więcej jak 70km/h według gps.
Pytanie, co ja mogę w tej kwestii zrobić? Jestem przekonany, że nie jechałem 80 km/h. A fotoradar zarejestrował rzekomo taką prędkość.
Nie chodzi mi o głupie 100 zł więcej na mandacie, tylko o sam fakt. Czy da się w jakikolwiek sposób podważyć pomiar z fotoradaru?

Według orzeczenia LOR ponowne pomiary kontrolne powinni przeprowadzić najpóźniej w kwietniu 2011r.
http://sgkobylnica.pl/templates/sgkinternetowy/download/LOR-MultaRadarC.pdf
Do dnia dzisiejszego najprawdopodobniej nie dokonano ponownych pomiarów. Czy to może mieć wpływ na pomiary?

Decyzja zatwierdzenia jest, proszę bardzo:
http://sgkobylnica.pl/templates/sgkinternetowy/download/legalizacje/Decyzja_ZZT
_17-2010.pdf

Świadectwo homologacji jest, proszę bardzo:
http://www.sgkobylnica.pl/templates/sgkinternetowy/download/legalizacje/504-311
_60016_26.10.2011-31.10.2012.jpg

Ale..

Według protokołu odbioru 2008-08-05, maszt ustawiony jest pod kątem 19 stopni:
http://sgkobylnica.pl/templates/sgkinternetowy/download/legalizacje/Sycewice_22
.08.17.pdf
A według zatwierdzenia z 2009-01-20, jest 20 stopni. http://sgkobylnica.pl/templates/sgkinternetowy/download/legalizacje/Decyzja_ZT_
5-2009.pdf
Nastąpiło zatem przesunięcie masztu?
Według NIKu, pismo z dnia 4 lutego 2001r. na stronie 10 napisane jest: "widoczne ślady dewastacji powłoki zewnętrznej". Czy podczas dewastacji powłoki zewnętrznej można przesunąć maszt o 1 stopień, który będzie powodował przekłamany pomiar prędkości?
http://sgkobylnica.pl/templates/sgkinternetowy/download/sgk-nik.pdf
Czy po dewastacji powłoki zewnętrznej powinni dokonać ponownych pomiarów kontrolnych?

Dla zainteresowanych, tak robi ten fotoradar zdjęcia:
http://www.pi0tr.org/~security/fotoradar.jpg
Czy zdjęcie według Was jest na tyle czytelne aby móc rozróżnić kto prowadził pojazd? Czy przez takie zdjęcie fotka powinna pójść według Was do kosza? :) Nie dość, że mam wycieraczkę na gębie, to jeszcze jest niezbyt czytelnie.. ;)

Swoją drogą bardzo fajna inwestycja. Fotoradar gminę kosztował 120.780,00 zł, spłacili go w rok czasu. A zarobili w 2009 roku 7.028.834,14zł. Z czego wydatki rzeczywiste wyniosły 2.719.419,53 zł. Nieźle co?

A propos zmniejsza kar za wykroczenia drogowe, w praktyce wygląda to następująco. Możecie przeczytać na stronie 20 niniejszego raportu:
http://sgkobylnica.pl/templates/sgkinternetowy/download/sgk-nik.pdf

Pozdrawiam
Filip
Nad czym się jeszcze zastanawiasz? Zebrałeś materiał dowodowy. Dołącz do niego
oświadczenia żony i swoje, potwierdzone przez notariusza oczywiście, i do sądu
to wszystko. Zgnój dziadów. Masz okazję. A za ostry błysk po oczach
odszkodowanie się należy. Myślę że pociągniesz sprawę do końca. Trzymam
kciuki. Normalnie posrają się w sądzie. Za wszystko zapłacisz kartą, ale takie
widowisko jest bezcenne. Nie strać tylko okazji, druga może się nie
powtórzyć.Pisz kiedy sprawa to pojedziemy popatrzeć. Odegrasz się za wszystkich. --

Data: 2012-02-11 19:50:27
Autor: AZ
On 02/11/2012 03:12 PM, kogutek wrote:
[...]

Kogutku, Ty to jednak pierdolnięty jesteś.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-11 22:12:54
Autor: Jarek S.

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jh6d9j$m3k$1node2.news.atman.pl...
[...]

Podejrzewałem to od dawna :)

Data: 2012-02-11 22:20:31
Autor: Bydlę
On 2012-02-11 18:50:27 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

[...]

Akurat ten sarkastyczny wywód jest dobry.
Bo to dowcip. Więc nie wszyscy są w stanie zrozumieć.

--
Bydlę

Data: 2012-02-11 23:33:43
Autor: kogutek
On 2012-02-11 18:50:27 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

Akurat ten sarkastyczny wywód jest dobry.
Bo to dowcip. Więc nie wszyscy są w stanie zrozumieć.

Nic na to nie poradzisz że jest wielu takich lotnych jak płyta chodnikowa. Życie.

Data: 2012-02-12 11:42:43
Autor: AZ
On 02/12/2012 12:33 AM, kogutek wrote:

Akurat ten sarkastyczny wywód jest dobry.
Bo to dowcip. Więc nie wszyscy są w stanie zrozumieć.

Nic na to nie poradzisz że jest wielu takich lotnych jak płyta chodnikowa. Życie.

Nie przesadzasz z tą samozajebistością?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-12 11:52:00
Autor: to
Zdjęcie z fotoradaru - czy da się podważyć pomiar?
begin AZ
Nie przesadzasz z tą samozajebistością?

Nie zapominaj, że rozmawiasz z gościem, który nigdy nie łamie żadnych przepisów ruchu drogowego. To robi wrażenie i onieśmiela!

Data: 2012-02-12 13:07:02
Autor: Grejon
Zdjęcie z fotoradaru - czy da się podważyć pomiar?
W dniu 2012-02-12 12:52, to pisze:
begin AZ

Nie przesadzasz z tą samozajebistością?

Nie zapominaj, że rozmawiasz z gościem, który nigdy nie łamie żadnych
przepisów ruchu drogowego. To robi wrażenie i onieśmiela!

On potrafi wylądować Boeingiem bez podwozia wciskając guzik i czytając gazetę.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-02-12 12:23:55
Autor: to
Zdjęcie z fotoradaru - czy da się podważyć pomiar?
begin Grejon
On potrafi wylądować Boeingiem bez podwozia wciskając guzik i czytając
gazetę.

Naprawdę?! Szacun!

Data: 2012-02-12 13:34:38
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-02-12 13:07, Grejon pisze:
[...]

Czyżby tacy jak Yoda i Chuck Norris byli jego uczniami?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-02-12 13:37:08
Autor: AZ
On 02/12/2012 01:07 PM, Grejon wrote:

[...]

W MS Flight Simulator?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-12 00:12:14
Autor: AZ
On 02/11/2012 10:20 PM, Bydlę wrote:
Kogutku, Ty to jednak pierdolnięty jesteś.

Akurat ten sarkastyczny wywód jest dobry.
Bo to dowcip. Więc nie wszyscy są w stanie zrozumieć.

Chyba za bardzo wierzysz w swoją zajebistość sądząć, że mało osób zobaczyło w tym dowcip. Dowcip polega na tym, że kogutek z fuczakiem twierdzą, że wszystko jest dobrze jak nas strażnicy dymają bez lubrykantu bo napewno robią to dobrze i bez złej woli.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-11 23:54:57
Autor: kogutek
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):

> [...]
Chyba za bardzo wierzysz w swoją zajebistość sądząć, że mało osób zobaczyło w tym dowcip. Dowcip polega na tym, że kogutek z fuczakiem twierdzą, że wszystko jest dobrze jak nas strażnicy dymają bez lubrykantu bo napewno robią to dobrze i bez złej woli.

Gdzie widzisz` złą wolę straszników. na odprawie przełożony każe postawić
radar w konkretnym miejscu. Ich chuj obchodzi kogo złapią. Jak zimno to ich
wypiżdzi i tyle mają z tego. Co maja zrobić. W bramie się schować? Jak chcesz
Ty i inni zamanifestować to jest sposób. Zacznijcie jeździć tak żeby nie było
powodu was złapać. Przez miesiąc z torbami ich puścicie. Albo w skarpetkach
jak jeden magik od siatki powiedział. Jutro wstań i powiedz że chuj im w dupę
i kamieni kupę. I że od dzisiaj przez miesiąc jeździsz zawsze o 5 mniej niż
wolno. --

Data: 2012-02-12 15:13:33
Autor: Bydlę
On 2012-02-12 00:12:14 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

On 02/11/2012 10:20 PM, Bydlę wrote:
Kogutku, Ty to jednak pierdolnięty jesteś.

Akurat ten sarkastyczny wywód jest dobry.
Bo to dowcip. Więc nie wszyscy są w stanie zrozumieć.

Chyba za bardzo wierzysz w swoją zajebistość

Rynsztokowym językiem zwracaj się do swej matki.
Jeśli znasz, oczywiście.
;>

--
Bydlę

Zdjęcie z fotoradaru - czy da się podważyć pomiar?