Zdjęcie z fotoradaru - czy da się podważyć pomiar?

Data: 2012-02-11 22:12:16
Autor: Jarek S.
Zdjęcie z fotoradaru - czy da się podważyć pomiar?

Użytkownik "Filip" <qwerty@qwerty.pl> napisał w wiadomości news:jh4sie$f26$2news.task.gda.pl...
Witam,
gmina przesłała mi fotkę z fotoradaru, że przekroczyłem prędkość równo o 30 km/h (80/50). (Pamiętam jak niewidoczny fotoradar pstryknął bardzo mocno rażącym czerwonym światłem) Spojrzałem wtedy na licznik i miałem równo 72km/h. Kobita zerknęła na gpsa i było 69km/h. Żeby jechać 80 km/h tak jak przysłali, to bym musiał jechać 88 km/h licznikowo - to bardzo szybko jak na tamten odcinek trasy i warunki pogodowe. Padał wówczas deszcz i było ciemno/szaro. Miałem spory zapas czasu do celu więc nie spieszyło mi się, cały czas miałem ustawioną prędkość na tempomacie nie więcej jak 70km/h według gps.
Pytanie, co ja mogę w tej kwestii zrobić? Jestem przekonany, że nie jechałem 80 km/h. A fotoradar zarejestrował rzekomo taką prędkość.
Nie chodzi mi o głupie 100 zł więcej na mandacie, tylko o sam fakt. Czy da się w jakikolwiek sposób podważyć pomiar z fotoradaru?

Poczekaj na wypowiedź fachowca... kogutka :)

Zdjęcie z fotoradaru - czy da się podważyć pomiar?