Zdobycie homologacji na samochód

Data: 2013-10-25 23:52:19
Autor: Jackare
Zdobycie homologacji na samochód
Użytkownik "huri_khan" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości news:sd8xg6ghqbc.9bunjy2liz8t.dlg40tude.net...

W Grecji jazda za dnia na światłach jest zabroniona, podobno w Rumunii
także wprowadzili ten zakaz.

Jeżdżę po Rumunii cały czas. W ciągu ostatniego 1,5 roku byłem tam.... ja wiem z 16 razy. Cały czas jeżdżę na światłach i nikt się nie przypierdolił, tym bardziej że już dwukrotnie płaciłem mandaty.
W czerwcu ubiegłego roku jeżdziłem przez 3 tygodnie po Rumunii ze znajomym Rumunem i on zwracał uwagę aby jeździć na światłach - mówił że to obowiązkowe, choć sporo samochodów jeździ tam bez świateł.
Ja ostatecznie i tak na światłach od dobrych 16 lat jeżdżę więc mnie to lotto...

Z Rumunami dogadasz się bez problemu jeżeli znasz jakikolwiek zachodni język wywodzący się z łaciny, tzn angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański itp Ja po dniu słuchania radia z grubsza wiem o czym mówią, podobnie w TV.
"Kurwa" jest tak samo, ale oni prawie nie klną :)

Jackare

Data: 2013-10-26 07:28:11
Autor: Cavallino

Użytkownik "Jackare" <123@tralala.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l4ep6h$614$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Czyli znowu kawał jak z tym rozdawaniem zegarków.
Ktoś gdzieś coś słyszał, a że na odwrót, to nie ma znaczenia.

Zdobycie homologacji na samochód