Zdolność kredytowa osoby płacącej alimenty

Data: 2010-03-16 01:10:31
Autor: BK
Zdolność kredytowa osoby płacącej alimenty
On Mar 16, 8:36 am, "Skrzypek" <skr...@costam.pl> wrote:
Innymi słowy - czy da się, czy jest
sens... czy jest dobrym pomysłem przemilczenie faktu, że się płaci alimenty?

Dzięki,

Skrzypek

Doskonaly :) Wiadomo - przez zycie idzie sie radosniej z wyrokiem za
glupote :)

 Art. 297. [Oszustwo kapitałowe] [111]

 § 1. Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego, od banku lub
jednostki organizacyjnej prowadzącej podobną działalność gospodarczą
na podstawie ustawy albo od organu lub instytucji dysponujących
środkami publicznymi - kredytu, pożyczki pieniężnej, poręczenia,
gwarancji, akredytywy, dotacji, subwencji, potwierdzenia przez bank
zobowiązania wynikającego z poręczenia lub z gwarancji lub podobnego
świadczenia pieniężnego na określony cel gospodarczy, elektronicznego
instrumentu płatniczego lub zamówienia publicznego, przedkłada
podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny
dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności
o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego wsparcia finansowego,
instrumentu płatniczego lub zamówienia, podlega karze pozbawienia
wolności od 3 miesięcy do lat 5.

Data: 2010-03-16 09:25:28
Autor: RobertS
[...]

a tak z ciekawosci: czy bank jest w stanie sprawdzic (gdzie?) czy dany delikwent placi alimenty?

RobertS

Data: 2010-03-16 01:46:58
Autor: BK
On Mar 16, 9:25 am, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> [...]
> glupote :)

a tak z ciekawosci: czy bank jest w stanie sprawdzic (gdzie?) czy dany

Sam z siebie nie ma mozliwosci weryfikacji takiej informacji - nie ma
zadnej bazy alimenciarzy.

Ale zawsze moze sie dowiedziec: od komornika, od sadu, od bylej zony.

Kwestia czy warto brac na siebie takie ryzyko - przy zakupie lodowki
na raty czy karcie kredytowej - moze moze... Bo pewnie nikt na to nie
zwroci uwagi. Natomiast przy kredycie hipotecznym na 30 lat to...

Data: 2010-03-16 07:05:45
Autor: Erazmus
On 16 Mar, 09:25, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> Doskonaly :) Wiadomo - przez zycie idzie sie radosniej z wyrokiem za
> glupote :)

a tak z ciekawosci: czy bank jest w stanie sprawdzic (gdzie?) czy dany
delikwent placi alimenty?

Wystarczy tylko zobaczyć operacje na wyciągach bankowch :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-16 09:34:00
Autor: Kamil Jońca
BK <bkapuscinski@gmail.com> writes:

[...]

należy przy tym dodać, że pewnie nikt się w banku tym nie zainteresuje
dopóki karta będdzie dobrze obsługiwwana. Ale jeśli coś będzie nie tak,  to bank zacznie węszyć. KJ

Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

Zdolność kredytowa osoby płacącej alimenty