Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

Data: 2009-12-08 17:19:07
Autor: matador
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

#Generał Jaruzelski zdecydował się na wprowadzenie stanu wojennego mimo odmowy pomocy
wojskowej ze strony Kremla. Miliony członków „Solidarności” nie wyszły na ulice,
a relatywnie niewielką liczbę strajków okupacyjnych szybko spacyfikowano. Taki był rezultat
zmasowanej propagandy władz peerelu, straszącej Polaków całkowitym załamaniem gospodarki
w trakcie nadchodzącej zimy. Propagandy głodu i chłodu, która sprawiła – jak mówił
Jaruzelski Kulikowowi – że jeszcze „we wrześniu 1981 r. rząd miał 30-procentowe poparcie,
przechyla się na naszą korzyść”. Jaruzelski 13 grudnia na kolejnych osiem lat utrwalił komunistyczny
monopol władzy w Polsce, za co zresztą Kreml wynagrodził go w 1984 r. Orderem Lenina.
#

http://grafik.rp.pl/grafika2/413609

Zdrada Jaruzelskiego  bÄ™dzie obnaĹĽona.

matador.

Data: 2009-12-08 11:18:34
Autor: Hans Kloss
On 8 Gru, 17:19, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:

Zdrada Jaruzelskiego  będzie obnażona.

Jaruzelski nikogo nie zdradził. W młodo¶ci został polskojęzycznym
kacapem, potem mozolnie  pi±ł się po szczebelkach kariery w kacapskim
zarz±dzie kacapskiej kolonii zwanej prylem, potem został namiestnikiem
kacapów na cały pryl. Zawsze usłużny, zawsze czerwony, do końca wierny
swoim mocodawcom i krajanom. Za zdradę należy raczej wystrzelać i
wywieszać tych, którzy go przez całe dziesięciolecia bezczelnie
popierali podaj±c się jednocze¶nie za Polaków. Nawet na tej grupie
jest/było kilku kacapofilów łż±cych jescze nie tak dawno temu w żywe
oczy o"tragedii" od jakiej rzekomo ¶mieć i gnida jaruzel uchronił
Polskę wydaj±c wojnę jej narodowi. S± dowody w archiwum grupy i nie
trzeba się nawet specjalnie starać żeby odnależć odpowiednie posty.
J-23

Data: 2009-12-08 20:31:27
Autor: raff
Hans Kloss pisze:
[...]

Nie zgadzam sie. Trzeba go powiesic poki jeszcze zyje.

R.

Data: 2009-12-09 18:27:26
Autor: konserwator
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hfm9ig$q2s$1news.onet.pl...
Hans Kloss pisze:
[...]

a po co?
to by bylo "nieeuropejskie"
duzy sloik z formalina - tam jego miejsce!
niech se komuchy pielgrzymki robia jak do lenina...
R.

Data: 2009-12-08 20:31:52
Autor: matador
Hans Kloss pisze:
On 8 Gru, 17:19, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:

Zdrada Jaruzelskiego  będzie obnażona.

Jaruzelski nikogo nie zdradził.

Jaruzelski zdradził Polskę. Polskę, któr± sk±pał w krwi stanu wojennego. Zdradził Polskę wobec naszego najzacieklejszego w historii wroga, błagaj±c go o wprowadzenie wojsk i rzeĽ Polaków. Zdradził Polskę jak żaden inny Polak w historii przed nim. Chociaż jak się okazuje jego teza o konieczno¶ci wprowadzenia stanu wojennego i uparte trwanie przy niej, ¶wiadcz± teraz najbardziej o jego nikczemno¶ci.
Hańba mu !

matador.

Data: 2009-12-08 11:57:47
Autor: Hans Kloss
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.
On 8 Gru, 20:31, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:

Jaruzelski zdradzi Polske
Mniej więcej w tym samym stopniu zdradził Polskę co Breżniew, Kosygin,
Honecker czy Kulikow. W jaki sposób kacap może zdradzić nie swój kraj?
Jaruzel nic Polsce nie był przecież winien, niczego jej nie przyrzekał
to i o żadnej zdradzie mowy być nie może. Przyrzekał jedynie Rajowi
Krat i tej przysiegi dotrzymywał  wiernie
J-23

Data: 2009-12-08 21:04:09
Autor: matador
Hans Kloss pisze:
[...]

Tym bardziej - skoro był najeĽdĽc± - należy mu się kula w łeb, bez s±du. Zwolennicy teorii zdrady, też będ± zadowoleni.

matador.

Data: 2009-12-08 17:29:05
Autor: Dirko
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hflure$6nt$1nemesis.news.neostrada.pl...

#Generał Jaruzelski zdecydował się na wprowadzenie stanu wojennego mimo odmowy pomocy
wojskowej ze strony Kremla. Miliony członków "Solidarno¶ci" nie wyszły na ulice,
a relatywnie niewielk± liczbę strajków okupacyjnych szybko spacyfikowano. Taki był rezultat
zmasowanej propagandy władz peerelu, strasz±cej Polaków całkowitym załamaniem gospodarki
w trakcie nadchodz±cej zimy. Propagandy głodu i chłodu, która sprawiła - jak mówił
Jaruzelski Kulikowowi - że jeszcze "we wrze¶niu 1981 r. rz±d miał 30-procentowe poparcie,
a >Solidarno¶ć< 70 proc.; obecnie Rz±d ma 53 proc., a >Solidarno¶ć< 47 proc. Szala poparcia
przechyla się na nasz± korzy¶ć". Jaruzelski 13 grudnia na kolejnych osiem lat utrwalił komunistyczny
monopol władzy w Polsce, za co zreszt± Kreml wynagrodził go w 1984 r. Orderem Lenina.

    Oczywi¶cie, że gospodarka wtedy kwitła a PKB przyrastał w chińskim tempie. No i w Solidarno¶ci była ekipa odpowiedzialnych fachowców gotowych w każdej chwili przej±ć ster rzadów w kraju. < rotfl >

Data: 2009-12-08 17:08:44
Autor: Karol
Dirko <jacki.dirko@wp.pl> napisał(a):
    Oczywi¶cie, że gospodarka wtedy kwitła a PKB przyrastał w chińskim tempie. No i w Solidarno¶ci była ekipa odpowiedzialnych fachowców gotowych w każdej chwili przej±ć ster rzadów w kraju. < rotfl >

nie rozumiesz o co chodzi. Problem polega na tym, ze ci sami ludzie ktorzy
doprowadzili do takiej sytuacji w Polsce przed *okraglym stolem*, nadal rzadza Polska , tyle ze w roznych, pozornie zmienajacych sie konfiguracjach. Uwazasz, ze ten co rozwalil gospodarke, jest w stanie ja naprawic, tylko
dlatego, ze zmienil jak kameleon swoje barwy?

Ta pozorna zmiana systemu, tylko tym co go zmieniali przyniosla niesamowite
profity, ale nie tym, ktorzy domagali sie poprawy swojego zycia.

To co zrobiono w Polsce, to MASKRA, a nie pozytywne zmiany dla Polakow jako
spoleczenstwa.

Data: 2009-12-08 09:56:26
Autor: zbig
On 8 Gru, 18:08, " Karol" <jef_f.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Dirko <jacki.di...@wp.pl> napisał(a):

[...]

Gdzies mi zginęlła odpowiedĽ wiec spróbuje jeszceze raz.

Wolne żarty.
Czyzbym pozornie kupił sobie ładne mieszkanie w dobrej dzielnicy
zamiast 25 jat czekac na jaka¶ norę z wielkiej płyty na jakims
WypiĽdziewie.
Moje dwa zachodnie samochody to też pewnie jakie¶ złudzenie.
Urlop , który rok w rok spedzam w najładniejszych miejscach w europie
i nie tylko to pewnie jaki¶ sen. paszport mam w domu ale i on nie
zawsze potzrebny.
Całkiem przyzwoita praca (nie zadne super stanowisko), która lubię to
chyba jakies majaki.
Swobodna możliwo¶ć słuchania i czytania największych idiotyzmów
oswiecie, rz±dzie, Żydach, Rosji, Tusku, jaruzelskim to tylko mrzonka.
Wolny Kaniadyjczyk wie lepiej, ze jest miĽle i wie jak mi zrobic
dobrze.

Data: 2009-12-08 18:44:51
Autor: Karol
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Wolny Kaniadyjczyk wie lepiej, ze jest mi=BCle i wie jak mi zrobic
dobrze.

wolny Kanadyjczyk patrzy na te twoje *sukcesy* z innej pozycji, bo z pozycji
oceniania ogolej sytuacji kraju w ktorym zyjesz. Takie *sukcesy* jakie ty osiagnales, nie swiadcza o tym, ze inni tez takimi
moga sie pochwalic.
Porownuj sie lepiej z boukunem, ktory ma podobno wiecej od ciebie, chociaz nie
pracuje:)

Tutaj chodzi o to, ze reformy ktore przeprowadzono w Polsce, doprowadzily do wydrenowania z kraju powaznego kapitalu ktory trafil z lapy okreslonej
grupy ludzi, wywodzacych sie z elit komunistycznych.

Te elity nie zadbaly o to, aby przeprowadzic konkretne, solidne reformy
systemowe z mysla o PRZYSZLOSCI CALEGO spoleczenstwa zyjacego w Polsce.

Ty jak kazdy czlowiek ktory fanatycznie popiera PO, chociaz w tej chwili juz
wiekszosc ludzi wie co to jest za partia, skad sie wywodzi oraz kto ja zalozyl, nadal uparcie pierdzielisz bzdety pod publiczke. Kulczyki i inne Kwasniewskie - tez sa zadowolone ze swojej pozycji
materialnej, ale to nie swiadczy o tym, ze w Polsce wiekszosc ludzi jest zadowolona z obecnej sytuacji.

Robisz cchyba celowo blad w zalozeniu i rozumowaniu pelowcu, by OKLAMYWAC w zywe oczy ludzi.

Data: 2009-12-08 11:39:23
Autor: zbig
On 8 Gru, 19:44, "Karol " <je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

moga sie pochwalic.
Porownuj sie lepiej z boukunem, ktory ma podobno wiecej od ciebie, chociaz nie

Ja nie narzekam , tylko robie swoje. 20 lat temu nawet nie marzyłem,ze
moge byc z zycia zadowolony

Ty jak kazdy czlowiek ktory fanatycznie popiera PO, chociaz w tej chwili juz
wiekszosc ludzi wie co to jest za partia, skad sie wywodzi oraz kto ja
zalozyl, nadal uparcie pierdzielisz bzdety pod publiczke.

O jakiej wiekszo¶ci mówisz?
Najnowszy sondaż daje PO 45% poparcia.
Żadnych sensownych zmian nie wprowadzi się Polsce dopóki PO nie będzie
miało swojego prezydenta.

ale to nie swiadczy o tym, ze w Polsce wiekszosc ludzi
jest zadowolona z obecnej sytuacji.
Mylisz się. Badania od kilku lat dowodz± ,ze zadowolonych ze swojej
sytuacji jest ok 70% Polaków. Rezsta głosuje na PiS

A co do bezrobotnych w typie Boukuna nie zapomne nigdy relacji z
eksmisjibna bruk lokatora uparcie nie plac±cego czynszu -
bezrobotnego.
Było to jakies 13 lat temu. Skarżył sie do kamery,ze komornik nie
do¶c , że go wyrzucił to jeszcze zabrał mu dobytek i wylicytował za
marne grosze miedzy innymi jego NOWE VIDEO.
Ja i zona wła¶nie w tym czasie kupowli¶my video na raty, oboje
pracuj±c.
I nie pieprz mi tu o społeczeństwie w sensie ogólnym , bo gówno na ten
temat wiesz.

Data: 2009-12-08 20:22:24
Autor: Karol
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Ja nie narzekam , tylko robie swoje. 20 lat temu nawet nie marzy=B3em,ze
moge byc z zycia zadowolony

to ze ty nie narzekasz, to nie ma znaczenia dla ogolu spoleczenstwa i jego
przyszlosci. Ponadto nie badz minimalista. Gdyby ludzie ktorzy tworzyli takie panstwa jak
USA czy Kanada, tak mysleli jak ty, to te panstwa nie osiagnelyby takiego
statutu na swieci jaki obecnie maja. Tak, wiem, zaraz ktos wyskoczy i zacznie mi udawadniac, ze te panstwa tez
padaja:) Nic, z tego, bowiem zarowno kryzys gospodarczy jak i energetyczny, przetrwaja w duzo lagodniejszy sposob anizeli
taka UE, bo sa bogate i maja zabezpieczenie systemowe, chronice sytuacje
swoich spoleczenstw. Mnie wlanie o to chodzi, abys to zrozumial iz ci co decydowali i nadal decyduja o Polsce, mysla nadal tylko o sobie, a nie oglnej
kondycji panstwa i ludzi w nim mieszkajacych. Nic nie robia z mysla o
zabezpieczeniu przyszlosci !

> [...]
> wiekszosc ludzi wie co to jest za partia, skad sie wywodzi oraz kto ja
> zalozyl, nadal uparcie pierdzielisz bzdety pod publiczke.

O jakiej wiekszo=B6ci m=F3wisz?
Najnowszy sonda=BF daje PO 45% poparcia.
=AFadnych sensownych zmian nie wprowadzi si=EA Polsce dop=F3ki PO nie b=EAd=
zie
mia=B3o swojego prezydenta.

to przeprowadzcie wybory, wowczas sie przekonacie jak w tej chwili wyglada
realne poparcie PO. O tych sadazach juz tyle tu dyskutowano, ze szkoda czasu
na dalsza dyskusje na ten temat, zwlaszcza, ze media w Polsce to tez *wladza*.

>ale to nie swiadczy o tym, ze w Polsce wiekszosc ludzi
> jest zadowolona z obecnej sytuacji.

Mylisz si=EA. Badania od kilku lat dowodz=B1 ,ze zadowolonych ze swojej
sytuacji jest ok 70% Polak=F3w. Rezsta g=B3osuje na PiS

j.w...ale jeszcze dodam tylko tyle, ze slyszalem wiele wypowiedzi ludzi,
ktorzy twierdzili, ze zaglosowali na PO, bo nie wiedzieli kto to jest Tusk, bo
nie widzieli np.filmu Nocna Zmiana, a jeszcze inni glosowali dlatego, ze nie
chca PiS, reszta to gowniarzeria ktora oglupiono obiecankami cacankami
w wykonaniu wybitnegi meza stanu Tuska:)))))

Ja sie jednak wcale nie dziwie, ze tak jest, bo w Polsc spoleczenstwo ma
ciagle niesamowicie ciekawy wybor, miedzy dzuma, a cholera.

A co do bezrobotnych w typie Boukuna nie zapomne nigdy relacji z
eksmisjibna bruk lokatora uparcie nie plac=B1cego czynszu -
bezrobotnego.
By=B3o to jakies 13 lat temu. Skar=BFy=B3 sie do kamery,ze komornik nie
do=B6c , =BFe go wyrzuci=B3 to jeszcze zabra=B3 mu dobytek i wylicytowa=B3 =
za
marne grosze miedzy innymi jego NOWE VIDEO.
Ja i zona w=B3a=B6nie w tym czasie kupowli=B6my video na raty, oboje
pracuj=B1c.
I nie pieprz mi tu o spo=B3ecze=F1stwie w sensie og=F3lnym , bo g=F3wno na =
ten
temat wiesz.

...jak widac wiem wiecej od ciebie, bo ty widzisz swoj czubek nosa, a ja
patrze na sprawe Polski, globalnie. W koncu to grupa o polityce, a nie o dupie
Maryny. Prawda?

Jaka jest jeszcze roznica miedzy nami? A taka, ze ty sie skupiasz na takich
pierdolach, jak niski wzrost Kaczynskiego, ile kotletow je na obiad albo dwa centymetry wyzszy wzrost meza stanu, Tuska i jego czapka peruwianska z Peru:))

Jakis w sumie niekumaty jestes, chociaz siedzisz na tej grupie dosc juz dlugo
i pieprzysz od rzeczy, bo chyba nie celowo?

Data: 2009-12-08 22:14:47
Autor: abc
[...]

No nie wiem jakby ci ludzie zareagowali np. na absurdalna nazwę Progressive
Conservative Party of Canada i na przywileje dla pederastów.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2009-12-08 21:59:19
Autor: Karol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> [...]

No nie wiem jakby ci ludzie zareagowali np. na absurdalna nazwę Progressive
Conservative Party of Canada i na przywileje dla pederastów.

co ty opowiadasz? Tej partii bardzo nie lubia homoseksualisci:)

Data: 2009-12-09 18:21:17
Autor: konserwator
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:f9d1f6ee-0957-4c0c-9764-0c88068d4f33g26g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

O jakiej wiekszo¶ci mówisz?
Najnowszy sondaż daje PO 45% poparcia.
Żadnych sensownych zmian nie wprowadzi się Polsce dopóki PO nie będzie

wiesz co?
ja zycze, by donwek zostal prezydentem. (i mowie to bardzo powaznie!) Moze wtedy otrzezwiejesz...

Data: 2009-12-08 18:57:18
Autor: Karol
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

i jeszcze cos dorzuce...w PRL tez byla spora liczba osob, ktore twierdzily, ze im jest dobrze i sie dorobily, ale ci ludzie zupelnie nie brali
pod uwage sygnalow plynacych od spoleczenstwa, ze jest ZLE.

Jak sie to *zaslepienie* tych madrali zakonczylo, bo i musialo(ocet na polkach
w sklepach sie pojawil, a lud jak glodny to i zly) to juz wszyscy wiemy.

*Madrale* byli jednak nie w ciemie bici i aby nie zostac skroceni o puste
lepetyny, zadbali o zorganizowanie *okraglego stolu*, ktory poglebil tragedie calego spoleczenstwa, bowiem tych juz uciemiezonych i oglupionych  w PRL -u
ludzi, te madrale bezczelnie OKRADLI, stajac sie teraz czerwona burzuazja.

Teraz polki macie pelne, tylko nie wszyscy moga kupowac. Chyba, ze wyjezdzaja
na zmywaki do tych, ktorzy maja restauracje na zachodzie.

Data: 2009-12-08 17:37:53
Autor: matador
Dirko pisze:

 No i w Solidarno¶ci była ekipa odpowiedzialnych fachowców gotowych w każdej chwili przej±ć ster rzadów w kraju. < rotfl >
Ale oni jako¶ orderu lenina nie dostali do dzi¶.
Zwłaszcza jeden wybitnie zasłużony.
Ciekawe dlaczego - prawda?

matador.

Data: 2009-12-09 18:17:33
Autor: konserwator
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hfls0m$m7l$1news.vectranet.pl...

[...]

nie udalo sie przejac solidarenosci to przejeli plk. w WRON!
i "rad zolnierskich" fachowcy od kopaln, stoczni i produkcji cukru...

Data: 2009-12-08 18:19:28
Autor: raff
matador pisze:

[...]

To oczywiste ze w 89 trzeba go bylo postawic pod sciana dac kulke w leb.

R.

Data: 2009-12-08 17:22:12
Autor: Karol
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
To oczywiste ze w 89 trzeba go bylo postawic pod sciana dac kulke w leb.

wystarczylo zrobic tak jak zrobiono w Niemczech czy Czechach, ale KONSEKWENTNIE.

Data: 2009-12-08 18:21:36
Autor: raff
raff pisze:
matador pisze:

[...]

ale to mozna jeszcze naprawic, bo jeszcze zyje. Symbolicznie, dla przykladu.

Ustawic szubienice na Placu Zamkowym i ciach.

R.

Data: 2009-12-08 18:46:24
Autor: Piotr
Dnia Tue, 08 Dec 2009 18:21:36 +0100, raff napisał(a):

Ustawic szubienice na Placu Zamkowym i ciach.

Ustawić szubienicę i kula w łeb! :-)
Piotr

Data: 2009-12-08 19:27:21
Autor: raff
Piotr pisze:
Dnia Tue, 08 Dec 2009 18:21:36 +0100, raff napisał(a):

Ustawic szubienice na Placu Zamkowym i ciach.

Ustawić szubienicę i kula w łeb! :-)
Piotr

Noo, zeby juz na pewno nie wstal.

R.

Data: 2009-12-09 09:25:07
Autor: Piotr
Dnia Tue, 08 Dec 2009 19:27:21 +0100, raff napisał(a):

Ustawić szubienicę i kula w łeb! :-)
Piotr

Noo, zeby juz na pewno nie wstal.

Ja to rozpatrywałem w kategoriach widowiska, czyli stawiamy szubienicę i,
ni z gruchu ni z pietruchy, pac kulka w łeb... ;-)
Piotr

Data: 2009-12-09 09:42:31
Autor: cyc
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:y8d9ik22sluh.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A co ze wspomagajacymi go , znaczy Jaruzelskiego ( przeciez sam tej wojny z narodem nie bylby w stanie wygrac ) wielgusiami , zycinskimi , hejmami , ze nie wspomne o bolkach , olkach tudziez cala armia innych docentach ?.Tez bedzie " i nie ma przebacz " ? . Starczy wtedy drzewa w Polsce na te szubienice ?

cyc

Data: 2009-12-09 09:57:08
Autor: Piotr
Dnia Wed, 9 Dec 2009 09:42:31 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Łacha drzemy, cycu...
Piotr
PS. Wszyscy komuchozarz±dcy i ich "wspomagacze" maj± się ¶wietnie. Może i
nie trzeba było tego wieszać, ale można było zadbać, by oprawcy nie mieli
lepiej niż ich ofiary.

Data: 2009-12-09 10:07:57
Autor: cyc
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3w08vkqsf03y.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Zaraz , zaraz !!. O kim  piszesz , ze maja gorzej niz ich oprawcy  ? . O wielgusach ?, zycinskich ? , czy o armii bezrobotnych ? .
Czyzby cos sie zmienilo a o czym nie wiem ? . Odebrano wielgusom palace , przywileje , pokojowych , sluzacych , limuzyny , darmowy wikt i opierunek ? ..
Bo z tego co wiem ich ofiary w ilosci ok. 4 milionow z rodzinami zyja z zasilkow , lub nawet bez nich zebrajac lub korzystajac z dobrego serca sasiadow i bliskich .
A moze ci oprawcy wiedzieli co czeka dzisiejszych bezrobotnych i dlatego z taka determinacja wspolpracowali z rezimem starajac sie temu zapobiec ? ...Aaa ?
Na koniec niby od rzeczy ale jednak zapytam " gdzie jest moje 21 sierpniowych pstulatow " ? .

cyc

Data: 2009-12-09 22:24:34
Autor: Piotr
Dnia Wed, 9 Dec 2009 10:07:57 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Nudzisz. Piotr

Data: 2009-12-10 09:41:56
Autor: cyc
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mqkjumymbjpg.kcowsu08y5qu$.dlg40tude.net...
[...]

Nudzisz.
Piotr

Dla oltunow  wszystko co pachnie prawda staje sie nudne . To prymitywny spsob uciekania od prawdy .

cyc

Data: 2009-12-08 18:24:02
Autor: u2
raff pisze:

To oczywiste ze w 89 trzeba go bylo postawic pod sciana dac kulke w leb.

Gdyby miał takich popleczników jak "słońce Karpat" to pewnie by do tego
doszło.

Data: 2009-12-08 17:32:07
Autor: Karol
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Gdyby miaĹ&#65533; takich poplecznikĂłw jak "sĹ&#65533;oĹ&#65533;ce Karpat" to pewnie by do tego
doszĹ&#65533;o.

*Slonce Karpat*, zalatwily *sluzby* po bizantyjsku:)

Data: 2009-12-08 18:55:06
Autor: Jadrys
matador pisze:

Zdrada Jaruzelskiego  bÄ™dzie obnaĹĽona.

matador.

PoĹĽyjemy zobaczymy.. A na czym konkretnie by miaĹ‚a  polegać  ta "zdrada"?

Data: 2009-12-08 19:02:57
Autor: u2
Jadrys pisze:

Zdrada Jaruzelskiego  bÄ™dzie obnaĹĽona.

PoĹĽyjemy zobaczymy.. A na czym konkretnie by miaĹ‚a  polegać  ta "zdrada"?

Adiutant Kulikowa twierdzi, że generał prosił sowietów o pomoc zbrojną.

Data: 2009-12-08 20:39:14
Autor: Jadrys
u2 pisze:
Jadrys pisze:

Zdrada Jaruzelskiego  bÄ™dzie obnaĹĽona.

PoĹĽyjemy zobaczymy.. A na czym konkretnie by miaĹ‚a  polegać  ta "zdrada"?

Adiutant Kulikowa twierdzi, że generał prosił sowietów o pomoc zbrojną.

Wiesz u2, osÄ…dzajmy tych co rzeczywiĹ›cie zrobili coĹ› zĹ‚ego, mamy ich w kraju zatrzÄ™sienie zatrzÄ™sienie..  Czy naprawdÄ™ jest istotne dla dzisiejszych PolakĂłw z kim i o czym Jaruzelski rozmawiaĹ‚ w 1980 roku? Daje gĹ‚owÄ™ ĹĽe nasi rodacy woleliby na Ĺ‚awie oskarĹĽonych zobaczyć sprawcĂłw choćby zĹ‚odziejskiej prywatyzacji PZU, zamiast jakiegoĹ› emerytowanego generaĹ‚a ktĂłry uciÄ…Ĺ‚ sobie pogawÄ™dkÄ™ z ministrem z kraju naszego Ăłwczesnego sojusznika, i na dodatek nic z tej ich rozmowy nie wynikĹ‚o..

Data: 2009-12-09 08:32:01
Autor: cirrus
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hfma1d$rfe$1news.onet.pl...
u2 pisze:
Jadrys pisze:
Zdrada Jaruzelskiego  będzie obnażona.
Pożyjemy zobaczymy.. A na czym konkretnie by miała  polegać  ta
"zdrada"?
Adiutant Kulikowa twierdzi, że generał prosił sowietów o pomoc zbrojn±.
Wiesz u2, os±dzajmy tych co rzeczywi¶cie zrobili co¶ złego, mamy ich w kraju zatrzęsienie zatrzęsienie..  Czy naprawdę jest istotne dla dzisiejszych Polaków z kim i o czym Jaruzelski rozmawiał w 1980 roku? Daje głowę że nasi rodacy woleliby na ławie oskarżonych zobaczyć sprawców choćby złodziejskiej prywatyzacji PZU, zamiast jakiego¶ emerytowanego generała który uci±ł sobie pogawędkę z ministrem z kraju naszego ówczesnego sojusznika, i na dodatek nic z tej ich rozmowy nie wynikło..

A w USA murzynów bij±, zdrada jest zdrad± niezależnie od prywatyzacji.

--
stevep

Data: 2009-12-09 15:48:10
Autor: Jadrys

u2 pisze:

Jadrys pisze:

[...]

Zdrada kogo? I na czym  ta "zdrada" polegała?

Data: 2009-12-08 21:22:55
Autor: Roger Perejro
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w

Zdrada Jaruzelskiego  będzie obnażona.

To za tę zdradę twój prezydent go odznaczył?

Przemek
--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore w±tpliwo¶ci wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodnicz±cy koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczaj±c jednocze¶nie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się w±tpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-09 18:15:38
Autor: konserwator
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

http://grafik.rp.pl/grafika2/413609

Zdrada Jaruzelskiego  będzie obnażona.

on nie zdradzil Polakow bo on nigdy Polakiem nie byl. Ze nosil czapke z orzelkiem?
Marszalek rokossowski tez nosil!
Powinien zostac rozstrzelany nie za zdrade a za szpiegostwo i dzialalnosc wywrotowa!

Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.