Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

Data: 2009-12-08 17:29:05
Autor: Dirko
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hflure$6nt$1nemesis.news.neostrada.pl...

#Generał Jaruzelski zdecydował się na wprowadzenie stanu wojennego mimo odmowy pomocy
wojskowej ze strony Kremla. Miliony członków "Solidarności" nie wyszły na ulice,
a relatywnie niewielką liczbę strajków okupacyjnych szybko spacyfikowano. Taki był rezultat
zmasowanej propagandy władz peerelu, straszącej Polaków całkowitym załamaniem gospodarki
w trakcie nadchodzącej zimy. Propagandy głodu i chłodu, która sprawiła - jak mówił
Jaruzelski Kulikowowi - że jeszcze "we wrześniu 1981 r. rząd miał 30-procentowe poparcie,
a >Solidarność< 70 proc.; obecnie Rząd ma 53 proc., a >Solidarność< 47 proc. Szala poparcia
przechyla się na naszą korzyść". Jaruzelski 13 grudnia na kolejnych osiem lat utrwalił komunistyczny
monopol władzy w Polsce, za co zresztą Kreml wynagrodził go w 1984 r. Orderem Lenina.

    Oczywiście, że gospodarka wtedy kwitła a PKB przyrastał w chińskim tempie. No i w Solidarności była ekipa odpowiedzialnych fachowców gotowych w każdej chwili przejąć ster rzadów w kraju. < rotfl >

Data: 2009-12-08 17:08:44
Autor: Karol
Dirko <jacki.dirko@wp.pl> napisał(a):
    Oczywiście, że gospodarka wtedy kwitła a PKB przyrastał w chińskim tempie. No i w Solidarności była ekipa odpowiedzialnych fachowców gotowych w każdej chwili przejąć ster rzadów w kraju. < rotfl >

nie rozumiesz o co chodzi. Problem polega na tym, ze ci sami ludzie ktorzy
doprowadzili do takiej sytuacji w Polsce przed *okraglym stolem*, nadal rzadza Polska , tyle ze w roznych, pozornie zmienajacych sie konfiguracjach. Uwazasz, ze ten co rozwalil gospodarke, jest w stanie ja naprawic, tylko
dlatego, ze zmienil jak kameleon swoje barwy?

Ta pozorna zmiana systemu, tylko tym co go zmieniali przyniosla niesamowite
profity, ale nie tym, ktorzy domagali sie poprawy swojego zycia.

To co zrobiono w Polsce, to MASKRA, a nie pozytywne zmiany dla Polakow jako
spoleczenstwa.

Data: 2009-12-08 09:56:26
Autor: zbig
On 8 Gru, 18:08, " Karol" <jef_f.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Dirko <jacki.di...@wp.pl> napisał(a):

[...]

Gdzies mi zginęlła odpowiedź wiec spróbuje jeszceze raz.

Wolne żarty.
Czyzbym pozornie kupił sobie ładne mieszkanie w dobrej dzielnicy
zamiast 25 jat czekac na jakaś norę z wielkiej płyty na jakims
Wypiździewie.
Moje dwa zachodnie samochody to też pewnie jakieś złudzenie.
Urlop , który rok w rok spedzam w najładniejszych miejscach w europie
i nie tylko to pewnie jakiś sen. paszport mam w domu ale i on nie
zawsze potzrebny.
Całkiem przyzwoita praca (nie zadne super stanowisko), która lubię to
chyba jakies majaki.
Swobodna możliwość słuchania i czytania największych idiotyzmów
oswiecie, rządzie, Żydach, Rosji, Tusku, jaruzelskim to tylko mrzonka.
Wolny Kaniadyjczyk wie lepiej, ze jest miźle i wie jak mi zrobic
dobrze.

Data: 2009-12-08 18:44:51
Autor: Karol
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Wolny Kaniadyjczyk wie lepiej, ze jest mi=BCle i wie jak mi zrobic
dobrze.

wolny Kanadyjczyk patrzy na te twoje *sukcesy* z innej pozycji, bo z pozycji
oceniania ogolej sytuacji kraju w ktorym zyjesz. Takie *sukcesy* jakie ty osiagnales, nie swiadcza o tym, ze inni tez takimi
moga sie pochwalic.
Porownuj sie lepiej z boukunem, ktory ma podobno wiecej od ciebie, chociaz nie
pracuje:)

Tutaj chodzi o to, ze reformy ktore przeprowadzono w Polsce, doprowadzily do wydrenowania z kraju powaznego kapitalu ktory trafil z lapy okreslonej
grupy ludzi, wywodzacych sie z elit komunistycznych.

Te elity nie zadbaly o to, aby przeprowadzic konkretne, solidne reformy
systemowe z mysla o PRZYSZLOSCI CALEGO spoleczenstwa zyjacego w Polsce.

Ty jak kazdy czlowiek ktory fanatycznie popiera PO, chociaz w tej chwili juz
wiekszosc ludzi wie co to jest za partia, skad sie wywodzi oraz kto ja zalozyl, nadal uparcie pierdzielisz bzdety pod publiczke. Kulczyki i inne Kwasniewskie - tez sa zadowolone ze swojej pozycji
materialnej, ale to nie swiadczy o tym, ze w Polsce wiekszosc ludzi jest zadowolona z obecnej sytuacji.

Robisz cchyba celowo blad w zalozeniu i rozumowaniu pelowcu, by OKLAMYWAC w zywe oczy ludzi.

Data: 2009-12-08 11:39:23
Autor: zbig
On 8 Gru, 19:44, "Karol " <je...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

moga sie pochwalic.
Porownuj sie lepiej z boukunem, ktory ma podobno wiecej od ciebie, chociaz nie

Ja nie narzekam , tylko robie swoje. 20 lat temu nawet nie marzyłem,ze
moge byc z zycia zadowolony

Ty jak kazdy czlowiek ktory fanatycznie popiera PO, chociaz w tej chwili juz
wiekszosc ludzi wie co to jest za partia, skad sie wywodzi oraz kto ja
zalozyl, nadal uparcie pierdzielisz bzdety pod publiczke.

O jakiej wiekszości mówisz?
Najnowszy sondaż daje PO 45% poparcia.
Żadnych sensownych zmian nie wprowadzi się Polsce dopóki PO nie będzie
miało swojego prezydenta.

ale to nie swiadczy o tym, ze w Polsce wiekszosc ludzi
jest zadowolona z obecnej sytuacji.
Mylisz się. Badania od kilku lat dowodzą ,ze zadowolonych ze swojej
sytuacji jest ok 70% Polaków. Rezsta głosuje na PiS

A co do bezrobotnych w typie Boukuna nie zapomne nigdy relacji z
eksmisjibna bruk lokatora uparcie nie placącego czynszu -
bezrobotnego.
Było to jakies 13 lat temu. Skarżył sie do kamery,ze komornik nie
dośc , że go wyrzucił to jeszcze zabrał mu dobytek i wylicytował za
marne grosze miedzy innymi jego NOWE VIDEO.
Ja i zona właśnie w tym czasie kupowliśmy video na raty, oboje
pracując.
I nie pieprz mi tu o społeczeństwie w sensie ogólnym , bo gówno na ten
temat wiesz.

Data: 2009-12-08 20:22:24
Autor: Karol
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Ja nie narzekam , tylko robie swoje. 20 lat temu nawet nie marzy=B3em,ze
moge byc z zycia zadowolony

to ze ty nie narzekasz, to nie ma znaczenia dla ogolu spoleczenstwa i jego
przyszlosci. Ponadto nie badz minimalista. Gdyby ludzie ktorzy tworzyli takie panstwa jak
USA czy Kanada, tak mysleli jak ty, to te panstwa nie osiagnelyby takiego
statutu na swieci jaki obecnie maja. Tak, wiem, zaraz ktos wyskoczy i zacznie mi udawadniac, ze te panstwa tez
padaja:) Nic, z tego, bowiem zarowno kryzys gospodarczy jak i energetyczny, przetrwaja w duzo lagodniejszy sposob anizeli
taka UE, bo sa bogate i maja zabezpieczenie systemowe, chronice sytuacje
swoich spoleczenstw. Mnie wlanie o to chodzi, abys to zrozumial iz ci co decydowali i nadal decyduja o Polsce, mysla nadal tylko o sobie, a nie oglnej
kondycji panstwa i ludzi w nim mieszkajacych. Nic nie robia z mysla o
zabezpieczeniu przyszlosci !

> [...]
> wiekszosc ludzi wie co to jest za partia, skad sie wywodzi oraz kto ja
> zalozyl, nadal uparcie pierdzielisz bzdety pod publiczke.

O jakiej wiekszo=B6ci m=F3wisz?
Najnowszy sonda=BF daje PO 45% poparcia.
=AFadnych sensownych zmian nie wprowadzi si=EA Polsce dop=F3ki PO nie b=EAd=
zie
mia=B3o swojego prezydenta.

to przeprowadzcie wybory, wowczas sie przekonacie jak w tej chwili wyglada
realne poparcie PO. O tych sadazach juz tyle tu dyskutowano, ze szkoda czasu
na dalsza dyskusje na ten temat, zwlaszcza, ze media w Polsce to tez *wladza*.

>ale to nie swiadczy o tym, ze w Polsce wiekszosc ludzi
> jest zadowolona z obecnej sytuacji.

Mylisz si=EA. Badania od kilku lat dowodz=B1 ,ze zadowolonych ze swojej
sytuacji jest ok 70% Polak=F3w. Rezsta g=B3osuje na PiS

j.w...ale jeszcze dodam tylko tyle, ze slyszalem wiele wypowiedzi ludzi,
ktorzy twierdzili, ze zaglosowali na PO, bo nie wiedzieli kto to jest Tusk, bo
nie widzieli np.filmu Nocna Zmiana, a jeszcze inni glosowali dlatego, ze nie
chca PiS, reszta to gowniarzeria ktora oglupiono obiecankami cacankami
w wykonaniu wybitnegi meza stanu Tuska:)))))

Ja sie jednak wcale nie dziwie, ze tak jest, bo w Polsc spoleczenstwo ma
ciagle niesamowicie ciekawy wybor, miedzy dzuma, a cholera.

A co do bezrobotnych w typie Boukuna nie zapomne nigdy relacji z
eksmisjibna bruk lokatora uparcie nie plac=B1cego czynszu -
bezrobotnego.
By=B3o to jakies 13 lat temu. Skar=BFy=B3 sie do kamery,ze komornik nie
do=B6c , =BFe go wyrzuci=B3 to jeszcze zabra=B3 mu dobytek i wylicytowa=B3 =
za
marne grosze miedzy innymi jego NOWE VIDEO.
Ja i zona w=B3a=B6nie w tym czasie kupowli=B6my video na raty, oboje
pracuj=B1c.
I nie pieprz mi tu o spo=B3ecze=F1stwie w sensie og=F3lnym , bo g=F3wno na =
ten
temat wiesz.

...jak widac wiem wiecej od ciebie, bo ty widzisz swoj czubek nosa, a ja
patrze na sprawe Polski, globalnie. W koncu to grupa o polityce, a nie o dupie
Maryny. Prawda?

Jaka jest jeszcze roznica miedzy nami? A taka, ze ty sie skupiasz na takich
pierdolach, jak niski wzrost Kaczynskiego, ile kotletow je na obiad albo dwa centymetry wyzszy wzrost meza stanu, Tuska i jego czapka peruwianska z Peru:))

Jakis w sumie niekumaty jestes, chociaz siedzisz na tej grupie dosc juz dlugo
i pieprzysz od rzeczy, bo chyba nie celowo?

Data: 2009-12-08 22:14:47
Autor: abc
[...]

No nie wiem jakby ci ludzie zareagowali np. na absurdalna nazwę Progressive
Conservative Party of Canada i na przywileje dla pederastów.

Data: 2009-12-08 21:59:19
Autor: Karol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> [...]

No nie wiem jakby ci ludzie zareagowali np. na absurdalna nazwę Progressive
Conservative Party of Canada i na przywileje dla pederastów.

co ty opowiadasz? Tej partii bardzo nie lubia homoseksualisci:)

Data: 2009-12-09 18:21:17
Autor: konserwator

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f9d1f6ee-0957-4c0c-9764-0c88068d4f33g26g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

O jakiej wiekszości mówisz?
Najnowszy sondaż daje PO 45% poparcia.
Żadnych sensownych zmian nie wprowadzi się Polsce dopóki PO nie będzie

wiesz co?
ja zycze, by donwek zostal prezydentem. (i mowie to bardzo powaznie!) Moze wtedy otrzezwiejesz...

Data: 2009-12-08 18:57:18
Autor: Karol
Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.

i jeszcze cos dorzuce...w PRL tez byla spora liczba osob, ktore twierdzily, ze im jest dobrze i sie dorobily, ale ci ludzie zupelnie nie brali
pod uwage sygnalow plynacych od spoleczenstwa, ze jest ZLE.

Jak sie to *zaslepienie* tych madrali zakonczylo, bo i musialo(ocet na polkach
w sklepach sie pojawil, a lud jak glodny to i zly) to juz wszyscy wiemy.

*Madrale* byli jednak nie w ciemie bici i aby nie zostac skroceni o puste
lepetyny, zadbali o zorganizowanie *okraglego stolu*, ktory poglebil tragedie calego spoleczenstwa, bowiem tych juz uciemiezonych i oglupionych  w PRL -u
ludzi, te madrale bezczelnie OKRADLI, stajac sie teraz czerwona burzuazja.

Teraz polki macie pelne, tylko nie wszyscy moga kupowac. Chyba, ze wyjezdzaja
na zmywaki do tych, ktorzy maja restauracje na zachodzie.

Data: 2009-12-08 17:37:53
Autor: matador
Dirko pisze:

 No i w Solidarności była ekipa odpowiedzialnych fachowców gotowych w każdej chwili przejąć ster rzadów w kraju. < rotfl >
Ale oni jakoś orderu lenina nie dostali do dziś.
Zwłaszcza jeden wybitnie zasłużony.
Ciekawe dlaczego - prawda?

matador.

Data: 2009-12-09 18:17:33
Autor: konserwator

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:hfls0m$m7l$1news.vectranet.pl...

[...]

nie udalo sie przejac solidarenosci to przejeli plk. w WRON!
i "rad zolnierskich" fachowcy od kopaln, stoczni i produkcji cukru...

Zdrada Jaruzelskiego będzie obnażona.