Zdrada czai się wszędzie nawet w historii

Data: 2013-01-04 14:01:51
Autor: Aleksander
Zdrada czai się wszędzie nawet w historii
A mnie sie to podoba. Nazwy ulic powinny być wreszcie stałe, nie powinno ich sie zmieniać. Co z tego że komuś tam coś się nie podoba. Tak było i już. To też nasza historia, tradycja czy chcemy czy nie. Oczywiście nowe ulice prosze bardzo niech będą nazywane współcześnie, ale zmiana starych karygodne. Człowiek jedzzie do miejscowości X , czsem powspominać młodość i nie może się znaleźć bo niby to samo a nazwy inne i nawet często trudno się dogadać.
takie praktyki to nieposzanowanie historii , obiektywnej takiej jaka była. Pewnie autor chciałby by teraz wszystkie ulice były samych papiezów, świętych, kaczyńskich, nawiedzonych itp. To też mi się nie podoba. Ogólnie nazwy ulic powinny być krótkie , zrozumiałe, polskie, itd i oczywiście stałe, ponadpokoleniowe, historyczne, trwałe jak budowle.

Alx

A propo , to jednak rosjanie a nie przyjaciele anglicy czy francuzi przegonili u nas niemców, Gwardia Ludowa istniała, itd. Nie fałszuj historii. Stalin jaki był taki był,  historyczny,  ale był miał też władzę , która niejednej kaczce dziś  się marzy.

Data: 2013-01-04 14:35:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:50e6d2c5$0$1308$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ja mieszkam przy ul. XXX-lecia PRL. Każdy, kto ma nawigację w samochodzie może sprawdzić moją prawdomówność. Wystarczy wklepać nazwę miasta (Łobez, zachodniopomorskie) i nazwę ulicy (różnie pisane na różnych mapach: "Trzydziestolecia", "30-to lecia PRL" itp.).

stary komuch!

Zdrada czai się wszędzie nawet w historii