Zdrada, jak wiadomo, jest po jęciem względnym.

Data: 2009-12-10 18:53:05
Autor: boukun
Zdrada, jak wiadomo, jest po jęciem względnym.

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hfra8k$bla$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://blog.rp.pl/magierowski/2009/12/10/%E2%80%9Ewyborcza%E2%80%9D-o-jaruzelskim-%E2%80%9Ewyborcza%E2%80%9D-o-kuklinskim/

#
„Wyborcza” o Jaruzelskim, „Wyborcza” o Kuklińskim
#

Dobry wpis internauty:

#
Ogladajac plany podboju Europy przez Rosjan, kazdy normalny Polak
powinien byl byc panem płk Ryszardem Kuklińskim. On zdradzil system.

A ja zdradzam ten jebany system!

boukun

Data: 2009-12-10 19:38:19
Autor: awe
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hfrd6r$bj5$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hfra8k$bla$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- --
tak tak wiemy, widzielismy, z miskiem;-) a z kim bedziesz zdradzal jak misiowi pojda szwy na tylku? Moze kup ze za wczasu jakas owieczke
awe

Data: 2009-12-10 19:44:43
Autor: boukun
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hfrf6g$7f9$1news.onet.pl...

[...]

Tylko nie mi¶kiem, pod mi¶kiem ukrywa się konkretna z imienia postać, która lubi mi stale laskę ci±gn±ć...

boukun

Data: 2009-12-10 20:39:41
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Dec 2009 19:44:43 +0100, boukun napisał(a):

Tylko nie mi¶kiem, pod mi¶kiem ukrywa się konkretna z imienia postać, która lubi mi stale laskę ci±gn±ć...

A ty bidny lachgoci±gu tylko o obci±ganiu laski... Nie lubię pedziów, nawet młodych i ładnych, a co dopiero takiego starego
łysego capa, jak ty.
Wydymaj sobie znowu misia, bidny pokurwieńcu. http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Albo powspominaj jak to się pedaliłe¶ z Wilusiem:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source

I dawaj te swoje erotyczne marzenia:

Data: 2009-12-10 20:55:52
Autor: boukun
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1rggf41q17oeh.13hrja7bmtshm.dlg40tude.net...
[...]

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotru¶, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotru¶ stale napala
się, zrobić mi laskę...

A teraz obliż spermę...

boukun

Data: 2009-12-10 21:14:34
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Dec 2009 20:55:52 +0100, boukun napisał(a):

[...]

A teraz spierdalaj pederasto.

Data: 2009-12-10 23:11:14
Autor: boukun
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1o3u5edn2v7ao$.n78lyjikw31y$.dlg40tude.net...