Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.

Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.

Data: 2009-12-10 18:43:49
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.
W dniu 2009-12-10 18:13, matador pisze:

#

matador.

Bzdura! Definicja zdrady jest jasna i czytelna..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-10 17:48:20
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Bzdura! Definicja zdrady jest jasna i czytelna..

czlowieczku, ty chyba pomyliles grupy dyskusyjne? To POLSAKA grupa, a nie
sowiecka.

Wiec w tyl zwrot !


--


Data: 2009-12-10 19:00:35
Autor: matador
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
Karol pisze:
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Bzdura! Definicja zdrady jest jasna i czytelna..

czlowieczku, ty chyba pomyliles grupy dyskusyjne? To POLSAKA grupa, a nie
sowiecka.

Wiec w tyl zwrot !



Nie on tu jeden się pomylił...
Polska to nie tylko adres zamieszkania.

matador.

Data: 2009-12-10 19:03:56
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-10 18:48, Karol pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):


  
Bzdura! Definicja zdrady jest jasna i czytelna..
    
czlowieczku, ty chyba pomyliles grupy dyskusyjne? To POLSAKA grupa, a nie
sowiecka.

Wiec w tyl zwrot !


  

Co mi konkretnie zarzucasz, Karolu?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-10 18:09:13
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2009-12-10 18:48, Karol pisze:
> Jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):
  
>> Bzdura! Definicja zdrady jest jasna i czytelna..
   
> czlowieczku, ty chyba pomyliles grupy dyskusyjne? To POLSAKA grupa, a nie
> sowiecka.

> Wiec w tyl zwrot !

Co mi konkretnie zarzucasz, Karolu?

calosc twoich komentarzy, typowa dla zrusyfikowanego homosowietikusa.

Nie rozumiesz po polsku? To moze po sowiecku: WON.



--


Data: 2009-12-10 19:34:58
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-10 19:09,  Karol pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):

  
W dniu 2009-12-10 18:48, Karol pisze:
    
Jadrys<Che@yahoo.com>   napisał(a):
      

  
Bzdura! Definicja zdrady jest jasna i czytelna..
        

  
czlowieczku, ty chyba pomyliles grupy dyskusyjne? To POLSAKA grupa, a nie
sowiecka.
      
  
Wiec w tyl zwrot !
      
  
Co mi konkretnie zarzucasz, Karolu?
    
calosc twoich komentarzy, typowa dla zrusyfikowanego homosowietikusa.

Nie rozumiesz po polsku? To moze po sowiecku: WON.


  

A więc mamy jasną sytuację. - Nie podobają ci się moje komentarze..  Wiesz co - twoje też mi się nie podobają, ale jednak mi nawet nie przyszłoby do głowy żeby cię przeganiać z psp..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-10 18:56:29
Autor: boukun
Zdrada, jak wiadomo, jest po jęciem względnym.

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfrc0r$uem$1news.onet.pl...
W dniu 2009-12-10 18:13, matador pisze:

#

matador.

Bzdura! Definicja zdrady jest jasna i czytelna..


To są sprzedajne ułomki, które ukorzyły się przed tym zniłym i sprzedajnym systemem. Właśnie teraz mamy system obywajacy sie bez pojec jak honor, uczciwosc i moralnosc, system
agresywny
traktujacy jednostke jak liczbe, system, w którym niewolnik musi robić na władzę i na siebie, pozostawiony w samopas.

boukun

Data: 2009-12-10 19:07:46
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.
W dniu 2009-12-10 18:56, boukun pisze:

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfrc0r$uem$1news.onet.pl...
W dniu 2009-12-10 18:13, matador pisze:

#

matador.

Bzdura! Definicja zdrady jest jasna i czytelna..


To są sprzedajne ułomki, które ukorzyły się przed tym zniłym i sprzedajnym systemem. Właśnie teraz mamy system obywajacy sie bez pojec jak honor, uczciwosc i moralnosc, system
agresywny
traktujacy jednostke jak liczbe, system, w którym niewolnik musi robić na władzę i na siebie, pozostawiony w samopas.

boukun

Na miano zdrajcy zasługuje przede wszystkim ten co złamał składana przysięgę. Dla czegoś takiego nie ma żadnych okoliczności usprawiedliwiających.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-10 12:15:56
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 10 Gru, 19:07, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Na miano zdrajcy zasługuje przede wszystkim ten co złamał składana
przysięgę.
Ale jest zdrajca tylko dla tych którym przysięgę składał- czyli dla
komuchów i sowieciarzy.

Dla czegoś takiego nie ma żadnych okoliczności usprawiedliwiających.
Ależ jest ich całe mnóstwo. W imię dobra wyższego (np. losu Ojczyzny)
poświęca się często dobro mniejsze (np. wierność przysiędze), a
szczery patriota ma wręcz OBOWIĄZEK tak uczynić.
J-23

Data: 2009-12-10 23:29:34
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-10 21:15, Hans Kloss pisze:

Ależ jest ich całe mnóstwo. W imię dobra wyższego (np. losu Ojczyzny)
poświęca się często dobro mniejsze (np. wierność przysiędze), a
szczery patriota ma wręcz OBOWIĄZEK tak uczynić.
J-23

  

I zrobił to ten skurwysyn - dzięki jego patriotycznej postawie jankeskie "Pershingi" spadłyby na głowy Polaków.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-11 02:33:06
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 10 Gru, 23:29, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

dzi ki jego patriotycznej postawie jankeskie "Pershingi" spad yby na g owy Polak w.

...ŁYBY powiadasz? Gdybym wtedy znal sposób na ich sprowadzenie na
głowy "polaków" pokroju jaruzela to bym osobiście z niego skorzystał.
Niestety "jankeskie pershingi" konstruowane były z jedynie z myślą o
obronie wolnej Europy przed 100 tysiącami sowieckich tanków, które
wisiały nad jej granicami i nikomu nawet się nie śniło zbrojne
uwalnianie części kontynentu ciemiężonej przez sowiety. Za to w mapach
sztabowych mojego pułku dziwnym trafem  przeważały mapy Danii,
niektóre nawet z nazwami miast pisanymi cyrylicą. Dziwny sposób na
okazywanie strachu przed "jankeskimi pershingami", nie sądzisz?
J-23

Data: 2009-12-11 11:56:03
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-11 11:33, Hans Kloss pisze:
On 10 Gru, 23:29, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

  
dzi ki jego patriotycznej postawie jankeskie "Pershingi" spad yby na g owy Polak w.
    
..ŁYBY powiadasz? Gdybym wtedy znal sposób na ich sprowadzenie na
głowy "polaków" pokroju jaruzela to bym osobiście z niego skorzystał.
Niestety "jankeskie pershingi" konstruowane były z jedynie z myślą o
obronie wolnej Europy przed 100 tysiącami sowieckich tanków, które
wisiały nad jej granicami i nikomu nawet się nie śniło zbrojne
uwalnianie części kontynentu ciemiężonej przez sowiety. Za to w mapach
sztabowych mojego pułku dziwnym trafem  przeważały mapy Danii,
niektóre nawet z nazwami miast pisanymi cyrylicą. Dziwny sposób na
okazywanie strachu przed "jankeskimi pershingami", nie sądzisz?
J-23


  

To powiedz mi jeszcze Hans w kogo by były wycelowane owe "Pershingi"?  Chyba sam nie wierzysz w zastosowanie broni atomowej do niszczenia czołgów armii państw "układ Warszawskiego"? One były przeznaczone na Warszawę, Pragę, Moskwę i inne większe miasta.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-11 03:14:14
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 11 Gru, 11:56, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

To powiedz mi jeszcze Hans w kogo by były wycelowane owe "Pershingi"?  

W sowieckich skurwysynów. A my funkcjonowaliśmy na tej samej zasadzie
co cywile w Powstaniu Warszawskim pędzeni przed tyralierą esesmanów
Dirlewangera. Obowiązkiem powstańców było STRZELAĆ- i tak też robili.
I słusznie.
J-23

Data: 2009-12-11 16:29:55
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-11 12:14, Hans Kloss pisze:
On 11 Gru, 11:56, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

  
To powiedz mi jeszcze Hans w kogo by były wycelowane owe "Pershingi"?
    
W sowieckich skurwysynów. A my funkcjonowaliśmy na tej samej zasadzie
co cywile w Powstaniu Warszawskim pędzeni przed tyralierą esesmanów
Dirlewangera. Obowiązkiem powstańców było STRZELAĆ- i tak też robili.
I słusznie.
J-23
  

W sowieckich i polskich i czechosłowackich s..synów. Jankes na pewno by nie przebierał.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-11 11:25:17
Autor: cirrus
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfrsp0$df2$1news.onet.pl...
W dniu 2009-12-10 21:15, Hans Kloss pisze:
Ależ jest ich całe mnóstwo. W imię dobra wyższego (np. losu Ojczyzny)
poświęca się często dobro mniejsze (np. wierność przysiędze), a
szczery patriota ma wręcz OBOWIĄZEK tak uczynić.
J-23
I zrobił to ten skurwysyn - dzięki jego patriotycznej postawie jankeskie "Pershingi" spadłyby na głowy Polaków.

A jak spadłyby sowieckie to czułbyś się zadowolony?

--
stevep

Data: 2009-12-11 11:58:24
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-11 11:25, cirrus pisze:
Użytkownik "Jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości
news:hfrsp0$df2$1news.onet.pl...
  
W dniu 2009-12-10 21:15, Hans Kloss pisze:
    
Ależ jest ich całe mnóstwo. W imię dobra wyższego (np. losu Ojczyzny)
poświęca się często dobro mniejsze (np. wierność przysiędze), a
szczery patriota ma wręcz OBOWIĄZEK tak uczynić.
J-23
      
I zrobił to ten skurwysyn - dzięki jego patriotycznej postawie jankeskie
"Pershingi" spadłyby na głowy Polaków.
    
A jak spadłyby sowieckie to czułbyś się zadowolony?

  

Nigdy nie było takiej opcji. Byliśmy sojusznikami w równym stopniu z sowietami narażeni na jądrowe uderzenie kapitalistycznych imperialistów.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-11 15:40:35
Autor: cirrus
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hft8kl$228$2news.onet.pl...
W dniu 2009-12-11 11:25, cirrus pisze:
Użytkownik "Jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości
news:hfrsp0$df2$1news.onet.pl...
W dniu 2009-12-10 21:15, Hans Kloss pisze:
Ależ jest ich całe mnóstwo. W imię dobra wyższego (np. losu Ojczyzny)
poświęca się często dobro mniejsze (np. wierność przysiędze), a
szczery patriota ma wręcz OBOWIĄZEK tak uczynić.
J-23
I zrobił to ten skurwysyn - dzięki jego patriotycznej postawie jankeskie
"Pershingi" spadłyby na głowy Polaków.
A jak spadłyby sowieckie to czułbyś się zadowolony?
Nigdy nie było takiej opcji. Byliśmy sojusznikami w równym stopniu z sowietami narażeni na jądrowe uderzenie kapitalistycznych imperialistów.

Jesteś niezwykle naiwny, z pewnością nie zawachaliby się.

--
stevep

Data: 2009-12-11 16:32:47
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-11 15:40, cirrus pisze:
Użytkownik "Jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości
news:hft8kl$228$2news.onet.pl...
  
W dniu 2009-12-11 11:25, cirrus pisze:
    
Użytkownik "Jadrys"<Che@yahoo.com>   napisał w wiadomości
news:hfrsp0$df2$1news.onet.pl...
      
W dniu 2009-12-10 21:15, Hans Kloss pisze:
        
Ależ jest ich całe mnóstwo. W imię dobra wyższego (np. losu Ojczyzny)
poświęca się często dobro mniejsze (np. wierność przysiędze), a
szczery patriota ma wręcz OBOWIĄZEK tak uczynić.
J-23
          
I zrobił to ten skurwysyn - dzięki jego patriotycznej postawie jankeskie
"Pershingi" spadłyby na głowy Polaków.
        
A jak spadłyby sowieckie to czułbyś się zadowolony?
      
Nigdy nie było takiej opcji. Byliśmy sojusznikami w równym stopniu z
sowietami narażeni na jądrowe uderzenie kapitalistycznych imperialistów.
    
Jesteś niezwykle naiwny, z pewnością nie zawachaliby się.

  

Na pewno, tak jak mimo tego że Japonia była już na kolanach to się nie zawahali zniszczyć Hiroszimy i Nagasaki...

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-11 10:27:31
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 11 Gru, 16:32, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Na pewno, tak jak mimo tego że Japonia była już na kolanach
"Na kolanach" to ona była tylko w twoim mniemaniu. Ile setek tysięcy
(milionów?) ludzi zginęłoby w czasie inwazji na wyspy japońskie to
szkoda liczyć, wiadomo że taka inwazja była nieunikniona bo japońska
mentalność nie dopuszczała możliwości poddania się dopóki sytuacja nie
jest beznadziejna. A tak stała się dopiero po Hiroszimie, dopiero
wtedy Japończycy mogli się poddać zachowując twarz i honor.
J-23

Data: 2009-12-12 00:13:27
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-11 19:27, Hans Kloss pisze:
On 11 Gru, 16:32, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

  
Na pewno, tak jak mimo tego że Japonia była już na kolanach
    
"Na kolanach" to ona była tylko w twoim mniemaniu. Ile setek tysięcy
(milionów?) ludzi zginęłoby w czasie inwazji na wyspy japońskie to
szkoda liczyć, wiadomo że taka inwazja była nieunikniona bo japońska
mentalność nie dopuszczała możliwości poddania się dopóki sytuacja nie
jest beznadziejna. A tak stała się dopiero po Hiroszimie, dopiero
wtedy Japończycy mogli się poddać zachowując twarz i honor.
J-23

  

Nie wiem jaka podłość jankesi by musieli popełnić żebys ich potępił?  Te masakry atomowe maiły na celu tylko jedno - postraszyć sowietów.  W tym czasie zdolność bojowa Japońskiej armii była żadna. Z uzbrojonymi jankesami mogli walczyć tylko na bagnety.
A i z tym honorem armii japońskiej to tez było różnie. - W Mandżurii poddała się sowietom kilku milionowa w pełni wyposażona armia.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-11 15:39:06
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 12 Gru, 00:13, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Nie wiem jaka podłość jankesi by musieli popełnić żebys ich potępił?  
Wystawić swoich przyjaciół do wiatru, zostawić swoich sojuszników na
pastwę wroga. Jak na Kubie w Zatoce Świń. Jak w Wietnamie. Jak, na
mniejszą skalę, nas w tym roku.

 W tym czasie zdolność bojowa Japońskiej armii była żadna. Z uzbrojonymi
jankesami mogli walczyć tylko na bagnety.
...w twoim pojęciu, ukształtowanym dzięki gruntownej znajomości tematu
(czytaj: na podstawie bredzeń sowieckich propagandystów)

 W Mandżurii poddała się sowietom kilku milionowa w pełni wyposażona armia.
Skapitulowała (nie cała) 16 sierpnia 1945 roku, dzień po nadanym przez
radio przemówieniu Cesarza Japonii uznającym Japonię za pokonaną. Ale
to są fakty historyczne, a fakty jak się wydaje nie mają dla ciebie
żadnego znaczenia jeżeli stoją w sprzeczności z twoimi "poglądami".
J-23

Data: 2009-12-13 20:24:34
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-12 00:39, Hans Kloss pisze:
On 12 Gru, 00:13, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

  
Nie wiem jaka podłość jankesi by musieli popełnić żebys ich potępił?
    
Wystawić swoich przyjaciół do wiatru, zostawić swoich sojuszników na
pastwę wroga. Jak na Kubie w Zatoce Świń. Jak w Wietnamie. Jak, na
mniejszą skalę, nas w tym roku.

  
  W tym czasie zdolność bojowa Japońskiej armii była żadna. Z uzbrojonymi
jankesami mogli walczyć tylko na bagnety.
    
..w twoim pojęciu, ukształtowanym dzięki gruntownej znajomości tematu
(czytaj: na podstawie bredzeń sowieckich propagandystów)
  

O tak, możesz mi wierzyć - na temat wojny na Pacyfiku przeczytałem sporą bibliotekę..

  
  W Mandżurii poddała się sowietom kilku milionowa w pełni wyposażona armia.
    
Skapitulowała (nie cała) 16 sierpnia 1945 roku, dzień po nadanym przez
radio przemówieniu Cesarza Japonii uznającym Japonię za pokonaną. Ale
to są fakty historyczne, a fakty jak się wydaje nie mają dla ciebie
żadnego znaczenia jeżeli stoją w sprzeczności z twoimi "poglądami".
J-23

  

Kapitulacja Japonii nastąpiła 2, natomiast kapitulacja armii w Mandżurii 20 sierpnia.. Czy ty Hans nie próbujesz naciągnąć faktów historycznych dla swoich celów?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-10 18:13:30
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Na miano zdrajcy zasĹ&#65533;uguje przede wszystkim ten co zĹ&#65533;amaĹ&#65533; skĹ&#65533;adana przysiÄ&#65533;gÄ&#65533;. Dla czegoĹ&#65533; takiego nie ma Ĺźadnych okolicznoĹ&#65533;ci usprawiedliwiajÄ&#65533;cych.

Bredzisz ! Kuklinski zlozyl przysiege jako zolnierz sowieckiego wojska.
Ta przysiege slusznie zlamal, kiedy zdobyl materialy swiadczace o
przygotowywanym przez Sowietow ataku nuklearnym na Polske.

Jego synow zalatwilo KGB, a nie polskie spec sluzby. To kolejny dowod komu
sluzyl naprawde Jaruzel.

--


Data: 2009-12-10 19:36:59
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-10 19:13,  Karol pisze:

Bredzisz ! Kuklinski zlozyl przysiege jako zolnierz sowieckiego wojska.
Ta przysiege slusznie zlamal, kiedy zdobyl materialy swiadczace o
przygotowywanym przez Sowietow ataku nuklearnym na Polske.
  

Zdradził Polaków którym przysięgał, zdradził swoich towarzyszy broni.
  Atak nuklearny sowietów na Polskę?  Czy ty się dobrze czujesz, Karolu?

Jego synow zalatwilo KGB, a nie polskie spec sluzby. To kolejny dowod komu
sluzyl naprawde Jaruzel.

  

A nie zachlali się przypadkiem na śmierć z powodu tego co zrobił ich i kim był ich tatuś?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-10 12:11:36
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 10 Gru, 19:36, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Zdradził Polaków którym przysięgał,
Gówno prawda- przysięgał krasnoj armii i sowietom. Oni faktycznie maja
prawo uważać go za zdrajce bo te przysięgę złamał. Ty jako sowiet
oczywiście też masz prawo- w związku z tym może wynieś się do swoich?
J-23

Data: 2009-12-10 23:12:34
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-10 21:11, Hans Kloss pisze:
On 10 Gru, 19:36, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

  
Zdradził Polaków którym przysięgał,
    
Gówno prawda- przysięgał krasnoj armii i sowietom. Oni faktycznie maja
prawo uważać go za zdrajce bo te przysięgę złamał. Ty jako sowiet
oczywiście też masz prawo- w związku z tym może wynieś się do swoich?
J-23
  

Byłeś Hans w LWP? Ja byłem bardzo krótko, ale przysięgę zdążyłem złożyć.  Przysięgę składało się na wierność Polsce. Była tam wzmianka o sojusznikach z krajów socjalistycznych, ale to nie zmienia faktu że przysięgało się swojej Ojczyźnie .

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-11 00:16:40
Autor: VicAbarca
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.
Jadrys пишет:
Przysięgę składało się na wierność Polsce. Była tam wzmianka o sojusznikach z krajów socjalistycznych, ale to nie zmienia faktu że przysięgało się swojej Ojczyźnie .

No wlasnie przysiegalo sie na wiernosc Polsce i ZSRR :)
A Polska to cos wiecej niz ZSRR...

--
Vic

Data: 2009-12-11 11:41:12
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.
W dniu 2009-12-11 00:16, VicAbarca pisze:
Jadrys пишет:
Przysięgę składało się na wierność Polsce. Była tam wzmianka o sojusznikach z krajów socjalistycznych, ale to nie zmienia faktu że przysięgało się swojej Ojczyźnie .

No wlasnie przysiegalo sie na wiernosc Polsce i ZSRR :)
A Polska to cos wiecej niz ZSRR...


No jasne. A dodatkowo przeszedł na stron na stronę śmiertelnego w owym czasie dla Polski i Polaków wroga.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-11 21:42:44
Autor: VicAbarca
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.
Jadrys пишет:
 przeszedł na stron na stronę śmiertelnego w owym
czasie dla Polski i PolakĂłw wroga.

Smiertelnego wroga polskiej hierarchii partyjnej, nie Polakow i nie Polski :)

--
Vic

Data: 2009-12-12 00:08:04
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.
W dniu 2009-12-11 21:42, VicAbarca pisze:
Jadrys пишет:
 przeszedł na stron na stronę śmiertelnego w owym
czasie dla Polski i PolakĂłw wroga.

Smiertelnego wroga polskiej hierarchii partyjnej, nie Polakow i nie Polski :)


Myślisz że bezpartyjnych naszych żołnierzy by oszczędzili?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-11 02:22:44
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 10 Gru, 23:12, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Byłeś Hans w LWP? Ja byłem bardzo krótko, ale przysięgę zdążyłem
złożyć.  Przysięgę składało się na wierność Polsce.

...LUDOWEJ i sojuszniczej Armii Czerwonej. W tym miejscu 90% naszego
składu zamilkło, słychać było jedynie pojedyncze głosy- i nikt się na
to nie umawiał (żadnych konsekwencji wobec nas z tego nie
wyciągnięto). Oczywiście ze byłem w MON-ie i to bynajmniej nie
krótko.

ale to nie zmienia faktu że przysięgało się swojej Ojczyźnie .

G.. prawda- przysięgało się prylowi (ojczyzną nazywanemu dla
niepoznaki) który był sowiecką koloniĄ. Gdyby mi wtedy dali okazję do
złamania owej "przysięgi" zrobiłbym to bez wahania, a jakbym dorwał
skrzynkę z guzikami od atomówek wymierzonych w pryl- nacisnąłbym
wszystkie. To był obóz koncentracyjny a nie żadna ojczyzna, konclager
z boukunami na wieżyczkach.
J-23
PS. Zresztą naści niedowiarku, oto tekst "przysięgi" która już w
momencoie składania niemal każdy miał w dupie (choby z tego [powodu że
NIE BYŁEM ŻADNYM "obywatelem ludowej" tylko jej niewolnikiem) :
Ja , obywatel Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej , stając w szeregach
Wojska Polskiego ,
przysięgam Narodowi Polskiemu być uczciwym , zdyscyplinowanym
żołnierzem ,
wykonywać dokładnie rozkazy przełożonych i przepisy regulaminów ,
dochować ściśle
tajemnicy wojskowej i państwowej , nie splamić nigdy honoru i godności
żołnierza
polskiego .Przysięgam służyć ze wszystkich sił Ojczyźnie , bronić
niezłomnie praw ludu
pracującego , zawarowanych w konstytucji , stać nieugięcie na straży
władzy ludowej ,
dochować wierności Rządowi Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej .
Przysięgam strzec niezłomnie wolności , niepodległości i granic
Polskiej
Rzeczpospolitej Ludowej przed zakusami imperializmu , stać nieugięcie
na straży
pokoju w braterskim przymierzu z Armią Radziecka i innymi
sojuszniczymi
armiami i w razie potrzeby nie szczędzić krwi ani życia
mężnie walczyć w obronie Ojczyzny , o świętą sprawę niepodległości ,
wolności i szczęścia
ludu .Gdybym nie bacząc na tę moją uroczystą przysięgę obowiązek
wierności wobec
Ojczyzny złamał , niechaj mnie dosięgnie surowa ręka sprawiedliwości
ludowej ".

Data: 2009-12-11 12:05:17
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-11 11:22, Hans Kloss pisze:
On 10 Gru, 23:12, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

  
Byłeś Hans w LWP? Ja byłem bardzo krótko, ale przysięgę zdążyłem
złożyć.  Przysięgę składało się na wierność Polsce.
    
..LUDOWEJ i sojuszniczej Armii Czerwonej. W tym miejscu 90% naszego
składu zamilkło, słychać było jedynie pojedyncze głosy- i nikt się na
to nie umawiał (żadnych konsekwencji wobec nas z tego nie
wyciągnięto). Oczywiście ze byłem w MON-ie i to bynajmniej nie
krótko.
  

Polska Ludowa to była wtedy ojczyzna Polaków.

  
ale to nie zmienia faktu że przysięgało się swojej Ojczyźnie .
    
G.. prawda- przysięgało się prylowi (ojczyzną nazywanemu dla
niepoznaki) który był sowiecką koloniĄ. Gdyby mi wtedy dali okazję do
złamania owej "przysięgi" zrobiłbym to bez wahania, a jakbym dorwał
skrzynkę z guzikami od atomówek wymierzonych w pryl- nacisnąłbym
wszystkie. To był obóz koncentracyjny a nie żadna ojczyzna, konclager
z boukunami na wieżyczkach.
J-23
PS. Zresztą naści niedowiarku, oto tekst "przysięgi" która już w
momencoie składania niemal każdy miał w dupie (choby z tego [powodu że
NIE BYŁEM ŻADNYM "obywatelem ludowej" tylko jej niewolnikiem) :
Ja , obywatel Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej , stając w szeregach
Wojska Polskiego ,
przysięgam Narodowi Polskiemu być uczciwym , zdyscyplinowanym
żołnierzem ,
wykonywać dokładnie rozkazy przełożonych i przepisy regulaminów ,
dochować ściśle
tajemnicy wojskowej i państwowej , nie splamić nigdy honoru i godności
żołnierza
polskiego .Przysięgam służyć ze wszystkich sił Ojczyźnie , bronić
niezłomnie praw ludu
pracującego , zawarowanych w konstytucji , stać nieugięcie na straży
władzy ludowej ,
dochować wierności Rządowi Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej .
Przysięgam strzec niezłomnie wolności , niepodległości i granic
Polskiej
Rzeczpospolitej Ludowej przed zakusami imperializmu , stać nieugięcie
na straży
pokoju w braterskim przymierzu z Armią Radziecka i innymi
sojuszniczymi
armiami i w razie potrzeby nie szczędzić krwi ani życia
mężnie walczyć w obronie Ojczyzny , o świętą sprawę niepodległości ,
wolności i szczęścia
ludu .Gdybym nie bacząc na tę moją uroczystą przysięgę obowiązek
wierności wobec
Ojczyzny złamał , niechaj mnie dosięgnie surowa ręka sprawiedliwości
ludowej ".
  

Popatrz kiedyś Hans na serial "Dom" i oceń scenę gdy matka zwraca się do swojego syna  Leszka Talara w kwestii złamania przysięgi. - A ów syn dopuścił się zdrady tylko po to aby pomóc jej, - czyli swojej matce...

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-11 04:04:55
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 11 Gru, 12:05, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Polska Ludowa to była wtedy ojczyzna Polaków.

G... prawda, Była więzieniem, obozem koncentracyjntym, sowiecką
kolonią.. Ojczyzną w żadnym razie.

Popatrz kiedyś Hans na serial "Dom"
G... mnie obchodzą komunistyczne seriale. Naczelnym, i świętym,
obowiązkiem każdego Polaka było wówczas czynić co w jego mocy aby
Ojczyznę wyrwać z łap brzydkiego komucha. A na wymuszone (bo przysięga
wojskowa w prylu była składana POD PRZYMUSEM) przysięgi składane
sowieciarzom, komuszerii i ich pachołom PLUNĄĆ, bo "wierność
przysiędze" to gówno warty bzdet w porównaniu z wiernością ziemi ojców
i wiernością świętej wierze katolickiej.
J-23

Data: 2009-12-11 16:31:45
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-11 13:04, Hans Kloss pisze:
On 11 Gru, 12:05, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
  
Polska Ludowa to była wtedy ojczyzna Polaków.
    
G... prawda, Była więzieniem, obozem koncentracyjntym, sowiecką
kolonią.. Ojczyzną w żadnym razie.

  
Popatrz kiedyś Hans na serial "Dom"
    
G... mnie obchodzą komunistyczne seriale. Naczelnym, i świętym,
obowiązkiem każdego Polaka było wówczas czynić co w jego mocy aby
Ojczyznę wyrwać z łap brzydkiego komucha. A na wymuszone (bo przysięga
wojskowa w prylu była składana POD PRZYMUSEM) przysięgi składane
sowieciarzom, komuszerii i ich pachołom PLUNĄĆ, bo "wierność
przysiędze" to gówno warty bzdet w porównaniu z wiernością ziemi ojców
i wiernością świętej wierze katolickiej.
J-23
  

Mylisz się Hans, dla człowieka honoru, dla ludzi honoru przysięga to rzecz święta. Tak prawdę mówiąc każde ślubowanie jest składane trochę pod przymusem. Przysięgę się składa żeby zaspokoić oczekiwania partnerów, towarzyszy broni itd. Kukliński w kazdej chwili mógł odejść z wojska Polskiego, jednak nie zrobił tego. Wolał zdradzić sprzedając swoich towarzyszy broni i rodaków..
Jeżeli ty Hans takich rzeczy nie rozumiesz, to myślę że powinieneś się leczyć z nienawiści która ci przesłania realny pogląd na wiele różnych spraw.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-11 10:23:03
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 11 Gru, 16:31, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Mylisz si Hans, dla cz owieka honoru, dla ludzi honoru przysi ga to
rzecz wi ta.

Naprawdę? Chyba dla "ludzi honoru" pokroju tych opiewanych przez
Szechtera. Przeczytaj "Potop"i się dowiedz co Kmicic zrobił z
przysięga niebacznie dana zdrajcy Radziwiłłowi (Januszowi) gdy się
dowiedział że temu nie chodzi o dobro kraju tylko własne, że jest
tylko szwedzkim chłopcem na posyłki. Naucz się wreszcie historii
Polski i się dowiedz co zrobił Czarniecki (tak, ten sam, co w hymnie)
z przysięgą daną szwedzkiemu królowi gdy tylko okoliczności pozwoliły
na wznowienie wojny. Spytaj wreszcie gdzie mieli przysięgę daną carowi
i cesarzom Prus i Austrii ci wszyscy polscy oficerowie którzy
zdecydowali się na walkę o niepodległość choć byli oficerami armii
zaborców. Ich tez nazwij "zdrajcami" i odmów im honoru.
Otóż to co napisałeś to kosmiczna bzdura, bo absolutnie żadna
przysięga (oprócz tej danej Bogu) nie jest i być nie powinna święta
dla człowieka. Mało tego, uczciwy człowiek po zorientowaniu się ze dał
słowo gnidzie, kanalii i zdrajcy MA OBOWIĄZEK olać taką przysięgę i
wystąpić, w miarę swoich możliwości, przeciw owej kanalii. Amen.
J-23
PS. Jeżeli uważasz inaczej to NATYCHMIAST powinieneś rozkręcać
komunistyczna partyzantkę, przysięgałeś przecież "stać nieugięcie na
straży władzy ludowej" a tu władzę ludową wykończyli  ci potworni
kapitaliści. Do boju jadrysiu!!!! ;)

Data: 2009-12-11 19:48:31
Autor: matador
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
Hans Kloss pisze:
On 11 Gru, 16:31, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Mylisz si Hans, dla cz owieka honoru, dla ludzi honoru przysi ga to
rzecz wi ta.

Naprawdę? Chyba dla "ludzi honoru" pokroju tych opiewanych przez
Szechtera. Przeczytaj "Potop"i się dowiedz co Kmicic zrobił z
przysięga niebacznie dana zdrajcy Radziwiłłowi (Januszowi) gdy się
dowiedział że temu nie chodzi o dobro kraju tylko własne, że jest
tylko szwedzkim chłopcem na posyłki. Naucz się wreszcie historii
Polski i się dowiedz co zrobił Czarniecki (tak, ten sam, co w hymnie)
z przysięgą daną szwedzkiemu królowi gdy tylko okoliczności pozwoliły
na wznowienie wojny. Spytaj wreszcie gdzie mieli przysięgę daną carowi
i cesarzom Prus i Austrii ci wszyscy polscy oficerowie którzy
zdecydowali się na walkę o niepodległość choć byli oficerami armii
zaborców. Ich tez nazwij "zdrajcami" i odmów im honoru.
Otóż to co napisałeś to kosmiczna bzdura, bo absolutnie żadna
przysięga (oprócz tej danej Bogu) nie jest i być nie powinna święta
dla człowieka. Mało tego, uczciwy człowiek po zorientowaniu się ze dał
słowo gnidzie, kanalii i zdrajcy MA OBOWIĄZEK olać taką przysięgę i
wystąpić, w miarę swoich możliwości, przeciw owej kanalii. Amen.
J-23
PS. Jeżeli uważasz inaczej to NATYCHMIAST powinieneś rozkręcać
komunistyczna partyzantkę, przysięgałeś przecież "stać nieugięcie na
straży władzy ludowej" a tu władzę ludową wykończyli  ci potworni
kapitaliści. Do boju jadrysiu!!!! ;)

Jadrys tego nie pojmie.
Dla niego Polska to tylko adres zamieszkania (tymczasowy ?).

Pozdrawiam,

matador.

Data: 2009-12-12 00:04:28
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-11 19:48, matador pisze:

Jadrys tego nie pojmie.
Dla niego Polska to tylko adres zamieszkania (tymczasowy ?).

Pozdrawiam,

matador.

Mylisz się don el matador, dobre imię Polski wiele dla mnie znaczy.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-12 00:06:08
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-11 19:23, Hans Kloss pisze:
On 11 Gru, 16:31, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

  
Mylisz si Hans, dla cz owieka honoru, dla ludzi honoru przysi ga to
rzecz wi ta.
    
Naprawdę? Chyba dla "ludzi honoru" pokroju tych opiewanych przez
Szechtera.

Nawet do nich porównywanie zdrajcy Kuklińskiego jest wielkim nietaktem.

  Przeczytaj "Potop"i się dowiedz co Kmicic zrobił z
przysięga niebacznie dana zdrajcy Radziwiłłowi (Januszowi) gdy się
dowiedział że temu nie chodzi o dobro kraju tylko własne, że jest
tylko szwedzkim chłopcem na posyłki.

Kmicic przysięgał będąc wprowadzonym w błąd. Natomiast ten służka jankesów w pseudokomunistycznej armii dosłużył sie wysokiego stopnia oficerskiego i był dopuszczany do różnych tajemnic wojskowych.. A więc nie mógł być czegoś nieświadomym.  Gdy tylko nadarzyła mu się okazja żeby zarobić parę dolców to sprzedał sowich towarzyszy broni i Polskę.

  Naucz się wreszcie historii
Polski i się dowiedz co zrobił Czarniecki (tak, ten sam, co w hymnie)
z przysięgą daną szwedzkiemu królowi gdy tylko okoliczności pozwoliły
na wznowienie wojny. Spytaj wreszcie gdzie mieli przysięgę daną carowi
i cesarzom Prus i Austrii ci wszyscy polscy oficerowie którzy
zdecydowali się na walkę o niepodległość choć byli oficerami armii
zaborców. Ich tez nazwij "zdrajcami" i odmów im honoru.
  

Tamci  nie przysięgali Polsce i nie ją zdradzili.  Tym nie mniej zasługiwali na miano zdrajców. Ja komuś takiemu ręki bym nie podał.

Otóż to co napisałeś to kosmiczna bzdura, bo absolutnie żadna
przysięga (oprócz tej danej Bogu) nie jest i być nie powinna święta
dla człowieka.

Dla człowieka honoru powinna.

  Mało tego, uczciwy człowiek po zorientowaniu się ze dał
słowo gnidzie, kanalii i zdrajcy MA OBOWIĄZEK olać taką przysięgę i
wystąpić, w miarę swoich możliwości, przeciw owej kanalii. Amen.
  

Nijak się to nie ma do sprawy Kuklińskiego.

J-23
PS. Jeżeli uważasz inaczej to NATYCHMIAST powinieneś rozkręcać
komunistyczna partyzantkę, przysięgałeś przecież "stać nieugięcie na
straży władzy ludowej" a tu władzę ludową wykończyli  ci potworni
kapitaliści. Do boju jadrysiu!!!! ;)
  

Poczekaj jeszcze trochę Hans.. Aż ludzie naprawdę zobaczą co to jest kapitalizm. Będziecie spieprzać z Polski na Madagaskar aż sie będzie kurzyć

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-11 15:12:28
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 12 Gru, 00:06, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Poczekaj jeszcze trochę Hans.. Aż ludzie naprawdę zobaczą co to jest
kapitalizm. Będziecie spieprzać z Polski na Madagaskar aż sie będzie kurzyć

Jak dotąd to jedyni ludzie spieprzający na oślep, z narażeniem życia i
często je tracący- z Kuby, z Wietnamu z NRD, z Korei Pn.. wiec wszyscy
ci ludzie  spieprzali aż się kurzy PRZED SOCJALIZMEM i spieprzali
właśnie do tego ohydnego kapitalizmu.. i to miej na uwadze zawsze
jeżeli chcesz snuć swoje absurdalne "proroctwa".
Co do reszty to po prostu szkoda klawiatury...zakładaj partyzantkę i
dowiedź swoich słów czynem, inaczej nic nie są warte.
J-23

Data: 2009-12-13 20:25:07
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-12 00:12, Hans Kloss pisze:
On 12 Gru, 00:06, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

  
Poczekaj jeszcze trochę Hans.. Aż ludzie naprawdę zobaczą co to jest
kapitalizm. Będziecie spieprzać z Polski na Madagaskar aż sie będzie kurzyć
    
Jak dotąd to jedyni ludzie spieprzający na oślep, z narażeniem życia i
często je tracący- z Kuby, z Wietnamu z NRD, z Korei Pn.. wiec wszyscy
ci ludzie  spieprzali aż się kurzy PRZED SOCJALIZMEM i spieprzali
właśnie do tego ohydnego kapitalizmu.. i to miej na uwadze zawsze
jeżeli chcesz snuć swoje absurdalne "proroctwa".
Co do reszty to po prostu szkoda klawiatury...zakładaj partyzantkę i
dowiedź swoich słów czynem, inaczej nic nie są warte.
J-23
  

Pożyjemy - zobaczymy..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-11 18:33:49
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Mylisz się Hans, dla człowieka honoru, dla ludzi honoru przysięga to rzecz święta. Tak prawdę mówiąc każde ślubowanie jest składane trochę pod przymusem. Przysięgę się składa żeby zaspokoić oczekiwania partnerów, towarzyszy broni itd. Kukliński w kazdej chwili mógł odejść z wojska Polskiego, jednak nie zrobił tego. Wolał zdradzić sprzedając swoich towarzyszy broni i rodaków..

jakich rodakow sprzedal? twoi rodacy to sowieci. Sowieci to nie rodacy
Kuklinskiego, matolku.

Ciebie polski patriota chetnie skrocil by o glowe. Mnie np. juz swierzbia
lapy, aby ci zrobic kuku;)
Jeżeli ty Hans takich rzeczy nie rozumiesz, to myślę że powinieneś się leczyć z nienawiści która ci przesłania realny pogląd na wiele różnych spraw.



--


Data: 2009-12-11 11:16:49
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Polska Ludowa to była wtedy ojczyzna Polaków.

to byl OBOZ dla Polakow. Jak dlugo masz jescze zamiar udawac malego,
niekumatego jadrysia?

--


Data: 2009-12-11 11:23:23
Autor: cirrus
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfrrp0$arn$1news.onet.pl...
W dniu 2009-12-10 21:11, Hans Kloss pisze:
On 10 Gru, 19:36, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
Zdradził Polaków którym przysięgał,
Gówno prawda- przysięgał krasnoj armii i sowietom. Oni faktycznie maja
prawo uważać go za zdrajce bo te przysięgę złamał. Ty jako sowiet
oczywiście też masz prawo- w związku z tym może wynieś się do swoich?
J-23
Byłeś Hans w LWP? Ja byłem bardzo krótko, ale przysięgę zdążyłem złożyć. Przysięgę składało się na wierność Polsce. Była tam wzmianka o sojusznikach z krajów socjalistycznych, ale to nie zmienia faktu że przysięgało się swojej Ojczyźnie .

A gdzie ty taką przysięgę składałeś?

--
stevep

Data: 2009-12-11 12:02:29
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-11 11:23, cirrus pisze:
Użytkownik "Jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości
news:hfrrp0$arn$1news.onet.pl...
  
W dniu 2009-12-10 21:11, Hans Kloss pisze:
    
On 10 Gru, 19:36, Jadrys<C...@yahoo.com>   wrote:
      
Zdradził Polaków którym przysięgał,
        
Gówno prawda- przysięgał krasnoj armii i sowietom. Oni faktycznie maja
prawo uważać go za zdrajce bo te przysięgę złamał. Ty jako sowiet
oczywiście też masz prawo- w związku z tym może wynieś się do swoich?
J-23
      
Byłeś Hans w LWP? Ja byłem bardzo krótko, ale przysięgę zdążyłem złożyć.
Przysięgę składało się na wierność Polsce. Była tam wzmianka o
sojusznikach z krajów socjalistycznych, ale to nie zmienia faktu że
przysięgało się swojej Ojczyźnie .
    
A gdzie ty taką przysięgę składałeś?

  

Stojąc w szeregu z podniesionymi dwoma palcami do góry, jak to się zwykło robić przy składaniu przysięgi.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-10 18:51:26
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): (ciach)

WON !

--


Data: 2009-12-10 22:59:28
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-10 19:51, Karol pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):

(ciach)

WON !

  

Żegnaj Karolu.. A wydawałeś się takim sympatycznym chłopcem być..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-10 23:56:02
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2009-12-10 19:51, Karol pisze:
> Jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):

> (ciach)

> WON !
    
Żegnaj Karolu.. A wydawałeś się takim sympatycznym chłopcem być..
 nie jestem zadnym sympatycznym chlopcem, wielbicielu komunistycznycj zbrodniarzy.

--


Data: 2009-12-10 19:42:02
Autor: boukun
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
A nie zachlali się przypadkiem na śmierć z powodu tego co zrobił ich i kim był ich tatuś?

Całkiem prawdopodobne.

boukun

Data: 2009-12-10 19:54:27
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-10 19:42, boukun pisze:

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
A nie zachlali się przypadkiem na śmierć z powodu tego co zrobił ich i kim był ich tatuś?

Całkiem prawdopodobne.

boukun

Na pewno.. - Ich jankescy rówieśnicy z pewnością nimi pogardzali ze względu na to co zrobił ich tatuś, ta sprzedajna prostytutka męska..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-13 10:30:32
Autor: HaMMeR
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
Jadrys wrote:
W dniu 2009-12-10 19:42, boukun pisze:

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
A nie zachlali się przypadkiem na śmierć z powodu tego co zrobił ich
i kim był ich tatuś?

Całkiem prawdopodobne.

boukun

Na pewno.. - Ich jankescy rówieśnicy z pewnością nimi pogardzali ze
względu na to co zrobił ich tatuś, ta sprzedajna prostytutka męska..

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przegiales ruski skoorwysynu!
I po co sie tak pucowales dlugo, skoro i tak wyszla z ciebie sowiecka
swolocz!
I ty nic tu o honorze nie klap dziobem, bo nie masz pojecia durnoto
o niczym i morda w kubel sowiecki przymule!
Twoja durnosc zakoncze zgodnie z twoim pojmowaniem Honoru i zdrady,
zatem Wszystkie nasze Powstania po rozbiorach organizowali oczywiscie
zdrajcy, czyz nie tumanie! Bo wiekszosc z nich, to przeciez ruscy zolnierze!
Wal sie cienki bolku, swietny materiale, bo juz uformowany ideologicznie na kapuche pierwowo sorta!
H

Data: 2009-12-13 20:23:14
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-13 10:30, HaMMeR pisze:

Na pewno.. - Ich jankescy rówieśnicy z pewnością nimi pogardzali ze
względu na to co zrobił ich tatuś, ta sprzedajna prostytutka męska..


-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przegiales ruski skoorwysynu!
I po co sie tak pucowales dlugo, skoro i tak wyszla z ciebie sowiecka
swolocz!
I ty nic tu o honorze nie klap dziobem, bo nie masz pojecia durnoto
o niczym i morda w kubel sowiecki przymule!
Twoja durnosc zakoncze zgodnie z twoim pojmowaniem Honoru i zdrady,
zatem Wszystkie nasze Powstania po rozbiorach organizowali oczywiscie
zdrajcy, czyz nie tumanie! Bo wiekszosc z nich, to przeciez ruscy zolnierze!
Wal sie cienki bolku, swietny materiale, bo juz uformowany ideologicznie na kapuche pierwowo sorta!
H

Zupełnie nie rozumiem z jakiego powodu te wyzwiska pod moim adresem?
Musisz wiedzieć Hammer że mam pojęcie co to honor.  - Gdyby mój Ojciec złamał złożona przysięgę i zdradził swoich towarzyszy broni to chyba bym się go wyrzekł.
Nawet nie próbuj porównywać bohaterskich powstańców do tego jankeskiego ścierwa.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-13 11:32:30
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 13 Gru, 20:23, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

ścierwa.

Ścierwem  to jest każdy kurwi syn popierający pochwalający i
usprawiedliwiający sowiecką okupację Polski. A każdy kto się owej
okupacji czynnie sprzeciwiał jest człowiekiem godnym szacunku, a gdy
mu groziła za ów sprzeciw śmierć  - wręcz bohaterem. A wy, prosowiecka
swołocz, możecie go nazywać dowolnie- prawdy i tak nie zapalikocicie.
J-23

Data: 2009-12-14 21:04:29
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-13 20:32, Hans Kloss pisze:
On 13 Gru, 20:23, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

  
ścierwa.
    
Ścierwem  to jest każdy kurwi syn popierający pochwalający i
usprawiedliwiający sowiecką okupację Polski. A każdy kto się owej
okupacji czynnie sprzeciwiał jest człowiekiem godnym szacunku, a gdy
mu groziła za ów sprzeciw śmierć  - wręcz bohaterem. A wy, prosowiecka
swołocz, możecie go nazywać dowolnie- prawdy i tak nie zapalikocicie.
J-23
  

Mówisz że sk..syn Kukliński się sprzeciwiał "sowieckiej okupacji"? Hans, on ją budował, był oficerem wysokiego stopnia, za bierność na pewno go nie awansowali.. A gdy tej zdradzieckiej kanalii tylko nadarzyła się okazja żeby zarobić parę srebrników to nie zawahał sie zdradzić towarzyszy broni i Polaków.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-14 12:21:20
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 14 Gru, 21:04, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Mówisz że sk..syn Kukliński się sprzeciwiał "sowieckiej okupacji"? Hans,
on ją budował, był oficerem wysokiego stopnia, za bierność na pewno go
nie awansowali..
Człowieku, by pułkownikiem, takich w LWP były całe stada. Ale był
zdolny i pdp bardzo inteligentny więc go szybko wzięli do sztabu. Tam
zobaczył w czym rzecz i postanowił przejść na Jasną Stronę Mocy..
Chwała mu za to i nasza wdzięczna pamięć

 A gdy tej zdradzieckiej kanalii tylko nadarzyła się
okazja żeby zarobić parę srebrników to nie zawahał sie zdradzić
towarzyszy broni i Polaków.

Towarzyszy broni to on RATOWAŁ a nie zdradzał. Ratował przed
samobójczym atakiem na Europę Zachodnią do której ich sposobili
kremlowscy szaleńcy. Co do srebrników to kompletne kłamstwo, które
powtarzasz jak papuga, nie ma ŻADNYCH PODSTAW do twierdzenia że brał
od CIA pieniądze. Mieszkał tak samo "skromnie" jak reszta oficerów
Sztabu Generalnego, jeździł prywatnym 10-letnim oplem ale częściej,
znacznie lepszą i nowszą, służbową Wołgą .
J-23

Data: 2009-12-18 20:10:35
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-14 21:21, Hans Kloss pisze:
On 14 Gru, 21:04, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

  
Mówisz że sk..syn Kukliński się sprzeciwiał "sowieckiej okupacji"? Hans,
on ją budował, był oficerem wysokiego stopnia, za bierność na pewno go
nie awansowali..
    
Człowieku, by pułkownikiem, takich w LWP były całe stada. Ale był
zdolny i pdp bardzo inteligentny więc go szybko wzięli do sztabu. Tam
zobaczył w czym rzecz i postanowił przejść na Jasną Stronę Mocy.
Chwała mu za to i nasza wdzięczna pamięć
  

Podejrzewam że sam w to nie wierzysz.

  
  A gdy tej zdradzieckiej kanalii tylko nadarzyła się
okazja żeby zarobić parę srebrników to nie zawahał sie zdradzić
towarzyszy broni i Polaków.
    
Towarzyszy broni to on RATOWAŁ a nie zdradzał. Ratował przed
samobójczym atakiem na Europę Zachodnią do której ich sposobili
kremlowscy szaleńcy.

Ten plan ataku istniał/istnieje tylko w głowach takich jak Ty kapitalistycznych entuzjastów.

  Co do srebrników to kompletne kłamstwo, które
powtarzasz jak papuga, nie ma ŻADNYCH PODSTAW do twierdzenia że brał
od CIA pieniądze.

Tylko jeden z jego synów zginął na luksusowym jachcie będącym jego własnością.

  Mieszkał tak samo "skromnie" jak reszta oficerów
Sztabu Generalnego, jeździł prywatnym 10-letnim oplem ale częściej,
znacznie lepszą i nowszą, służbową Wołgą .
J-23

  

I z pewnością  taki status popchnął go do zdrady. - jankesi obsypali go złotem i wreszcie mógł sobie "pożyć".


--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-15 11:19:05
Autor: cirrus
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg65oo$r79$1news.onet.pl...
W dniu 2009-12-13 20:32, Hans Kloss pisze:
On 13 Gru, 20:23, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
ścierwa.
Ścierwem  to jest każdy kurwi syn popierający pochwalający i
usprawiedliwiający sowiecką okupację Polski. A każdy kto się owej
okupacji czynnie sprzeciwiał jest człowiekiem godnym szacunku, a gdy
mu groziła za ów sprzeciw śmierć  - wręcz bohaterem. A wy, prosowiecka
swołocz, możecie go nazywać dowolnie- prawdy i tak nie zapalikocicie.
J-23
Mówisz że sk..syn Kukliński się sprzeciwiał "sowieckiej okupacji"? Hans, on ją budował, był oficerem wysokiego stopnia, za bierność na pewno go nie awansowali.. A gdy tej zdradzieckiej kanalii tylko nadarzyła się okazja żeby zarobić parę srebrników to nie zawahał sie zdradzić towarzyszy broni i Polaków.

Podobnie sowiecką okupacje wspierał Jaruzelski z tą różnicą, że wspierał ją do końca.

--
stevep

Data: 2009-12-18 20:11:07
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-15 11:19, cirrus pisze:
Użytkownik "Jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości
news:hg65oo$r79$1news.onet.pl...
  
W dniu 2009-12-13 20:32, Hans Kloss pisze:
    
On 13 Gru, 20:23, Jadrys<C...@yahoo.com>   wrote:
      
ścierwa.
        
Ścierwem  to jest każdy kurwi syn popierający pochwalający i
usprawiedliwiający sowiecką okupację Polski. A każdy kto się owej
okupacji czynnie sprzeciwiał jest człowiekiem godnym szacunku, a gdy
mu groziła za ów sprzeciw śmierć  - wręcz bohaterem. A wy, prosowiecka
swołocz, możecie go nazywać dowolnie- prawdy i tak nie zapalikocicie.
J-23
      
Mówisz że sk..syn Kukliński się sprzeciwiał "sowieckiej okupacji"? Hans,
on ją budował, był oficerem wysokiego stopnia, za bierność na pewno go nie
awansowali.. A gdy tej zdradzieckiej kanalii tylko nadarzyła się okazja
żeby zarobić parę srebrników to nie zawahał sie zdradzić towarzyszy broni
i Polaków.
    
Podobnie sowiecką okupacje wspierał Jaruzelski z tą różnicą, że wspierał ją
do końca.
  

Ty Stefan myślisz że los Polski zależał od woli Polaków?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-14 07:57:43
Autor: HaMMeR
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
Jadrys wrote:
W dniu 2009-12-13 10:30, HaMMeR pisze:

Na pewno.. - Ich jankescy rówieśnicy z pewnością nimi pogardzali ze
względu na to co zrobił ich tatuś, ta sprzedajna prostytutka męska..


-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przegiales ruski skoorwysynu!
I po co sie tak pucowales dlugo, skoro i tak wyszla z ciebie sowiecka
swolocz!
I ty nic tu o honorze nie klap dziobem, bo nie masz pojecia durnoto
o niczym i morda w kubel sowiecki przymule!
Twoja durnosc zakoncze zgodnie z twoim pojmowaniem Honoru i zdrady,
zatem Wszystkie nasze Powstania po rozbiorach organizowali oczywiscie
zdrajcy, czyz nie tumanie! Bo wiekszosc z nich, to przeciez ruscy
zolnierze!
Wal sie cienki bolku, swietny materiale, bo juz uformowany
ideologicznie na kapuche pierwowo sorta!
H

Zupełnie nie rozumiem z jakiego powodu te wyzwiska pod moim adresem?
Musisz wiedzieć Hammer że mam pojęcie co to honor. - Gdyby mój Ojciec
złamał złożona przysięgę i zdradził swoich towarzyszy broni to chyba bym
się go wyrzekł.
Nawet nie próbuj porównywać bohaterskich powstańców do tego jankeskiego
ścierwa.

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Skonczylem z toba
H

Data: 2009-12-14 08:05:08
Autor: Roger Perejro
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Skonczylem z toba


Takie wyznania to na priva, moherowy debilku ;-))

Przemek
--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore wątpliwości wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodniczący koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczając jednocześnie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się wątpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-14 08:11:09
Autor: HaMMeR
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
Roger Perejro wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał

Skonczylem z toba


Takie wyznania to na priva, moherowy debilku ;-))

Przemek
-- -- -- -- -- -- --

A ciebie jeszcze mam na widelcu, jeszcze cie potarmosze za osle uszy,
siermiezny, politrucki pasciarzu, jeszcze nie raz...
H

Data: 2009-12-14 21:05:49
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-14 07:57, HaMMeR pisze:


Skonczylem z toba
H

Wypchaj się Hammer.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-11 00:13:17
Autor: VicAbarca
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.
Jadrys пишет:
A nie zachlali się przypadkiem na śmierć z powodu tego co zrobił ich i kim był ich tatuś?

No wlasnie nie. Zgineli rownie tajemnicza smiercia jak ow Litwinienko, otruty trucizna za pol miliona dolarow... :)

--
Vic

Data: 2009-12-11 11:42:27
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.
W dniu 2009-12-11 00:13, VicAbarca pisze:
Jadrys пишет:
A nie zachlali się przypadkiem na śmierć z powodu tego co zrobił ich i kim był ich tatuś?

No wlasnie nie. Zgineli rownie tajemnicza smiercia jak ow Litwinienko, otruty trucizna za pol miliona dolarow... :)


Muszę wycofać te swoje wczorajsze słowa (dałem się sprowokować oszołomstwu Karola i Hansa) , - nigdy nie należy sądzić i obwiniać dzieci za grzechy i zdrady rodziców.
Być moĹźe potomkowie  tego zdrajcy byli porządnymi ludĹşmi, być moĹźe wstydzili się do końca Ĺźycia za postępek swojego ojca.. Osobiście sądzę Ĺźe wiedli pełne upokorzń Ĺźycie w USA, upokorzeń ktĂłrych nie były w stanie zrekompensować te judaszowe srebrniki ktĂłre zarobił ich ojciec na zdradzie Polski..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-10 19:38:13
Autor: boukun
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.

Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfrdoa$ki7$1inews.gazeta.pl...
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):


Na miano zdrajcy zasĹ&#65533;uguje przede wszystkim ten co zĹ&#65533;amaĹ&#65533; skĹ&#65533;adana
przysiÄ&#65533;gÄ&#65533;. Dla czegoĹ&#65533; takiego nie ma Ĺźadnych okolicznoĹ&#65533;ci
usprawiedliwiajÄ&#65533;cych.

Bredzisz ! Kuklinski zlozyl przysiege jako zolnierz sowieckiego wojska.
Ta przysiege slusznie zlamal, kiedy zdobyl materialy swiadczace o
przygotowywanym przez Sowietow ataku nuklearnym na Polske.

Na Polskę przygotowywany atak nuklearny, mając swoje bazy tutaj io będąc z Polską w jednym układzie? Ty jesteś zdrowo pojebany!

boukun


Jego synow zalatwilo KGB, a nie polskie spec sluzby. To kolejny dowod komu
sluzyl naprawde Jaruzel.

Data: 2009-12-10 18:56:01
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): (ciach)

PLONK

--


Data: 2009-12-11 00:08:46
Autor: VicAbarca
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.
  Karol пишет:
Bredzisz ! Kuklinski zlozyl przysiege jako zolnierz sowieckiego wojska.
Ta przysiege slusznie zlamal, kiedy zdobyl materialy swiadczace o
przygotowywanym przez Sowietow ataku nuklearnym na Polske.

Jego synow zalatwilo KGB, a nie polskie spec sluzby.

Otoz to! A wiecie,ze Kuklinski nie przekazal USA ani jednego dokumentu napisanego alfabetem lacinskim (czyli naszym)???

To juz o czyms swiadczy :)

--
Vic

Data: 2009-12-10 23:24:37
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
  Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> Bredzisz ! Kuklinski zlozyl przysiege jako zolnierz sowieckiego wojska.
> Ta przysiege slusznie zlamal, kiedy zdobyl materialy swiadczace o
> przygotowywanym przez Sowietow ataku nuklearnym na Polske.
> > Jego synow zalatwilo KGB, a nie polskie spec sluzby. Otoz to! A wiecie,ze Kuklinski nie przekazal USA ani jednego dokumentu napisanego alfabetem lacinskim (czyli naszym)???
 
To juz o czyms swiadczy :)
 Klamiesz, sowiecki prowokatorze. Dokumenty sa opublikowane w sieci. Mozna
sprawdzic w jakim jezyku zostaly napisane. CIA  je odtajnila i opublikowala ich kopie.

--


Data: 2009-12-11 01:00:09
Autor: VicAbarca
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.
  Karol пишет:

Klamiesz, sowiecki prowokatorze. Dokumenty sa opublikowane w sieci. Mozna
sprawdzic w jakim jezyku zostaly napisane.

No i w jakim jezyku je napisano, ciulu?

CIA  je odtajnila i opublikowala
ich kopie.

Kopie? A co z oryginalami?

--
Vic

Data: 2009-12-11 00:21:41
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
  Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:

> Klamiesz, sowiecki prowokatorze. Dokumenty sa opublikowane w sieci. Mozna
> sprawdzic w jakim jezyku zostaly napisane.
 
No i w jakim jezyku je napisano, ciulu?

niech ci ciul odpowie. Z umyslowo ograniczonymi chamami i zaklamanymi
sowieckimi prymitywami jak widac, zadnej normalnej dyskusji byc nie moze.
 
CIA  je odtajnila i opublikowala
> ich kopie.
 
Kopie? A co z oryginalami?

idioto, jak sie cos publikuje w sieci, to sa orginaly czy kopie?



--


Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona