Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.

Data: 2009-12-10 20:17:07
Autor: WW
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.
matador pisze:
http://blog.rp.pl/magierowski/2009/12/10/%E2%80%9Ewyborcza%E2%80%9D-o-jaruzelskim-%E2%80%9Ewyborcza%E2%80%9D-o-kuklinskim/ #
„Wyborcza” o Jaruzelskim, „Wyborcza” o Kuklińskim
#

Dobry wpis internauty:

#
Ogladajac plany podboju Europy przez Rosjan, kazdy normalny Polak
powinien byl byc panem płk Ryszardem Kuklińskim. On zdradzil system.
System obywajacy sie bez pojec jak honor, uczciwosc i moralnosc, system agresywny
traktujacy jednostke jak liczbe. Chwala mu za to.
Majac w naszym Narodzie wiecej panow Kuklińskich a mniej Jaruzelskich
nie byloby PRL nawet w 1945 roku. Nie gadajmy wiec ze Polacy to taki szlachetny narod. Jest jak kazdy inny, mamy zdrajcow i bohaterow.
Pan płk Ryszard Kukliński jest na pewno moim bohaterem.

Ten osobnik jest zdrajca w każdym normalnym systemie wartości.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-10 20:27:51
Autor: matador
WW pisze:

Ten osobnik jest zdrajca w każdym normalnym systemie wartości.

Zdrajca, jak wiadomo wyrzÄ…dza szkody zdradzanym.
Czym zaszkodził tobie Kukliński ?

matador.

Data: 2009-12-11 07:36:48
Autor: WW
matador pisze:
WW pisze:

Ten osobnik jest zdrajca w każdym normalnym systemie wartości.

Zdrajca, jak wiadomo wyrzÄ…dza szkody zdradzanym.

Nie.
Zdrajcą jest ten, co świadomie łamie dobrowolnie złożoną przysięgę.

Czy i na ile udało się zdrajcy zaszkodzić zdradzanemu, nie ma to dla oceny samego faktu zdrady żadnego znaczenia.

Data: 2009-12-11 02:48:31
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 11 Gru, 07:36, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Zdrajc± jest ten, co ¶wiadomie łamie dobrowolnie złożon±
przysięgę.

DOBROWOLNIE powiadasz? To ci życzę żeby¶ miał tak± emeryturę jak my
"dobrowolnie" składali¶my przysięgę prylowi, powiedzmy 10 złotych za
każde dobrowolnie wypowiedziane przeze mnie słowo tej "przysięgi".
J-23

Data: 2009-12-11 13:53:58
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
On 11 Gru, 07:36, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Zdrajc± jest ten, co ¶wiadomie łamie dobrowolnie złożon±
przysięgę.

DOBROWOLNIE powiadasz?

Tak. Na wojskowych zawodowych poboru nie było. Każdy sam musiał powiedzieć, "ja chcę".!
Jak mu się przestało podobać, to zamiast powiedzieć to jasno i odej¶ć, wolał zdradzić i sprzedać nas USA.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi
  powinni zacz±ć się bać. "

Data: 2009-12-12 00:29:58
Autor: Hans Kloss
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
wolał zdradzić i sprzedać nas USA.

WAS zdradził i WAS sprzedał, bo ja się nie czułem i nie czuję ani przez Niego
zdradzony ani sprzedany. Wręcz przeciwnie- czułem się przez pewien czas
uratowany i uwolniony m.in. dzięki Jego "zdradzie". Uratowany przed WAMI i
uwolniony od WAS żeby nie było w±tpliwo¶ci. Wkrótce się to niestety okazało
złudzeniem.
J-23

Data: 2009-12-14 09:14:09
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
wolał zdradzić i sprzedać nas USA.

WAS zdradził i WAS sprzedał,

A więc dochodzimy do konsensusu.
Zdradził i sprzedał a więc jest zdrajca i sprzedawczykiem - co wła¶nie uzgodnili¶my.

Drugie zagadnienie to dlaczego to zrobił - ale tu wystarczy popatrzeć na kasę.

Kolejne, to co sprzedał. Jako¶ jankesi nie chc± pokazać, co sprzedał - ciekawe dlaczego ?.
Je¶li przyj±ć tezę o nadrzędno¶ci wojsk Radzieckich nad Polskimi, to staje sie oczywiste, ze kukliński miał dostęp jedynie do naszych materiałów i tylko nasze mógł sprzedawać.

Data: 2009-12-14 11:11:38
Autor: HaMMeR
WW wrote:
Hans Kloss pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Niestety, wnioski przedstawione powyzej sa godne malego kazia!
Sfera domyslow i wlasnych falszywych tez, bo tak naprawde, to Polska nie miala
'wlasnych materialow' (czytaj: planow) wojskowych, wszystkie materialy
pochodzily od sowietow i tam byly opracowywane, a potem trafialy
o sztabow krajow satelickich! Zatem to, czym dysponowal Kuklinski,
bylo czystej, radzieckiej prowieniencji o calkiem duzej wartosci,
skoro amerykanom na nich tak bardzo zalezalo i zalezy, ze do dzisiaj
na ich temat milcza!
Poza tym, prosze mi podac zrodla z ktorych Pan korzystal sugerujac
ze Kuklinski 'Zdradził i sprzedał...' i ze '...tu wystarczy popatrzeć na kasę.'
Chce na nia popatrzec..!

Data: 2009-12-14 14:20:08
Autor: WW
HaMMeR pisze:

[...]

To dlaczego jankesi pokazać tego nie chc±, skoro on tak "ruskich sprzedawał". ???

Je¶li przyj±ć nawet tryb obiegu informacji opisany przez Ciebie, choć przydało by wiarygodno¶ci wskazanie Ľródeł, to do polskich sztabów i do kuklińskiego docierały tylko zadania dla Polskiego wojska i tylko takie mógł sprzedawać.
Zatem to nas a nie "ruskich" sprzedawał.

Poza tym, prosze mi podac zrodla z ktorych Pan korzystal sugerujac
ze Kuklinski 'Zdradził i sprzedał...' i ze '...tu wystarczy popatrzeć na kasę.'

Oczywi¶cie, każdy pułkownik WP miał do¶ć kasy na wille w prestiżowej dzielnicy Warszawy i jacht pełnomorski.

Data: 2009-12-14 14:35:27
Autor: =he®sk=
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On Mon, 14 Dec 2009 14:20:08 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 [...]

Zatem to nas a nie "ruskich" sprzedawał.

 "nas" czyli kogo? jezeli przez "nas" rozumiesz
 komuchow to sie zgadzam. jezeli przez "nas"  rozumiesz Polakow - nie zgadzam sie. mnie kuklinski
 nie "sprzedal", a to ze mial racje swiadczy obecna
 sytuacja Polski. Gdyby tacy jak on sprzedawali "was"
 juz w latach 56-68-70 nasz kraj bylby dzis zupelnie inny.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-14 15:05:12
Autor: WW
=he®sk= pisze:
[...]

Sprzedał co miał, a wiec wiedzę o polskiej arami i jej słabościach.
Chyba nie będziesz twierdził, że Rosjanie informowali naszą armie o swoich słabościach?
Mógł co prawda wskazywać, gdzie w Polsce są Rosyjskie bazy jako cele dla ich bomb atomowych, ale tak się składa, że bazy te a wiec i cele leżały w Polsce. Często całkiem blisko dużych miast.

 a to ze mial racje swiadczy obecna
 sytuacja Polski.

A niby o czym świadczy obecna podległość WB. ?
Moim zdaniem jedynie o tym, ze sprzedał się zwycięzcy.

 Gdyby tacy jak on sprzedawali "was"
 juz w latach 56-68-70 nasz kraj bylby dzis zupelnie inny.

Jasne,  Regan na biaĹ‚y Pershingu - pomyĹ›l.
Czy w tamtych czasach USA zaryzykowało by wojnę z ZSRR o Polskę?
W czasie dyskusji o dobrodziejstwach naszego wstąpienia do NATO na pytanie "Czy zachód przyjdzie Polsce z pomocą jakby co", 80% widzów odpowiedziało, że nie - dziwne nieprawdaż ?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznajÄ… siÄ™ za ofiary II Wojny Ĺšwiatowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-14 15:23:22
Autor: =he®sk=
On Mon, 14 Dec 2009 15:05:12 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
>  nie "sprzedal", Sprzedał co miał, a wiec wiedzę o polskiej arami i jej słabo¶ciach.

 o ktorej wszyscy wiedzieli oprocz sztabu generalnego wp ;o))

Chyba nie będziesz twierdził, że Rosjanie informowali nasz± armie o swoich słabo¶ciach?

 ich armia zawsze byla niezwyciezona. przez alkohol.

Mógł co prawda wskazywać, gdzie w Polsce s± Rosyjskie bazy jako cele dla ich bomb atomowych, ale tak się składa, że bazy te a wiec i cele leżały w Polsce. Często całkiem blisko dużych miast.

 chyba masz na mysli wyrzutnie rakiet, a nie bazy zsrr.
 gdzie sa bazy to kazdy dzieciak wiedzial.

>  a to ze mial racje swiadczy obecna
>  sytuacja Polski.

A niby o czym ¶wiadczy obecna podległo¶ć WB. ?

 sytuacja Polski a nie WP. WP wciaz rzadza ramole.

Moim zdaniem jedynie o tym, ze sprzedał się zwycięzcy.

 i dlatego zamordowano mu synow ?

>  Gdyby tacy jak on sprzedawali "was"
>  juz w latach 56-68-70 nasz kraj bylby dzis zupelnie inny.

Jasne,  Regan na biały Pershingu - pomy¶l.

 mam na mysli sytuacje gospodarcza. przypomnij sobie jak wygladaly
 sklepy w tamtych latach. pomarancze to widziales na swieta.
Czy w tamtych czasach USA zaryzykowało by wojnę z ZSRR o Polskę?

 ty caly czas o wojnie. mam na mysli gospodarke. dzis czy masz
 o 10 rakiet wiecej czy mniej ma mniejsze znaczenie niz to jaki
 jest stan gospodarki. kto ma zloto ten decyduje.

W czasie dyskusji o dobrodziejstwach naszego wst±pienia do NATO na pytanie "Czy zachód przyjdzie Polsce z pomoc± jakby co", 80% widzów odpowiedziało, że nie - dziwne nieprawdaż ?

 1. by wstapic do nato rwali sie owczesni komunisci     z kwasniewskim na czele.ba, nawet odtrabiono sukces.
 2. "jakby co?" - kiedy to bylo i kogo pytano ?
 3. wciaz wojna ci w glowie. pomoc nie oznacza "bratniej pomocy".

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 09:14:52
Autor: WW
=he®sk= pisze:

Sprzedał co miał, a wiec wiedzę o polskiej arami i jej słabościach.

 o ktorej wszyscy wiedzieli oprocz sztabu generalnego wp ;o))

Widać jankesi nie, skoro za to płacili. :-P

Chyba nie będziesz twierdził, że Rosjanie informowali naszą armie o swoich słabościach?

 ich armia zawsze byla niezwyciezona. przez alkohol.

I przez wiele innych rzeczy a których jankesi do dziś pojęcia nie mają

[...]

Widać nie każdy.

WP wciaz rzadza ramole.

Tu sie dokładnie zgadzamy.

Moim zdaniem jedynie o tym, ze sprzedał się zwycięzcy.

 i dlatego zamordowano mu synow ?

Mimo intensywnych poszukiwań nie udało się na to znaleźć najmniejszych dowodów.
No, ale jak to brzmi brzydcy Ĺşli Rosjanie zamordowali mu synĂłw czyli zaćpali ich na Ĺ›mierć  :-P

 mam na mysli sytuacje gospodarcza. przypomnij sobie jak wygladaly
 sklepy w tamtych latach. pomarancze to widziales na swieta.

To prawda, na co dzień nie widziałem ale i nie widziałem ludzi szukających jedzenia na śmietniku albo czekających pod sklepem aż będą zepsuta żywność wyrzucać.
I wcale nie jestem pewien czy to co dziĹ› widzÄ™ bardziej mi sie podoba.

 ty caly czas o wojnie. mam na mysli gospodarke.

Bo rozmawiamy o kuklińskim a to był wojskowy zdrajca.

kto ma zloto ten decyduje.

I tu sie zgadzamy.

[...]

Jakoś nie widzę, aby dzisiejsi antykomuniści chcieli z niego wystąpić?

 2. "jakby co?" - kiedy to bylo i kogo pytano ?

Jakiś tydzień temu z okazji telewizyjnej debaty na temat rakiet i SOFY - oczywiście wszyscy w studio byli za - a pytano telewidzów.

 3. wciaz wojna ci w glowie. pomoc nie oznacza "bratniej pomocy".

Zapytaj AfgaĹ„czykĂłw, IrakijczykĂłw, SomalijczykĂłw,  itd, itp.

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-12-11 09:06:35
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 07:36, WW pisze:
matador pisze:
WW pisze:

[...]

Nie wytłumaczysz WW zasad przyzwoitości komuś z mentalnościa Kalego..

Data: 2009-12-11 11:21:09
Autor: cirrus
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hfspub$4sa$1nemesis.news.neostrada.pl...
matador pisze:
WW pisze:
Ten osobnik jest zdrajca w każdym normalnym systemie warto¶ci.
Zdrajca, jak wiadomo wyrz±dza szkody zdradzanym.
Nie.
[...]

Racja, Kukliński jest zdrajc± ZSRR sprzymierzonego z PRL, Jaruzelski jest zdrajc± Polski.

--
stevep

Data: 2009-12-11 13:49:56
Autor: WW
matador pisze:
WW pisze:
[...]

Kłamiesz !
Pan kukliński był zdrajc± Polski, bo Polsce przysięgał i polski mundur nosił a i cele dla amerykańskich rakiet na terytorium Polski wskazywał.
Gen, Jaruzelskiemu będziemy jeszcze pomniku stawiać. Był wierny przysiędze i działał dla dobra narodu.
Tylko idiota lub człowiek działaj±cy w złej wierze wyci±ga wnioski na podstawie jednego ¶wistka papieru o wielce w±tpliwej warto¶ci. Z ocen±, je¶li kto¶ chce i czuje sie do tego upoważniony, powinien wstrzymać się do czasu otwarcia archiwów i to zarówno w Rosji jak i w USA i Anglii.

Data: 2009-12-11 05:05:29
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 11 Gru, 13:49, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Kłamiesz !
Sam kłamiesz komunistyczny ¶mieciu. IdĽ pederasto wypełniaj swoja
przysiegę, broń Polski Ludowej przed imperializmem to wreszcie będzie
okazja żeby cie odstrzelić jak psa w majestacie prawa.  I nie ukrywam
że zrobiłbym to   przyjemno¶ci±, bo to przyjemno¶ć eksterminować
komunistyczne bydło . TFU, bodajby¶ zdechł, padlino.
Tylko idiota lub człowiek działaj±cy w złej wierze wyci±ga wnioski na podstawie jednego ¶wistka papieru
Całe ż\ycie tego komunistycznego skurwysyna dowodzi jawnie ze był
moskiewskim pachołem, kanali± bez sumienia i honoru. I żaden swistek
tu nie jest potrzebny bo każdy dobrze pamięta wyczyny tego bydlaka.
J-23

Data: 2009-12-11 14:52:51
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
On 11 Gru, 13:49, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Kłamiesz !
Sam kłamiesz komunistyczny ¶mieciu. IdĽ pederasto [...]

Rozumiem, że zabrakło argumentów i dlatego sięgn±łe¶ do najgłębszych zasobów swojego intelektu.

Tylko idiota lub człowiek działaj±cy w złej wierze wyci±ga wnioski na podstawie jednego ¶wistka papieru
Całe ż\ycie tego komunistycznego skurwysyna dowodzi jawnie

A jakie¶ fakty ?

I żaden swistek
tu nie jest potrzebny bo każdy dobrze pamięta wyczyny tego bydlaka.

Ja pamiętam czyny gen Wojciech Jaruzelskiego i ale "wyczynów" nie pomnę. Możesz kilka przytoczyć?

Data: 2009-12-11 10:43:33
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 11 Gru, 14:52, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Ja pami tam czyny gen Wojciech Jaruzelskiego i ale
"wyczyn w" nie pomn . Mo esz kilka przytoczy ?

Poprowadzenie wojsk "polskich" na Czechosłowację. Przyjęcie stanowiska
namiestnika kraju  w imieniu sowieckiego zaborcy i posłuszne
wykonywanie owego zaborcy poleceń. Dowodzenie armi± powołan± do
zniewolenia narodu polskiego i trzymaniu go w poddaństwie wobec
państwa sowieckiego. Ustanowienie, wbrew "konstytucji" prylu na
wierno¶ć której przysięgał, dyktatury wojskowej ¶lepo wykonuj±cej
polecenia sowietów. Odpowiedzialno¶ć za zamordowanie przez podległe mu
"służby" setek Polaków w czasie tzw "stanu wojennego". Doprowadzenie
gospodarki do takiej ruiny, ze umierały wł w nim z powodu braku
podstawowej opieki medycznej TYSIˇCE (a może nawet dziesi±tki
tysięcy) Polaków. To kilka pierwszych z brzegu "wiekopomnych czynów"
¶miecia jaruzela, znalazłoby sie tego pewnie dużo więcej. Za każdy z
nich z osobna powinien WISIEĆ. A jego poplecznicy, chwalcy i obrońcy
razem z nim, albowiem szkoda kuli na takie bydło.
J-23

Data: 2009-12-11 18:51:50
Autor: Karol
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 11 Gru, 14:52, WW <wu...@vp.pl> wrote:

> Ja pami tam czyny gen Wojciech Jaruzelskiego i ale
> "wyczyn w" nie pomn . Mo esz kilka przytoczy ?

Poprowadzenie wojsk "polskich" na Czechos=B3owacj=EA. Przyj=EAcie stanowisk=
namiestnika kraju  w imieniu sowieckiego zaborcy i pos=B3uszne
wykonywanie owego zaborcy polece=F1. Dowodzenie armi=B1 powo=B3an=B1 do
zniewolenia narodu polskiego i trzymaniu go w podda=F1stwie wobec
pa=F1stwa sowieckiego. Ustanowienie, wbrew "konstytucji" prylu na
wierno=B6=E6 kt=F3rej przysi=EAga=B3, dyktatury wojskowej =B6lepo wykonuj=
=B1cej
polecenia sowiet=F3w. Odpowiedzialno=B6=E6 za zamordowanie przez podleg=B3e=
 mu
"s=B3u=BFby" setek Polak=F3w w czasie tzw "stanu wojennego". Doprowadzenie
gospodarki do takiej ruiny, ze umiera=B3y w=B3 w nim z powodu braku
podstawowej opieki medycznej TYSI=A1CE (a mo=BFe nawet dziesi=B1tki
tysi=EAcy) Polak=F3w. To kilka pierwszych z brzegu "wiekopomnych czyn=F3w"
=B6miecia jaruzela, znalaz=B3oby sie tego pewnie du=BFo wi=EAcej. Za ka=BFd=
y z
nich z osobna powinien WISIE=C6. A jego poplecznicy, chwalcy i obro=F1cy
razem z nim, albowiem szkoda kuli na takie byd=B3o.
J-23

Zwiezle dzialanosc tego czerwonego zdrajcy opisal Leski na salonie24.:

*Gdyby jaki¶ zbir zechciał zrobić krzywdę moim dzieciom, ¶cigałbym go do końca
życia. Jego lub mojego. Byłoby mi kompletnie wszystko jedno, czy ów zbir
prosił wcze¶niej o pomoc innego rzezimieszka, czy od razu uznał, że sam sobie
poradzi. To samo dotyczy Jaruzelskiego i stanu wojennego: moralnie wszystko mi
jedno, czy zapraszał sowieckie czołgi, czy uznał, że peerelowskie wystarcz±.*

http://krzysztofleski.salon24.pl/143448,jaruzelski-i-dlubanie-w-nosie

Data: 2009-12-14 09:08:34
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
On 11 Gru, 14:52, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Ja pami tam czyny gen Wojciech Jaruzelskiego i ale
"wyczyn w" nie pomn . Mo esz kilka przytoczy ?

Poprowadzenie wojsk "polskich" na Czechosłowację.

O ile wiem, bez rozlewy kwi tam się obeszło ale wtedy nie mieli¶my wyboru.
Dzi¶ go mamy i co , napadli¶my na Irak i napadli¶my na Afganistan i tam się krew leje.
Czy aby twoje kryterium warto¶ci nie jest odrobinę skrzywione?

Przyjęcie stanowiska
namiestnika kraju  w imieniu sowieckiego zaborcy i posłuszne
wykonywanie owego zaborcy poleceń.

Kłamiesz, został wybrany prezydentem.

Dowodzenie armi± powołan± do
zniewolenia narodu polskiego i trzymaniu go w poddaństwie wobec
państwa sowieckiego.

To Twoje zdanie, czy masz na to jakie¶ dowody?

Ustanowienie, wbrew "konstytucji" prylu na
wierno¶ć której przysięgał, dyktatury wojskowej ¶lepo wykonuj±cej
polecenia sowietów.

Jakie¶ dowody czy nadal konfabulujesz. ? Jak na razie s±d żadnych nie znalazł. Może powiniene¶ mu przesłać te, które Ty masz?

Odpowiedzialno¶ć za zamordowanie przez podległe mu
"służby" setek Polaków w czasie tzw "stanu wojennego".

Ilu ???

Doprowadzenie
gospodarki do takiej ruiny, ze umierały wł w nim z powodu braku
podstawowej opieki medycznej TYSIˇCE (a może nawet dziesi±tki
tysięcy) Polaków.

Jakie¶ dowody ?

[...]

Ja rozumiem, że można kogo¶ nienawidzić, ale zdrowi na umy¶le maja do tego zwykle powód. Pozostali wierz± obecnej propagandzie, czego mamy dowód.

Data: 2009-12-14 08:09:03
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 11 Gru, 14:52, WW <wu...@vp.pl> wrote:

O ile wiem, bez rozlewy kwi tam si obesz o
To wiesz bardzo Ľle. Ale to nieistotne.

ale wtedy nie mieli my wyboru.
OK, pułkownik kukliński w takim razie też nie miał wyboru. Przekonałem
cię?

K amiesz, zosta wybrany prezydentem.
Sam kłamiesz. Wybrany? PRZEZ KOGO?? Bierut też był wybrany...
Otóż ani  ¶mieć jaruzel ani ¶mieć bierut nie byli wybrani na swój
urz±d przez społeczeństwo w wolnych wyborach.

To Twoje zdanie, czy masz na to jakie dowody?
30 lat spędzonych  w prylu bez możliwo¶ci opuszczenia go to dla mnie
wystarczaj±cy dowód.

Jakie dowody czy nadal konfabulujesz.
ŻE CO? Musiałby¶ znać prawodawstwo pryloskie, w którym wyraĽnie stało
napisane że decyzje o stanie wojennym podejmuje Sejm, a w czasie gdy
nie obraduje- rada państwa. Cały kłopot w tym ze sejm wtedy obradował
a rady państwa nikt nie pytał, dopiero po fakcie dano im do podpisu.

Ilu ???
Trudno wyczuć. Doliczono się CO NAJMNIEJ setki.

Jakie dowody ?
Nie, no zupełnie żadne. Poza kilkunastoma milionami ¶wiadków którzy
pamiętaj± tamte czasy i mog± to samo zeznać pod przysięg±. Poza moim
ojcem gdyby żył- pętał się wtedy po szpitalach gdzie go zakazili
jakim¶ paskudnym syfem, z którego to powodu zmarł kilka lat póĽniej.
Poza mn± samym, miałem ranę zakażon± gronkowcem odpornym na
"komunistyczne" antybiotyki a o "imperialistycznych" można sobie było
najwyżej pomarzyć. Rękę uratowały mi znajomo¶ci i terapia
bakteriofagami (wci±ż w fazie eksperymentów), bez tego skończyłoby się
amputacj±. A ilu nie miało znajomo¶ci ani szczę¶cia w podobnych
sytuacjach , zdziwiłby¶ się gdyby kto¶ ich wszystkich zechciał
policzyć. Ja sam znam kilkana¶cie takich przypadków, potem chowali ich
w dołach z wapnem- taniej wyszło niż kupowanie antybiotyków "za
dewizy". Jako powód ¶mierci podawano z reguły "posocznica", poniek±d
zgodne z prawd±.
J-23

Data: 2009-12-15 09:00:32
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
[...]

Ależ miał. Mógł odej¶ć z woja.

K amiesz, zosta wybrany prezydentem.
Sam kłamiesz. Wybrany? PRZEZ KOGO??

Może zacznij czytać historie , choćby najnowsza.

Ilu ???
Trudno wyczuć. Doliczono się CO NAJMNIEJ setki.

To już nie tysi±ce??

[...]

To i wojnę biologiczna mieli¶my wtedy opanowan±. ?
No proszę, ale byli¶my potęg±, no, no, no,  :-P

Data: 2009-12-11 15:43:02
Autor: cirrus
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
matador pisze:
WW pisze:
[...]

A możesz sobie postawić i Stalinowi, będzie przynajmniej gdzie napluć.

--
stevep

Data: 2009-12-11 16:17:35
Autor: WW
matador pisze:
WW pisze:
[...]

Dzięki za pozwolenie.
Historia osadzi działania gen Jaruzelskiego za 50 - 100 lat.
A ta szmatę kuklińskiego już wymazała z puli genów ludzko¶ci.  :-P

Data: 2009-12-11 17:04:34
Autor: cirrus
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
matador pisze:
WW pisze:
[...]

Uważaj bo jeszcze zrobi± go ¶więtym. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-14 09:09:48
Autor: WW
cirrus pisze:

[...]

On nie pozwoli sobie, jak p. Wojtyła na stawianie pomników za życia.

Data: 2009-12-14 11:36:24
Autor: cirrus
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hg4s0n$j58$2atlantis.news.neostrada.pl...
cirrus pisze:
[...]

Miał już żywy pomnik- ¶winię z napisem Wojtek. ;)

--
stevep

Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.