Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.

Data: 2009-12-10 18:13:03
Autor: matador
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
http://blog.rp.pl/magierowski/2009/12/10/%E2%80%9Ewyborcza%E2%80%9D-o-jaruzelskim-%E2%80%9Ewyborcza%E2%80%9D-o-kuklinskim/

#
„Wyborcza” o Jaruzelskim, „Wyborcza” o Kuklińskim
#

Dobry wpis internauty:

#
Ogladajac plany podboju Europy przez Rosjan, kazdy normalny Polak
powinien byl byc panem płk Ryszardem Kuklińskim. On zdradzil system.
System obywajacy sie bez pojec jak honor, uczciwosc i moralnosc, system agresywny
traktujacy jednostke jak liczbe. Chwala mu za to.
Majac w naszym Narodzie wiecej panow Kuklińskich a mniej Jaruzelskich
nie byloby PRL nawet w 1945 roku. Nie gadajmy wiec ze Polacy to taki szlachetny narod. Jest jak kazdy inny, mamy zdrajcow i bohaterow.
Pan płk Ryszard Kukliński jest na pewno moim bohaterem.

niepo
#

matador.

Data: 2009-12-10 18:43:49
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względn ym.
W dniu 2009-12-10 18:13, matador pisze:

#

matador.

Bzdura! Definicja zdrady jest jasna i czytelna..

Data: 2009-12-10 17:48:20
Autor: Karol
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Bzdura! Definicja zdrady jest jasna i czytelna..

czlowieczku, ty chyba pomyliles grupy dyskusyjne? To POLSAKA grupa, a nie
sowiecka.

Wiec w tyl zwrot !

Data: 2009-12-10 19:00:35
Autor: matador
Karol pisze:
[...]

Nie on tu jeden się pomylił...
Polska to nie tylko adres zamieszkania.

matador.

Data: 2009-12-10 19:03:56
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 18:48, Karol pisze:
[...]

Co mi konkretnie zarzucasz, Karolu?

Data: 2009-12-10 18:09:13
Autor: Karol
> [...]
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

> czlowieczku, ty chyba pomyliles grupy dyskusyjne? To POLSAKA grupa, a nie

calosc twoich komentarzy, typowa dla zrusyfikowanego homosowietikusa.

Nie rozumiesz po polsku? To moze po sowiecku: WON.

Data: 2009-12-10 19:34:58
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 19:09,  Karol pisze:
[...]

A więc mamy jasną sytuację. - Nie podobają ci się moje komentarze..  Wiesz co - twoje też mi się nie podobają, ale jednak mi nawet nie przyszłoby do głowy żeby cię przeganiać z psp..

Data: 2009-12-10 18:56:29
Autor: boukun

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfrc0r$uem$1news.onet.pl...
W dniu 2009-12-10 18:13, matador pisze:

#

matador.

Bzdura! Definicja zdrady jest jasna i czytelna..

To są sprzedajne ułomki, które ukorzyły się przed tym zniłym i sprzedajnym systemem. Właśnie teraz mamy system obywajacy sie bez pojec jak honor, uczciwosc i moralnosc, system
agresywny
traktujacy jednostke jak liczbe, system, w którym niewolnik musi robić na władzę i na siebie, pozostawiony w samopas.

boukun

Data: 2009-12-10 19:07:46
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 18:56, boukun pisze:

[...]

Na miano zdrajcy zasługuje przede wszystkim ten co złamał składana przysięgę. Dla czegoś takiego nie ma żadnych okoliczności usprawiedliwiających.

Data: 2009-12-10 12:15:56
Autor: Hans Kloss
On 10 Gru, 19:07, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Na miano zdrajcy zasługuje przede wszystkim ten co złamał składana
przysięgę.
Ale jest zdrajca tylko dla tych którym przysięgę składał- czyli dla
komuchów i sowieciarzy.

Dla czegoś takiego nie ma żadnych okoliczności usprawiedliwiających.
Ależ jest ich całe mnóstwo. W imię dobra wyższego (np. losu Ojczyzny)
poświęca się często dobro mniejsze (np. wierność przysiędze), a
szczery patriota ma wręcz OBOWIĄZEK tak uczynić.
J-23

Data: 2009-12-10 23:29:34
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 21:15, Hans Kloss pisze:

Ależ jest ich całe mnóstwo. W imię dobra wyższego (np. losu Ojczyzny)
poświęca się często dobro mniejsze (np. wierność przysiędze), a
szczery patriota ma wręcz OBOWIĄZEK tak uczynić.
J-23

I zrobił to ten skurwysyn - dzięki jego patriotycznej postawie jankeskie "Pershingi" spadłyby na głowy Polaków.

Data: 2009-12-11 02:33:06
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 10 Gru, 23:29, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

dzi ki jego patriotycznej postawie jankeskie "Pershingi" spad yby na g owy Polak w.

...ŁYBY powiadasz? Gdybym wtedy znal sposób na ich sprowadzenie na
głowy "polaków" pokroju jaruzela to bym osobiście z niego skorzystał.
Niestety "jankeskie pershingi" konstruowane były z jedynie z myślą o
obronie wolnej Europy przed 100 tysiącami sowieckich tanków, które
wisiały nad jej granicami i nikomu nawet się nie śniło zbrojne
uwalnianie części kontynentu ciemiężonej przez sowiety. Za to w mapach
sztabowych mojego pułku dziwnym trafem  przeważały mapy Danii,
niektóre nawet z nazwami miast pisanymi cyrylicą. Dziwny sposób na
okazywanie strachu przed "jankeskimi pershingami", nie sądzisz?
J-23

Data: 2009-12-11 11:56:03
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 11:33, Hans Kloss pisze:
[...]

To powiedz mi jeszcze Hans w kogo by były wycelowane owe "Pershingi"?  Chyba sam nie wierzysz w zastosowanie broni atomowej do niszczenia czołgów armii państw "układ Warszawskiego"? One były przeznaczone na Warszawę, Pragę, Moskwę i inne większe miasta.

Data: 2009-12-11 03:14:14
Autor: Hans Kloss
On 11 Gru, 11:56, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

To powiedz mi jeszcze Hans w kogo by były wycelowane owe "Pershingi"?

W sowieckich skurwysynów. A my funkcjonowaliśmy na tej samej zasadzie
co cywile w Powstaniu Warszawskim pędzeni przed tyralierą esesmanów
Dirlewangera. Obowiązkiem powstańców było STRZELAĆ- i tak też robili.
I słusznie.
J-23

Data: 2009-12-11 16:29:55
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 12:14, Hans Kloss pisze:
[...]

W sowieckich i polskich i czechosłowackich s..synów. Jankes na pewno by nie przebierał.

Data: 2009-12-11 11:25:17
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfrsp0$df2$1news.onet.pl...
[...]

A jak spadłyby sowieckie to czułbyś się zadowolony?

--
stevep

Data: 2009-12-11 11:58:24
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 11:25, cirrus pisze:
[...]

Nigdy nie było takiej opcji. Byliśmy sojusznikami w równym stopniu z sowietami narażeni na jądrowe uderzenie kapitalistycznych imperialistów.

Data: 2009-12-11 15:40:35
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hft8kl$228$2news.onet.pl...
[...]

Jesteś niezwykle naiwny, z pewnością nie zawachaliby się.

--
stevep

Data: 2009-12-11 16:32:47
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 15:40, cirrus pisze:
[...]

Na pewno, tak jak mimo tego że Japonia była już na kolanach to się nie zawahali zniszczyć Hiroszimy i Nagasaki...

Data: 2009-12-11 10:27:31
Autor: Hans Kloss
On 11 Gru, 16:32, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Na pewno, tak jak mimo tego że Japonia była już na kolanach
"Na kolanach" to ona była tylko w twoim mniemaniu. Ile setek tysięcy
(milionów?) ludzi zginęłoby w czasie inwazji na wyspy japońskie to
szkoda liczyć, wiadomo że taka inwazja była nieunikniona bo japońska
mentalność nie dopuszczała możliwości poddania się dopóki sytuacja nie
jest beznadziejna. A tak stała się dopiero po Hiroszimie, dopiero
wtedy Japończycy mogli się poddać zachowując twarz i honor.
J-23

Data: 2009-12-12 00:13:27
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 19:27, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie wiem jaka podłość jankesi by musieli popełnić żebys ich potępił?  Te masakry atomowe maiły na celu tylko jedno - postraszyć sowietów.  W tym czasie zdolność bojowa Japońskiej armii była żadna. Z uzbrojonymi jankesami mogli walczyć tylko na bagnety.
A i z tym honorem armii japońskiej to tez było różnie. - W Mandżurii poddała się sowietom kilku milionowa w pełni wyposażona armia.

Data: 2009-12-11 15:39:06
Autor: Hans Kloss
On 12 Gru, 00:13, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Nie wiem jaka podłość jankesi by musieli popełnić żebys ich potępił?
Wystawić swoich przyjaciół do wiatru, zostawić swoich sojuszników na
pastwę wroga. Jak na Kubie w Zatoce Świń. Jak w Wietnamie. Jak, na
mniejszą skalę, nas w tym roku.

 W tym czasie zdolność bojowa Japońskiej armii była żadna. Z uzbrojonymi
jankesami mogli walczyć tylko na bagnety.
...w twoim pojęciu, ukształtowanym dzięki gruntownej znajomości tematu
(czytaj: na podstawie bredzeń sowieckich propagandystów)

 W Mandżurii poddała się sowietom kilku milionowa w pełni wyposażona armia.
Skapitulowała (nie cała) 16 sierpnia 1945 roku, dzień po nadanym przez
radio przemówieniu Cesarza Japonii uznającym Japonię za pokonaną. Ale
to są fakty historyczne, a fakty jak się wydaje nie mają dla ciebie
żadnego znaczenia jeżeli stoją w sprzeczności z twoimi "poglądami".
J-23

Data: 2009-12-13 20:24:34
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 00:39, Hans Kloss pisze:
[...]

O tak, możesz mi wierzyć - na temat wojny na Pacyfiku przeczytałem sporą bibliotekę..

[...]

Kapitulacja Japonii nastąpiła 2, natomiast kapitulacja armii w Mandżurii 20 sierpnia.. Czy ty Hans nie próbujesz naciągnąć faktów historycznych dla swoich celów?

Data: 2009-12-10 18:13:30
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Na miano zdrajcy zasĹ&#65533;uguje przede wszystkim ten co zĹ&#65533;amaĹ&#65533; skĹ&#65533;adana przysiÄ&#65533;gÄ&#65533;. Dla czegoĹ&#65533; takiego nie ma Ĺźadnych okolicznoĹ&#65533;ci usprawiedliwiajÄ&#65533;cych.

Bredzisz ! Kuklinski zlozyl przysiege jako zolnierz sowieckiego wojska.
Ta przysiege slusznie zlamal, kiedy zdobyl materialy swiadczace o
przygotowywanym przez Sowietow ataku nuklearnym na Polske.

Jego synow zalatwilo KGB, a nie polskie spec sluzby. To kolejny dowod komu
sluzyl naprawde Jaruzel.

Data: 2009-12-10 19:36:59
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 19:13,  Karol pisze:

Bredzisz ! Kuklinski zlozyl przysiege jako zolnierz sowieckiego wojska.
Ta przysiege slusznie zlamal, kiedy zdobyl materialy swiadczace o
przygotowywanym przez Sowietow ataku nuklearnym na Polske.

Zdradził Polaków którym przysięgał, zdradził swoich towarzyszy broni.
  Atak nuklearny sowietów na Polskę?  Czy ty się dobrze czujesz, Karolu?

Jego synow zalatwilo KGB, a nie polskie spec sluzby. To kolejny dowod komu
sluzyl naprawde Jaruzel.

A nie zachlali się przypadkiem na śmierć z powodu tego co zrobił ich i kim był ich tatuś?

Data: 2009-12-10 12:11:36
Autor: Hans Kloss
On 10 Gru, 19:36, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Zdradził Polaków którym przysięgał,
Gówno prawda- przysięgał krasnoj armii i sowietom. Oni faktycznie maja
prawo uważać go za zdrajce bo te przysięgę złamał. Ty jako sowiet
oczywiście też masz prawo- w związku z tym może wynieś się do swoich?
J-23

Data: 2009-12-10 23:12:34
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 21:11, Hans Kloss pisze:
[...]

Byłeś Hans w LWP? Ja byłem bardzo krótko, ale przysięgę zdążyłem złożyć.  Przysięgę składało się na wierność Polsce. Była tam wzmianka o sojusznikach z krajów socjalistycznych, ale to nie zmienia faktu że przysięgało się swojej Ojczyźnie .

Data: 2009-12-11 00:16:40
Autor: VicAbarca
Jadrys пишет:
Przysięgę składało się na wierność Polsce. Była tam wzmianka o sojusznikach z krajów socjalistycznych, ale to nie zmienia faktu że przysięgało się swojej Ojczyźnie .

No wlasnie przysiegalo sie na wiernosc Polsce i ZSRR :)
A Polska to cos wiecej niz ZSRR...

--
Vic

Data: 2009-12-11 11:41:12
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 00:16, VicAbarca pisze:
Jadrys пишет:
[...]

No jasne. A dodatkowo przeszedł na stron na stronę śmiertelnego w owym czasie dla Polski i Polaków wroga.

Data: 2009-12-11 21:42:44
Autor: VicAbarca
Jadrys пишет:
 przeszedł na stron na stronę śmiertelnego w owym
czasie dla Polski i PolakĂłw wroga.

Smiertelnego wroga polskiej hierarchii partyjnej, nie Polakow i nie Polski :)

--
Vic

Data: 2009-12-12 00:08:04
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 21:42, VicAbarca pisze:
Jadrys пишет:
 przeszedł na stron na stronę śmiertelnego w owym
czasie dla Polski i PolakĂłw wroga.

Smiertelnego wroga polskiej hierarchii partyjnej, nie Polakow i nie Polski :)

Myślisz że bezpartyjnych naszych żołnierzy by oszczędzili?

Data: 2009-12-11 02:22:44
Autor: Hans Kloss
On 10 Gru, 23:12, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Byłeś Hans w LWP? Ja byłem bardzo krótko, ale przysięgę zdążyłem
złożyć.  Przysięgę składało się na wierność Polsce.

...LUDOWEJ i sojuszniczej Armii Czerwonej. W tym miejscu 90% naszego
składu zamilkło, słychać było jedynie pojedyncze głosy- i nikt się na
to nie umawiał (żadnych konsekwencji wobec nas z tego nie
wyciągnięto). Oczywiście ze byłem w MON-ie i to bynajmniej nie
krótko.

ale to nie zmienia faktu że przysięgało się swojej Ojczyźnie .

G.. prawda- przysięgało się prylowi (ojczyzną nazywanemu dla
niepoznaki) który był sowiecką koloniĄ. Gdyby mi wtedy dali okazję do
złamania owej "przysięgi" zrobiłbym to bez wahania, a jakbym dorwał
skrzynkę z guzikami od atomówek wymierzonych w pryl- nacisnąłbym
wszystkie. To był obóz koncentracyjny a nie żadna ojczyzna, konclager
z boukunami na wieżyczkach.
J-23
PS. Zresztą naści niedowiarku, oto tekst "przysięgi" która już w
momencoie składania niemal każdy miał w dupie (choby z tego [powodu że
NIE BYŁEM ŻADNYM "obywatelem ludowej" tylko jej niewolnikiem) :
Ja , obywatel Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej , stając w szeregach
Wojska Polskiego ,
przysięgam Narodowi Polskiemu być uczciwym , zdyscyplinowanym
żołnierzem ,
wykonywać dokładnie rozkazy przełożonych i przepisy regulaminów ,
dochować ściśle
tajemnicy wojskowej i państwowej , nie splamić nigdy honoru i godności
żołnierza
polskiego .Przysięgam służyć ze wszystkich sił Ojczyźnie , bronić
niezłomnie praw ludu
pracującego , zawarowanych w konstytucji , stać nieugięcie na straży
władzy ludowej ,
dochować wierności Rządowi Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej .
Przysięgam strzec niezłomnie wolności , niepodległości i granic
Polskiej
Rzeczpospolitej Ludowej przed zakusami imperializmu , stać nieugięcie
na straży
pokoju w braterskim przymierzu z Armią Radziecka i innymi
sojuszniczymi
armiami i w razie potrzeby nie szczędzić krwi ani życia
mężnie walczyć w obronie Ojczyzny , o świętą sprawę niepodległości ,
wolności i szczęścia
ludu .Gdybym nie bacząc na tę moją uroczystą przysięgę obowiązek
wierności wobec
Ojczyzny złamał , niechaj mnie dosięgnie surowa ręka sprawiedliwości
ludowej ".

Data: 2009-12-11 12:05:17
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 11:22, Hans Kloss pisze:
[...]

Polska Ludowa to była wtedy ojczyzna Polaków.

[...]

Popatrz kiedyś Hans na serial "Dom" i oceń scenę gdy matka zwraca się do swojego syna  Leszka Talara w kwestii złamania przysięgi. - A ów syn dopuścił się zdrady tylko po to aby pomóc jej, - czyli swojej matce...

Data: 2009-12-11 04:04:55
Autor: Hans Kloss
On 11 Gru, 12:05, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Polska Ludowa to była wtedy ojczyzna Polaków.

G... prawda, Była więzieniem, obozem koncentracyjntym, sowiecką
kolonią.. Ojczyzną w żadnym razie.

Popatrz kiedyś Hans na serial "Dom"
G... mnie obchodzą komunistyczne seriale. Naczelnym, i świętym,
obowiązkiem każdego Polaka było wówczas czynić co w jego mocy aby
Ojczyznę wyrwać z łap brzydkiego komucha. A na wymuszone (bo przysięga
wojskowa w prylu była składana POD PRZYMUSEM) przysięgi składane
sowieciarzom, komuszerii i ich pachołom PLUNĄĆ, bo "wierność
przysiędze" to gówno warty bzdet w porównaniu z wiernością ziemi ojców
i wiernością świętej wierze katolickiej.
J-23

Data: 2009-12-11 16:31:45
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 13:04, Hans Kloss pisze:
[...]

Mylisz się Hans, dla człowieka honoru, dla ludzi honoru przysięga to rzecz święta. Tak prawdę mówiąc każde ślubowanie jest składane trochę pod przymusem. Przysięgę się składa żeby zaspokoić oczekiwania partnerów, towarzyszy broni itd. Kukliński w kazdej chwili mógł odejść z wojska Polskiego, jednak nie zrobił tego. Wolał zdradzić sprzedając swoich towarzyszy broni i rodaków..
Jeżeli ty Hans takich rzeczy nie rozumiesz, to myślę że powinieneś się leczyć z nienawiści która ci przesłania realny pogląd na wiele różnych spraw.

Data: 2009-12-11 10:23:03
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 11 Gru, 16:31, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Mylisz si Hans, dla cz owieka honoru, dla ludzi honoru przysi ga to
rzecz wi ta.

Naprawdę? Chyba dla "ludzi honoru" pokroju tych opiewanych przez
Szechtera. Przeczytaj "Potop"i się dowiedz co Kmicic zrobił z
przysięga niebacznie dana zdrajcy Radziwiłłowi (Januszowi) gdy się
dowiedział że temu nie chodzi o dobro kraju tylko własne, że jest
tylko szwedzkim chłopcem na posyłki. Naucz się wreszcie historii
Polski i się dowiedz co zrobił Czarniecki (tak, ten sam, co w hymnie)
z przysięgą daną szwedzkiemu królowi gdy tylko okoliczności pozwoliły
na wznowienie wojny. Spytaj wreszcie gdzie mieli przysięgę daną carowi
i cesarzom Prus i Austrii ci wszyscy polscy oficerowie którzy
zdecydowali się na walkę o niepodległość choć byli oficerami armii
zaborców. Ich tez nazwij "zdrajcami" i odmów im honoru.
Otóż to co napisałeś to kosmiczna bzdura, bo absolutnie żadna
przysięga (oprócz tej danej Bogu) nie jest i być nie powinna święta
dla człowieka. Mało tego, uczciwy człowiek po zorientowaniu się ze dał
słowo gnidzie, kanalii i zdrajcy MA OBOWIĄZEK olać taką przysięgę i
wystąpić, w miarę swoich możliwości, przeciw owej kanalii. Amen.
J-23
PS. Jeżeli uważasz inaczej to NATYCHMIAST powinieneś rozkręcać
komunistyczna partyzantkę, przysięgałeś przecież "stać nieugięcie na
straży władzy ludowej" a tu władzę ludową wykończyli  ci potworni
kapitaliści. Do boju jadrysiu!!!! ;)

Data: 2009-12-11 19:48:31
Autor: matador
Hans Kloss pisze:
[...]

Jadrys tego nie pojmie.
Dla niego Polska to tylko adres zamieszkania (tymczasowy ?).

Pozdrawiam,

matador.

Data: 2009-12-12 00:04:28
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 19:48, matador pisze:

Jadrys tego nie pojmie.
Dla niego Polska to tylko adres zamieszkania (tymczasowy ?).

Pozdrawiam,

matador.

Mylisz się don el matador, dobre imię Polski wiele dla mnie znaczy.

Data: 2009-12-12 00:06:08
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 19:23, Hans Kloss pisze:
[...]

Nawet do nich porównywanie zdrajcy Kuklińskiego jest wielkim nietaktem.

[...]

Kmicic przysięgał będąc wprowadzonym w błąd. Natomiast ten służka jankesów w pseudokomunistycznej armii dosłużył sie wysokiego stopnia oficerskiego i był dopuszczany do różnych tajemnic wojskowych.. A więc nie mógł być czegoś nieświadomym.  Gdy tylko nadarzyła mu się okazja żeby zarobić parę dolców to sprzedał sowich towarzyszy broni i Polskę.

[...]

Tamci  nie przysięgali Polsce i nie ją zdradzili.  Tym nie mniej zasługiwali na miano zdrajców. Ja komuś takiemu ręki bym nie podał.

Otóż to co napisałeś to kosmiczna bzdura, bo absolutnie żadna
przysięga (oprócz tej danej Bogu) nie jest i być nie powinna święta
dla człowieka.

Dla człowieka honoru powinna.

  Mało tego, uczciwy człowiek po zorientowaniu się ze dał
słowo gnidzie, kanalii i zdrajcy MA OBOWIĄZEK olać taką przysięgę i
wystąpić, w miarę swoich możliwości, przeciw owej kanalii. Amen.

Nijak się to nie ma do sprawy Kuklińskiego.

[...]

Poczekaj jeszcze trochę Hans.. Aż ludzie naprawdę zobaczą co to jest kapitalizm. Będziecie spieprzać z Polski na Madagaskar aż sie będzie kurzyć

Data: 2009-12-11 15:12:28
Autor: Hans Kloss
On 12 Gru, 00:06, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Poczekaj jeszcze trochę Hans.. Aż ludzie naprawdę zobaczą co to jest
kapitalizm. Będziecie spieprzać z Polski na Madagaskar aż sie będzie kurzyć

Jak dotąd to jedyni ludzie spieprzający na oślep, z narażeniem życia i
często je tracący- z Kuby, z Wietnamu z NRD, z Korei Pn.. wiec wszyscy
ci ludzie  spieprzali aż się kurzy PRZED SOCJALIZMEM i spieprzali
właśnie do tego ohydnego kapitalizmu.. i to miej na uwadze zawsze
jeżeli chcesz snuć swoje absurdalne "proroctwa".
Co do reszty to po prostu szkoda klawiatury...zakładaj partyzantkę i
dowiedź swoich słów czynem, inaczej nic nie są warte.
J-23

Data: 2009-12-13 20:25:07
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 00:12, Hans Kloss pisze:
[...]

Pożyjemy - zobaczymy..

Data: 2009-12-11 18:33:49
Autor: Karol
[...]

jakich rodakow sprzedal? twoi rodacy to sowieci. Sowieci to nie rodacy
Kuklinskiego, matolku.

Ciebie polski patriota chetnie skrocil by o glowe. Mnie np. juz swierzbia
lapy, aby ci zrobic kuku;)

Data: 2009-12-11 11:16:49
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Polska Ludowa to była wtedy ojczyzna Polaków.

to byl OBOZ dla Polakow. Jak dlugo masz jescze zamiar udawac malego,
niekumatego jadrysia?

Data: 2009-12-11 11:23:23
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfrrp0$arn$1news.onet.pl...
[...]

A gdzie ty taką przysięgę składałeś?

--
stevep

Data: 2009-12-11 12:02:29
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 11:23, cirrus pisze:
[...]

Stojąc w szeregu z podniesionymi dwoma palcami do góry, jak to się zwykło robić przy składaniu przysięgi.

Data: 2009-12-10 18:51:26
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): (ciach)

WON !

Data: 2009-12-10 22:59:28
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 19:51, Karol pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):

(ciach)

WON !

Żegnaj Karolu.. A wydawałeś się takim sympatycznym chłopcem być..

Data: 2009-12-10 23:56:02
Autor: Karol
> [...]

> (ciach)

> WON !

Żegnaj Karolu.. A wydawałeś się takim sympatycznym chłopcem być..
 nie jestem zadnym sympatycznym chlopcem, wielbicielu komunistycznycj zbrodniarzy.

Data: 2009-12-10 19:42:02
Autor: boukun
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
A nie zachlali się przypadkiem na śmierć z powodu tego co zrobił ich i kim był ich tatuś?

Całkiem prawdopodobne.

boukun

Data: 2009-12-10 19:54:27
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 19:42, boukun pisze:

[...]

Na pewno.. - Ich jankescy rówieśnicy z pewnością nimi pogardzali ze względu na to co zrobił ich tatuś, ta sprzedajna prostytutka męska..

Data: 2009-12-13 10:30:32
Autor: HaMMeR
Jadrys wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przegiales ruski skoorwysynu!
I po co sie tak pucowales dlugo, skoro i tak wyszla z ciebie sowiecka
swolocz!
I ty nic tu o honorze nie klap dziobem, bo nie masz pojecia durnoto
o niczym i morda w kubel sowiecki przymule!
Twoja durnosc zakoncze zgodnie z twoim pojmowaniem Honoru i zdrady,
zatem Wszystkie nasze Powstania po rozbiorach organizowali oczywiscie
zdrajcy, czyz nie tumanie! Bo wiekszosc z nich, to przeciez ruscy zolnierze!
Wal sie cienki bolku, swietny materiale, bo juz uformowany ideologicznie na kapuche pierwowo sorta!

Data: 2009-12-13 20:23:14
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-13 10:30, HaMMeR pisze:

[...]

Zupełnie nie rozumiem z jakiego powodu te wyzwiska pod moim adresem?
Musisz wiedzieć Hammer że mam pojęcie co to honor.  - Gdyby mój Ojciec złamał złożona przysięgę i zdradził swoich towarzyszy broni to chyba bym się go wyrzekł.
Nawet nie próbuj porównywać bohaterskich powstańców do tego jankeskiego ścierwa.

Data: 2009-12-13 11:32:30
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 13 Gru, 20:23, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

ścierwa.

Ścierwem  to jest każdy kurwi syn popierający pochwalający i
usprawiedliwiający sowiecką okupację Polski. A każdy kto się owej
okupacji czynnie sprzeciwiał jest człowiekiem godnym szacunku, a gdy
mu groziła za ów sprzeciw śmierć  - wręcz bohaterem. A wy, prosowiecka
swołocz, możecie go nazywać dowolnie- prawdy i tak nie zapalikocicie.
J-23

Data: 2009-12-14 21:04:29
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-13 20:32, Hans Kloss pisze:
[...]

Mówisz że sk..syn Kukliński się sprzeciwiał "sowieckiej okupacji"? Hans, on ją budował, był oficerem wysokiego stopnia, za bierność na pewno go nie awansowali.. A gdy tej zdradzieckiej kanalii tylko nadarzyła się okazja żeby zarobić parę srebrników to nie zawahał sie zdradzić towarzyszy broni i Polaków.

Data: 2009-12-14 12:21:20
Autor: Hans Kloss
On 14 Gru, 21:04, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Mówisz że sk..syn Kukliński się sprzeciwiał "sowieckiej okupacji"? Hans,
on ją budował, był oficerem wysokiego stopnia, za bierność na pewno go
nie awansowali..
Człowieku, by pułkownikiem, takich w LWP były całe stada. Ale był
zdolny i pdp bardzo inteligentny więc go szybko wzięli do sztabu. Tam
zobaczył w czym rzecz i postanowił przejść na Jasną Stronę Mocy..
Chwała mu za to i nasza wdzięczna pamięć

 A gdy tej zdradzieckiej kanalii tylko nadarzyła się
okazja żeby zarobić parę srebrników to nie zawahał sie zdradzić
towarzyszy broni i Polaków.

Towarzyszy broni to on RATOWAŁ a nie zdradzał. Ratował przed
samobójczym atakiem na Europę Zachodnią do której ich sposobili
kremlowscy szaleńcy. Co do srebrników to kompletne kłamstwo, które
powtarzasz jak papuga, nie ma ŻADNYCH PODSTAW do twierdzenia że brał
od CIA pieniądze. Mieszkał tak samo "skromnie" jak reszta oficerów
Sztabu Generalnego, jeździł prywatnym 10-letnim oplem ale częściej,
znacznie lepszą i nowszą, służbową Wołgą .
J-23

Data: 2009-12-18 20:10:35
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-14 21:21, Hans Kloss pisze:
[...]

Podejrzewam że sam w to nie wierzysz.

[...]

Ten plan ataku istniał/istnieje tylko w głowach takich jak Ty kapitalistycznych entuzjastów.

  Co do srebrników to kompletne kłamstwo, które
powtarzasz jak papuga, nie ma ŻADNYCH PODSTAW do twierdzenia że brał
od CIA pieniądze.

Tylko jeden z jego synów zginął na luksusowym jachcie będącym jego własnością.

  Mieszkał tak samo "skromnie" jak reszta oficerów
Sztabu Generalnego, jeździł prywatnym 10-letnim oplem ale częściej,
znacznie lepszą i nowszą, służbową Wołgą .
J-23

I z pewnością  taki status popchnął go do zdrady. - jankesi obsypali go złotem i wreszcie mógł sobie "pożyć".

Data: 2009-12-15 11:19:05
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg65oo$r79$1news.onet.pl...
[...]

Podobnie sowiecką okupacje wspierał Jaruzelski z tą różnicą, że wspierał ją do końca.

--
stevep

Data: 2009-12-18 20:11:07
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-15 11:19, cirrus pisze:
[...]

Ty Stefan myślisz że los Polski zależał od woli Polaków?

Data: 2009-12-14 07:57:43
Autor: HaMMeR
Jadrys wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Skonczylem z toba

Data: 2009-12-14 08:05:08
Autor: Roger Perejro
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Skonczylem z toba

Takie wyznania to na priva, moherowy debilku ;-))

Przemek
--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore wątpliwości wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodniczący koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczając jednocześnie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się wątpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-14 08:11:09
Autor: HaMMeR
Roger Perejro wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał

Skonczylem z toba

Takie wyznania to na priva, moherowy debilku ;-))

Przemek
-- -- -- -- -- -- --

A ciebie jeszcze mam na widelcu, jeszcze cie potarmosze za osle uszy,
siermiezny, politrucki pasciarzu, jeszcze nie raz...

Data: 2009-12-14 21:05:49
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem wzglę dnym.
W dniu 2009-12-14 07:57, HaMMeR pisze:

Skonczylem z toba

Wypchaj się Hammer.

Data: 2009-12-11 00:13:17
Autor: VicAbarca
Jadrys пишет:
A nie zachlali się przypadkiem na śmierć z powodu tego co zrobił ich i kim był ich tatuś?

No wlasnie nie. Zgineli rownie tajemnicza smiercia jak ow Litwinienko, otruty trucizna za pol miliona dolarow... :)

--
Vic

Data: 2009-12-11 11:42:27
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 00:13, VicAbarca pisze:
Jadrys пишет:
A nie zachlali się przypadkiem na śmierć z powodu tego co zrobił ich i kim był ich tatuś?

No wlasnie nie. Zgineli rownie tajemnicza smiercia jak ow Litwinienko, otruty trucizna za pol miliona dolarow... :)

Muszę wycofać te swoje wczorajsze słowa (dałem się sprowokować oszołomstwu Karola i Hansa) , - nigdy nie należy sądzić i obwiniać dzieci za grzechy i zdrady rodziców.
Być moĹźe potomkowie  tego zdrajcy byli porządnymi ludĹşmi, być moĹźe wstydzili się do końca Ĺźycia za postępek swojego ojca.. Osobiście sądzę Ĺźe wiedli pełne upokorzń Ĺźycie w USA, upokorzeń ktĂłrych nie były w stanie zrekompensować te judaszowe srebrniki ktĂłre zarobił ich ojciec na zdradzie Polski..

Data: 2009-12-10 19:38:13
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfrdoa$ki7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na Polskę przygotowywany atak nuklearny, mając swoje bazy tutaj io będąc z Polską w jednym układzie? Ty jesteś zdrowo pojebany!

boukun

Data: 2009-12-10 18:56:01
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a): (ciach)

PLONK

Data: 2009-12-11 00:08:46
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
[...]

Otoz to! A wiecie,ze Kuklinski nie przekazal USA ani jednego dokumentu napisanego alfabetem lacinskim (czyli naszym)???

To juz o czyms swiadczy :)

--
Vic

Data: 2009-12-10 23:24:37
Autor: Karol
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
  Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> Bredzisz ! Kuklinski zlozyl przysiege jako zolnierz sowieckiego wojska.
> Ta przysiege slusznie zlamal, kiedy zdobyl materialy swiadczace o
> przygotowywanym przez Sowietow ataku nuklearnym na Polske.

To juz o czyms swiadczy :)
 Klamiesz, sowiecki prowokatorze. Dokumenty sa opublikowane w sieci. Mozna
sprawdzic w jakim jezyku zostaly napisane. CIA  je odtajnila i opublikowala ich kopie.

Data: 2009-12-11 01:00:09
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:

Klamiesz, sowiecki prowokatorze. Dokumenty sa opublikowane w sieci. Mozna
sprawdzic w jakim jezyku zostaly napisane.

No i w jakim jezyku je napisano, ciulu?

CIA  je odtajnila i opublikowala
ich kopie.

Kopie? A co z oryginalami?

--
Vic

Data: 2009-12-11 00:21:41
Autor: Karol
> [...]

> Klamiesz, sowiecki prowokatorze. Dokumenty sa opublikowane w sieci. Mozna
> sprawdzic w jakim jezyku zostaly napisane.

niech ci ciul odpowie. Z umyslowo ograniczonymi chamami i zaklamanymi
sowieckimi prymitywami jak widac, zadnej normalnej dyskusji byc nie moze.

CIA  je odtajnila i opublikowala
> ich kopie.

Kopie? A co z oryginalami?

idioto, jak sie cos publikuje w sieci, to sa orginaly czy kopie?

Data: 2009-12-10 18:53:05
Autor: boukun

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hfra8k$bla$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A ja zdradzam ten jebany system!

boukun

Data: 2009-12-10 19:38:19
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hfrd6r$bj5$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
tak tak wiemy, widzielismy, z miskiem;-) a z kim bedziesz zdradzal jak misiowi pojda szwy na tylku? Moze kup ze za wczasu jakas owieczke
awe

Data: 2009-12-10 19:44:43
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfrf6g$7f9$1news.onet.pl...

[...]

Tylko nie miśkiem, pod miśkiem ukrywa się konkretna z imienia postać, która lubi mi stale laskę ciągnąć...

boukun

Data: 2009-12-10 20:39:41
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Dec 2009 19:44:43 +0100, boukun napisał(a):

Tylko nie miśkiem, pod miśkiem ukrywa się konkretna z imienia postać, która lubi mi stale laskę ciągnąć...

A ty bidny lachgociągu tylko o obciąganiu laski... Nie lubię pedziów, nawet młodych i ładnych, a co dopiero takiego starego
łysego capa, jak ty.
Wydymaj sobie znowu misia, bidny pokurwieńcu. http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Albo powspominaj jak to się pedaliłeś z Wilusiem:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source

I dawaj te swoje erotyczne marzenia:

Data: 2009-12-10 20:55:52
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1rggf41q17oeh.13hrja7bmtshm.dlg40tude.net...
[...]

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotruś stale napala
się, zrobić mi laskę...

A teraz obliż spermę...

boukun

Data: 2009-12-10 21:14:34
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Dec 2009 20:55:52 +0100, boukun napisał(a):

[...]

A teraz spierdalaj pederasto.

Data: 2009-12-10 20:17:07
Autor: WW
matador pisze:
[...]

Ten osobnik jest zdrajca w każdym normalnym systemie wartości.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-10 20:27:51
Autor: matador
WW pisze:

Ten osobnik jest zdrajca w każdym normalnym systemie wartości.

Zdrajca, jak wiadomo wyrządza szkody zdradzanym.
Czym zaszkodził tobie Kukliński ?

matador.

Data: 2009-12-11 07:36:48
Autor: WW
matador pisze:
WW pisze:

Ten osobnik jest zdrajca w każdym normalnym systemie wartości.

Zdrajca, jak wiadomo wyrządza szkody zdradzanym.

Nie.
Zdrajcą jest ten, co świadomie łamie dobrowolnie złożoną przysięgę.

Czy i na ile udało się zdrajcy zaszkodzić zdradzanemu, nie ma to dla oceny samego faktu zdrady żadnego znaczenia.

Data: 2009-12-11 02:48:31
Autor: Hans Kloss
On 11 Gru, 07:36, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Zdrajcą jest ten, co świadomie łamie dobrowolnie złożoną
przysięgę.

DOBROWOLNIE powiadasz? To ci życzę żebyś miał taką emeryturę jak my
"dobrowolnie" składaliśmy przysięgę prylowi, powiedzmy 10 złotych za
każde dobrowolnie wypowiedziane przeze mnie słowo tej "przysięgi".
J-23

Data: 2009-12-11 13:53:58
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
On 11 Gru, 07:36, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Zdrajcą jest ten, co świadomie łamie dobrowolnie złożoną
przysięgę.

DOBROWOLNIE powiadasz?

Tak. Na wojskowych zawodowych poboru nie było. Każdy sam musiał powiedzieć, "ja chcę".!
Jak mu się przestało podobać, to zamiast powiedzieć to jasno i odejść, wolał zdradzić i sprzedać nas USA.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"

Data: 2009-12-12 00:29:58
Autor: Hans Kloss
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
wolał zdradzić i sprzedać nas USA.

WAS zdradził i WAS sprzedał, bo ja się nie czułem i nie czuję ani przez Niego
zdradzony ani sprzedany. Wręcz przeciwnie- czułem się przez pewien czas
uratowany i uwolniony m.in. dzięki Jego "zdradzie". Uratowany przed WAMI i
uwolniony od WAS żeby nie było wątpliwości. Wkrótce się to niestety okazało
złudzeniem.
J-23

Data: 2009-12-14 09:14:09
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
wolał zdradzić i sprzedać nas USA.

WAS zdradził i WAS sprzedał,

A więc dochodzimy do konsensusu.
Zdradził i sprzedał a więc jest zdrajca i sprzedawczykiem - co właśnie uzgodniliśmy.

Drugie zagadnienie to dlaczego to zrobił - ale tu wystarczy popatrzeć na kasę.

Kolejne, to co sprzedał. Jakoś jankesi nie chcą pokazać, co sprzedał - ciekawe dlaczego ?.
Jeśli przyjąć tezę o nadrzędności wojsk Radzieckich nad Polskimi, to staje sie oczywiste, ze kukliński miał dostęp jedynie do naszych materiałów i tylko nasze mógł sprzedawać.

Data: 2009-12-14 11:11:38
Autor: HaMMeR
WW wrote:
Hans Kloss pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Niestety, wnioski przedstawione powyzej sa godne malego kazia!
Sfera domyslow i wlasnych falszywych tez, bo tak naprawde, to Polska nie miala
'wlasnych materialow' (czytaj: planow) wojskowych, wszystkie materialy
pochodzily od sowietow i tam byly opracowywane, a potem trafialy
o sztabow krajow satelickich! Zatem to, czym dysponowal Kuklinski,
bylo czystej, radzieckiej prowieniencji o calkiem duzej wartosci,
skoro amerykanom na nich tak bardzo zalezalo i zalezy, ze do dzisiaj
na ich temat milcza!
Poza tym, prosze mi podac zrodla z ktorych Pan korzystal sugerujac
ze Kuklinski 'Zdradził i sprzedał...' i ze '...tu wystarczy popatrzeć na kasę.'
Chce na nia popatrzec..!

Data: 2009-12-14 14:20:08
Autor: WW
HaMMeR pisze:

[...]

To dlaczego jankesi pokazać tego nie chcą, skoro on tak "ruskich sprzedawał". ???

Jeśli przyjąć nawet tryb obiegu informacji opisany przez Ciebie, choć przydało by wiarygodności wskazanie źródeł, to do polskich sztabów i do kuklińskiego docierały tylko zadania dla Polskiego wojska i tylko takie mógł sprzedawać.
Zatem to nas a nie "ruskich" sprzedawał.

Poza tym, prosze mi podac zrodla z ktorych Pan korzystal sugerujac
ze Kuklinski 'Zdradził i sprzedał...' i ze '...tu wystarczy popatrzeć na kasę.'

Oczywiście, każdy pułkownik WP miał dość kasy na wille w prestiżowej dzielnicy Warszawy i jacht pełnomorski.

Data: 2009-12-14 14:35:27
Autor: =heÂŽsk=
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On Mon, 14 Dec 2009 14:20:08 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 [...]

Zatem to nas a nie "ruskich" sprzedawał.

 "nas" czyli kogo? jezeli przez "nas" rozumiesz
 komuchow to sie zgadzam. jezeli przez "nas"  rozumiesz Polakow - nie zgadzam sie. mnie kuklinski
 nie "sprzedal", a to ze mial racje swiadczy obecna
 sytuacja Polski. Gdyby tacy jak on sprzedawali "was"
 juz w latach 56-68-70 nasz kraj bylby dzis zupelnie inny.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-14 15:05:12
Autor: WW
=heÂŽsk= pisze:
[...]

Sprzedał co miał, a wiec wiedzę o polskiej arami i jej słabościach.
Chyba nie będziesz twierdził, że Rosjanie informowali naszą armie o swoich słabościach?
Mógł co prawda wskazywać, gdzie w Polsce są Rosyjskie bazy jako cele dla ich bomb atomowych, ale tak się składa, że bazy te a wiec i cele leżały w Polsce. Często całkiem blisko dużych miast.

 a to ze mial racje swiadczy obecna
 sytuacja Polski.

A niby o czym świadczy obecna podległość WB. ?
Moim zdaniem jedynie o tym, ze sprzedał się zwycięzcy.

 Gdyby tacy jak on sprzedawali "was"
 juz w latach 56-68-70 nasz kraj bylby dzis zupelnie inny.

Jasne,  Regan na biały Pershingu - pomyśl.
Czy w tamtych czasach USA zaryzykowało by wojnę z ZSRR o Polskę?
W czasie dyskusji o dobrodziejstwach naszego wstąpienia do NATO na pytanie "Czy zachód przyjdzie Polsce z pomocą jakby co", 80% widzów odpowiedziało, że nie - dziwne nieprawdaż ?

Data: 2009-12-14 15:23:22
Autor: =heÂŽsk=
On Mon, 14 Dec 2009 15:05:12 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
>  nie "sprzedal", Sprzedał co miał, a wiec wiedzę o polskiej arami i jej słabościach.

 o ktorej wszyscy wiedzieli oprocz sztabu generalnego wp ;o))

Chyba nie będziesz twierdził, że Rosjanie informowali naszą armie o swoich słabościach?

 ich armia zawsze byla niezwyciezona. przez alkohol.

Mógł co prawda wskazywać, gdzie w Polsce są Rosyjskie bazy jako cele dla ich bomb atomowych, ale tak się składa, że bazy te a wiec i cele leżały w Polsce. Często całkiem blisko dużych miast.

 chyba masz na mysli wyrzutnie rakiet, a nie bazy zsrr.
 gdzie sa bazy to kazdy dzieciak wiedzial.

>  a to ze mial racje swiadczy obecna
>  sytuacja Polski.

A niby o czym świadczy obecna podległość WB. ?

 sytuacja Polski a nie WP. WP wciaz rzadza ramole.

Moim zdaniem jedynie o tym, ze sprzedał się zwycięzcy.

 i dlatego zamordowano mu synow ?

>  Gdyby tacy jak on sprzedawali "was"
>  juz w latach 56-68-70 nasz kraj bylby dzis zupelnie inny.

Jasne,  Regan na biały Pershingu - pomyśl.

 mam na mysli sytuacje gospodarcza. przypomnij sobie jak wygladaly
 sklepy w tamtych latach. pomarancze to widziales na swieta.
Czy w tamtych czasach USA zaryzykowało by wojnę z ZSRR o Polskę?

 ty caly czas o wojnie. mam na mysli gospodarke. dzis czy masz
 o 10 rakiet wiecej czy mniej ma mniejsze znaczenie niz to jaki
 jest stan gospodarki. kto ma zloto ten decyduje.

W czasie dyskusji o dobrodziejstwach naszego wstąpienia do NATO na pytanie "Czy zachód przyjdzie Polsce z pomocą jakby co", 80% widzów odpowiedziało, że nie - dziwne nieprawdaż ?

 1. by wstapic do nato rwali sie owczesni komunisci     z kwasniewskim na czele.ba, nawet odtrabiono sukces.
 2. "jakby co?" - kiedy to bylo i kogo pytano ?
 3. wciaz wojna ci w glowie. pomoc nie oznacza "bratniej pomocy".

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 09:14:52
Autor: WW
=heÂŽsk= pisze:

Sprzedał co miał, a wiec wiedzę o polskiej arami i jej słabościach.

 o ktorej wszyscy wiedzieli oprocz sztabu generalnego wp ;o))

Widać jankesi nie, skoro za to płacili. :-P

Chyba nie będziesz twierdził, że Rosjanie informowali naszą armie o swoich słabościach?

 ich armia zawsze byla niezwyciezona. przez alkohol.

I przez wiele innych rzeczy a których jankesi do dziś pojęcia nie mają

[...]

Widać nie każdy.

WP wciaz rzadza ramole.

Tu sie dokładnie zgadzamy.

Moim zdaniem jedynie o tym, ze sprzedał się zwycięzcy.

 i dlatego zamordowano mu synow ?

Mimo intensywnych poszukiwań nie udało się na to znaleźć najmniejszych dowodów.
No, ale jak to brzmi brzydcy Ĺşli Rosjanie zamordowali mu synĂłw czyli zaćpali ich na śmierć  :-P

 mam na mysli sytuacje gospodarcza. przypomnij sobie jak wygladaly
 sklepy w tamtych latach. pomarancze to widziales na swieta.

To prawda, na co dzień nie widziałem ale i nie widziałem ludzi szukających jedzenia na śmietniku albo czekających pod sklepem aż będą zepsuta żywność wyrzucać.
I wcale nie jestem pewien czy to co dziś widzę bardziej mi sie podoba.

 ty caly czas o wojnie. mam na mysli gospodarke.

Bo rozmawiamy o kuklińskim a to był wojskowy zdrajca.

kto ma zloto ten decyduje.

I tu sie zgadzamy.

[...]

Jakoś nie widzę, aby dzisiejsi antykomuniści chcieli z niego wystąpić?

 2. "jakby co?" - kiedy to bylo i kogo pytano ?

Jakiś tydzień temu z okazji telewizyjnej debaty na temat rakiet i SOFY - oczywiście wszyscy w studio byli za - a pytano telewidzów.

 3. wciaz wojna ci w glowie. pomoc nie oznacza "bratniej pomocy".

Zapytaj AfgańczykĂłw, IrakijczykĂłw, SomalijczykĂłw,  itd, itp.

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-12-11 09:06:35
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 07:36, WW pisze:
matador pisze:
WW pisze:

[...]

Nie wytłumaczysz WW zasad przyzwoitości komuś z mentalnościa Kalego..

Data: 2009-12-11 11:21:09
Autor: cirrus
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hfspub$4sa$1nemesis.news.neostrada.pl...
matador pisze:
WW pisze:
[...]

Racja, Kukliński jest zdrajcą ZSRR sprzymierzonego z PRL, Jaruzelski jest zdrajcą Polski.

--
stevep

Data: 2009-12-11 13:49:56
Autor: WW
matador pisze:
WW pisze:
[...]

Kłamiesz !
Pan kukliński był zdrajcą Polski, bo Polsce przysięgał i polski mundur nosił a i cele dla amerykańskich rakiet na terytorium Polski wskazywał.
Gen, Jaruzelskiemu będziemy jeszcze pomniku stawiać. Był wierny przysiędze i działał dla dobra narodu.
Tylko idiota lub człowiek działający w złej wierze wyciąga wnioski na podstawie jednego świstka papieru o wielce wątpliwej wartości. Z oceną, jeśli ktoś chce i czuje sie do tego upoważniony, powinien wstrzymać się do czasu otwarcia archiwów i to zarówno w Rosji jak i w USA i Anglii.

Data: 2009-12-11 05:05:29
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 11 Gru, 13:49, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Kłamiesz !
Sam kłamiesz komunistyczny śmieciu. Idź pederasto wypełniaj swoja
przysiegę, broń Polski Ludowej przed imperializmem to wreszcie będzie
okazja żeby cie odstrzelić jak psa w majestacie prawa.  I nie ukrywam
że zrobiłbym to   przyjemnością, bo to przyjemność eksterminować
komunistyczne bydło . TFU, bodajbyś zdechł, padlino.
Tylko idiota lub człowiek działający w złej wierze wyciąga wnioski na podstawie jednego świstka papieru
Całe ż\ycie tego komunistycznego skurwysyna dowodzi jawnie ze był
moskiewskim pachołem, kanalią bez sumienia i honoru. I żaden swistek
tu nie jest potrzebny bo każdy dobrze pamięta wyczyny tego bydlaka.
J-23

Data: 2009-12-11 14:52:51
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
On 11 Gru, 13:49, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Kłamiesz !
Sam kłamiesz komunistyczny śmieciu. Idź pederasto [...]

Rozumiem, że zabrakło argumentów i dlatego sięgnąłeś do najgłębszych zasobów swojego intelektu.

Tylko idiota lub człowiek działający w złej wierze wyciąga wnioski na podstawie jednego świstka papieru
Całe ż\ycie tego komunistycznego skurwysyna dowodzi jawnie

A jakieś fakty ?

I żaden swistek
tu nie jest potrzebny bo każdy dobrze pamięta wyczyny tego bydlaka.

Ja pamiętam czyny gen Wojciech Jaruzelskiego i ale "wyczynów" nie pomnę. Możesz kilka przytoczyć?

Data: 2009-12-11 10:43:33
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 11 Gru, 14:52, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Ja pami tam czyny gen Wojciech Jaruzelskiego i ale
"wyczyn w" nie pomn . Mo esz kilka przytoczy ?

Poprowadzenie wojsk "polskich" na Czechosłowację. Przyjęcie stanowiska
namiestnika kraju  w imieniu sowieckiego zaborcy i posłuszne
wykonywanie owego zaborcy poleceń. Dowodzenie armią powołaną do
zniewolenia narodu polskiego i trzymaniu go w poddaństwie wobec
państwa sowieckiego. Ustanowienie, wbrew "konstytucji" prylu na
wierność której przysięgał, dyktatury wojskowej ślepo wykonującej
polecenia sowietów. Odpowiedzialność za zamordowanie przez podległe mu
"służby" setek Polaków w czasie tzw "stanu wojennego". Doprowadzenie
gospodarki do takiej ruiny, ze umierały wł w nim z powodu braku
podstawowej opieki medycznej TYSIĄCE (a może nawet dziesiątki
tysięcy) Polaków. To kilka pierwszych z brzegu "wiekopomnych czynów"
śmiecia jaruzela, znalazłoby sie tego pewnie dużo więcej. Za każdy z
nich z osobna powinien WISIEĆ. A jego poplecznicy, chwalcy i obrońcy
razem z nim, albowiem szkoda kuli na takie bydło.
J-23

Data: 2009-12-11 18:51:50
Autor: Karol
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 11 Gru, 14:52, WW <wu...@vp.pl> wrote:

> Ja pami tam czyny gen Wojciech Jaruzelskiego i ale
> "wyczyn w" nie pomn . Mo esz kilka przytoczy ?

Poprowadzenie wojsk "polskich" na Czechos=B3owacj=EA. Przyj=EAcie stanowisk=
namiestnika kraju  w imieniu sowieckiego zaborcy i pos=B3uszne
wykonywanie owego zaborcy polece=F1. Dowodzenie armi=B1 powo=B3an=B1 do
zniewolenia narodu polskiego i trzymaniu go w podda=F1stwie wobec
pa=F1stwa sowieckiego. Ustanowienie, wbrew "konstytucji" prylu na
wierno=B6=E6 kt=F3rej przysi=EAga=B3, dyktatury wojskowej =B6lepo wykonuj=
=B1cej
polecenia sowiet=F3w. Odpowiedzialno=B6=E6 za zamordowanie przez podleg=B3e=
 mu
"s=B3u=BFby" setek Polak=F3w w czasie tzw "stanu wojennego". Doprowadzenie
gospodarki do takiej ruiny, ze umiera=B3y w=B3 w nim z powodu braku
podstawowej opieki medycznej TYSI=A1CE (a mo=BFe nawet dziesi=B1tki
tysi=EAcy) Polak=F3w. To kilka pierwszych z brzegu "wiekopomnych czyn=F3w"
=B6miecia jaruzela, znalaz=B3oby sie tego pewnie du=BFo wi=EAcej. Za ka=BFd=
y z
nich z osobna powinien WISIE=C6. A jego poplecznicy, chwalcy i obro=F1cy
razem z nim, albowiem szkoda kuli na takie byd=B3o.
J-23

Zwiezle dzialanosc tego czerwonego zdrajcy opisal Leski na salonie24.:

*Gdyby jakiś zbir zechciał zrobić krzywdę moim dzieciom, ścigałbym go do końca
życia. Jego lub mojego. Byłoby mi kompletnie wszystko jedno, czy ów zbir
prosił wcześniej o pomoc innego rzezimieszka, czy od razu uznał, że sam sobie
poradzi. To samo dotyczy Jaruzelskiego i stanu wojennego: moralnie wszystko mi
jedno, czy zapraszał sowieckie czołgi, czy uznał, że peerelowskie wystarczą.*

http://krzysztofleski.salon24.pl/143448,jaruzelski-i-dlubanie-w-nosie

Data: 2009-12-14 09:08:34
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
On 11 Gru, 14:52, WW <wu...@vp.pl> wrote:

Ja pami tam czyny gen Wojciech Jaruzelskiego i ale
"wyczyn w" nie pomn . Mo esz kilka przytoczy ?

Poprowadzenie wojsk "polskich" na Czechosłowację.

O ile wiem, bez rozlewy kwi tam się obeszło ale wtedy nie mieliśmy wyboru.
Dziś go mamy i co , napadliśmy na Irak i napadliśmy na Afganistan i tam się krew leje.
Czy aby twoje kryterium wartości nie jest odrobinę skrzywione?

Przyjęcie stanowiska
namiestnika kraju  w imieniu sowieckiego zaborcy i posłuszne
wykonywanie owego zaborcy poleceń.

Kłamiesz, został wybrany prezydentem.

Dowodzenie armią powołaną do
zniewolenia narodu polskiego i trzymaniu go w poddaństwie wobec
państwa sowieckiego.

To Twoje zdanie, czy masz na to jakieś dowody?

Ustanowienie, wbrew "konstytucji" prylu na
wierność której przysięgał, dyktatury wojskowej ślepo wykonującej
polecenia sowietów.

Jakieś dowody czy nadal konfabulujesz. ? Jak na razie sąd żadnych nie znalazł. Może powinieneś mu przesłać te, które Ty masz?

Odpowiedzialność za zamordowanie przez podległe mu
"służby" setek Polaków w czasie tzw "stanu wojennego".

Ilu ???

Doprowadzenie
gospodarki do takiej ruiny, ze umierały wł w nim z powodu braku
podstawowej opieki medycznej TYSIĄCE (a może nawet dziesiątki
tysięcy) Polaków.

Jakieś dowody ?

[...]

Ja rozumiem, że można kogoś nienawidzić, ale zdrowi na umyśle maja do tego zwykle powód. Pozostali wierzą obecnej propagandzie, czego mamy dowód.

Data: 2009-12-14 08:09:03
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
On 11 Gru, 14:52, WW <wu...@vp.pl> wrote:

O ile wiem, bez rozlewy kwi tam si obesz o
To wiesz bardzo źle. Ale to nieistotne.

ale wtedy nie mieli my wyboru.
OK, pułkownik kukliński w takim razie też nie miał wyboru. Przekonałem
cię?

K amiesz, zosta wybrany prezydentem.
Sam kłamiesz. Wybrany? PRZEZ KOGO?? Bierut też był wybrany...
Otóż ani  śmieć jaruzel ani śmieć bierut nie byli wybrani na swój
urząd przez społeczeństwo w wolnych wyborach.

To Twoje zdanie, czy masz na to jakie dowody?
30 lat spędzonych  w prylu bez możliwości opuszczenia go to dla mnie
wystarczający dowód.

Jakie dowody czy nadal konfabulujesz.
ŻE CO? Musiałbyś znać prawodawstwo pryloskie, w którym wyraźnie stało
napisane że decyzje o stanie wojennym podejmuje Sejm, a w czasie gdy
nie obraduje- rada państwa. Cały kłopot w tym ze sejm wtedy obradował
a rady państwa nikt nie pytał, dopiero po fakcie dano im do podpisu.

Ilu ???
Trudno wyczuć. Doliczono się CO NAJMNIEJ setki.

Jakie dowody ?
Nie, no zupełnie żadne. Poza kilkunastoma milionami świadków którzy
pamiętają tamte czasy i mogą to samo zeznać pod przysięgą. Poza moim
ojcem gdyby żył- pętał się wtedy po szpitalach gdzie go zakazili
jakimś paskudnym syfem, z którego to powodu zmarł kilka lat później.
Poza mną samym, miałem ranę zakażoną gronkowcem odpornym na
"komunistyczne" antybiotyki a o "imperialistycznych" można sobie było
najwyżej pomarzyć. Rękę uratowały mi znajomości i terapia
bakteriofagami (wciąż w fazie eksperymentów), bez tego skończyłoby się
amputacją. A ilu nie miało znajomości ani szczęścia w podobnych
sytuacjach , zdziwiłbyś się gdyby ktoś ich wszystkich zechciał
policzyć. Ja sam znam kilkanaście takich przypadków, potem chowali ich
w dołach z wapnem- taniej wyszło niż kupowanie antybiotyków "za
dewizy". Jako powód śmierci podawano z reguły "posocznica", poniekąd
zgodne z prawdą.
J-23

Data: 2009-12-15 09:00:32
Autor: WW
Hans Kloss pisze:
[...]

Ależ miał. Mógł odejść z woja.

K amiesz, zosta wybrany prezydentem.
Sam kłamiesz. Wybrany? PRZEZ KOGO??

Może zacznij czytać historie , choćby najnowsza.

Ilu ???
Trudno wyczuć. Doliczono się CO NAJMNIEJ setki.

To już nie tysiące??

[...]

To i wojnę biologiczna mieliśmy wtedy opanowaną. ?
No proszę, ale byliśmy potęgą, no, no, no,  :-P

Data: 2009-12-11 15:43:02
Autor: cirrus
matador pisze:
WW pisze:
[...]

A możesz sobie postawić i Stalinowi, będzie przynajmniej gdzie napluć.

--
stevep

Data: 2009-12-11 16:17:35
Autor: WW
matador pisze:
WW pisze:
[...]

Dzięki za pozwolenie.
Historia osadzi działania gen Jaruzelskiego za 50 - 100 lat.
A ta szmatę kuklińskiego już wymazała z puli genów ludzkości.  :-P

Data: 2009-12-11 17:04:34
Autor: cirrus
matador pisze:
WW pisze:
[...]

Uważaj bo jeszcze zrobią go świętym. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-14 09:09:48
Autor: WW
cirrus pisze:

[...]

On nie pozwoli sobie, jak p. Wojtyła na stawianie pomników za życia.

Data: 2009-12-14 11:36:24
Autor: cirrus
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hg4s0n$j58$2atlantis.news.neostrada.pl...
cirrus pisze:
[...]

Miał już żywy pomnik- świnię z napisem Wojtek. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-10 20:33:28
Autor: Piotr
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Dnia Thu, 10 Dec 2009 18:13:03 +-0100, matador napisa+AUI-(a):

+IB4-Wyborcza+IB0- o Jaruzelskim, +IB4-Wyborcza+IB0- o Kukli+AUQ-skim

Zdrada to nie jest poj+ARk-cie wzgl+ARk-dne. Jest jasne i proste.
M+ARk-tne s+AQU- zazwyczaj wyja+AVs-nienia co do powod+APM-w zdrady.
Temat Kukli+AUQ-skiego wraca jak odgrzewane kotlety, i ci+AQU-gle padaj+AQU- te same
argumenty zwolennik+APM-w i przeciwnik+APM-w jego decyzji. By+AUI-em przeciwnikiem komuny za komuny, jestem nim r+APM-wnie+AXw- teraz, ale gdyby
kto+AVs- si+ARk- do mnie zwr+APM-ci+AUI- wtedy z ofert+AQU- pracy dla obcego pa+AUQ-stwa, to
powiedzia+AUI-bym - nie.
Piotr

Data: 2009-12-10 20:40:43
Autor: Jadrys
Zdrada, jak wiadomo, jest poj+ARk-ciem wzgl+ARk- dnym.
W dniu 2009-12-10 20:33, Piotr pisze:
Dnia Thu, 10 Dec 2009 18:13:03 +ACs-0100, matador napisa+AUI-(a):

  By+AUI-em przeciwnikiem komuny za komuny, jestem nim r+APM-wnie+AXw- teraz, Piotr

A wi+ARk-c nic nie zm+AQU-drza+AUI-e+AVs- Piotrze, ile na to ci trzeba lat na otwarcie oczu?

--
Kapitalizm jest chorob+AQU- (zaraz+AQU-) z kt+APM-r+AQU- nale+AXw-y walczy+AQc-..
Instaluj+AQU-c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-12-10 20:44:38
Autor: Piotr
Zdrada, jak wiadomo, jest poj+ARk-ciem wzgl+ARk- dnym.
Dnia Thu, 10 Dec 2009 20:40:43 +0100, Jadrys napisał(a):

A więc nic nie zmądrzałeś Piotrze, ile na to ci trzeba lat na otwarcie oczu?

Można, tak po kumuszemu, tworzyć mi te oczy kolbą od nagana.
Komuna to nawet niezły pomysł idealistów, zrealizowana w gównianym
wykonaniu zwykłych ludzi. Tyle, że nieźle zamiąchała w genotypach, he, he.
Piotr

Data: 2009-12-10 23:01:49
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-10 20:44, Piotr pisze:
[...]

Tak, żeby do niektórych ogłupionych kapitalistyczną propagandą  dotarła prawda, to czasem potrzebny na otrzeźwienie jest cios kolbą w otumaniona głowę.

Data: 2009-12-11 21:54:39
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Dec 2009 23:01:49 +0100, Jadrys napisał(a):

Tak, żeby do niektórych ogłupionych kapitalistyczną propagandą  dotarła prawda, to czasem potrzebny na otrzeźwienie jest cios kolbą w otumaniona głowę.

Wiem, wiem, co wam sie podoba... Najlepiej otrzeźwia kulka, w tył tej
otumanionej głowy.
Piotr

Data: 2009-12-11 21:59:55
Autor: VicAbarca
Piotr пишет:
Wiem, wiem, co wam sie podoba... Najlepiej otrzeźwia kulka, w tył tej
otumanionej głowy.

Oczywiscie jest to kulka politycznie uswiadomiona i praworzadna :) I antykapitalistyczna.

--
Vic

Data: 2009-12-12 09:55:51
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:7shxp1ppwszn$.zhaj9d5atlwn$.dlg40tude.net...
[...]

Dziwne ! naprawde dziwne !.
Okolo 60% Polakow pozytywnie ocenia tak Jaruzeslkiego i tyle samo usprawiedliwia wprowadzenie stanu wojennego uwazajac , ze bylo to konieczne .. Jesli wezmie sie pod uwage to , ze ok.17 % Polakow nie ma na ten temat wyrobionego zdania oraz oraz trwajaca od 20 lat bezwgledna wojne propagandowa majaca za zadanie zochydzic tak Jaruzelskiego , jak i stan wojenny prezentowany dzisiaj gorzej jak niemiecka okupacja a takze caly owczesny system , to  tak duzy odsetek tych ktorzy akceptuja  generala i wprowadzenie stanu wojennego musi szokowac .
Nie sadzisz , ze cos w tym musi byc ? , ze nie koniecznie wy macie racje ? w koncu ludzie wtedy zyli , widzieli i oceniali to przykre doswiadczenie na wlasnej skorze . Moze jednak wy sie mylicie ?

cyc

Data: 2009-12-12 01:38:15
Autor: Hans Kloss
Zdrada, jak wiadomo, jest poj�ciem wzgl�dnym .
cyc napisał(a):
 trwajaca od 20 lat bezwgledna wojne
propagandowa majaca za zadanie zochydzic tak Jaruzelskiego , jak i stan
wojenny
Wszystko się zgadza poza powyższym cytatem, Od 20stu lat to trwa wojna
propagandowa mająca na celu wybielanie towarzyszy i ugruntowanie
wtłaczanego ludziom przez komunistyczna propagandę przez 10 lat
przekonania jakoby ów stan wojenny był "mniejszym złem".
Razem 30 lat nieustannego srania narodowi do głów propagandowymi
kłamstwami- a mimo to 40% narodu okazało się na tę zmasowaną
propagandę odpornych. Jak ktoś nie wierzy w owo wybielanie komuchów w
III RP to niech sobie obejrzy pierwsze strony wszystkich dwudziestu
wydań gazwybu z datą 13 grudnia....
J-23

Data: 2009-12-12 12:45:50
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:eef91f0d-8be8-4971-b7d8-eadc77cf6044e27g2000yqd.googlegroups.com...
cyc napisał(a):
[...]

Masz calkowita racje !.Propaganda dziala w obu kierunkach wziawszy jednak pod uwage to w czyich rekach sa media , przeciez nie bolszewikow , to skala propagandy tych drugich jest niczym kwilenie niemowlecia wobec ryku nawalonego ciezarowca !.
GW to calkiem inny problem i nia bym sie nie zajmowal bo reprezentuje z gruntu niepolskie stanowisko .To  tuba michnikopodobnych kosmopolitow ktorym blizej do Izraela niz do Polski .
Nie ulega jednak watpliwosci ,ze stan wojenny , ktory ma na sumieniu , powiedzmy kilkudziesieciu ludzi m uratowal conajmniej tysiace . Abstrachuje nawet od wydajacej sie byc sluszna , tezy ktora zakaladala , ze "sojusz" wkroczylby do Polski ( wtedy ilosc ofiar szlaby conajmniej w dziesiatki tysiecy ). Wszyscy , ktorzy pamietaja tamten czas doskonale zdaja sobie sprawez tego , ze napiecia spoleczne osiagaly apogeum a ekstremalni harcownicy z obu stron narodowej barykady , nie przebierali w srodkach aby osiagnac wlasne cele . Kazda prowokacja , kazdo pomowienie i kazdo klamstwo mialo dla nich swoja wartosc , wartosc majaca na celu destabilizacje i doprowadzenie do konfrontacji bez wzgledu na jej koszty . Na taki scenarisz bylo polityczne zapotrzebowanie tak partyjny beton , jak oszalaly z nienawisci , ekstremalny odlam opozycjonistow .
Dzialalem w opozycji i wiem o czym mowie . Odbywaly sie trudne z nimi rozmowy a haslo " a na drzewach  zamiast lisci beda wisiec komunisci " nie stworzyl narodowy wieszcz , tylko ekstremalny odlam opozycji i slowa te nie mialy  wymiaru tylko retorycznego  . Czy sadzisz , ze gdyby doszlo do rozpalonej przez nich  konfrontacji to komunisci majac do dyspozycji caly aparat ucisku czekaliby z zalozonymi rekami na to , az rewolucja  wytepi ich do jednego wraz z tysiacami niewinnych ludzi ? bo to , ze przy tej okazji gineliby niewinni nie ulega watpliwosci . Wystarczy  popatrzec na nieodpowiedzialne dzialania IPN -u dzisiaj aby uzmyslowic sobie skale tego co dzialoby sie wtedy . W tamtych czasach wystarczyla jedna w odpowiednim momencie rozpalona iskra a doszloby do rzezi .
Stan wojenny temu zapobiegl i w tym sensie celowosc jego wprowadzenia jest nie do kwestionowania a to, ze opoznil niemal o dekade przemiany , to calkiem inna sprawa .

cyc

Data: 2009-12-12 20:44:18
Autor: Piotr
Zdrada, jak wiadomo, jest poj+//0-ciem wzgl+//0-dnym.
Dnia Sat, 12 Dec 2009 01:38:15 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

Jak ktoś nie wierzy w owo wybielanie komuchów w
III RP to niech sobie obejrzy pierwsze strony wszystkich dwudziestu
wydań gazwybu z datą 13 grudnia....

Ano, i wystąpienia jo, jo, jonkały, pt: Odpierdolcie się od Generała!
http://www.youtube.com/watch?v=4h92-LdqT_k
http://www.youtube.com/watch?v=v0TqhCfPyP0&feature=related
Piotr

Data: 2009-12-14 08:14:05
Autor: Piotr
Dnia Sat, 12 Dec 2009 09:55:51 +0100, cyc napisał(a):

Nie sadzisz , ze cos w tym musi byc ? , ze nie koniecznie wy macie racje ? w koncu ludzie wtedy zyli , widzieli i oceniali to przykre doswiadczenie na wlasnej skorze . Moze jednak wy sie mylicie ?

Niewątpliwie coś w tym jest... Dominujące w pozytwynej ocenie przeszłości
jest to, że zwasze tak ją oceniamy (jako lepszą), jest w tym sporo tęsknoty
za czasem w "którym wszystko było możliwe", bo byliśmy młodzi. :-)
Ważne też jest wspomnienie o "bezpieczeństwie socjalnym", jeżeli popatrzysz
na hierarchie potrzeb;
http://pl.wikipedia.org/wiki/Hierarchia_potrzeb
to stanie się jasne, że ludzie to pamiętają, znacznie bardziej niż
wielogodzinne stanie w kolejkach, czy szaroburą przasność.
Piotr

Data: 2009-12-10 22:56:17
Autor: Krzysiek
Zdrada, jak wiadomo, jest po j+ARk-ciem wzgl+ARk-dnym.
Hallo,

+ACI-Piotr+ACI- +ADw-pnat+AEA-wp.pl+AD4- schrieb im Newsbeitrag news:1njxmg6cal7d7+ACQ-.ol249ccopkjt+ACQ-.dlg+AEA-40tude.net...
+AD4- Dnia Thu, 10 Dec 2009 18:13:03 +-0100, matador napisa+AUI-(a):
+AD4-
+AD4APg- +IB4-Wyborcza+IB0- o Jaruzelskim, +IB4-Wyborcza+IB0- o Kukli+AUQ-skim
+AD4-
+AD4- Zdrada to nie jest poj+ARk-cie wzgl+ARk-dne. Jest jasne i proste.
+AD4- M+ARk-tne s+AQU- zazwyczaj wyja+AVs-nienia co do powod+APM-w zdrady.
+AD4- Temat Kukli+AUQ-skiego wraca jak odgrzewane kotlety, i ci+AQU-gle padaj+AQU- te same
+AD4- argumenty zwolennik+APM-w i przeciwnik+APM-w jego decyzji.
+AD4- By+AUI-em przeciwnikiem komuny za komuny, jestem nim r+APM-wnie+AXw- teraz, ale gdyby
+AD4- kto+AVs- si+ARk- do mnie zwr+APM-ci+AUI- wtedy z ofert+AQU- pracy dla obcego pa+AUQ-stwa, to
+AD4- powiedzia+AUI-bym - nie.
+AD4- Piotr

to jest jednak malo sensowny przyklad - trzeba sobie (samemu dla siebie) najpierw
znalezc odpowiedz na to czy Kuklinski podjal sie dzialan dla dobra obcego panstwa
czy dla dobra Polski i wtedy juz samo wyjdzie czy przysiege zlamal czy ja wlasnie wypelnial.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek+AF8AQA-arcor.de

Data: 2009-12-11 07:45:29
Autor: Piotr
Dnia Thu, 10 Dec 2009 22:56:17 +0100, Krzysiek napisał(a):

[...]

No i jaką masz odpowiedź dziś? Jaką wtedy? Jaką byś miał gdyby doszło do
konfliktu?
Piotr

Data: 2009-12-12 05:28:26
Autor: Krzysiek
Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.
Hallo,

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1t1ld7gpw79f1$.dlgmasz.facet.luzik...

[...]
No i jaką masz odpowiedź dziś? Jaką wtedy? Jaką byś miał gdyby doszło do
konfliktu?
Piotr

jak dla mnie to juz zostalo wyjasnione, minelo wystarczajaco lat na stwierdzenie jakie dzialania
byly poprawne, a jakie nie. Przeciez PeZetPeeR nie odeszlo w niebyt dlatego, ze takie rozkazy
przyszly z Kremla czy Bialego Domu, a wylacznie dlatego, ze nie miala zwolennikow, a rzadzaca
partia bez zwolennikow to ewenement znany tylko z zamordyzmow. Gdyby jednak podczas
wyborow gromadzila 50, 70 czy 90 % glosujacych wyborcow - to rzadzilaby do dzis.
Ale tak nie jest, bo szybko sie okazalo, ze wygrywac mogla tylko wtedy gdy byla jedyna, sluszna
partia, a stajac w konkurencji wobec innych partii pokazala sie jako posmiewisko, egzotyczny
folklor z beznadziejnym programem... no... i na dodatek - krew kapala jej z lap.

Wiec - system jaki tworzyla PeZetPeeR i na jakim opieral sie PeeReL byl nieakceptowany
i bylo to powszechne odczucie, a nie tylko moje. I co sie w takiej sytuacji robi?? To co zawsze -
szkodzi sie ile mozna, i wcale tu nie chodzi o jakies zadymy czy rzucanie kamieniami w komitety,
bo przez takie "akcje" szkodzi sie bardziej sobie niz systemowi.
Dlatego wlasnie dzialania Kuklinskiego okazaly sie poprawne, bo byly zgodne z moimi
interesami i z interesami wielu, a to w zupelnosci wystarczy dla oceny.
Nie uniknal on tez powaznych bledow, to tez zauwazylem, np: poinformowal Amerykanow o terminie
stanu wojennego, a nie poinformowal "sasiadow" (ogolnie mowiac, bez wnikania w szczegoly),
to moze budzic watpliwosci, chociaz mozliwe, ze na to istnieje jakies sensowne wyjasnienie
ktorego nie znam, w kazdym razie ten detal calej sprawy oceniam na minus, ale nie calosc.

Do konfliktow dochodzilo juz wiele razy i dojdzie jeszcze wiele razy, w normalnym ukladzie
konflikt oznacza dla mezczyzny to, ze czas wyjasnien i uzgodnien minal, a szukane jest rozstrzygniecie,
a co, mial Pan wtedy cos waznego do zrobienia?? Jakies pranie?? Albo prasowanie??
Przeciez ja sie niczego od Pana nie domagam...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-12-10 21:41:49
Autor: Dirko
[...]

    Bredzisz.

Pan płk Ryszard Kukliński jest na pewno moim bohaterem.

    Każdy ma bohatera na własną miarę.

Data: 2009-12-10 21:49:29
Autor: matador
Dirko pisze:
[...]

Dziękuję za merytoryczny udział w dyskusji.

PLONK.

matador.

Zdrada, jak wiadomo, jest pojęciem względnym.