Zdradzam tajemnice wojskowe....

Data: 2009-08-12 16:09:29
Autor: konserwator
Zdradzam tajemnice wojskowe....
W kazdym plutonie jest dowodca, zastepca i jeden czlowiek z radiostacja - pluton to okolo 21 ludzi
tam poszlo okolo 60 ludzi czyli 3 plutony, czyli kompania: 3 radiostacje + radiostacja kompanijna czyli 3 dowodcow+ 3 zastepcow + dowodca kompanii + zastepca. Mieli jeszcze afganczykow (pewnie z wlasnymi srodkami lacznosci) [juz nie wspominam nawet o tel. komorkowej!]
Okolo 100 ludzi....
czyli minimum 4 radiostacje + radiostacje afganskie+ min 2 radiostacje z 2 helikopterow. Czemu rzad tuska klamie? ze nie mieli lacznosci?
Ano nie znali angielskiego - tak mysle!
Za komuny to oficerom robiono kursy z rosyjskiego.....

Data: 2009-08-12 16:12:26
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h5uj1j$8vp$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A mój tata miał kaprala i był wzorowym strzelcem i ja też lubię strzelać...

boukun

Data: 2009-08-12 16:21:25
Autor: konserwator

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h5uj7g$97c$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

nie ma problemu. Mam snajperke - wiatrowke. Mozemy zrobic zawody!
wali na 80 metrow w punkt. Jak postawisz puszke to przebije na wylot

Data: 2009-08-12 16:24:23
Autor: Tzva Adonai
Zdradzam tajemnice wojskowe....
Mam snajperke - wiatrowke.

Wiatrówkę ma dziś każdy wsiok.. Broń palną - tylko elita..

Data: 2009-08-12 17:00:32
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:49f0.00000032.4a82d097newsgate.onet.pl...
Mam snajperke - wiatrowke.

Wiatrówkę ma dziś każdy wsiok.. Broń palną - tylko elita..

No wlasnie ciole.....

chcesz sie sprobowac? (w wiatrowce oczywiscie!)

Data: 2009-08-12 17:08:52
Autor: Tzva Adonai
Zdradzam tajemnice wojskowe....
chcesz sie sprobowac? (w wiatrowce oczywiscie!)

Mam tytuły mistrzowskie w strzelectwie dynamicznym, nie miałbyś żadnych szans..

Data: 2009-08-12 17:19:53
Autor: plazoVic
Tzva Adonai wrote:
Mam tytuły mistrzowskie w strzelectwie dynamicznym, nie miałbyś żadnych szans..

Jazyku, a czego ty nie masz?...

Jestem niemalze pewien, ze gdybym zainicjowal dyskusje np. o polawianiu perel, to okazaloby sie, ze masz licencje polawiacza kategorii A...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-12 17:21:56
Autor: Tzva Adonai
Zdradzam tajemnice wojskowe....
Jazyku, a czego ty nie masz?...

Wielu rzeczy o których marzę, a których ty nigdy nie będziesz miał, drobny
prostaczku ze Śląska..

Data: 2009-08-12 17:35:58
Autor: plazoVic
Tzva Adonai wrote:
Wielu rzeczy o których marzę, a których ty nigdy nie będziesz miał, drobny
prostaczku ze Śląska..

To marz usilnie! I bardzo sie staraj :)
Gdy juz uda ci sie wiele osiagnac, moze przejdzie ci to picerstwo...

BTW, udalo ci sie juz zwrocic na siebie czyjas uwage w realu, czy nadal zmuszony jestes epatowac gawiedz swoimi myslami samobojczymi?
:)

Data: 2009-08-12 17:42:02
Autor: Tzva Adonai
Zdradzam tajemnice wojskowe....
Gdy juz uda ci sie wiele osiagnac, moze przejdzie ci to picerstwo...

Jakie picerstwo, o czym ty mówisz, polska małpo?.. Jak na razie wdałeś się ze
mną w konfrontację odnośnie wymowy rosyjskiego słowa, które większość Rosjan -
co po wielokroć udowodniłem - wymawia w ten sam sposób co ja.. I to nawet biorąc
pod uwagę fakt, że rosyjskiego uczę się dopiero od kilku miesięcy.. Proponowałem
ci już dyskusję w języku niemieckim, którym rzekomo posługujesz się na co dzień,
niestety z niejasnych dla mnie przyczyn odmówiłeś.. Fakty które o sobie mówię są
łatwo weryfikowalne, możesz przejrzeć archiwum postów, odnaleźć te, które należą
do mnie i na miejscu je sprawdzić.. --

Data: 2009-08-12 17:50:29
Autor: plazoVic
Tzva Adonai wrote:
 Fakty które o sobie mówię są
łatwo weryfikowalne, możesz przejrzeć archiwum postów, odnaleźć te, które należą
do mnie i na miejscu je sprawdzić..

Ha, ha, ha. Ja niczego nie moge sprawdzic. Nie znam twoich personaliow, a poki nie znam NIC co ciebie dotyczy nie jest weryfikowalne w najmniejszym stopniu :)
Wcale nie chce znac twoich personaliow - zeby bylo jasne - bo sa mi do niczego niepotrzebne.

Z wiekszym picerem niz ty sie dotad nie spotkalem. Jestes picerem, egocentrykiem, osoba niedowartosciowana, w jakis sposob wyalienowana. A przede wszystkim, jestes nierobem :) To wszystko mozna wyczytac z twoich wypowiedzi.

Data: 2009-08-12 17:55:02
Autor: Tzva Adonai
[...]

Wyalienowany picer i niedowartościowany nierób... Aha... .. A co odnośnie
narodowości?.. Myślisz, że jestem Żydem czy tylko Polakiem?... --

Data: 2009-08-12 23:24:21
Autor: plazoVic
Tzva Adonai пишет:
Wyalienowany picer i niedowartościowany nierób... Aha... .. A co odnośnie
narodowości?.. Myślisz, że jestem Żydem czy tylko Polakiem?...

Spodziewalem sie, ze bedziesz chcial uzasadnienia uzytych przeze mnie okreslen... :)

Ta twoja rzekoma zydowskosc to kolejny element picerstwa.

--
plazoVic

Data: 2009-08-12 19:34:58
Autor: Panslavista

> [...]

mówię są
łatwo weryfikowalne, możesz przejrzeć archiwum postów, odnaleźć te, które

    Jak zwykle GWno prawda. Uczył mnie natywny Rosjanin i mówił pięknym
literackim rosyjskim. Miałem też ciotkę przyszywaną - żonę brata (Rosjankę,
poznał ją na studiach w Moskwie) mojego ojczyma. Oboje mówili "jazyk", nie
wszędzie też akają, nie wszędzie też mówią "bahato" zamist "bagato".

Data: 2009-08-12 10:42:51
Autor: Tzva Adonai
Zdradzam tajemnice wojskowe....
On 12 Sie, 19:34, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:

 Oboje mówili "jazyk",

Otóż to, kretynie, przecież właśnie to samo twierdziłem, że większość
rodowitych Rosjan mówi "jazyk", a nie "jizyk" jak sugerował
dowartościowany i uspołeczniony przedmówca Vic...

Data: 2009-08-12 19:55:31
Autor: Panslavista

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
[...]

Chyba było odwrotnie - pewnie ci się kojarzyło z Issyk-Kuł...

Data: 2009-08-12 10:57:30
Autor: Tzva Adonai
On 12 Sie, 19:55, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:

Chyba było odwrotnie - pewnie ci się kojarzyło z Issyk-Kuł...

Nie zdemenciały debilu, to Vic twierdził, że większość Rosjan używa
formy "jizyk", ja obstawałem przy "jazyku", cofnij się debilu do
wcześniejszych postów, z mojej strony EOT...

Data: 2009-08-12 21:31:22
Autor: Panslavista

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości
[...]

Jak zwykle, parchawce oszukują!

Data: 2009-08-12 23:27:14
Autor: plazoVic
Tzva Adonai пишет:
Otóż to, kretynie, przecież właśnie to samo twierdziłem, że większość
rodowitych Rosjan mówi "jazyk", a nie "jizyk" jak sugerował
dowartościowany i uspołeczniony przedmówca Vic...

Chcialbym zauwazyc, ze w zadnym z podsunietych przez ciebie linkow do filmikow nie wymowiono tego slowa jako "jazyk". Jesli ty tam slyszysz "jazyk" to jestes nieco przygluchawy.

--
plazoVic

Data: 2009-08-13 10:26:05
Autor: Tzva Adonai
Zdradzam tajemnice wojskowe....
Chcialbym zauwazyc, ze w zadnym z podsunietych przez ciebie linkow do filmikow nie wymowiono tego slowa jako "jazyk".

Ależ skąd.. Wszyscy tam mówili "jizyk", hehe... Od tej pory wlatujesz trollu na
czasowy ignor...

Data: 2009-08-13 14:58:10
Autor: plazoVic
Tzva Adonai wrote:
Ależ skąd.. Wszyscy tam mówili "jizyk", hehe... Od tej pory wlatujesz trollu na
czasowy ignor...

Rozmowa ze slepym o kolorach...

W dupie mam twojego ignora.

Data: 2009-08-12 18:16:29
Autor: raff
Tzva Adonai wrote:
Wielu rzeczy o których marzę, a których ty nigdy nie będziesz miał, drobny
prostaczku ze Śląska..

np. wyrobiony odbyt.

R.

Data: 2009-08-12 18:38:25
Autor: Piotr
Zdradzam tajemnice wojskowe....
Dnia Wed, 12 Aug 2009 18:16:29 +0200, raff napisał(a):

np. wyrobiony odbyt.

A później wypadający, na przykład przy kichnięciu, he, he
Piotr

Data: 2009-08-12 23:28:19
Autor: plazoVic
Zdradzam tajemnice wojskowe....
raff пишет:
np. wyrobiony odbyt.

Biseksualny heteroseksualista, he, he... :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-12 18:03:39
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:49f0.00000039.4a82db04newsgate.onet.pl...
chcesz sie sprobowac? (w wiatrowce oczywiscie!)

Mam tytuły mistrzowskie w strzelectwie dynamicznym, nie miałbyś żadnych szans..

hehe nie rozsmieszaj...
walne ci w leb jak bedzi3esz w nocy uciekal przez krzaki....

Data: 2009-08-12 17:06:22
Autor: konserwator
[...]

ty sie bardziej boj, by elita nie zajela sie Israelem w zamian za partyzantow palestynskich....

Data: 2009-08-12 17:09:02
Autor: plazoVic
Zdradzam tajemnice wojskowe....
boukun wrote:
A mój tata miał kaprala

To pogratulowac oszalamiajacej kariery tatusiowi!

Data: 2009-08-12 18:43:28
Autor: Piotr
Dnia Wed, 12 Aug 2009 17:09:02 +0200, plazoVic napisał(a):

A mój tata miał kaprala

To pogratulowac oszalamiajacej kariery tatusiowi!

A syn obija gary... Takie geny się zmarnowały, he, he...
Piotr

Data: 2009-08-12 23:43:21
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ok9rnb3lvm6j$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ty się przygłupie wykończysz z mojego powodu, ta zawiść cię zżera.

boukun

Data: 2009-08-13 09:34:09
Autor: Piotr
Dnia Wed, 12 Aug 2009 23:43:21 +0200, boukun napisał(a):

Ty się przygłupie wykończysz z mojego powodu, ta zawiść cię zżera.

Ja już ledwo żyję od tej "zawiści", hałsfrał. Cierpienia me pogłębia
brak świadomości czego ci "zawiszczę", he, he... Pomóż mi wałkun,
kurna, i powiedz czego ci mam "zawiścić"?
Urody? Włosów? Elegancji? Majątku? A może dobrej pracy? Prestiżu
społecznego? Nosz, kuuurrr..., wałkun czego?!
Piotr

Data: 2009-08-13 12:11:14
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1edwl869vf1rp$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Takiego drugiego przygłupa tu nie ma na grupie. Ty jesteś głupek do potęgi entej. Na twoje dolegliwości nie jest nikt ci w stanie odpowiedzieć i cokolwiek poradzić. Pokaż mo drugiego takiego idiotę, co lata za kimś po portalał społecznościowych i sra mu przed znajomymi i krewnymi, że "ty jesteś wałkun i hałsfrał a nie obrońca praw obywatelskich", jak to zrobił głupi Piotruś w moim profilu na Naszej Klasie. Wyopbrażasz sobie idioto, że zrobiłby to jakiikolwiej inny człowiek z piszących tu na grupie? Ja sobie nie jestem w stanie wyobrazić, że znając nawet twoje prawdziowe nazwisko i konto w NK, zrobiłbym z siebie taką szmatę i donosił pisał głupiemu Piuotrusiowi prymitywne idiotyzmy i pyskówki w jego profilu.
Ty masz debilu genotym konfidenta i szmalcownika i jak już pisałem, coś wspólnego z maniakiem i kapusiem Realo z cieszyńskiego Śląska. Idź faktycznie pojebańcze z twoimi problemami do psychiatry.

boukun

Data: 2009-08-13 14:30:10
Autor: Piotr
Dnia Thu, 13 Aug 2009 12:11:14 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Coś sobie wymyślasz hałsfrał, jak zwykle. I oczerniasz mnie
bezpodstawnie, nie wpisywałem ci w twój profil żadnych powyższych
bzdur, więc sobie nie poczytuj, prostaczku.
A na moje "dolegliwości" jak najbardziej mozesz mi odpowiedzieć,
mianowicie napisz czego ci mam zazdrościć, hałsfrał?
Piotr

Data: 2009-08-13 21:36:51
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1djc92h3o8ck8$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Teraz łajza głupi Piotruś nie ma odwagi cywilnej przyznać, że pod fikcyjnym kontem Marta Wielewarta pluje się za mną gdzie się tylko da. Przecież tu każdy widzi, na co głupka psychopatycznego stać...

boukun

Data: 2009-08-13 21:54:05
Autor: Piotr
Dnia Thu, 13 Aug 2009 21:36:51 +0200, boukun napisał(a):

Teraz łajza głupi Piotruś nie ma odwagi cywilnej przyznać, że pod fikcyjnym kontem Marta Wielewarta pluje się za mną gdzie się tylko da. Przecież tu każdy widzi, na co głupka psychopatycznego stać...

Nie chciałoby mi się łazić za kimś wartym pińcet złotych, hałsfrał.
A ty nawet tyle nie jesteś wart.
Piotr
PS. Jeżeli już przeczytałeś w wikipedii hasło "psychopata", to poproś
jakiegoś inteligrnta aby ci wytłumaczył sens tamtego wpisu.
Aaaa i podobnie uczyń z hasłem "socjopata", przyda ci się.

Data: 2009-08-13 22:08:16
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:tn754u8yafri$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To co przygłupie robisz?

boukun

Data: 2009-08-12 17:09:04
Autor: Anatol
[...]

Polaków było 12,  z czego 1 zabity i 4 rannych. 7 pozostałych musiłao się skupić na przeżyciu i ewakuacji rannych.
Afgańczyków było 50 ale również ponieśli duże straty.

Anatol

Data: 2009-08-12 18:05:47
Autor: konserwator

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h5ulun$m45$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Anatol - jak Cie szanuje....

Data: 2009-08-12 17:20:14
Autor: Panslavista
[...]

To jakiś mały pluton. A tam była normalna bitwa, a nie mała wymiana ognia.
Te qrwy załatwiły nam syndrom Johnsona - też podsyłał do Wietnamu kolejne
odziały.
U nas wykrwawią najlepszych żołnierzy - Wermachtowiec ma zobowiązania - nie
będzie komu stawić opór, gdy Chujnia będzie konsolidować się jako IV Rzesza.

Data: 2009-08-12 18:05:19
Autor: konserwator

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h5umml$b9a$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

jaki pluton. Tam byla kompania!=3 plutony+irakijczycy

Data: 2009-08-12 19:38:32
Autor: Panslavista

> [...]
> Rzesza.

jaki pluton. Tam byla kompania!=3 plutony+irakijczycy

    Pluton to trzy - cztery drużyny - czyli około 8 do 16 żołnierzy w
każdej. Może być mniej - zależy ilu ludzi mieści Rosomak.

Data: 2009-08-12 23:54:45
Autor: awe
Zdradzam tajemnice wojskowe....
Dali sie zaskoczyc, byly ofiary. Naturalna selekcja - co tez w wojsku naturalne. Moze dali sie zaskoczyc bo rzekomo  nie szli na akcje tylko z tego co slyszalem bylo to cos w rodzaju cwiczen w bezpiecznym terenie - inaczej majowka
awe

Data: 2009-08-13 00:37:29
Autor: Anatol

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h5upc4$ha1$1atlantis.news.neostrada.pl...

jaki pluton. Tam byla kompania!=3 plutony+irakijczycy

12 Polaków czyli 1 drużyna, 50 Afgańczyków (w tym 25 policjantów) i 0 Irakijczyków

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wojsko-ujawnilo-szczegoly-ataku-na-polski-patrol,wid,11392709,wiadomosc.html?ticaid=188e0&_ticrsn=3

Anatol

Data: 2009-08-12 21:54:45
Autor: Adam
Zdradzam tajemnice wojskowe....
Ano nie znali angielskiego - tak mysle!
Za komuny to oficerom robiono kursy z rosyjskiego.....
Po co? Przecież ich kształcono w uczelniach moskiewskich.
AC

Data: 2009-08-13 07:19:30
Autor: konserwator

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h5v794$7su$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ano nie znali angielskiego - tak mysle!
Za komuny to oficerom robiono kursy z rosyjskiego.....
Po co? Przecież ich kształcono w uczelniach moskiewskich.
AC

nie wszystkich.
Szkoly oficerskie byly w Polsce i bylo ich z 10 albo i wiecej.

Data: 2009-08-13 10:21:19
Autor: Panslavista

> [...]
> AC

nie wszystkich.
Szkoly oficerskie byly w Polsce i bylo ich z 10 albo i wiecej.

I Akademia Sztabu Generalnego dla oficerów wyższych i generalicji.

Zdradzam tajemnice wojskowe....