"Zdradzić, zabić, zarobić"

Data: 2009-09-24 10:22:58
Autor: zbig
"Zdradzić, zabić, zarobić"

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c6e8dc92-8044-41a9-a398-7a56f8828344o35g2000vbi.googlegroups.com...

P.s. To dopiero początek jewropejskiego terroru - nazwijmy po imieniu,
bo  rzeczy należy nazywać po imieniu - TOTALITARYZMU  UE!  Boję się
myśleć, co będzię dalej. :(

Trzeba mieć wyjątkowy tupet aby w sprawach moralnych przywoływać wypociny tego pijaczyny Orzechowskiego.
A co do wyroku - który dodam nie bardzo mi się podoba, co ma do tego UE?
Proces o naruszenie dóbr osobistych odbywał się przed polskim sądem w oparciu o prawo polskie.

Data: 2009-09-24 11:31:49
Autor: zbig
"Zdradzić, zabić, zarobić"

Na zdrowie!

A, dziękuję, dziękuję. Chlapnę coś sobie wieczorkiem przy pokerku.

Data: 2009-09-24 11:40:17
Autor: CYC
"Zdradzić, zabić, zarobić"

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9fe76$j11$1news.task.gda.pl...

Na zdrowie!

A, dziękuję, dziękuję. Chlapnę coś sobie wieczorkiem przy pokerku.

Nie dosc , ze alkoholik to do tego hazardzista .
Czy moze byc gorzej ?
Moze ale trzeba byc zwolennikiem PiS-u . Jestes ?
:)
cyc

Data: 2009-09-24 12:08:31
Autor: zbig
"Zdradzić, zabić, zarobić"

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9feq9$o2g$1news.onet.pl...

[...]

Może.
trzeba zapailć jeszcze cygaro i stajesz się "oligarchą"

Data: 2009-09-24 12:24:45
Autor: CYC
"Zdradzić, zabić, zarobić"

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9fgbv$nql$1news.task.gda.pl...

[...]

Nooo , niby tak , problem jednak w tym , ze oligarcha raczej nie bylby zwolennikiem kaczyzmu . Przyznasz :) .
No i  tez cygaro nie moze byc bylle jakie , musowo kubanskie i z najwyzszej polki :).

cyc

Data: 2009-09-24 12:31:05
Autor: pulsar
"Zdradzić, zabić, zarobić"
CYC napisał(a):

Nooo , niby tak , problem jednak w tym , ze oligarcha raczej nie bylby zwolennikiem kaczyzmu . Przyznasz :) .
No i  tez cygaro nie moze byc bylle jakie , musowo kubanskie i z najwyzszej polki :).

Masz coś cycu przeciw hawańskim
cygarom...? Pociągam właśnie
Bolivara... mam przestać, choć
lubię...?

pulsar

Data: 2009-09-24 13:06:59
Autor: zbig
"Zdradzić, zabić, zarobić"

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9fhdm$mu$1news.onet.pl...

[...]

Na te z najwyższej pólki mnie nie stać. Nie mówię o podróbkach dominikańskich Cohiby, które marynarze kupują po 4 dolary za sztukę.
Ostatni popalałem takie meksykańskie ręcznie robione po 10 zł za sztuke. Bardzo mocne i dobre.
W Gdańsku w sklepie fajczarskim na dworcu głównym mają też za 10 zł takie ręczne "no name'y" z Dominikany. Prawdziwie olbrzymia armataa. Nie mieści się do żadnego futerału, ale niestety trafiaja sie kołki.
Ostatnio palę mniej, raz dwa razy w tygodniu - żona goni.

Data: 2009-09-24 15:17:40
Autor: CYC
"Zdradzić, zabić, zarobić"

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9fjpj$sqp$1news.task.gda.pl...

[...]

Ciebie nie stac ale mowilismy o oligarchach , ktorym te cygara naleza sie jak psu buda.
Ja mam to szczescie , ze 12 lat temu rzucilem palenie wogole , rowniez tych hawanskich cygar z najwyzszej polki :) .

cyc

Data: 2009-09-24 10:35:19
Autor: CYC
"Zdradzić, zabić, zarobić"

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9fa63$cos$1news.task.gda.pl...

[...]

Prawo w Polsce , jak zreszta wiele dziedzin naszego zycia w tym polityka jest na uslugach ludzi kosciola .
Oczekiwac wiec od przedstawicieli tych dziedzin obiektywnej oceny tych zjawisk , ktora stoja w sprzecznosci z koscielna doktryna , jest naiwnoscia ..
Rydzyk zostal , nie tyle uniewinniony , tylko uwolniony od osadzania z powody znikomej szkodliwosci czynu w sytuacji , kiedy kazden inny obywatel bedacy w analogicznej sytuacji odsiedzialby kilkuletni , bezwarunkowy wyrok ..
Tak wyglada niezqawislosc naszych sadow w kontekscie kosciola .

cyc

Data: 2009-09-24 11:11:46
Autor: zbig
"Zdradzić, zabić, zarobić"

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9fb0f$ci9$1news.onet.pl...

[...]

Jakieś zaćmienie?
Mówimy o sprawie p. Tysiąc gdzie kościół został uznany za winnego.

Data: 2009-09-24 11:38:36
Autor: CYC
"Zdradzić, zabić, zarobić"

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9fd1j$h1m$1news.task.gda.pl...

[...]

ie skad , Jakie zacmienie ?.

Sadze , ze to Ty masz duze trudnosci w znajdowaniu logicznych powiazan .
Odnioslem sie do dyspozycyjnosci naszych sadow , ktore wydaly niekorzystny dla Tysiac wyrok a jako dowod tej dyspozycyjnosc przywolalem sprawe Rydzyka ..
Nie pojmujesz logicznego zwiazku ?.

cyc

Data: 2009-09-24 12:02:45
Autor: zbig
"Zdradzić, zabić, zarobić"

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9fen5$npk$1news.onet.pl...

Odnioslem sie do dyspozycyjnosci naszych sadow , ktore wydaly niekorzystny dla Tysiac wyrok a jako dowod tej dyspozycyjnosc przywolalem sprawe Rydzyka

Czegoś nie rozumiem. O jakim niekorzystnym wyroku dla p. Tysiąc mówimy?

Data: 2009-09-24 12:28:58
Autor: CYC
"Zdradzić, zabić, zarobić"

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9fg16$n3o$1news.task.gda.pl...

[...]

Troche pobladzilem , chodzilo mi o umorzenie sprawy przez prokurature .

cyc

Data: 2009-09-24 10:55:17
Autor: zbig
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

Troche pobladzilem , chodzilo mi o umorzenie sprawy przez prokurature .

Następnym razem jak się będziesz wybierał "trochę błądzić" to sie miarkuj z
tym imputowaniem "bardzo dużych trudności w odnajdywaniu logicznych powiązań",
bo to akurat jest moja praca.

Data: 2009-09-24 13:01:42
Autor: pulsar
zbig napisał(a):

Następnym razem jak się będziesz wybierał "trochę błądzić" to sie miarkuj z
tym imputowaniem "bardzo dużych trudności w odnajdywaniu logicznych powiązań",
bo to akurat jest moja praca.

To jesteś analitykiem, czy raczej
dokumentalistą... miło by było wiedzieć,
chociażby po to, by było się do kogo
zwrócić o pomoc... ;)

pulsar

Data: 2009-09-24 13:09:13

[...]