Zdradziecka niszcz?ca Polsk? decyzja likwidacji ZUS

Data: 2014-02-12 17:00:51
Autor: Stokrotka
Zdradziecka niszcz?ca Polsk? decyzja likwidacji ZUS
Reformy po roku 89 to reformy konserwatywne:
- nie tylko liwidacji emerytur ale także
- powrotu do drapieżnego kapitalizmu;
- dyskryminacji kobiet (mniejsza emerytura: bo zależna od całkowitego zarobku , a ten zawsze będzie mniejszy np z powodu wychowywania dzieci);
- powrotu burżuazji , dumy z bycia burżujem;
- kosmopolityzmu;
- likwidacji bezpłatnego szkolnictwa;
- likwidacji bezpłatnej opieki zdrowotnej;
- władzy siły jak w buszu= siła prawem (tak jest na ulicy i na terenie sądu - do mnie strzelanona terenie sądu, bo upomniałam się o pensję).

Inni dopiszą lepiej niż ja i więcej.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3b

Zdradziecka niszcz?ca Polsk? decyzja likwidacji ZUS