Zdrajcy !

Data: 2010-04-19 15:19:14
Autor: cyc
Zdrajcy !
Od dzisiaj wszyscy ktorzy sa za sojuszem z jankesami traktowani sa przezemnie jak zdrajcy , na rowni z Kuklinskim !.
Policzek bialego inaczej prezydenta jankesji a takze to w jaki sposob Polska zostala przez niego i Ameryke potraktowana przy okazji tragedii doskonale oddaje panujacy rzeczywisty klimat miedzy naszymi krajami a ten jest zdecydowanie gorszy niz wtedy , kiedy bylismy uzaleznieni od sojuszu i przymusowej przyjazni -radziecko - polskiej .
Jestemy przez jankesow postrzegani jak dzicy .
Niestety nasze wladze z usmiechem przyjmuja na twarz  kolejne policzki , jesli nie plwociny udajac , ze idzie tylko o dobry zart .
Nie ma takiej okazji przy ktorej Amerykanie nie wykorzystaliby nas , jak wszystkich zreszta .
Nie bede przypomnal sprawe oslawionych juz i wywolujacych na calym swiecie smiech ofsetow , nie wspomne o wizach i braku koniecznej w takich przypadkach stosowanej , tylko nie u nas , zasady wzajemnosci , nie wspomne innych setek sytuacji w ktorych pokazano Polsce gdzie jej miejsce w relacjach z hegemonem ale nie da sie przemilczec i pozostawic bez wlasciwej reakcji sytuacje ostatnich dni tymbardziej , ze zginal nie kto inny tylko najwierniejszy wielbiciel jankesji , jawny jej wasal , prezydent Polski . W ostatnich dniach poza oburzajacym zachowaniem bialego inaczej i wladz jego kraju , obserwujemy jeszcze inna ciekawa sytacje , ktora mogac prowadzic nas do poteznego wzbogacenia sie , poprowadzi do kolejnej zaleznosci od kraju jednych z najwiekszych zbrodniarzy wspolczesnego swiata .
Idzie o "gaz lupkowy" . To wlasnie Amerykanie wyludzili od nas lukratywne kontrakty pozwalajace oddac im  zasoby niemal za darmo !.
Tak , za darmo bo dewidendy jakie bedziemy otrzymywac za koncesje z wydobywanego przez nich  NASZEGO  !!! gazu beda wynosily 1 % !!! wydobytej wartosci . Pomijam tu skale zniszczenia srodowiska , ktore bedzie ogromne .W skali swiata i wszystkich dotychczasowych transakcji jest to ewenement , jako ze nigdy nie zdarzylo sie aby tak tanio ktos sprzedal narodowe dobro . Minimalny dotychczasowy kurs tych dewident na swiecie wynosi 20% , sredni 30-35% !. Dotyczy to  gazu , ropy  a takze niemal wszystkich innych surowcow wydobywanych przez zagranicznych inwestorow .
Skad wiec u nas ten 1% ?. Trzeba tez wiedziec , ze technologia , trudna nie powiem nie zostal;a opracowana przez jankesow , tylko wlasnie przez Polakow !! i to od nich uczyli sie jankesi trudnego wydobywania gazu z lupkow .
Stan wzajemnych relacji mozna dzisiaj i po uwzglednieniu wszystkicvh okolicznosci smialo mozna traktowac w kategoriach zdrady stanu . Nie wiem kto podpisywal umowe , nie wiem nawet jakie ugrupowanie ma w tym udzial ale wiem , ze to kolejny skandal a takze dowod na traktowanie nas jak XVII wiecznych  Zulusow !.

cyc

Data: 2010-04-19 15:29:23
Autor: jadrys
Zdrajcy !
W dniu 2010-04-19 15:19, cyc pisze:
Niestety nasze wladze z usmiechem przyjmuja na twarz  kolejne policzki ,
jesli nie plwociny udajac , ze idzie tylko o dobry zart .

cyc

Nasze "władze" widać moja jakiś interes że pozwalają tak traktować nasz kraj i jego obywateli..

Data: 2010-04-19 16:40:22
Autor: ColgatesBilly
Zdrajcy !
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqhls2$o2q$2news.onet.pl...
[...]

PiS patriotyczny  wam sie nie podobal, jak szczytowal....a zdaje sie,
ze teraz to robota PO...
( oczywiscie wiem wiem, ze SLD by walczylo do ostatniego o te lupki)

I dlatego lewica powinna zostac zakazana od wladzy
bo macie cos z glowami. Tylko niszczycie

Data: 2010-04-20 22:40:28
Autor: jadrys
Zdrajcy !
W dniu 2010-04-19 15:40, ColgatesBilly pisze:
[...]

Wszyscy politycy, od lewa do prawa pozwalają  jankesom robić z Polaków "tanie dziwki'.

Data: 2010-04-19 16:21:51
Autor: HaMMeR
Zdrajcy !
On 2010-04-19 15:19, cyc wrote:
Od dzisiaj wszyscy ktorzy sa za sojuszem z jankesami traktowani sa
przezemnie jak zdrajcy
ciach!

A kogo to obchodzi czerwony megalomanie?!

Data: 2010-04-19 16:27:27
Autor: cyc
Zdrajcy !

On 2010-04-19 15:19, cyc wrote:
Od dzisiaj wszyscy ktorzy sa za sojuszem z jankesami traktowani sa
przezemnie jak zdrajcy
ciach!

A kogo to obchodzi czerwony megalomanie?!

Nooo, ...normalnych !.
Faszystow rzeczywiscie rzecz nie dotyczy . Ci zawsze byli zdrajcami kazdej moralnie czystej sprawy ...o idiotach i faszystach , czyli dwa w jednym , cos jak Ty , nie wspominam bo to juz calkiem nie liczace sie odpady , ze nie powiem brutalniej , cos w Twoim stylu , smiecie !.

cyc

Data: 2010-04-19 17:08:04
Autor: HaMMeR
Zdrajcy !
On 2010-04-19 15:19, cyc wrote:
[...]

Chyba masz wszy, bo tak jakos nieskladnie bleblasz, jak by ciebie gryzly
niemilosiernie, a ty nie mozesz swych rachitycznych mysli pozbierac!
Jakies projekcje, faszysci, idioci, zdrajcy.., i dozorca spod osemki,
ktoremu jestes winien piwo za litosciwe wciagniecie cie do bramy gdy lezales
przy niej po pijaku...

Data: 2010-04-19 19:09:28
Autor: cyc
Zdrajcy !

On 2010-04-19 15:19, cyc wrote:
[...]

Rozumiem , ze starasz sie byc takim wiecej klaunem majacym za cel rozsmieszac grupe ?. Nie mozna bowiem potraktowac inaczej wystukany przez Ciebie na klawiaturze belkot usilujacy  nazwac moj post "belbaniem " .
Od faszysty - idioty  oczekiwac jednak czegos wiecej niz zenujacego spektaklu bezczelnosci i  eksplozji glupoty nie mozna a tymbardziej skladnosci myslenia i rozumienia calkiem czytelnego i sprawnego tekstu .

Jakies projekcje, faszysci, idioci, zdrajcy.., i dozorca spod osemki,
ktoremu jestes winien piwo za litosciwe wciagniecie cie do bramy gdy lezales
przy niej po pijaku...

no i dalej w tym belkotliwym faszystowskim stylu . Piwo , brama , dozorca , ciec , lezec po pijaku , piwo , wino oto godne poruszania tematy dla faszysty .

Data: 2010-04-20 09:50:09
Autor: HaMMeR
Zdrajcy !
On 2010-04-19 15:19, cyc wrote:
[...]

No juz juz.., nie wstydz sie tak wlasnego 'srodowiska'!

Data: 2010-04-20 09:55:19
Autor: cyc
Zdrajcy !

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hqjmbl$kl4

No juz juz.., nie wstydz sie tak wlasnego 'srodowiska'!

Znowu belkoczesz , jankesolubny zdrajco ?

cyc

Data: 2010-04-20 10:03:37
Autor: HaMMeR
Zdrajcy !
On 2010-04-20 09:55, cyc wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał w wiadomości news:hqjmbl$kl4

No juz juz.., nie wstydz sie tak wlasnego 'srodowiska'!

Znowu belkoczesz , jankesolubny zdrajco ?

cyc

Ja 'nie lubie' ZADNEJ nacji, jedynie POLAKOW!
Wiec po co sie strzepisz gnido?

Data: 2010-04-20 13:16:36
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Zdrajcy !

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag
On 2010-04-20 09:55, cyc wrote:
> [...]
>
> Znowu belkoczesz , jankesolubny zdrajco ?
>

> cyc

Ja 'nie lubie' ZADNEJ nacji, jedynie POLAKOW!

   Ze mna jest podobnie, Panie HaMMeR.

   Cezary Glaz

Data: 2010-04-20 15:34:47
Autor: cyc
Zdrajcy !

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hqjn4t$kuk$3newsread1.aster.pl...
On 2010-04-20 09:55, cyc wrote:
[...]

Deklaracje Twoje sa tyle samo warte ile te rydzykowe po tragicznej katastrofie a dotyczace milosci do prezydenta i prezydentowej ( tak, tak , do tych samych , ktorych nazwal odpowiednio - " oszust " i " czarownica " ) i ktorego jestes wielbicielem .

cyc

Data: 2010-04-20 16:36:59
Autor: HaMMeR
Zdrajcy !

[...]

Ale ty jestes pocieszny glupek!:)) Taki z paluchem w ryju i smigielkiem
na czapeczce...

Data: 2010-04-20 18:30:29
Autor: cyc
Zdrajcy !

[...]

No !! .
Ale niczym to w porownaniu z Toba  afiszujacym sie pedalska miloscia do PiS-u.

cyc

Data: 2010-04-20 18:44:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Zdrajcy !

.

Data: 2010-04-19 17:26:57
Autor: u2
Zdrajcy !
W dniu 2010-04-19 15:19, cyc pisze:
Od dzisiaj wszyscy ktorzy sa za sojuszem z jankesami traktowani sa przezemnie jak zdrajcy , na rowni z Kuklinskim !.

Akurat pułkownika Kuklińskiego nie można winić, że próbował powiadomić
jankesów o planowanym stanie wojennym. To jankesi nabrali wody w usta i
nie ostrzegli polską Solidarność.

Data: 2010-04-19 18:40:13
Autor: lord_donald
Zdrajcy !
W dniu 19.04.2010 15:19, cyc pisze:
[...]

Możliwe że oni zlecili Donaldowi uszkodzić samolot. Od lat blokował im możliwość żerowania na naszym terenie, mimo że doprowadzili do przejęcia rządu przez zdrajców naszej sprawy to weto nadal krępowało im swobodny żer. To nawet lepiej, że nie przyjechali i nie udawali wylewając krokodyle łzy!

Data: 2010-04-20 18:46:47
Autor: the_foe
Zdrajcy !
[...]

to jest malo istotne, istotne jak długo beda mogli eksploatowac zloza. Koncesja nie jest na wiecznosc. Max to chyba 30 lat. Po tym okresie infra bedzie nasza i jeszcze zostanie nam 170 lat czystego zysku. Chyba ze mamy na zbyciu jakies 300 mlf USD to sami mozemy zaczaac wydobywac nasze zloza.Sadze ze emeryci dobrowolnie zrezygnuja ze swoich emerytur by miec gaz o 2% tanszy.

--
the_foe

Data: 2010-04-20 19:10:56
Autor: cyc
Zdrajcy !

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hqklpj$ttv$1news.dialog.net.pl...
[...]

Nie wzbudza we mnie wstretu to , ze jankesi dostana koncesje na wydobycie tego gazu . Biznes jest biznes , jak to sie mowi . Wzbudzaja go warunki na jakich wyzbylismy sie narodowego dobra .
1% -owa dewidenda wartosci wydobytej to ewenement w skali swiata w calej jego historii !!.
Zwroc uwage na to , ze nie ma w swiecie nizszej niz 20% !. Nigdzie i za zadne zloza naturalne !.
Sami Amerykanie ciesza sie jak dzieci z uzyskanych warunkow i mowia , ze takich sie nie spodziewali .
Dla nas istotne jest to aby dzisiaj  pozyskac ze zloz mozliwie najwiecej bo takiej biedy Polska dotad nie znala , chyba , ze w pierwszych latach po wojnie .
Nie jest dla mnie i dla zubozalego spoleczenstwa wazne to , ze za 30 lat zloze bedzie nasze w pelni i ze zaczniemy uzyskiwac jakies realne zyski . Za 30 lat nie bedzie zylo ok 60% dzisiejszej populacji narodu  i nic mu po tym .. Pozatym kto wie jakie warunki beda istnialy ? czy gaz wogole bedzie komus potrzebny , czy zycie nie zweryfikuje swiatowych potrzeb energetycznych , czy ktokolwiek zechce go kupowac , czy normy srodowiskowe zezwola na dalsza eksploatacje , czy bedzie oplacalo sie go w naszych warunkach eksploatowac , czy zloza nie sa dzisiaj przeszacowane i czy rzeczywiscie beda wtedy jeszcze przydatne , itd.
Pocieszanie sie wiec , ze za 30 lat bedzie lepiej bo stana sie nasze jest iluzoryczna pociecha .

cyc

Zdrajcy !