Zdrajcy !

Data: 2010-04-19 16:21:51
Autor: HaMMeR
Zdrajcy !
On 2010-04-19 15:19, cyc wrote:
Od dzisiaj wszyscy ktorzy sa za sojuszem z jankesami traktowani sa
przezemnie jak zdrajcy
ciach!

A kogo to obchodzi czerwony megalomanie?!

Data: 2010-04-19 16:27:27
Autor: cyc
Zdrajcy !

On 2010-04-19 15:19, cyc wrote:
Od dzisiaj wszyscy ktorzy sa za sojuszem z jankesami traktowani sa
przezemnie jak zdrajcy
ciach!

A kogo to obchodzi czerwony megalomanie?!

Nooo, ...normalnych !.
Faszystow rzeczywiscie rzecz nie dotyczy . Ci zawsze byli zdrajcami kazdej moralnie czystej sprawy ...o idiotach i faszystach , czyli dwa w jednym , cos jak Ty , nie wspominam bo to juz calkiem nie liczace sie odpady , ze nie powiem brutalniej , cos w Twoim stylu , smiecie !.

cyc

Data: 2010-04-19 17:08:04
Autor: HaMMeR
Zdrajcy !
On 2010-04-19 15:19, cyc wrote:
[...]

Chyba masz wszy, bo tak jakos nieskladnie bleblasz, jak by ciebie gryzly
niemilosiernie, a ty nie mozesz swych rachitycznych mysli pozbierac!
Jakies projekcje, faszysci, idioci, zdrajcy.., i dozorca spod osemki,
ktoremu jestes winien piwo za litosciwe wciagniecie cie do bramy gdy lezales
przy niej po pijaku...

Data: 2010-04-19 19:09:28
Autor: cyc
Zdrajcy !

On 2010-04-19 15:19, cyc wrote:
[...]

Rozumiem , ze starasz sie byc takim wiecej klaunem majacym za cel rozsmieszac grupe ?. Nie mozna bowiem potraktowac inaczej wystukany przez Ciebie na klawiaturze belkot usilujacy  nazwac moj post "belbaniem " .
Od faszysty - idioty  oczekiwac jednak czegos wiecej niz zenujacego spektaklu bezczelnosci i  eksplozji glupoty nie mozna a tymbardziej skladnosci myslenia i rozumienia calkiem czytelnego i sprawnego tekstu .

Jakies projekcje, faszysci, idioci, zdrajcy.., i dozorca spod osemki,
ktoremu jestes winien piwo za litosciwe wciagniecie cie do bramy gdy lezales
przy niej po pijaku...

no i dalej w tym belkotliwym faszystowskim stylu . Piwo , brama , dozorca , ciec , lezec po pijaku , piwo , wino oto godne poruszania tematy dla faszysty .

Data: 2010-04-20 09:50:09
Autor: HaMMeR
Zdrajcy !
On 2010-04-19 15:19, cyc wrote:
[...]

No juz juz.., nie wstydz sie tak wlasnego 'srodowiska'!

Data: 2010-04-20 09:55:19
Autor: cyc
Zdrajcy !

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hqjmbl$kl4

No juz juz.., nie wstydz sie tak wlasnego 'srodowiska'!

Znowu belkoczesz , jankesolubny zdrajco ?

cyc

Data: 2010-04-20 10:03:37
Autor: HaMMeR
Zdrajcy !
On 2010-04-20 09:55, cyc wrote:
Użytkownik "HaMMeR"<tranzac@aster.pl>  napisał w wiadomości news:hqjmbl$kl4

No juz juz.., nie wstydz sie tak wlasnego 'srodowiska'!

Znowu belkoczesz , jankesolubny zdrajco ?

cyc

Ja 'nie lubie' ZADNEJ nacji, jedynie POLAKOW!
Wiec po co sie strzepisz gnido?

Data: 2010-04-20 13:16:36
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Zdrajcy !

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag
On 2010-04-20 09:55, cyc wrote:
> [...]
>
> Znowu belkoczesz , jankesolubny zdrajco ?
>

> cyc

Ja 'nie lubie' ZADNEJ nacji, jedynie POLAKOW!

   Ze mna jest podobnie, Panie HaMMeR.

   Cezary Glaz

Data: 2010-04-20 15:34:47
Autor: cyc
Zdrajcy !

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hqjn4t$kuk$3newsread1.aster.pl...
On 2010-04-20 09:55, cyc wrote:
[...]

Deklaracje Twoje sa tyle samo warte ile te rydzykowe po tragicznej katastrofie a dotyczace milosci do prezydenta i prezydentowej ( tak, tak , do tych samych , ktorych nazwal odpowiednio - " oszust " i " czarownica " ) i ktorego jestes wielbicielem .

cyc

Data: 2010-04-20 16:36:59
Autor: HaMMeR
Zdrajcy !

[...]

Ale ty jestes pocieszny glupek!:)) Taki z paluchem w ryju i smigielkiem
na czapeczce...

Data: 2010-04-20 18:30:29
Autor: cyc
Zdrajcy !

[...]

No !! .
Ale niczym to w porownaniu z Toba  afiszujacym sie pedalska miloscia do PiS-u.

cyc

Data: 2010-04-20 18:44:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Zdrajcy !

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hqkkr8$vc5$1news.onet.pl...

> [...]
> na czapeczce...

No !! .
Ale niczym to w porownaniu z Toba  afiszujacym sie pedalska miloscia do

.

Zdrajcy !