Zdrajcy i targowica to ma³o powiedziane

Data: 2018-02-09 16:13:30
Autor: boukun
Zdrajcy i targowica to ma³o powiedziane
Frasyniuk, Janda, Ostaszewska w akcji. Protestuj± przeciwko kontrowersyjnej ustawie
Politycy, dzia³acze i arty¶ci zaniepokojeni nowelizacj± ustawy o IPN. Na Facebooku zbierane s± podpisy pod listem protestacyjnym w tej sprawie. W¶ród sygnatariuszy s± m.in. W³adys³aw Frasyniuk, Krystyna Janda i Maja Ostaszewska.

https://wiadomosci.wp.pl/frasyniuk-janda-ostaszewska-w-akcji-protestuja-przeciwko-kontrowersyjnej-ustawie-6218414856358017a

Polak
4h temu

Z ka¿dym kolejnym miesi±cem widaæ jacy ludzie mieli przez lata wp³yw na nasz kraj i na nasze ¿ycie. Polska to poprostu by³a kolonia niemiecko rosyjska, a teraz jak widaæ tak¿e i ¿ydowska.
Zdrajcy i targowica to ma³o powiedziane.

ja
4h temu

PRECZ ZDRADZIECKIE LAPY OD POLSKI!!!!

sprawiedliwy
4h temu

Konkretów brak ,protestuj± przeciw i s± za .

andrzej10
6 min. temu

Oni protestuj± zawsze przeciw temu co Polskie

Stefan
6 min. temu

olbrychski powinien grac kuklinowskiego a nie Kmicica w potopie

ol
13 min. temu

to jaki¶ be³kot, ci ludzie odlatuj±...

Jan12
13 min. temu

Dy¿urni protestuj±cy, mo¿e im za to p³ac±?

Hornet
15 min. temu

Protestuj± same Paliaki z krwi i kosti

Tola
18 min. temu

oni jeszcze nie siedz± ?

vdffdcf
21 min. temu

gang alimenciarza w akci

Jane
25 min. temu

frasyniuk, ostaszewska, farmazon zawodowi protestuj±cy. Wyj± jak glodne psy

Data: 2018-02-09 08:30:11
Autor: Bombardier D±s vel Karbonylek
Zdrajcy i targowica to ma³o powiedziane
u¿ytkownik boukun napisa³:
Frasyniuk, Janda, Ostaszewska w akcji.

To ju¿ szum, trochê dra¿ni ucho, ale da siê znie¶æ.
Znaczenie ma, czy s± w stanie wyprowadziæ luda, czy pozosta³o im tylko
stêkanie.

Poparcie stopnia³o w rok ze 100.ooo-120.ooo do ledwo 30.ooo
https://twitter.com/kom_obr_dem

Szum krótko mówi±c.

Data: 2018-02-10 07:58:01
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M. Wolski - PiS
Zdrajcy i targowica to ma³o powiedziane
U¿ytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Frasyniuk, Janda, Ostaszewska w akcji. Protestuj± przeciwko
kontrowersyjnej ustawie

Zauwa¿ s³owo: " k o n t r o w e r s y j n e j ".

Tu dopiero jest kontroweersyjna mi³o¶æ! A¿ kapie!

https://www.youtube.com/watch?v=_vrmSJlEVSo

CL

Data: 2018-02-10 11:08:15
Autor: boukun
Zdrajcy i targowica to ma³o powiedziane
"Glista Ludzka - \(c\)  M. Wolski - PiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod>
 Wrote in message:
[...]

Za co mi³owaæ t± kobietê? Przecie¿ w tym filmiku jest ca³a prawda
 o nie powiedziana, nie by³aby w PE gdyby nie by³a Niemk± i oddana
 Niemcom.

Wracaj±c do tematu co ci ¯ydzi polscy pod¿egacze widzê
 kontrowersyjnego w tej ustawie?
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --