Zdrajcy nie 艣wi臋tuj膮

Data: 2013-04-10 10:43:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Zdrajcy nie 艣wi臋tuj膮
Marnie to wszystko wygl膮da. Jako bowiem patologiczny zdrajca, a kto wie czy nawet nie przestepca, zmuszony jestem dzi艣 wykluczy膰 si臋 z wielkiej narodowej wsp贸lnoty. M贸j 偶yciorys i dzieje moje, 艣wiadcz膮 jednoznacznie przeciwko mnie.

Dziadek s艂u偶y艂 w Wehrmahcie, ojciec w Armii Czerwonej, matka dzielnie w Ludowym Wojsku Polskim wychowywa艂a zast臋py m艂odych komunist贸w z broni膮 na ramieniu gotow膮 do strza艂u. Nie m贸wi膮c ju偶 o siostrze, kt贸ra by艂a TW wszystkich mo偶liwych s艂u偶b. Na koniec, chc膮c cho膰 w cz臋艣ci wymaza膰 swoje ci臋偶kie grzechy przeciwko demokracji i suwerenno艣ci, zosta艂a nawet kochank膮 Kurtyki, ale los sp艂ata艂 jej figla. B贸g zabra艂 do domu swego naiwnego acz napalonego prezesa, niwecz膮c chytry plan tej przebieg艂ej kobiety.

I ja teraz, maj膮c za sob膮 ten okropny baga偶 do艣wiadczenia, a w sobie te poplatane i zmutowane przez system i rodzin臋 geny, nie mog臋 dzi艣 godnie czci膰 艢wi臋ta Zamachu. Pozowolicie wi臋c, 偶e zamilkn臋 i mo偶e odezw臋 si臋 dopiero jutro, kiedy otrz膮sn臋 si臋 z przygn臋bienia.

http://tiny.pl/h8dt9

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2013-04-12 16:10:47
Autor: mkarwan
Zdrajcy nie 艣wi臋tuj膮
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5165261b$0$1254$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych blu藕nierc贸w,
sprzedawczyk贸w, kr臋taczy oraz 呕yd贸w z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, mo偶na wi臋c uzna膰, 偶e nale偶ysz do
"patologicznych blu藕nierc贸w, sprzedawczyk贸w, kr臋taczy oraz 呕yd贸w z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w zwi膮zku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje si臋 偶e z wzajemno艣ci膮

Zdrajcy nie 艣wi臋tuj膮