Zdrapany CCV.

Data: 2009-07-01 20:56:12
Autor: azot
Zdrapany CCV.
 Witam!
Czy mogę sobie bezkarnie zdrapać z karty kredytowej kod CVV lub CVC. Kod zamierzam pozostawić sobie tylko "w głowie". Czy taka karta kredytowa nie będzie kwestionowana w sklepie przy płatno¶ci bezgotówkowej, lub przy użyciu jej w razie konieczno¶ci w bankomacie.
  Wydaje mi się, że tak spreparowana karta jest bezpieczniejsza. Przeciez kod potrzebny do transakcji internetowej znam juz na pamięć. Po co ma być on powszechnie dostępny dla jakich¶ nieuczciwych oczupodczas płatno¶ci kart± w tradycyjnym sklepie.

azot

Data: 2009-07-01 12:02:41
Autor: Krzysiek
Zdrapany CCV.

Czy mog sobie bezkarnie zdrapa z karty kredytowej kod CVV lub CVC. Kod
zamierzam pozostawi sobie tylko "w g owie". Czy taka karta kredytowa nie
b dzie kwestionowana w sklepie przy p atno ci bezgot wkowej, lub przy u yciu
jej w razie konieczno ci w bankomacie.
IMHO nie będzie problemów bo czasem kod sam się ¶ciera...
W ten sposób bedziesz miał prawie 3Dsecure, tylko bez bawienia sie w
smskody itp...:)

Data: 2009-07-01 12:57:09
Autor: MK
Zdrapany CCV.
On 1 Lip, 20:56, "azot" <afr...@gazeta.pl> wrote:
 Witam!
[...]

Jesli CVV/CVC zdrapiesz (jak sie uda) to raczej zaplacisz tylko tam
gdzie uzywaja 'zelazka' albo w Internecie. Co innego gdybys zdrapal
CVC2/CVV2 :). Jal masz stara karte z nadrukiem na pasku z podpisem to
zdrapanie moze sie skonczyc zatrzymaniem karty, bo pojawi sie napis
'VOID'. Na nowych kartach z nadrukiem w dodatkowym polu ujdzie to
raczej bezkarnie...

MK

Data: 2009-07-02 06:44:39
Autor: Olgierd
Zdrapany CCV.
Dnia Wed, 01 Jul 2009 12:57:09 -0700, MK napisał(a):

Jal masz stara karte z nadrukiem na pasku z podpisem to zdrapanie moze
sie skonczyc zatrzymaniem karty, bo pojawi sie napis 'VOID'.

My¶lisz, że w Polsce rozumiej± to słowo? Mi się też kojarzy np. z Voivod ;-) --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu? ==> http://zaklad.foto-krzyki.pl <==

Data: 2009-07-01 14:24:51
Autor: witek
Zdrapany CCV.
azot wrote:
 Witam!
Czy mogê sobie bezkarnie zdrapaæ z karty kredytowej kod CVV lub CVC.

mozesz.

Data: 2009-07-01 21:12:50
Autor: Akkon
Zdrapany CCV.
azot pisze:
 Witam!
Czy mogę sobie bezkarnie zdrapać z karty kredytowej kod CVV lub CVC. Kod

Możesz, a nawet powiniene¶ ;)

Pozdrawiam

Data: 2009-07-01 22:11:41
Autor: Mithos
Zdrapany CCV.
azot pisze:
[...]

No i co to da ? S± sklepy, które nie wymagaj± CVV przy płatno¶ci. Jak kto¶ (np. nieuczciwy sprzedawca, u którego zostaje wydruk z całym numerem karty i dat± ważno¶ci) będzie chciał zrobić fraud to i tak zrobi np. w takim wła¶nie sklepie.

--
Mithos

Data: 2009-07-01 21:04:43
Autor: Wojciech Bancer
Zdrapany CCV.
On 2009-07-01, Mithos <fake@adres.pl> wrote:

[...]

[...]

Np. taki Polcard. Niby CVV2 jest do wypełnienia, ale bez tego też przechodzi.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-02 07:36:18
Autor: Końrad\(o\)
Zdrapany CCV.
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h2gbg6$rdg$1news.task.gda.pl...

[...]

zdrapywałem i zamalowywałem miejsca drapania flamastrem permanentym wodoodpornym zawsze, na wszystkich kartach, na których cvv występował.

nigdy nie odczułem braku kodu, ani niedogodno¶ci wynikaj±cych z jego zdrapania, a kartami płaciłem i wypł±całem.

Data: 2009-07-03 14:43:14
Autor: blad
Zdrapany CCV.
Użytkownik "Końrad(o)"
[...]

ja również od dawna to robię, a kody trzymam w pliku programu KeePass
*** blad ***

Data: 2012-10-19 01:20:03
Autor: quiris
Zdrapany CCV.
W dniu ¶roda, 1 lipca 2009 20:56:12 UTC+2 użytkownik azot napisał:

Czy mogę sobie bezkarnie zdrapać z karty kredytowej kod CVV lub CVC.

VISA i Zwi±zek Banków Polskich na stronie http://www.kartybeztajemnic.info/ pisz±, że nie możesz:

*Czy mogę zakleić lub zdrapać wydrukowany na karcie kod CVV2? Chcę, aby ten numer był tajny, tak jak PIN.*

*Nie.* Karta płatnicza jest własno¶ci± banku. Zgodnie z umow± o kartę płatnicz±, posiadacz karty jest zobowi±zany do jej przechowywania z należyt± staranno¶ci±, i nie jest uprawniony do ingerowania w wygl±d karty. Dlatego należy powstrzymać się od dopisywania jakichkolwiek znaków lub zamazywania karty.

¬ródło: http://www.kartybeztajemnic.info/pytania-i-odpowiedzi/pytania-i-odpowiedzi

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-19 11:02:29
Autor: wiatrak
Zdrapany CCV.
W dniu 2012-10-19 10:20, quiris pisze:
[...]

A ja mam zdrapane. To wykroczenie, czy już przestępstwo?

Data: 2012-10-19 02:34:18
Autor: quiris
Zdrapany CCV.
W dniu pi±tek, 19 paĽdziernika 2012 11:02:38 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:

> [...]

A ja mam zdrapane. To wykroczenie, czy już przestępstwo?

To zależy jak to do tego tematu podejdzie wła¶ciciel uszkodzonego mienia - karty, czyli bank ;-) --
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-19 04:10:32
Autor: krzysztofsf
Zdrapany CCV.
On 19 PaĽ, 11:34, quiris <li...@blaut.biz> wrote:

> A ja mam zdrapane. To wykroczenie, czy już przestępstwo?

To zależy jak to do tego tematu podejdzie wła¶ciciel uszkodzonego mienia - karty, czyli bank ;-)

Zamkna w celi obok Plichty i dadza wiekszy wyrok niz on dostanie ;)

Data: 2012-10-19 21:25:45
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Zdrapany CCV.
quiris pisze:

*Czy mogę zakleić lub zdrapać wydrukowany na karcie kod CVV2? Chcę, aby ten numer był tajny, tak jak PIN.*
*Nie.* Karta płatnicza jest własnością banku. Zgodnie z umową o kartę płatniczą, posiadacz karty jest zobowiązany do jej przechowywania z należytą starannością, i nie jest uprawniony do ingerowania w wygląd karty. Dlatego należy powstrzymać się od dopisywania jakichkolwiek znaków lub zamazywania karty.
A ja mam zdrapane. To wykroczenie, czy już przestępstwo?
To zależy jak to do tego tematu podejdzie właściciel uszkodzonego mienia - karty, czyli bank ;-)

Na początek - KC 415. Czyli będzie trzeba te 3 cyferki z powrotem tam
nadrukować. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-10-20 09:30:44
Autor: zlotowinfo
Zdrapany CCV.
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:k5s9fp$kcc$1usenet.news.interia.pl...
quiris pisze:

[...]

jak bank ma się tego czepiać, przecież się nie dowie
a z drugiej strony kartę zawsze można zgubić

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-19 14:14:59
Autor: SQLwiel
Zdrapany CCV.
W dniu środa, 1 lipca 2009 20:56:12 UTC+2 użytkownik azot napisał:

[...]

No paczpan - a swojego zawijasa nawet każą wysmarować... a jak ten zawijas będzie bardzo grubym mazakiem zrobiony i wylezie na CVV... ?
:)
Moim zdaniem - chcesz zamazać, to zamaż i się nie przejmuj. Zdrapać też możesz, choć lepiej, żeby wyglądało, że samo się starło

Źródło: http://www.kartybeztajemnic.info/pytania-i-odpowiedzi/pytania-i-odpowiedzi

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-10-19 14:25:04
Autor: MarcinF
Zdrapany CCV.
[...]

Zabawna ta strona :)

http://www.kartybeztajemnic.info/pytania-i-odpowiedzi/pytania-i-odpowiedzi#q62

Data: 2012-10-19 18:11:36
Autor: zlotowinfo
Zdrapany CCV.
Czy mogę sobie bezkarnie zdrapać z karty kredytowej kod CVV lub CVC.

drapać odrazu jak tylko dostanie się kartę

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-19 21:30:23
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Zdrapany CCV.
zlotowinfo pisze:

Czy mogę sobie bezkarnie zdrapać z karty kredytowej kod CVV lub CVC.
drapać odrazu jak tylko dostanie się kartę

No... moze lepiej zaraz po przepisaniu/zapamiętaniu. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-10-20 09:30:49
Autor: zlotowinfo
Zdrapany CCV.
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:k5s9of$ldk$1usenet.news.interia.pl...
zlotowinfo pisze:

Czy mogę sobie bezkarnie zdrapać z karty kredytowej kod CVV lub CVC.
drapać odrazu jak tylko dostanie się kartę

No... moze lepiej zaraz po przepisaniu/zapamiętaniu. :-)

to już kwestia czy ktoś chce płacić przez net