Zdrapany CCV.

Data: 2009-07-02 07:36:18
Autor: Końrad\(o\)
Zdrapany CCV.
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2gbg6$rdg$1news.task.gda.pl...

Czy mogę sobie bezkarnie zdrapać z karty kredytowej kod CVV lub CVC. Kod zamierzam pozostawić sobie tylko "w głowie". Czy taka karta kredytowa nie będzie kwestionowana w sklepie przy płatności bezgotówkowej, lub przy użyciu jej w razie konieczności w bankomacie.
 Wydaje mi się, że tak spreparowana karta jest bezpieczniejsza. Przeciez kod potrzebny do transakcji internetowej znam juz na pamięć. Po co ma być on powszechnie dostępny dla jakichś nieuczciwych oczupodczas płatności kartą w tradycyjnym sklepie.

zdrapywałem i zamalowywałem miejsca drapania flamastrem permanentym wodoodpornym zawsze, na wszystkich kartach, na których cvv występował.

nigdy nie odczułem braku kodu, ani niedogodności wynikających z jego zdrapania, a kartami płaciłem i wypłącałem.

Data: 2009-07-03 14:43:14
Autor: blad
Zdrapany CCV.
Użytkownik "Końrad(o)"
[...]

ja również od dawna to robię, a kody trzymam w pliku programu KeePass
*** blad ***

Zdrapany CCV.