Zdrapany CCV.

Data: 2012-10-19 01:20:03
Autor: quiris
Zdrapany CCV.
W dniu ¶roda, 1 lipca 2009 20:56:12 UTC+2 użytkownik azot napisał:

Czy mogę sobie bezkarnie zdrapać z karty kredytowej kod CVV lub CVC.

VISA i Zwi±zek Banków Polskich na stronie http://www.kartybeztajemnic.info/ pisz±, że nie możesz:

*Czy mogę zakleić lub zdrapać wydrukowany na karcie kod CVV2? Chcę, aby ten numer był tajny, tak jak PIN.*

*Nie.* Karta płatnicza jest własno¶ci± banku. Zgodnie z umow± o kartę płatnicz±, posiadacz karty jest zobowi±zany do jej przechowywania z należyt± staranno¶ci±, i nie jest uprawniony do ingerowania w wygl±d karty. Dlatego należy powstrzymać się od dopisywania jakichkolwiek znaków lub zamazywania karty.

¬ródło: http://www.kartybeztajemnic.info/pytania-i-odpowiedzi/pytania-i-odpowiedzi

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-19 11:02:29
Autor: wiatrak
Zdrapany CCV.
W dniu 2012-10-19 10:20, quiris pisze:
[...]

A ja mam zdrapane. To wykroczenie, czy już przestępstwo?

Data: 2012-10-19 02:34:18
Autor: quiris
Zdrapany CCV.
W dniu pi±tek, 19 paĽdziernika 2012 11:02:38 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:

> [...]

A ja mam zdrapane. To wykroczenie, czy już przestępstwo?

To zależy jak to do tego tematu podejdzie wła¶ciciel uszkodzonego mienia - karty, czyli bank ;-) --
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-19 04:10:32
Autor: krzysztofsf
Zdrapany CCV.
On 19 PaĽ, 11:34, quiris <li...@blaut.biz> wrote:

> A ja mam zdrapane. To wykroczenie, czy już przestępstwo?

To zależy jak to do tego tematu podejdzie wła¶ciciel uszkodzonego mienia - karty, czyli bank ;-)

Zamkna w celi obok Plichty i dadza wiekszy wyrok niz on dostanie ;)

Data: 2012-10-19 21:25:45
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Zdrapany CCV.
quiris pisze:

*Czy mogę zakleić lub zdrapać wydrukowany na karcie kod CVV2? Chcę, aby ten numer był tajny, tak jak PIN.*
*Nie.* Karta płatnicza jest własnością banku. Zgodnie z umową o kartę płatniczą, posiadacz karty jest zobowiązany do jej przechowywania z należytą starannością, i nie jest uprawniony do ingerowania w wygląd karty. Dlatego należy powstrzymać się od dopisywania jakichkolwiek znaków lub zamazywania karty.
A ja mam zdrapane. To wykroczenie, czy już przestępstwo?
To zależy jak to do tego tematu podejdzie właściciel uszkodzonego mienia - karty, czyli bank ;-)

Na początek - KC 415. Czyli będzie trzeba te 3 cyferki z powrotem tam
nadrukować. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-10-20 09:30:44
Autor: zlotowinfo
Zdrapany CCV.
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:k5s9fp$kcc$1usenet.news.interia.pl...
quiris pisze:

[...]

jak bank ma się tego czepiać, przecież się nie dowie
a z drugiej strony kartę zawsze można zgubić

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-19 14:14:59
Autor: SQLwiel
Zdrapany CCV.
W dniu środa, 1 lipca 2009 20:56:12 UTC+2 użytkownik azot napisał:

[...]

No paczpan - a swojego zawijasa nawet każą wysmarować... a jak ten zawijas będzie bardzo grubym mazakiem zrobiony i wylezie na CVV... ?
:)
Moim zdaniem - chcesz zamazać, to zamaż i się nie przejmuj. Zdrapać też możesz, choć lepiej, żeby wyglądało, że samo się starło

Źródło: http://www.kartybeztajemnic.info/pytania-i-odpowiedzi/pytania-i-odpowiedzi

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-10-19 14:25:04
Autor: MarcinF
Zdrapany CCV.
[...]

Zabawna ta strona :)

http://www.kartybeztajemnic.info/pytania-i-odpowiedzi/pytania-i-odpowiedzi#q62

Data: 2012-10-19 18:11:36
Autor: zlotowinfo
Zdrapany CCV.
Czy mogę sobie bezkarnie zdrapać z karty kredytowej kod CVV lub CVC.

drapać odrazu jak tylko dostanie się kartę

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-19 21:30:23
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Zdrapany CCV.
zlotowinfo pisze:

Czy mogę sobie bezkarnie zdrapać z karty kredytowej kod CVV lub CVC.
drapać odrazu jak tylko dostanie się kartę

No... moze lepiej zaraz po przepisaniu/zapamiętaniu. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-10-20 09:30:49
Autor: zlotowinfo
Zdrapany CCV.
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:k5s9of$ldk$1usenet.news.interia.pl...
zlotowinfo pisze:

Czy mogę sobie bezkarnie zdrapać z karty kredytowej kod CVV lub CVC.
drapać odrazu jak tylko dostanie się kartę

No... moze lepiej zaraz po przepisaniu/zapamiętaniu. :-)

to już kwestia czy ktoś chce płacić przez net