Zdrowa ekologiczna żywność made by boukun

Data: 2009-09-12 14:38:40
Autor: marek czaplicki
Zdrowa ekologiczna żywność made by boukun
boukun pisze:
Na wiosnę zamieściłem klip o tym, że posadziłem młode drzewka i zamierzam uzyskać z nich zdrowe owoce, bez chemii, ekologiczne, takie jakie były kiedyś w Polsce, za dobrych i zdrowych czasów PRLu. Obiecałem też pokazać, jakie będą wyniki mojej pracy. Drzewka były tylko nawiezione przeze mnie naturalnym nawozem na jesień, gnojownikiem.

Trochę przespałem, bo urodziły najbardziej brzoskwinie, które już trzy tygodnie temu wszystkie żeśmy zjedli, wczoraj zjadłem z córką ostatnią gruszkę klapsę, gruszek było mało, a czereśnia zdaje się być dzika i będę musiał ją wyciąć, bo ma karłowate owoce...

A tu co dzisiaj nagrałem, jak sobie przypomniałem o obiecanym filmie http://www.youtube.com/watch?v=gztDBssXKDw

boukun
moze zaczniesz handlowac. ekologia jest teraz w modzie. poza tym NTG

Data: 2009-09-12 14:43:15
Autor: boukun

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8g4o5$qln$1inews.gazeta.pl...
boukun pisze:
[...]

Ja propaguję i zachęcam do tego... Nie kupujmy sprowadzanych, zachodnich, nafaszerowanych chemią... Sami hodujmy...

boukun

Data: 2009-09-12 14:51:50
Autor: marek czaplicki
boukun pisze:
Ja propaguję i zachęcam do tego... Nie kupujmy sprowadzanych, zachodnich, nafaszerowanych chemią... Sami hodujmy...

boukun
zgadzam sie z Toba. mam dobrych sasiadow ktorzy ostanio podarowali nam torbe jablek i gruszek ze swojej dzialki. pycha. ale do tego jest inna grupa pl.rec.ogrody.

Zdrowa ekologiczna żywność made by boukun