Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!

Data: 2020-10-24 17:01:16
Autor: u2
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
życzy u2:)

Data: 2020-10-24 08:05:40
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
W dniu sobota, 24 października 2020 17:01:19 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
życzy u2:)

Łubu dubu... zapomniałeś.
Ja tam życzę każdemu, nawet Długopisowi!

Data: 2020-10-24 17:15:19
Autor: u2
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
W dniu 24.10.2020 o 17:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
W dniu sobota, 24 października 2020 17:01:19 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
życzy u2:)

Łubu dubu... zapomniałeś.
Ja tam życzę każdemu, nawet Długopisowi!

to dlaczego hejtujesz, a nie ozdrawiasz ?:)))))))))))

Data: 2020-10-24 08:25:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
W dniu sobota, 24 października 2020 17:15:21 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Ja tam życzę każdemu, nawet Długopisowi!
> to dlaczego hejtujesz, a nie ozdrawiasz ?:)))))))))))

Nie mówię źle o ludziach, ale o postawach, Jutek.

Data: 2020-10-24 18:32:54
Autor: u2
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
W dniu 24.10.2020 o 17:25, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

czyli hejtujesz ile wlezie typowe dla pociotka hr. Dzieduszyckiego, któren był szpiclem UB:)))))))))))))))))

Data: 2020-10-24 18:37:04
Autor: _Master_
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
W dniu 2020-10-24 o 17:25, Jakub A. Krzewicki pisze:

Nie mówię źle o ludziach, ale o postawach, Jutek.

O widzisz.

Homosie to też ludzie i należy im się szacunek.
Krytykować i uznawać za GRZECH trzeba ich uczynki homoseksualne.

Data: 2020-10-24 10:13:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
W dniu sobota, 24 października 2020 18:37:14 UTC+2 użytkownik _Master_ napisał:
> [...]

Homosie to też ludzie i należy im się szacunek.
Krytykować i uznawać za GRZECH trzeba ich uczynki homoseksualne..

Ja uważam je za złe tylko i wyłącznie, kiedy na siłę chcą wepchać je innym.
Rozumiem doskonale, że dwóch mężczyzn, czy dwie kobiety mogą zakochać się między sobą, może dojść do intymności i to jest w zasadzie OK. Nawet jak się ujawnią - Bogusław Kaczyński był gayem, ale zachowywał się z dystynkcją, bez prowokacji.

Kłopoty się zaczynają, kiedy chcą zrobić z tego mainstream i ingerować w kulturę ogólną stawiając swoje niszowe upodobania na pierwszym miejscu. Wtedy to jest złe, bo jest to przypadek, kiedy ogon merda psem. I wtedy to jest jasne, że popełniają KARMĘ przeciwko zasadom współżycia społecznego. Zwłaszcza iż zachowują się wulgarnie - na takich manifestacjach, albo nieodpowiedzialnie - nauczając w aulach młodzież stylu życia, który nigdy nie będzie na równi korzystny, co życie w rodzinie heteroseksualnej.

Zauważ, że ja rozróżniam homoseksualizm / biseksualizm autentyczny, wynikający z wybryku natury, która skierowała czyjeś libido w tę stronę, od kulturowego pseudo-homoseksualizmu, który jest rezultatem mody i szumu medialnego podtrzymywanego przez politycznych macherów, których machlojki należy traktować jako GRZECH przeciwko integralności społeczeństwa.

Data: 2020-10-24 19:57:48
Autor: u2
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
W dniu 24.10.2020 o 19:13, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

no nie jest okej, skoro umarł stosunkowo młodo na wylew, ale nigdy Boguś nie epatował swoją seksualnością, podobnie jak Waldorff i to im się chwali

Data: 2020-10-24 23:50:56
Autor: u2
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
W dniu 24.10.2020 o 19:57, u2 pisze:
[...]

zastanawiałeś się kiedykolwiek co się z nimi dzieje po śmierci ?

ja tak

Data: 2020-10-24 21:55:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
W dniu sobota, 24 października 2020 23:51:00 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

zastanawiałeś się kiedykolwiek co się z nimi dzieje po śmierci ?

ja tak

Odradzają się jako kobiety w Arabii Saudyjskiej?
Moim zdaniem, jak ktoś urodzi się gejem, to już jest zapewne wynik jakichś rzeczy typu zdrada małżeńska czy gwałt, których się dopuścił w poprzednim życiu.

Data: 2020-10-24 09:21:12
Autor: Alojzy Gąska
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
użytkownik u2 napisał:
życzy u2:)

https://youtu.be/dMNf1LD5J1c

Data: 2020-10-24 18:33:52
Autor: u2
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
W dniu 24.10.2020 o 18:21, Alojzy Gąska pisze:
użytkownik u2 napisał:
życzy u2:)

https://youtu.be/

niemiecki cieć się odezwał:))))))))))

Data: 2020-10-24 14:33:56
Autor: Zenek Kapelinder
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
sobota, 24 października 2020 o 17:01:19 UTC+2 u2 napisał(a):
życzy u2:)
Raczej " na zdrowie ". Zagrywka żeby połączyć się w bólu z resztą narodu.

Data: 2020-10-24 23:37:48
Autor: u2
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
sobota, 24 października 2020 o 17:01:19 UTC+2 u2 napisał(a):
życzy u2:)
Raczej " na zdrowie ". Zagrywka żeby połączyć się w bólu z resztą narodu.

"na zdrowie" to kiedy się pije

Data: 2020-10-24 18:21:57
Autor: boukun
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
u2 <u_2@o2.pl> Wrote in message:r
życzy u2:)

Liż, liż :) --
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-10-24 18:34:04
Autor: u2
Zdrowia Panie Prezydencie !!!!!!
W dniu 24.10.2020 o 18:21, boukun pisze:
u2 <u_2@o2.pl> Wrote in message:r
życzy u2:)

Liż, liż :)

agenciak SB się ozwał:))))))))))))