Zdrowy polski rozum

Data: 2009-06-23 21:57:02
Autor: Piotr
Zdrowy polski rozum
Dnia Tue, 23 Jun 2009 21:50:12 +0200, abc napisał(a):

przez media autorytetom.

Ma to swoje złe i dobre skutki.

Złe - bo bez wzajemnego zaufania działających na rynku podmiotów i pewnej
dozy otwartości na innych marnie idzie budowa zdrowego kapitalistycznego
państwa.

Dobre - bo nie poddajemy się szaleństwom politycznej poprawności, która w
ciągu niewielu lat zmieniła taką na przykład Wielką Brytanię w kraj
postępowych absurdów, godnych nonsensów znanych z filmów Barei (z tą
różnicą, że Anglikom nie narzucił ich żaden okupant, tylko własny
konformizm).

I Szwedzi, nie należy zapominać o Szwedach, oni też są nieźli na drodze
postympu. Ostatnio przeczytałem, że zakażą używania słowa "dziewictwo", bo
się feministkom nie podoba i jakoś je ogranicza.
Piotr

Data: 2009-06-23 22:09:43
Autor: abc
Zdrowy polski rozum
I Szwedzi, nie należy zapominać o Szwedach, oni też są nieźli na drodze
postympu. Ostatnio przeczytałem, że zakażą używania słowa "dziewictwo", bo
się feministkom nie podoba i jakoś je ogranicza.

Zgroza!

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-06-24 11:39:13
Autor: Vic
Zdrowy polski rozum
Piotr wrote:
I Szwedzi, nie należy zapominać o Szwedach, oni też są nieźli na drodze
postympu. Ostatnio przeczytałem, że zakażą używania słowa "dziewictwo", bo
się feministkom nie podoba i jakoś je ogranicza.

A co z zawsze-dziewicami?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 11:59:20
Autor: Piotr
Zdrowy polski rozum
Dnia Wed, 24 Jun 2009 11:39:13 +0200, Vic napisał(a):

A co z zawsze-dziewicami?

W Szwecji ich nie będzie.
Piotr

Data: 2009-06-24 12:03:08
Autor: Vic
Zdrowy polski rozum
Piotr wrote:
A co z zawsze-dziewicami?

W Szwecji ich nie będzie.

A jednak zdarzaly sie takie przypadki.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-24 12:19:45
Autor: Piotr
Zdrowy polski rozum
Dnia Wed, 24 Jun 2009 12:03:08 +0200, Vic napisał(a):

A co z zawsze-dziewicami?

W Szwecji ich nie będzie.

A jednak zdarzaly sie takie przypadki.

Mieszasz czasy, vicu.