Zdrowy rozsądek, a nie igrzyska

Data: 2012-07-24 19:08:14
Autor: abc
Zdrowy rozsądek, a nie igrzyska
- Zwyciężył zdrowy rozsądek, a nie igrzyska - ocenił Bolesław Piecha (PiS).
Jego zdaniem nie ma powodu, aby Sejm zajmował się tymi projektami.

- Wydaje mi się, że w Polsce mamy zbyt dużo poważnych spraw, żeby robić
igrzyska tylko i przesłaniać rzeczywistość przez sprawy drugorzędne, a z
punktu widzenia mojego systemu wartości - nieistotne - dodał.

- Jestem tradycjonalistą i uważam, że w Polsce sprawy między ludźmi reguluje
Kodeks cywilny, a szczególnym wyróżnieniem jest związek małżeński i rodzina.

Sądzę, że wszystko trzeba zrobić, żeby ją wzmacniać i szanować, a
niekoniecznie wchodzić w jakieś relacje bliżej nieokreślone, które są
określane takim słowem kluczem "związki partnerskie" - powiedział Piecha.

Więcej
http://www.wprost.pl/ar/335504/PiS-zwiazki-partnerskie-Nie-robmy-igrzysk-z-drugorzednych-spraw/

Zdrowy rozsądek, a nie igrzyska